Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten olet kokenut enkelit?  (Luettu 30398 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 17.06.2009 19:09:33 »

newagea puhtaimmillaan.. en vastaa kirjoituksesta enkä sen joutumisesta nk vääriin käsiin

MIKÄ ON ELÄMÄN TARKOITUS?
 
Enkeleitä kanavoinut Espen (www.be8.com)
9.6.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Rakas ystäväni,
 
Elämän tarkoitus on se, minkä teet siitä. Ei ole asetettu mitään sääntöjä - on vain valintoja tässä hetkessä. Mene sisääsi ja löydä se, mitä haluaisit ilmaista fyysisyydessä. Seuraa sitä energiavirtaa, mikä näyttää tietä. Seuraa intuitiotasi joka hetki ja pysy vapaana sen osalta, mikä upottaa sinua.
 
Elämä on nauttimista varten.
 
Kukaan ei voi kertoa tarkoitustasi, paitsi sinä itse.
Jos tarkoituksesi on palvella toisia, niin tiedät sen sisällä. Jos roolisi on rakastua itseesi, tiedät sen. Jos roolisi on nauraa, leikkiä ja pitää hauskaa, tiedät sen. Älä anna sääntöjen ja säädösten estää henkeäsi saamasta täyttymystä. Säännöt ovat niitä varten, jotka pelkäävät omaa suuruuttaan. Uskalla kohdata oma sisäinen mestarisi, uskalla omistaa tuo Luojajumala, joka elää sisälläsi. Mestari joka sinä olet, elää tyhjissä tiloissa - se elää siellä, mitä ei ole määritelty. Mestari Sinä on liian valtava määriteltäväksi. Se on kaikki, mitä on, ja se olet sinä. Se on kumpaakin, et ole erillään Jumalasta.
 
Mestarisi näkee kaiken sellaisena, mitä se on. Jumala ja Paholainen ovat vain rupattelevan mielen määritelmiä. Se on väärä näkemys oikeasta todellisuudesta, todellisuudesta ilman suodattimia. Hyväksy kaikki ilman nimikkeitä sellaisena, mitä se on, ja alat nähdä maailman sellaisena, mitä se todellisuudessa on - suuri leikkikenttä!
 
Mene leikkimään - et voisi mennä vikaan, vaikka haluaisitkin.
Kaikki on osa peliä ja nk. pahuus on antamassa teidän maistaa kontrastia. Kaikki on hyvää, jos valitset niin. Anna pelon olla sitä, mitä se on, keskittymättä siihen. Pelko haluaa huomiosi, mutta sinä valitset, annatko tämän harhan ohjata elämääsi. Tunne pelko, mutta älä pelkää sitä. Pelko voi olla leikkikalu, sillä pelko on vain energiaa. Sillä ei ole voimaa ohjata elämääsi, koska luot sen omaan elämääsi.
 
Tee mitä haluat, ystäväni, huolehtimatta seuraamuksista. Pidä hauskaa ja elä jokainen sekunti, kuin se olisi viimeisesi. Tee tämä ja astut läsnä olevaan hetkeen sujuvasti. Naura, leiki ja pidä hauskaa. Nämä ovat perussäännöt uudelle maapallolle. Jos valitset niin olevan, niin on.
 
Tee valinta ja katso, minne se vie sinut. Jos et pidä siitä, mitä tulee, niin valitse uudestaan. Elämä on kokeilua nautittavaksi, ei pelättäväksi. Pelolla ei ole merkitystä, jos annat sen vain olla sitä, mitä se on. Anna sen olla ja polttoaine loppuu. Tee tuo valinta, tee valinta olla peloton ja rohkea, ja tee valinta rakastaa itseäsi kaikesta siitä, mitä olet. Olet enemmän, kuin ehkä luulet olevasi, sillä olet kaikki, mitä on.
 

Rakastamme sinua, sillä olemme sinä.
 
Enkelisi
« Viimeksi muokattu: 17.06.2009 19:12:17 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 17.06.2009 19:24:27 »

No tuota...minun enkelini kuiskailee kyllä nyt vähän varoittavia sanoja! Tuollainenkin ehkä käy, leikkiä kun se ymmärretään usein niin väärin.. mutta tietyssä kypsyysvaiheessa. KUn nuoret kallistuvat tuohon suuntaan, he eivät kestä ympäristön paineita, jossa heidän pitäisi myös löytää itsesuojeluvaisto ja toimia sen mukaan, että he eivät olisi rasitteeksi läheisilleen, kun velvollisuuden- ja vastuuntunne ovat hakoteillä, eivätkä he pysty arkielämään, mikä sekin on pidettävä jotensakin järjestyksessä.

Mutta antaa niiden leikkiä, jotka sen osaavat ja saavat siihen tilaa! Kyllä minäkin osaan, välillä!  smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 17.06.2009 19:26:11 »

mutta onhan se tavallaan niin, että kaikki on leikkiä; kaikesta tulee tietty seuraamus, mikä tuossa ehkä unohtui; mutta jos elämä on kokonaisuudessaan illuusiota, olen miettinyt, ovatko oppiläksytkin illuusiota?

tunteet? toisen peilaaminen hänelle itselleen?

no mutta enkelit tosiaan voi kokea ainakin voimakkaana energiana, milloin osuvat kohdalle.

eräs kokee isänsä erittäin "pahaksi", joten sanonko että paha on illuusiota? jos ei ole nk todellsita pahaa, on vain "pieleen menemisiä" tms.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2009 19:41:52 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #48 : 19.06.2009 09:14:10 »

Sasha: Että oi enkeli kun varjelit mua, sittenkin angel Vai mitä?

Mistäs tuota tietää vaikka olisi ollut itse suojelusprkle? Tongue

Itse asiassa minä en usko, että enkelit ovat hyviä ja demonit pahoja.
Niillä ei ole hyvää/pahaa olemassa. Se on ihmisen keksimä juttu.



Aikamoinen perkele on täytynyt sitten olla. En tiedä, mutta ainakin kuvataiteessa ihminen on kuvannut enkelin sellaisena tyttömäisenä suojelina yläpuolellemme. Miksi muuten enkelihahmo on kuvattu naispuolisena? Onko olemassa sitten miespuolista enkeliä?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #49 : 19.06.2009 10:52:02 »

Miksi muuten enkelihahmo on kuvattu naispuolisena? Onko olemassa sitten miespuolista enkeliä?
Kysymykseen "miksi" en osaa vastata, mutta henkiolennot ovat aina sukupuolettomia (energiaa).
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #50 : 19.06.2009 11:04:37 »

Tästä enkelikäsitteestä tuli auttamattomasti mieleen sellainen asia, että nainen on sellainen äitihahmo = suojelija ja mieshahmo taas sellainen taistelija = suojelija joka suojelee taistelen pahaa vastaa. Eli miehen maskuliinisuus ja naisen feminiinisyys erottavana tekijänä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 19.06.2009 15:07:35 »

Lapset tuntevat enkelit! Nimittäin, kyllä he kerran piirtelivät kissa- ja koiraenkeleitä ja tuumasivat, että kyllä niilläkin on omat enkelit!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 19.06.2009 17:08:17 »

Aikamoinen perkele on täytynyt sitten olla. En tiedä, mutta ainakin kuvataiteessa ihminen on kuvannut enkelin sellaisena tyttömäisenä suojelina yläpuolellemme. Miksi muuten enkelihahmo on kuvattu naispuolisena? Onko olemassa sitten miespuolista enkeliä?

Kyllä minun mielestäni monet enkelten nimet viittaavat ennemmin mieheen
-esim. Mikael/Michael. Olisiko ne sitten homo-enkeleitä..? Wink

Kuvataiteessa kautta historian, siis puhun nyt oikeasta taiteesta,
eikä niistä lapsille annettavista 20€:n tauluista sängyn yläpuolelle,
niin enkelit on kuvattu myös miehiksi.

Wienissä on useissa paikoissa ja taloissa enkelipatsaita/figureja
ja kyllä ne ihan yhtä usein ovat miehiä kuin naisia.
Joissain roomalaisten aikaisissa (1000-luku) rakennuksissa
ja suihkulähteissä nuo mies -ja naisenkelit harrastavat seksiä (ja julkisesti keskellä katua vielä!!!). Wink

Maalaustaiteessa, mitä olen gallerioita, museoita, kirkkoja ja näyttelyitä ravannut
eripuolilla maailmaa,
esiintyy miespuolisia enkeleitä usein.

Matkailu avartaa. Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #53 : 19.06.2009 18:40:52 »

Aikamoinen perkele on täytynyt sitten olla. En tiedä, mutta ainakin kuvataiteessa ihminen on kuvannut enkelin sellaisena tyttömäisenä suojelina yläpuolellemme. Miksi muuten enkelihahmo on kuvattu naispuolisena? Onko olemassa sitten miespuolista enkeliä?

Kyllä minun mielestäni monet enkelten nimet viittaavat ennemmin mieheen
-esim. Mikael/Michael. Olisiko ne sitten homo-enkeleitä..? Wink

Kuvataiteessa kautta historian, siis puhun nyt oikeasta taiteesta,
eikä niistä lapsille annettavista 20€:n tauluista sängyn yläpuolelle,
niin enkelit on kuvattu myös miehiksi.

Wienissä on useissa paikoissa ja taloissa enkelipatsaita/figureja
ja kyllä ne ihan yhtä usein ovat miehiä kuin naisia.
Joissain roomalaisten aikaisissa (1000-luku) rakennuksissa
ja suihkulähteissä nuo mies -ja naisenkelit harrastavat seksiä (ja julkisesti keskellä katua vielä!!!). Wink

Maalaustaiteessa, mitä olen gallerioita, museoita, kirkkoja ja näyttelyitä ravannut
eripuolilla maailmaa,
esiintyy miespuolisia enkeleitä usein.

Matkailu avartaa. Smiley


Siis, oishan mun pitänyt tää tietää taidehistorian tunneilta. Mä jotenkin jämähdin tässä enkeli asiassa vain yleiseen näköiskäsitteeseen naispuolisesta/tyttömäisestä enkelistä. Höh crazy2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #54 : 20.06.2009 10:36:15 »

niin, ja jos ihmistaiteilijat keksivät laittaa enkelit harrastamaan seksiä, niin se sitten on. amen.

 Wink

enkeleillä on käsittääkseni aika erilainen evolutiivinen malli kuin ihmisillä.. suomeksi, ei ole luotu evoluution kautta, ovat eri olentokuntaa ja eri ulottuvuudessa, jossa ei lie lisääntymistä, koska ei ole kuolemaa.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2009 10:43:38 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #55 : 20.06.2009 10:55:25 »

Niin ja renesanssikauden taide oli etenkin taidesuuntauksena juuri se missä enkelit kuvattiin naisena että miehenä. Kaunista smitten


Kuva: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Botticelli_geboorte_venus.jpg/220px-Botticelli_geboorte_venus.jpg
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #56 : 20.06.2009 11:00:12 »

noh, kyllä vitsailin.. mutta anyway.. enkelihoito on mukavaa ja vaikuttavaa.. enkeli tuntuu joskus voimakkaammin kuin kaksoisliekki..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 20.06.2009 11:31:11 »

Jos enkelienergiat muotoutuvat sen mukaan miksi ne kuvittelemme.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Pilviliina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #58 : 03.08.2009 23:16:42 »

Olen kokenut enkelit ensimmäisen kerran hyvin voimakkaasti kun kuulin enkelten musiikkia ihan hipihiljaisessa talossa keskellä ei mitään. olin kokenut suuria vaikeuksia niinä aikoina ja rukoillut ja pyytänyt apua. Sainkin apua smitten ja sitten eräänä iltana kun muut jo nukkuivat, kuulin kaunista musiikkia, yhden "kappaleen" ajan, joka vaimeni hiljalleen pois.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #59 : 04.08.2009 01:46:12 »

olen miettinyt, ovatko oppiläksytkin illuusiota?


 
               
                                                       coolsmiley

               Hyvä kysymys. Ja se lienee selviää, kun joutavat kysymykset ovat jo ohi.


                                                        angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: