Sivuja: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3022710 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1395 : 29.05.2008 08:54:30 »

Mielestäni nöyristelevä vaatimattomuus ei todellakaan kaunista, vaan se jotenkin alentaa, antaa kuvan että ihminen vähättelee itseään, ei arvosta itseään. Ei se rumaksikaan tee, mutta sellasta ihmistä tekis mieli ravistella että haloo, älä ole noin vaatimaton! Ymmärrä realistisesti miten hyvä olet!

Mutta sellainen nöyryys kaunistaa, että joku on tehnyt jonkun "sankariteon" muiden mielestä ja hän tietää tehneensä juuri sen mitä kuka tahansa muukin olisi tehnyt - niin hän voi sanoa sen, eikä anna kehujen ja kiitosten nousta hattuun, mutta ei myöskään vähättele tekemänsä asian tärkeyttä.. Ikään kuin pysyy neutraalina..

Sitten taas jos on tehnyt oikeesti jotain tosi huimaa niin saa ja pitääkin jo vähän tuulettaa!  Cool

Anteeksi jos sanajärjestys tai lauseet on outoja, mutta kun ajatus kulkee nopeemmin ja mutkikkaammin kuin sormet näppäimillä kerkee kirjottaan, varmaan jää joka toinen sana pois kun muuten ei pysy perässä.. Grin

Tykkäätkö mustikoista? Mitä mustikoista tulee mieleen? Entäs ostaisitko kaupasta rasian pensasmustikoita, vai turvaatko itse poimittuihin pakastemustikoihin?
  :Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1396 : 29.05.2008 12:02:21 »

Juu mustikoita, nams!
Mustikoista tulee ensimmäisenä mieleen sellainen mökkireissu joskus melkein kymmenen vuotta sitten, kun veljeni kanssa "meikattiin" mustikoilla ja taisin mä "värjätä" hänen hiuksensakin..
Noh, eipä oo koskaan tullu mustikoita ostettua, omasta metästä mutsi käy aina keräämässä. Niin ja pensasmustikkarivi löytyy takapihalta.  Grin Kyllä maalla on mukavaa..


Käytätkö julkisia hidastaaksesi ilmastonmuutosta?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1397 : 29.05.2008 13:50:50 »

Se, kun istuttiin ystävän kanssa Savonlinnan kaupungin nurmikolla veden äärellä ja syötettiin kädestä varpusemoa, joka kantoi ottamansa ruoan vieressä ruokaa huutaneelle poikaselleen ja tuli hakemaan lisää ^________^

Vietätkö juhannusta?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1398 : 29.05.2008 14:40:44 »


Vietätkö juhannusta?


Vietän ; joskus kovinkin perinteisesti , eli taiat, kokot, vesi ja linnunlaulua, yöttömän yön aurinko ....  Cheesy Wink ja joskus jotenkin muuten , joskus itekseni joskus jotenkin toisin - ei ole mitään ennakko-odotuksia eikä suunnitelmia - MUTTA keskikesän juhlatunnelman  =VALON  kyllä aina rekisteröin ...  smitten

Hyvä "kysymys" kiertoon  Smiley

jokin kiva kesäjuttusi
« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 15:02:36 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1399 : 29.05.2008 20:40:55 »

Ei vielä, mutta älkää unohtako mansikoita ja maaseutua tänäkään vuonna, ja lähimaita.

Kysymys. Voiko sanoa että rakkaus tai suhde on peli, mahdollisuus kahden välillä, ei mikään absoluuttinen sydäntä raastava tuskatila, jos sitä ei toteuta/jos hän lähtee/jos sinä lähdet? Voiko sen ottaa vaikkapa astrologisena ajoituksena, potentiaalina? Kun välillä tuntuu että voisi olla ilman (ja kaikki on tylsiä), mutta jos TIETTY tyyppi kolahtaa, se onkin sitten eri asia. Kaikkia voi rakastaa henkisesti, joitakuita henk kohtaisesti-
« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 20:46:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1400 : 01.06.2008 19:14:31 »

Kysymys. Voiko sanoa että rakkaus tai suhde on peli, mahdollisuus kahden välillä, ei mikään absoluuttinen sydäntä raastava tuskatila, jos sitä ei toteuta/jos hän lähtee/jos sinä lähdet? Voiko sen ottaa vaikkapa astrologisena ajoituksena, potentiaalina? Kun välillä tuntuu että voisi olla ilman (ja kaikki on tylsiä), mutta jos TIETTY tyyppi kolahtaa, se onkin sitten eri asia. Kaikkia voi rakastaa henkisesti, joitakuita henk kohtaisesti-  ?

WS  smitten melkeinpä tai oikeammin vastasit jo itse itsellesi  Smiley - kyllä voi sanoa ~ ainakin jostain näkökulmasta  että suhde on tietynlainen elämänpeli - hyvällä tavalla - jos lähtee esmes alkuajatuksesta että elämä sinänsä on "sielujen kosminen leikki tai tanssi"   Wink     josta olemme jo aikoja sitten sopineet ...     itselleni "osuvammalta" kuulostaa mahdollisuus kahden välillä - mahdollisuus monella tasolla ja tarkoituksella

...  suhde joka on vapaa vallasta - sitähän tarkoitat - oletan - ettei kummallekaan " ole elämää suurempi juttu" kun suhde on " tehnyt tehtävänsä" - esmes astrologisena ajoituksena, sielujen sopimuksena, potenttiaalina - edellyttäen että kumpikin tiedostaa tämän - muuten melkoisella varmuudella ainakin toinen kokee sydäntä raastavaa tuskatilaa ... eli useinmiten se kuka kokee suhteen pinnallisemmalta( yksistään egon ) tasolta  - ja toiselle ei voi kertoa henkisyyttä - se tulee kun on tullakseen - se on sitten ihan up to me - mitä tahtoo kokevansa kun tekee valintaansa .... niinkuin se aina olisi helppoa  crazy2 no useinmiten - siis se valinnan teko sillä nimenomaisella hetkellä ....  kun " jokin kolahtaa"  Cheesy Wink

Kyllä kaikkia voi rakastaa anonyymilla agape-rakkaudella - rakkaudella kaikkea olevaista kohtaan - ja oma erityinen lisä siihen tulee kun muodostuu intiimi rakkaus-suhde kahden ihmisen välille ...

Mutta rakkautta en osaa nähdä pelinä - vaikka sanotaankin tai olen lukenut monastikin että tämä elämä täällä Maaplaneetalla kuin koko universaali todellisuus olisi " Jumalan peli " ... se ei ole vielä kolahtanut tai auennut minulle ... mutta on toinen tarina mitä siitä ajattelen  smitten


******************************************'
Tapaat hyvänhaltijan jolla on lahjana sinulle YKSI toivomus - mitä toivot ?
« Viimeksi muokattu: 01.06.2008 19:26:51 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1401 : 01.06.2008 20:09:41 »

Tiedän heti! Jos saisi toivoa ... leikitään että sinä olet 'hyvä haltija Aaviisuinen', niin pyytäisin sinulta,
että kun ukollani on niin hirvittävästi kaikenlaisia sairauksia, vakaviakin...että hän saisi lähteä täältä kauniisti ja arvokkaasti nopeasti liukuen, eikä sairaalassa maaten ja odottaen mitä tapahtuu.

Kun en minäkään sitä kestäisi.  Huh

Ajatteletko usein kuolemaa?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1402 : 01.06.2008 21:45:54 »

Voisi sanoa, että alitajuisestihan kuolemaa tulee ajatelleeksi päivittäin kiitos median, mutta syvällisemmin sitä tulee pohtineeksi aina silloin tällöin. Ei onneksi liian usein, sillä minusta se on ahdistava asia (pelkään kaikkea, mitä en voi itse kunnolla käsittää tai hallita).


Pelkäätkö kuolemaa? Kumpi tuntuu pahemmalta kuvitella; oma vai jonkun läheisen kuolema?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1403 : 01.06.2008 22:18:24 »

en pelkää kuolemaa...en omaani enkä toisten. elämä on sarja aloituksia ja lopetuksia. ajattelen että kuolema on yhden asian loppu aikanaan mutta aloittaa samalla toivottavasti jotain uutta ja parempaa...

millaiseen paikkaan tahtoisit päätyä seuraavassa elämässä ja miksi?
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1404 : 02.06.2008 14:59:41 »

Voisin vetästä uuden rundin täällä maan päällä, koska mä viihdyn täällä. Rakastan tätä elämän hetkellisyyttä, valon ja kaaoksen sekoitusta..
  Tai sit joku iha uus olevaisuuden taso jossain.. Haahh..  smitten Jos syntyisin uudelleen maapallolle ihmisenä, niin konkreettinen paikka johon haluaisin olisi Kanada. Veri vetää sinne, en tiedä miksi  idiot2


Stam1na - Voima Vastaan Viha -biisin innoittamana, kysyn seuraavalta:
Mitä tehdä, kun ainut vahvuus onkin heikkous? Niin ja uppooko Stam1na sinuun?  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1405 : 02.06.2008 15:53:34 »

Ai, kun hieno kysymys!!!!

Mistäpä voisi tietää mikä on vahvaa ja mikä heikkoa ensinnäkin. Jossakin osui silmiini, oliko tässä yks päivä kirjakaupassa jokin kirjA 'Miten muuttaa heikkous vahvuudeksi'. Joten ymmärtäisin, että ne ovat saman pallon eri puolia. Asiaa kannattaa miettiä.

Joku on joskus sanonut, että minun avoimuus on minun heikkous. Kittiä kanssa.  knuppel2 Se on minun voimavara, vahvuus, sillä olen selvinnyt läpi elämäni suuremmitta kaatuiluja. Siis näitä juttuja voi tulkita monella tavalla. Onko herkkyys heikkoutta? Ei varmastikaan, sen kautta vahvistut koko ajan!

Siis heikkous voi olla yhtä hyvin vahvuus, kun siihen asennoituu toisin ja löytää tien ulos.

Mikä on sinun vahvuutesi? Heikkoutesi?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1406 : 02.06.2008 19:32:07 »

Rakastaa paljon, liikaa. Annan kyllä samalla vapautta.. tunnen kaiken liian voimakkaasti sydämessä ja sielussa, vähempikin riittäisi.

Noh.

Tapahtuuko "sielukumppaneille" samantyyppisiä asioita, oppeja, transiitteja samaan aikaan (kuten minä huomasin nuo transiitit ja ap kartan jutut). Esim jos toisella on mahdollisuus flirttiin ja enempäänkin, onko toisella yhtaikaa (minulle ainakin tuli yhtaikaa livenä kun toisen astrossa lukee samoista aatoksista hänellä). Ja jos on vapaa suhde, onko sitten myös ok seurata tätä seikkailunhalua.

Ai niin muuten allaoleva, en tullut ajatelleeksi, koska itse koen nämä kyllä vahvasti, eikö se joka ottaa asian pinnallisemmin, koe vähemmän..?


muuten melkoisella varmuudella ainakin toinen kokee sydäntä raastavaa tuskatilaa ... eli useinmiten se kuka kokee suhteen pinnallisemmalta( yksistään egon ) tasolta
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 19:46:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #1407 : 02.06.2008 20:54:12 »



Tapahtuuko "sielukumppaneille" samantyyppisiä asioita, oppeja, transiitteja samaan aikaan (kuten minä huomasin nuo transiitit ja ap kartan jutut). Esim jos toisella on mahdollisuus flirttiin ja enempäänkin, onko toisella yhtaikaa (minulle ainakin tuli yhtaikaa livenä kun toisen astrossa lukee samoista aatoksista hänellä). Ja jos on vapaa suhde, onko sitten myös ok seurata tätä seikkailunhalua.



Mjaa... :Smiley ...kai sille toiselle osapuolelle tarjoutuu ihan yhtälailla kokemuksia ja avautuvia ovia
uusiin kokemuksiin kuin minulle/sinullekin.  Wink

Hänellä on kaikkiin kokemuksiinsa täysi oikeus. Wink

Minä en ole vielä päässyt oikein "jyvälle" tuosta sielunkumppanuudesta uglystupid2
ja Avatar-koulutuksen jälkeen... :Smiley
...mieltäisin sen vain yhdeksi ihmisen luomaksi uskomukseksi/(rajoittavaksi) säännöksi
kuin mitkä tahansa muut uskomukset tällä hetkellä. :Smiley
Mutta kuten sanottua, olen vasta prosessissa. Tongue

Vaa'alleni sattuu samoja/saman tyyppisiä kokemuksia, heh! Grin yhdessä minun kanssani. :Smiley
...ja aivan varmasti erikseenkin... :Smiley ...sen verran saman tyyppinen ajatusmaailma
ja tyyli hoitaa ja handlata asiat meillä on... :Smiley
...siis teemme paljon samoja virheitä ja sitten syytämme toisiamme
niistä itsemme ollessa täysin oikeassa ja hittolainen, syyttömiä tilanteeseen. Grin 2funny

Milloin viimeksi kuolit ja synnyit uudestaan ja missä asiassa?
Siis... loit itsesi ja elämäsi täysin uudestaan?

Saat valita kysymyksen tai molemmat. Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1408 : 03.06.2008 00:16:38 »

Milloin viimeksi kuolit ja synnyit uudestaan ja missä asiassa?
Siis... loit itsesi ja elämäsi täysin uudestaan?

Saat valita kysymyksen tai molemmat. Smiley[/color]

 Olen itse asiassa juuri keskellä tuota prosessia  Smiley, ei aina kauhean mukavaa... Mutta se alkoi ehkä vuosi sitten, pikku hiljaa osia itsestäni todetaan tarpeettomaksi ja uutta tulee kehiin. Elämä menee mullinmallin, kerron kun saan projektini valmiiksi Cheesy.

 Viimeksi se tapahtui varmaan kokonaan murrosiän kynnyksellä, nyt siis vuorossa kolmenkympin kriisi  uglystupid2


 Kysymys olisi:

 Mitä asioita löytyy/löytyisi tällä hetkellä aarrekartaltasi?
 Niille jotka eivät aarrekarttaa tunne kuuluu kysymys: mistä asioista unelmoit, niin itsesi kuin elämäsi suhteen? Millaisena tahtoisit siis nähdä unelmatulevaisuutesi  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1409 : 03.06.2008 01:05:48 »

Oikeastaan yökyöpeli tässä unelmoi siitä vapaudesta, mitä minulla oli nuoruudessa. Siis sitä nuoruuden ällöttävää nostalgiaa!  Grin Mutta unelmoin siitä vapaudesta ja vastuuttomuudesta, missä olin vastuussa vain itsestä. Siis tarve itseä yhä aina vain kasvattaa! Aarrekartallani taitaa olla vain teitä ja tien risteyksiä, ja majatalo, ystävä joka lähtee mukaan maailmalle! En varmaan tarttisi muuta nyt.

Jatkan tätä kaunista kysymystä. Mitä sinun aarrekartallasi on vielä täyttymättömän unelmana?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: