Sivuja: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3025272 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #2385 : 12.10.2009 20:27:21 »

Rakkain muistosi?

Rakkaita muistoja on paljon, kun oikein alkaa miettimään.
Mutta rakkain muisto taitaa kuitenkin olla mun Juttani, mun koira-pieni...

Vähän iloisempiin fiiliksiin:
Tarttee olla hyvissä ajoin liikkeellä eli
Mitä toivot joululahjaksi (tai jos synttäriä tai muuta päivää pukkaa sitä ennen)?
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #2386 : 13.10.2009 17:39:20 »

Mä haluan joululahjaksi lahjakortin tatuointi liikkeeseen  Smiley ja ennakkoon synttärilahjaksi saman..

Kysymys! muisto lapsuudestasi?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #2387 : 13.10.2009 23:05:19 »

Chisun uusin biisi on ihan loistava. smitten En nyt vaan muista sen nimeä...

Kenen kosketusta kaipaat?

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #2388 : 14.10.2009 11:59:03 »

 Kyllä iskee tai en tiedä masennuksesta mutta luonto tyyntyy lepoon ja pitäisi itsekin ymmärtää levätä enempi eikä tohottaa samaan tahtiin 365. Unentarvekin lisääntyy. Masennus ehkä omalla kohdallani on enempi sisäänpäinkääntyneisyyttä.


 Mistä olet kiitollinen juuri nyt?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2389 : 16.10.2009 01:04:55 »

Siitä, että minun asuntoni, joka on hyvin vanhassa talossa,
on ihanan lämmin näin äkki-kylmillä, kun minulla 2 kaasulla toimivaa muka-takkaa. Smiley

Tänne tuli kamala kylmä yhdessä päivässä, jolloin mittari laski syksyisen mukavasta +25 asteesta
päivän +8 asteeseen ja öiseen, hyi, nollaan. buck2

Kamala shokki joka syksy, mistä se talvi alkaa! Grin 2funny
Ei kuulkaas mitään pikkuhiljaa kylmenevää. Tongue

Varaudutko talveen extra vitamineilla ja vaihdatko tietoisesti/tiedostamatta
ruokavaliotasi kylmien tultua?


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2390 : 16.10.2009 09:11:26 »

syön vitamiineja hieman epätasaisesti mutta kuitenkin, kun saan firmalta..

onko Espanjassa ja Ranskassa edullisinta lämmittää keskuslämmityksellä vai irtopattereilla, kun pitää sen talomme kausilämmitykset miettiä?  Smiley
ystäväni Barcelonassa oli kerran menossa katsomaan pattereita, sen muistan.. Italiassa on kylmää taloissa talvella.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2391 : 17.10.2009 10:37:29 »

kysymysvaihtoehto 2:

tuleeko jokaista henkistä opetusta ja opettajaa kohtaan kovaa kritiikkiä? olen huomannut moista. itse en olisi ensimmäisenä kritisoimassa.. olenkohan siis sallivainen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2392 : 19.10.2009 16:47:45 »

kysymysvaihtoehto 3:

olemmeko todella valinneet kokemuksemme? miksi joku haluaa (tai, ehkä suurin osa??) valita tylsiä tai rajoittuneita kokemuksia?? siksikö että joskus on ollut kaikki (hänellä) vai että ei tiedä paremmasta?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2393 : 22.10.2009 12:11:58 »

Vastaus 1. valitettavasti en tiedä mitään ulkomailla sijaitsevien talojen lämmityksestä. Hyvä tiivistys, takka? Kynttilöitä?

Vastaus 2. Oman kokemukseni mukaan toiset opettajat sopivat toisille ja toiset toisille. Olen vaikeasti opetetteva, mutta intensiivinen kunnioittaessani. Kenen tahansa oppilaaksi ei päädy. Opettaja saapuu silloin kun oppilas on valmis  Wink ja katoaa sitten, kun opetus on annettu.

Vastaus 3. Minulla on vahva tunne siitä, että kyllä, me tiedostamattamme olemme valinneet kokemuksemme, ja sen miten suhtaudumme niihin, tulee opettaa meille tästä elämästä tarvittavat asiat. Siihen ovatko tietyt kokemukset tylsiä vai eivät, en osaa enkä voi kommentoida. Minulla ei ole tarvetta kritisoida muiden valintoja, enkä tiedä, mitä tylsyys tässä tarkoittaa. Miten kokemukset voivat olla tylsiä? Ne ovat kokemuksia, aistein ja ajatuksin todettua elämistä.

Millaisista merkeistä luette polkunne suuntaa? Millaisia "tienviittoja" näette?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #2394 : 22.10.2009 16:00:47 »

Paras joululahja on tulossa. Pieni nyytti perhepiirin ja tätiys. Smiley
Laskettuaika olisi sitten justiinsa 24.12.  Cheesy

Mikä on ihaninta joulun ajassa?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #2395 : 23.10.2009 09:56:36 »

Hmm.. Nää on aina niin hankalia juttuja. Jos nainen suuttuu hän ylireagoi tai on vaan liian tunteellinen jne. Miehen kohdalla ei tietysti koskaan tulisi edes keskusteltua ns. ylireagoinnista. Sellainen olisi aivan liian naisellinen termi käytettäväksi.

Eihän tuohon nyt varmaan voi vastata kumpaakaan. Jos suutuit sinulla on siihen oikeus. Ehkä kannattaa pohtia, miksi suutuit? Mikä sinua loukkasi? Selitä se hänelle (tai ole selittämättä)...

Olipa taas politiikon vastaus tämä  Smiley

Kuka sai sinut viimeksi punastumaan ja miksi?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2396 : 26.10.2009 10:43:23 »

en oikein punastu eräs punastuu kyllä.

oletko hurahtanut astroon vai miksi hengailet täällä?  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2397 : 26.10.2009 21:57:00 »

Tarvitaanko kesäaikaa enää tässä maailman ajassa?


Olen miettinyt samaa, ylipäätään, miksi kesäisin ajan pitäisi olla tunnin edellä? idiot2
Mihin se kellojen siirtäminen perustuu? Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2398 : 26.10.2009 22:10:36 »

Se perustuu itseasiassa kynttilöiden säästämiseen.

Kesäaika tulee, oletko valmis? ja Kesäaikaan siirtyminen

Miten pitkälle tämä ketju jatkuu? Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2399 : 26.10.2009 22:42:25 »


Miten pitkälle tämä ketju jatkuu? Grin


Varmaan niin pitkälle, kuin kysymyksiä riittää. Mitäs aloitit.. Grin 2funny

Luuletko, että tämä ketju lyö vielä iällään ja pituudellaan Astron ennätyksen?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: