Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3022857 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #1620 : 15.07.2008 12:49:11 »


Onko halu päästä tuohon ykseydentilaan inhimillistä?
lopulta perimmäinen toiminnanmotivaattori?
hengissäselviytymisen ja lisääntymisen taustoilla?
kaikilla?

Niin... Kun oikein syvälle ajattelee, niin eikö hassua, että kaikesta erinomaisuudestaan ja invidualismistaan
huolimatta, ihminen ei pärjää~selviäisi yksin ilman toista~toisia ihmisiä? Smiley
Kaikki toimintamme, aivan joka päiväisessä elämässämme perustuu yhteyteen ja vuorovaikutukseen
toisten ihmisten kanssa.
Työ esim.

Ihminen ei edes pääsisi syntymään ilman toisen~toisten ihmisten apua,
siis vähintäänkin ilman äidin~ihmisen apua, mutta äitikin tarvitsee toisen ihmisen
saadakseen uuden ihmisen alkuun~raskauteen ja siitähän se on jatkuva jatkumo
kaikkiin suuntiin. Smiley

Onko se sitten ykseyttä tai pyrkimystä olla yhtä?
Luulen, että ihmisellä on sisäänrakennettu pakko olla yhtä ja voimistua evoluutiossa,
kuten eläimillä ja kasveilla ja jos mennään vielä pienempään universaaliin, niin bakteerit
ja solut tekevät ihan samaa. Smiley

Luulen, että olemme universaalissa ketjussa, jossa suinkaan emme ihmisinä ole suurimpia
ja erinomaisempia, vaan varsin pieni osanen, kuin rykelmä tiettyjä soluja tai bakteereja
jokin isomman "kehossa".  :Smiley
Bakteereja siksi, että en ole ihan varma, onko Tellus sairastunut
"solu" ihmisen saastuttaessa sitä. idiot2


KYSYMYS:
Mikä osa jalkasienestä syödään, se jalka vai hattu-osa? 2funny
Oleko kerännyt koskaan niitä? 2funny
Jos et osaa vastata, niin kerro joku hauska puu-jalka vitsi. Grin
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1621 : 15.07.2008 13:47:28 »

Kiitos selvityksestä Sasha Smiley

René Descartes is in a bar at closing time. The bartender asks him if he'd like another drink. Descartes says, "I think not," and he disappears.

Jatketaan vitsilinjalla - kerro puujalka
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1622 : 15.07.2008 14:27:30 »

 Mulle ei valitettavasti tullut puujalkaa mieleen mutta yksi vitsi tuli kuitenkin mieleen:

 Eli Jumala pohdiskeli hyvää lomakohdetta pitkän luomisurakkansa jälkeen ja sattui siitä ohitse kulkemaan Arkkienkeli Mikael joka kyseli mikä ukkoa mietityttää. Jumala sitten kertoi pulmastaan ja siihen Mikael innostui ehdottamaan Mars-planeettaa. "Äh liian sotaisa paikka mulle, jotain rauhallisempaa mulle nyt." tuumi Jumala. "No entäs sitten se Venus siinä lähellä?" ehdotti Mikael. "No ei, mä olen siellä vieraillut vähän liikaakin lähiaikoina..."
 Sitten Mikael muisti Tellusplaneetan ja kyseli mitä Jumala siitä pitäisi.
 "No ei hitto ainakaan sinne! Mä olin siellä joku pari tuhatta vuotta sitten ja mulla oli tän yhden Marian kans siinä jotain ja kelaa vähän, ne puhuu siitä vieläkin!"


 Oletko pitänyt rokotuksiasi ajan tasalla?
« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 14:29:36 kirjoittanut Norna » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1623 : 15.07.2008 14:57:41 »

Oletko pitänyt rokotuksiasi ajan tasalla?

Kutakuinkin joo kyllä  olen  Huh - täytyy mainita että männätöissä ne oli pidettäväkin ok. ja extrana kuului ihan työnantajan maksamana herpes - rokotteet ...  2funny 2funny no hitsinpimpulat ei mitkään herpesrokotteet KUN HEPATIITTI rokotteet  smitten


Tykkäätkö kokkailla  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 15:00:03 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1624 : 15.07.2008 15:08:26 »

Juu kokkailu on kivaa, syöminen vielä kivempaa!  Grin Mut kokkaan mieluummin koirille kuin ihmisille. Ne ei osaa valittaa että "Hyi kun on pahaa! Riisit taas ihan ylikypsiä!"  Tongue


Myrkynvihreä
kynsilakka.. Käyttäisitkö? (On muuten MIELETTÖMÄN mageen näköset nää mun kynnet ny  coolsmiley)
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1625 : 15.07.2008 15:14:25 »




Myrkynvihreä
kynsilakka.. Käyttäisitkö? (On muuten MIELETTÖMÄN mageen näköset nää mun kynnet ny  coolsmiley)


joo  Cheesy olen aika friikki kynsien lakkailussa - vaikken mitään rakennejutskia omaakkaan - mutta tykkään lakata sormet ja varpaat  2funny 2funny  ja vaihdella värejä - ja nyt olen tuumaillut ihan sysitummaa - muttei kuitenkaan mustaa lakkaa seuraavaksi  smitten

 smiley6600 smiley6600 vietätkö aikaasi kännyssä vai  Lips Sealed vai tekstaatko tai multimediaatko vai skypaatko  Shocked - eli miten olet yhteydessä muihin  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1626 : 15.07.2008 15:16:08 »

Mikä jottei ettei, saattaisi jopa sopia meikälaisen värimaailmaan. Kynnet vaan ei kestä lakkaamista, vaan alkavat halkeilla ennen pitkää, joten kynsilakkaa meikälaisen näpeissä on vain muutaman kerran vuodessa parin päivän ajan xD

No Ok, Aavisunen ehti ensin, mutta laitetaan nyt vastaus, kun kerkesin sen kirjoittaa xD Vastaanpa tässä Aavisusen kysymykseen eli pääasiassa olen ihmisiin yhteyksissä tietokoneen kautta - joko sähköpostilla tai messengerillä kirjoittaen ja puhuen puheluita.

Mitä möhlit/munasit viimeksi?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1627 : 15.07.2008 15:38:54 »

Juu kokkailu on kivaa, syöminen vielä kivempaa!  Grin Mut kokkaan mieluummin koirille kuin ihmisille. Ne ei osaa valittaa että "Hyi kun on pahaa! Riisit taas ihan ylikypsiä!"  Tongue


Myrkynvihreä
kynsilakka.. Käyttäisitkö? (On muuten MIELETTÖMÄN mageen näköset nää mun kynnet ny  coolsmiley)


heiiii  Cheesy ihan pakko laittaa tämä kuva - on nniiin ihanaiset  Kiss Kiss Kiss värit ... ah http://shinymedia.headshift.com/kissandmakeup/images/photos/uncategorized/2007/06/12/nails.jpg

ja tässä kysymyksiä sitten kaksin kappalein it`s up tu you  Wink


 smiley6600 smiley6600 vietätkö aikaasi kännyssä vai  Lips Sealed vai tekstaatko tai multimediaatko vai skypaatko  Shocked - eli miten olet yhteydessä muihin  smitten

JA Mitä möhlit/munasit viimeksi?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1628 : 15.07.2008 17:08:20 »

Ei minusta ole.

Onko todella väliä sillä mitä elämän elokuvassa tapahtuu, kunhan jotain tapahtuu? Kun sielu kuitenkin lopulta tietää kaiken, niin onko tärkeää se että tiukasti oppii kaikki läksyt vai että on hauskaa ja mielenkiintoista, ja että ottaa riskejä? Eikö kaikesta kuitenkin selviä, ja kaikkihan oli vain - elokuvaa?

(esimerkkinä sielujen erillisyys, jakaantuminen eri maihin ja kansoihin, vaikka kaiken perusta on ykseys;
melkeinpä tuntuu että tuska ja ilokin on esitystä vaan, miksi ne pitäisi ottaa todesta!  Huh Cool kun tämähän nyt oli vaan tällainen..jumalainen huumorikokemus)
« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 17:28:51 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #1629 : 17.07.2008 00:21:40 »



Onko todella väliä sillä mitä elämän elokuvassa tapahtuu, kunhan jotain tapahtuu? Kun sielu kuitenkin lopulta tietää kaiken, niin onko tärkeää se että tiukasti oppii kaikki läksyt vai että on hauskaa ja mielenkiintoista, ja että ottaa riskejä? Eikö kaikesta kuitenkin selviä, ja kaikkihan oli vain - elokuvaa?


Jokainen ihminen valitsee itse suurimmaksi osaksi, mitä hänelle elämässä tapahtuu.
Se on valinta -ja tahtokysymys, kuin myöskin ihminen tarvitsee jonkin päämäärän~unelman,
mitä kohden tekee töitä~muita valintoja.
Ihminen ilman päämäärää~unelmia on kuin vene ilman airoja;
menee minne virta vie sen sijaan, että sen voisi soutaa suoraan johonkin kivaan pointiin.

Mistä huumorintaju tulee~syntyy?  Smiley



tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1630 : 17.07.2008 02:22:21 »

Mistä huumorintaju tulee~syntyy?

Varmaan niistä jalkasienistä Smiley

Mitä sinä onnut?
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1631 : 17.07.2008 03:30:55 »

Pakko laittaa tähän yks puujalka vielä:

A bear walks into a bar and says "I'd like a beer and . . . . a packet of peanuts." The barman says "Why the big paws"

"Dunno, I've always had them"

  Grin

Tajusitko?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1632 : 17.07.2008 11:59:27 »

En.

Miten ihmiskunnalla keskimäärin menee, jos joillain menee koko ajan sitte niin hyvin ja toisilla vaikeeta. Keskimäärin keskimääräistä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1633 : 17.07.2008 18:22:16 »

En usko että kellään hyvin menee ihan hyvin. Tai roikkuu mistä päin asiaa katsoo. Rahallisesti voi mennä hyvin ja huonosti. Muusta emme tiedä, sillä ulos näyttäminen ei ole aina sitä mitä se todellisuudessa on.
Tai jos minä olen onneton, näyttää ehkä että muut ovat onnellisempia.  Wink Sillä kun se oma napa vetää kaikkein eniten huomiota yleensäkin.

Hah, jopa taas innostun hölmöilemään! Sanotaan kuitenkin, että yhteiskunnassa menee niin hyvin kuin sen köyhimmällä ja poloisimmalla menee.

Mihin asteikkoon elämän hyvinvoinnissa sinä itsesi asetat? Keskelle vai kummalle puolelle se kallistuu?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #1634 : 17.07.2008 20:45:58 »


Mihin asteikkoon elämän hyvinvoinnissa sinä itsesi asetat? Keskelle vai kummalle puolelle se kallistuu?

Tällä hetkellä jos keskeltä katsotaan, niin hyvin. Smiley
Olen ollut molemmissa äärilaidoissa ja kyllä sitten niiden jälkeen osaa arvostaa
ja nauttia häpeilemättä terveydellistä ja taloudellista hyvinvoinnista. Smiley

Miksi tuoksuilla on niin "harhaan johtavat" nimet,
kuin eau de toilette, vessaan viitaten tai eau de gologne, suolistoon viitaten?   :Smiley Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: