Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: JEESUKSEN KRISTUKSEN VETOOMUS RAUHAN PUOLESTA  (Luettu 27307 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #15 : 06.08.2006 18:34:44 »

Minä olen ihme, ja sinäkin Kotkansilmä. Kunhan hoksaamme sen puolen itsestämme. Ja aina voimme muuttua.

 smitten knuppel2 smitten


    Shocked

     MUUTTUA!! ? Minkä ihmeen takia?? Pitäisi muuttua!!

       Olen täydellinen, joka toteuttaa sieluni

             S U U N N I T E L M A A .


 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten 

Hyvä juttu! On hyvä, että löydät itsesi täydellisenä, Kotkansilmä. Siitä se kaikki alkaa.

Mutta oletko tyytyväinen ympäristöösi, yhteiskuntarakenteeseen? Siinäkin asenne ja leima tulee itsen kautta ja jos muuttaa haluaa, niin itsestä se voisi alkaa. angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #16 : 07.08.2006 07:30:38 »

 Shocked

   :Smiley

       coolsmiley

      Kaiken tämän hälinän, jota mielemme luo, takana on

                H Y V Ä K S Y M I N E N.

                          angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lake
Vieras
« Vastaus #17 : 07.08.2006 09:32:28 »

Ruvetkaa toden teolla ajattelemaan ja tekemään pyyteettömään rakkauden tekoja, niin sodat ja kaikki julmuudet pikkuhiljaa loppuvat.

Kysytkö siltä Jeesukselta myös esimerkkejä pyyteettömän rakkauden teoista?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 07.08.2006 09:45:42 »

Ruvetkaa toden teolla ajattelemaan ja tekemään pyyteettömään rakkauden tekoja, niin sodat ja kaikki julmuudet pikkuhiljaa loppuvat.

Kysytkö siltä Jeesukselta myös esimerkkejä pyyteettömän rakkauden teoista?


Mutta Lake, kyllähän sinä itsekin varmasti tiedät.  Wink Voisin tässä toki itsekin niitä luetella, mutta Juu, pyyntösi on kuultu ja palailen asiaan...  angel
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 09:48:07 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #19 : 07.08.2006 10:47:26 »

Tämän "kanavoinnin" vastaanotin tänään:

Tuosta kanavoinnista kymysys..
Millä lailla tuollainen "lähetys" alkaa. Liittyykö siihen jotain ääniä? Näkyjä? Chakra-aistimuksia?
Onko se varsinainen "lähetys" suoraa puheen kuulemista? Ajatuksia?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 08.08.2006 23:12:39 »

Tämän "kanavoinnin" vastaanotin tänään:

Tuosta kanavoinnista kymysys..
Millä lailla tuollainen "lähetys" alkaa. Liittyykö siihen jotain ääniä? Näkyjä? Chakra-aistimuksia?
Onko se varsinainen "lähetys" suoraa puheen kuulemista? Ajatuksia?


Tuo kanavointi lienee hyvin yksilöllistä... Itse pysyn ainakin koko ajan täysin tietoisena ympäristöstäni ja ympärillä tapahtuvastani. Minulle tulee vain sellainen vahva tunne tai intuitio, että nyt olisi jonkinlaista lähetystä tulossa. Tuolloin kruunuchakrassa ja koko selkärankaa pitkin "kihelmöi" (kundaliini).

Sen vain jotenkin tietää ja tunnen vahvasti Jeesuksen läsnäolon. Sitten jos ja kun aika ja paikka on otollinen, ja jos itse haluan, (mitään ei siis tule väkisin) keskityn/herkistän itseni vain "kuuntelemaan". Tuolloin alan "kuulla" puhetta, vaikken varsinaisesti kuulekaan mitään fyysisin korvin. Vaikea selittää...  idiot2

Haluan vielä korostaa, että kanavoinneissa, jos ne siis ovat "korkeasta" ja rakkaudellisesta valon lähteestä, ei ikinä kuulu minkäänlainen väkipakko. Aina voi siis "sulkea" tuon kuulemisen, kieltäytyä siitä. Mitään ei ole pakko vastaanottaa tai tehdä. Se on täysin vapaaehtoista ja rakkaudellista. Siitä tulee ja jää mukava, hyvä ja rauhallinen olo. Myöskin sellainen varmuus, varma olo.

Jännää kuitenkin on se, että aina kun tunnen "lähetyksen" tulevan, aika, paikka ja mielentilanikin on yleensä juuri sopiva. Saan myös niin halutessani aina yhteyden Jeesukseen, kysyäkseni tiettyjä elämänohjeita ja neuvoja. Hän on muutenkin aina läsnä. Vastauksia mihinkään "liirum laarum" epäolennaisiin jonninjoutavuuksiin hän ei kyllä anna, tosin mieleeni ei tulisi sellaisia kyselläkään. Huom. Tuo oli sitten oma nimitykseni  Embarrassed, ei suinkaan Jeesuksen, sillä hän ei ikinä millään tapaa tuomitse yms.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 23:17:41 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #21 : 09.08.2006 00:52:41 »

 Undecided

   :Smiley

     angel

      Kylläpä Jeesuksella varmaan kiirettä pitää!!

        Eri seurakunnissakun luulisi olevan noita

          kaiken kyseliöitä!! Enimmäkseen kun,

            kuitenkin itse nuo valinnat

              lienee paras toteuttaa

                ihan näin, luulisin

                 arkitodellisuudessa!


                      :Smiley  :Smiley  angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sattumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #22 : 09.08.2006 19:28:42 »

Minä olen sinä

erillinen, mutta yksi



niin helppoa se on, kiitos Rakkauden enkelit!   smitten
tallennettu

"Lukija, syvenny tähän satuun niin tunnet olosi oudon levottomaksi."
härkä-69
Vieras
« Vastaus #23 : 10.08.2006 09:36:45 »

  Vastauksia mihinkään "liirum laarum" epäolennaisiin jonninjoutavuuksiin hän ei kyllä anna, tosin mieleeni ei tulisi sellaisia kyselläkään. Huom. Tuo oli sitten oma nimitykseni  Embarrassed, ei suinkaan Jeesuksen, sillä hän ei ikinä millään tapaa tuomitse yms.

Kyllä hän minulle vastailee myös liirum laarumeihin, tahtoi tahi ei.  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 10.08.2006 13:52:21 »

  Vastauksia mihinkään "liirum laarum" epäolennaisiin jonninjoutavuuksiin hän ei kyllä anna, tosin mieleeni ei tulisi sellaisia kyselläkään. Huom. Tuo oli sitten oma nimitykseni  Embarrassed, ei suinkaan Jeesuksen, sillä hän ei ikinä millään tapaa tuomitse yms.

Kyllä hän minulle vastailee myös liirum laarumeihin, tahtoi tahi ei.  Grin

 Grin No se riippuu varmaan miten liirum laarumin määrittelee ja mitä sillä käsittää...  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 10.08.2006 13:54:07 »

Kyllä niitä selvityksiä pyyteettömän rakkauden teoistakin vielä tulee, kun aika on... Emme ole unohtaneet Lake. Wink
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #26 : 10.08.2006 14:22:23 »

Kyllä niitä selvityksiä pyyteettömän rakkauden teoistakin vielä tulee, kun aika on... Emme ole unohtaneet Lake. Wink

Ei kiireitä. Wink
tallennettu
kosmos
Vieras
« Vastaus #27 : 16.08.2006 02:11:44 »

Heippa Rakkauden enkeli!

Muista sekin, ettei helmiä sikojen eteen!
Omia kokemuksiaan ei kannata selitellä sellaiselle, joka ei niitä halua ymmärtää.

Kiitos kuitenkin sanomasta jonka toit julki.

Ja Jeesuksen Kristuksen omin sanoin: "Jumalan valtakunta on teissä sisäisesti." "Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi".

Siinäpä sanoma, joka on annettu jo 2000 vuotta sitten, mutta ihmisistä itsestä riippuu, eletäänkö sen mukaan. Ja mielestäni tärkeitä, ja vaikeita, on toteuttaa rauhan sanomaa omassa sisimmässään ja lähipiirissään. 
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 16.08.2006 07:50:56 »

..........

Ja Jeesuksen Kristuksen omin sanoin: "Jumalan valtakunta on teissä sisäisesti." "Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi".

Siinäpä sanoma, joka on annettu jo 2000 vuotta sitten, mutta ihmisistä itsestä riippuu, eletäänkö sen mukaan. Ja mielestäni tärkeitä, ja vaikeita, on toteuttaa rauhan sanomaa omassa sisimmässään ja lähipiirissään. 
Amen  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 16.08.2006 11:13:53 »

..........

Ja Jeesuksen Kristuksen omin sanoin: "Jumalan valtakunta on teissä sisäisesti." "Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi".

Siinäpä sanoma, joka on annettu jo 2000 vuotta sitten, mutta ihmisistä itsestä riippuu, eletäänkö sen mukaan. Ja mielestäni tärkeitä, ja vaikeita, on toteuttaa rauhan sanomaa omassa sisimmässään ja lähipiirissään. 
Amen  smitten

Ja Amen  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: