Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3025386 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #135 : 19.02.2008 20:27:03 »

Tykkäään

vesi onniinnihana elementti oikein todella nautin ... Cheesy Kiss smitten

Miten kieltäydyt kutsusta joka ei kiinnosta juuri nyt  ?Eli onnistutko sanomaan EI?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #136 : 19.02.2008 20:31:35 »

Miksi henkilö a tykkää b:stä joka tykkää henkilö c:stä joka tykkää henkilö a:sta?

Porukasta puuttuu henkilö  D  coolsmiley 2funny


Miten kieltäydyt kutsusta joka ei kiinnosta juuri nyt  ?Eli onnistutko sanomaan EI?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #137 : 19.02.2008 22:01:19 »

Kyllä ja aivan ilman minkäänlaista kangertelua. Grin


Miksi menet,jos menet,tilaisuuksiin,joihin et välttämättä niin haluaisi? Huh
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #138 : 20.02.2008 01:01:58 »

Rakkaani toivomuksesta menen, jos menen!  smitten

Lähtisitkö Green Peacen porukkaan?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #139 : 20.02.2008 01:07:28 »

en,vaikka aatetta kannattaisinkin,olen kuitenkin yksintoimija enemmän kuin ryhmähurmoksessa astelija


oletko koskaan tappanut käärmettä?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #140 : 20.02.2008 01:12:53 »

Olen pienenä tyttönä joutunut,koska äidillä käärmekammo ja marjametsässä näki niitä joka puolella.En sen jälkeen.




Pelkäätkö sinä jotain tiettyä eläintä?Jos,niin mitä?

Itselläni oli pitkään pelko hämähäkkejä kohtaan,mutta koulutin itseni siitä pois.




tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #141 : 20.02.2008 08:33:34 »

Minä pelkään koiria. En fobiamaisesti kuitenkaan, mutta en esimerkiksi lähde kovin mielelläni vieraisille paikkaan, jossa on koira. Iso tai pieni.

Annan sinulle pensselit, maalausalustan ja värejä. Mitä maalaat?
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #142 : 20.02.2008 08:39:25 »

Kauniin sinisen järven ja aamuruskoisen taivaan, joka heijastuu veden pinnalle... Sinistä, lilaa, valkoista, oranssia ja punaista. Taivaanrannassa viheriöivää metsää.


Laulu joka on tullut tärkeäksi elämäsi aikana?
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #143 : 20.02.2008 09:09:47 »

Kauniin sinisen järven ja aamuruskoisen taivaan, joka heijastuu veden pinnalle... Sinistä, lilaa, valkoista, oranssia ja punaista. Taivaanrannassa viheriöivää metsää.


Laulu joka on tullut tärkeäksi elämäsi aikana?

No ekaksi " mie olen laulannut jo varmasti ennen syntymääni" - laulu on  Kiss smitten , kaikenlaisissa kuoroissa , yksin ja yhdessä - vaan karaoke ei ole mun juttu ... paitsi joskus vuonna viis ja kuus kun karaoket tuli laivoille NIIN kävin heittämässä keikan 2funny ...

Laulu joka on tullut tärkeäksi ... nimeämättä nyt yhtä MUTTA kehtolaulut joita laulelin aikanani omalle lapselleni ja nyt lapsenlapsille .... pii pii pikkuinen lintu, levon hetki jo lyö, tuuti tuuti tuuti lastu, ...  mulle lauloi aikanaan mun mummini - hänellä oli sellaisia vanhankansan lauluja ....  Cry

Onko mitään hampaankolossa  Wink

Mitä aiot tehdä sille ?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #144 : 20.02.2008 10:34:38 »

...
...  mulle lauloi aikanaan mun mummini - hänellä oli sellaisia vanhankansan lauluja ....  Cry

Onko mitään hampaankolossa  Wink

Mitä aiot tehdä sille ?
angel Mullekin lauloi lapsena äitini äiti paljon, myös vanhoja karjalaisia balladeja joita en muualla koskaan ole kuullutkaan, paitsi tätini muutaman osaa   smitten

Hampaankolossa on biokalkit ja väliaikainen paikka (SE meni sittenkin juurijoidoksi jo joulukuussa (yksi kanava ei aukee kunnolla)  knuppel2 EIKÄ meinaa rauhoittua, vaikka ei ollut edes karies kyseessä! Karkkia söin ja pala lohkesi jne... Huono vajaa paikka siihen laitettiin syksyllä ja siitä lähtien on särkenyt enemmän tai vähemmän (eikä suutarinkaan lapsilla ole kenkiä  Cry )
Niin että reikiäkin SAA lähettää siihen 37:aan = viimeinen poskihammas alavasemmalla  Wink
Mitäkö aion tehdä sille? POIS vaan jos ei ala säryt hellittämään  Undecided
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #145 : 20.02.2008 11:04:58 »

Piirun verran meen ohviin  2funny ETTÄ ihana IPPUSKA  Kiss ja kuules mulla teetti yksi hampaankolo kaikenlaista  tickedoff helmikuusta 2005 niin syksyyn 2007 sille kololle eli juuristolle tehtiin jos vaikka mitä hoitoja ja rituaaleja - oikein todella - ja sitä paitsi EN alunperin ollut liikkeellä hetkellä 11 vaan ihan oli paikattu hammas joka alkoi ämppyillä  knuppel2 ja sitä sitten ihmeteltiin ; hammaslääkärini  smitten ja minä ... kaikin tavoin koetettiin se hammas säästää jo purennan vuoksi, poskihammas kun o   l   i  Cry kiitos sille hampaalle ....

Vaan lopulta kävi ilmi että yksi kanavista - juurikanavista oli mennyt halki poikki ja sitten oli laitettava hammas pinoon eli poistettava se ... ja euroja kului  Shocked Shocked Shocked no minkäs tein .... onneksi mulla on ihkuihana hammaslääkärini EI tuttu tv:stä mutta jo kouluajoilta ... on mulle tosi tärkeä tämä hammaslääkärini - minä käyn säännöllisesti kuukausittain- lähes- joskus jopa viikoittain hammashuollossa OVAT olleeni hampaani sen verta stressaantuneet , että kertaskaikkiaan ovatten kehittäneet kaikenmoista murtumia, lohkeamia, reikää paikkojen alle ... NO NYT alkaa tilanne olla paremman puolella ja hampaiden stressikin on helpottunut kun oma stressi on asettunut  smitten


JIIKOOOJAPEEÄS  :Smiley viime viikolla hänen luonaan siis hammaslääkärin luona käydessäni sanoinkin ETTÄ taitaa mun hampaat olla rakastuneet häneen - kun niin kaikkea "kivaa keksivät" että pääsevät vastaanotolle  2funny 2funny

JA KYSYMYSTÄ

Mistä tunnet sä ystävän ?
« Viimeksi muokattu: 20.02.2008 11:08:45 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #146 : 20.02.2008 11:21:47 »

 smitten Arkiviisu  smitten


 2funny unohdinpa laittaa kysymyksenkin   Grin


Lainaus käyttäjältä: Arkiviisu
Mistä tunnet sä ystävän ?
Joten vastaan ensin: Ystävän vain tuntee   smitten

Ja kysyn: Ovatko hiuksesi á la naturel?
 Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #147 : 20.02.2008 11:33:33 »

smitten Arkiviisu  smitten


 2funny unohdinpa laittaa kysymyksenkin   Grin


Lainaus käyttäjältä: Arkiviisu
Mistä tunnet sä ystävän ?
Joten vastaan ensin: Ystävän vain tuntee   smitten

Ja kysyn: Ovatko hiuksesi á la naturel?
 Smiley

IPPUSKA mai friend mie sen huomasin ja päätin auttaa siut pulasta  Grin

ja vastaus:

Ovat just ihan naturell ihan  tuhannen pössössä  eikun pörrössä ja sikinsokin joka suuntaan ja pienillä leteillä  Grin no värit ovat kyllä kampaajan purkeista on tällä hetkellä tummaa mahonkia ihan vaaleita ja punaisia raitoja silleen somasti ... mie tykkään tällä hetkellä tästä IN-värimuodista ... itseasiassa olen aina ihaillut hiuksia jossa on "se jokin" ovat oikeastaan varsinaisia taideteoksia - ja niin  Wink miehän tykkäänkin väreistä(kin)  Kiss

KYSYMYS

sataako siellä vai paistaa  Wink
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #148 : 20.02.2008 12:03:43 »

Ei oikein kumpaakaan juuri nyt, on semmoinen harmaa päivä.


Mikä on puhelimesi soittoääni? Jokin puhelimesta löytyvä vakio, vai itse lataamasi suosikki? Tai useampia soittoääniä tyyliin 'joka perheenjäsenelle oma'?  smiley6600
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #149 : 20.02.2008 13:15:35 »

Tällä hetkellä pikkuveli  Smiley

Minne kaikki kysymykset häipyvät päästä toisinaan?  Grin


« Viimeksi muokattu: 20.02.2008 14:58:42 kirjoittanut kultainen sulka » tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: