Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen epätasapaino?  (Luettu 34570 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 17.01.2006 15:05:22 »

Hei Rakkaat... angel angel

Nyt tarvitsen apuanne...
 Huh Sad Undecided
On mennyt todella lujaa, miehiä ja viinaa on mennyt ennätysmäärät kahdessa viikossa. Luulin vain pitäväni hauskaa, mutta ilmeisesti kyse on todellisuuden pakenemisesta - ei pysty kohtaamaan itseään ja sitä mikä siellä on rikki.

Kolmen vuoden suhde päättyi kuukausi sitten ja siitä lähtien olen pitänyt sekä itseni, että exäni järjissään. Hän ei ota itsestään mitään vastuuta, kaataa kaikki paskat fiilikset minulle ja minä kilttinä tyttönä silitän päätä ja sanon että kyllä se siitä. Itse en ole vielä edes itkenyt. Cry

Olen huomannut tulleeni kauhean epäsosiaaliseksi, vaikka hakeudunkin nykyisin entistä enemmän muiden ihmisten seuraan (jotta en jäisi itseni kanssa selvittämään näitä asioita). Nyt lintsaan toista päivää peräkkäin koulusta.


Siinä siis pohjustus, mutta tässä se, mikä pelottaa:

Kolmena päivänä on huimannut ihan kauheasti. En ole vielä kertaakaan pyörtynyt, mutta silmissä on pimentynyt ja lähtenyt jo vähän kaatumaan. Aina kun kallistaa pään oikealle, alkaa kaatumaan vasemmalle. Huimaus on ns. kiertohuimausta. Sängyssä maatessa tuntuu koko ajan joko siltä, että olen tippumassa sängyn läpi, tai sitten että leijun ilmassa.

Unet ovat olleet outoja. Niissäkin minua on huimannut koko ajan ja ollut hyvin korkea kuume. Kuitenkin kaikista oudoimmat/ahdistavimmat kokemukset liittyvät nukahtamiseen/heräämiseen. Jään aina jumiin johonkin välitilaan, olen melkein hereillä, mutta kuitenkin irti ruumiistani, enkä pääse siihen takaisin. Iskee paniikki, kun on ihan tietoisessa tilassa, mutta ei pysty liikkumaan. Olen yrittänyt huutaa apua, mutta mitenkäs se onnistuu kun ei ole kehossaan kiinni, aika toivotonta. Undecided

Taitaa olla meikäläisen henkiset, fyysiset ja psyykkiset energiat tällä hetkellä aika mullinmallin, uglystupid2 kellään mitään hyviä vinkkejä, miten saisin vähän maadoitettua itseäni? Mistähän huimaus johtuu?


Lämpimät kiitokset vastaajille. smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 17.01.2006 15:15:06 »

Ensiksikin jätät sen hurjan juhlimisen (alkoholi ei tee koskaan hyvää ihmiselle henkisesti! Sitä voi kyllä käyttää kohtuullisia määriä, mutta senkin jälkeen olisi hyvä puhdistaa aura, jotta energia palaa nopeammin takaisin omiin huomiinsa).

Toisekseen lakkaat olemasta exäsi tukipilari. Meidän ei tarvise kantaa toistemme asioita harteillamme. Välittää voi ja saakin ja pitääkin, mutta jos se tapahtuu oman terveyden kustannuksella välittämisen muodossa on vikaa. Uskoisin, että mies myös pääsee jaloilleen paremmin, kun hän ei voikaan enää rypeä itsesäälissä, jossa sinä häntä lohduttelet. Tavallaan palkitset hänet läsnäolollasi ja kosketuksellasi aina, kun hän on masentunut ja surkuttelee itseään sinulle. Sitähän hän haluua - olla kanssasi, yrittää vielä vaikka ero tuli. Kuka ei ajattelisi noin eron jälkeen, varsinkin jos on tullut jätetyksi?

Kolmanneksi jätä myös ne uudet miessuhteet nyt ihan kokonaan pois, korkeintaan ystävyysasteelle. Ne vain sotkevat jo sekaisin olevaa auraasi alkoholin lisäksi entistä enemmän, joten en ihmettele yhtään, jos olosi on niin huono, että se tulee fyysisestikin esiin. Jätämme kaikenlaisesta kanssakäymisestä jälkemme toisen auraan, eli myös meidän auramme imaisee toisten ihmisten energioita kanssakäymisissä. Seksi taitaa olla se kaikkein vahvin tapa yhdistää auralliset energiat toisiinsa, yhdistytäänhän siinä fyysisestikin ja kuten se vanha sananto menee: Niin ylhäällä (henkisellä tasolla) kuin alhaallakin (fyysisellä tasolla). Sama myös toiste päin.

Tärkeää olisi nyt myös olla ihan yksin ja kohdata kaikki se, jota pakenet. Mitä pidempään pakenet, sen vaikeampaa asioiden kohtaaminen tulee olemaan myöhemmin. Kissa pöydälle, oman itsesi kanssa. Lisäksi jos ero surettaa (kuten varmasti tekeekin), myönnä se ihmeessä sen sijaan, että ajattelisit, että eihän tässä mitään. Negatiiviset tunteet tulee käsitellä pois, muuten ne alkavat vain vaivata entistä enemmän.

Rauhoitu ja keskity itseesi. Loppujen lopuksi kukaan ei voi auttaa meitä kohtaamaan omia haamujamme, vaan teemme sen yksin. Sama koskee myös miestäsi. Et voi auttaa häntä kohtaamaan haamujaan tai voittamaan ne, jokainen kohtaa Itsensä ja voittaa itsensä omillaan.

VOIMIA! ^_^
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #2 : 17.01.2006 15:21:00 »

Hei valonkantaja  Smiley

Nuo huimaukset kannattaa hetimiten tarkistuttaa, voisit ensimmäiseksi käydä ihan terveyskeskuskessa mittaamassa tuon verenpaineesi ja pyytää että tekevät ihan perustarkistuksen.

Itse en ole sairaanhoitaja tmv  Wink ja en lähde arvailemaan mistä johtuu mutta pari ajatusta:

Jos on mahdollista, käy energiahoidossa tai pyydä kaukolähetystä, itse en aina onnistu niin hyvin omin neúvoin maadoituksessa.

Kädet multaan, tanssi/liikunta/luonto ja maanläheiset värit, etenkin sukat voivat auttaa.

Visualisointi menetelmät, kuten juuret maahan (pyydä oppaltasi että aukaisevat jalkapohja chakrasi, niin että energiat pääsee vapaammin virtaamaan) tai joku muu joka tuntuu hyvältä.

Tuossa vaiheessa, kun alkaa tuo energianmäärä olla liian voimakas ja chakrat epätasapainossa, en suositteleisi alkoholia tai muita kemiallisia piristeitä ollenkaan.

Kun kehomme käy lävitse tällaisen muutoksen, voi tuo alkoholi vain pahentaa tuota tilannetta ja herkistää muutenkin herkkää energiajärjestelmää.

Alkoholin vaikutus koko kehon energiajärjestelmässä kestää n 7 vrk, ennenkuin on puhdas.

Toivon koko sylintäydeltä sinulle voimia ja rohkeutta kohdata ne kipeät asiat, itse olen aikonaan ollut samantapaisessa pakoon yritys matkalla  Embarrassed

Toivottavasti saat ja löydät apua, ei kannata jäädä liian yksin näiden asioiden kanssa
!
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 17.01.2006 15:26:32 »

Kiitos AthaMaarit, alkoi ihan itkettää kun luin kirjoitustasi. smitten Cry smitten Cry

Ongelmani on se että tämä exäni asuu luonani vielä tämän viikon jälkeen kaksi viikkoa. En saa tilaa häneltä. En voi itkeä täällä koska en halua että HÄN lohduttaisi minua.

Ja kiitos hopeatähti. smitten

Vähän noloa avautua tästä, mutta lauantai-iltana join viruvalkeeta (80% alkoholia) ja aika paljon. Siihen tyyliin miten leijonasta teen drinkkejä. Leijonahan on kuitenkin puolet laimeampaa... Se oli ihan mielettömän tyhmä idea. Erikoisinta on kuitenkin se, että krapulaa minulle ei tullut... Ihan lievä vain. Mutta varmasti tuo ihmeaine pisti kaikki systeemit sekaisin.

Tästä lähtien vain vettä.
Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 17.01.2006 15:31:02 »

Voitko mennä jonnekin muualle itkemään, vaikka ystäväsi luokse? Olisi hyvä saada itku pois jollain tapaa.

Voit tietysti myös sanoa exällesi, että nyt sinua ei saa häiritä. Haluat olla rauhassa ja kuulipa hän mitä tahansa valitusta ja vaikerrusta, hän ei saa tulla huoneeseen jossa olet. Sen jälkeen menet vaikka makuuhuoneeseen (jos sinulla on esimerkiksi kaksio) ja olet siellä rauhassa niin kauan kuin on tarvis. Sano myös, ettet halua hänen lohduttavan.

Onko herralla muuta mahdollista paikkaa minne mennä kuin oleilla sinun luonasi? Esimerkiksi perhettä tai ystävää? Miksi hänen täytyisikään olla juuri sinun luonasi? Yhdessäoleminen vain hidastaa teidän molempien paranemisprosessia ja ahdistaa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 17.01.2006 15:31:44 »

Ensiksikin jätät sen hurjan juhlimisen (alkoholi ei tee koskaan hyvää ihmiselle henkisesti!
Niinpä.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 17.01.2006 15:45:45 »

Valonkantajalle!

Ensinnäkin huono hemoglobiini huippauttaa. Tiedän kun minulla on joskus ollut 75. Sitten maksa-kulta on se, joka yrittää eritellä myrkkysi siinä, mitä nielet, mutta sitten olen oppinut myös, että se käsittelee myös tunteitasi; pelkoja ja suruja ennenkaikkea. Sekään ei jaksa kaikkea ja alkaa oireilemaan. Itse olen kokenut. Pyörrytystä, pahoinvointia, unettomuutta, masennusta ja vatsan ympärillä alkaa tuntua vanne, joka painaa. buck2

Hoida kehoasi ensin, että se jaksaa hoitaa tunteitasi! Kehosi on viisaampi sieluasi, sanotaan. Se osaa puhua sinulle. tickedoff

Rakkaudella smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 17.01.2006 15:46:07 »

Ja tässä muuten linkki Elämän Ilon aloittamaan ketjuun:

Oletko tunnekoukussa? Kuinka siitä pääsee irti
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #8 : 17.01.2006 15:47:27 »

Viina on viisasten juoma, mutta valitettavasti se maistuu ihmisille jotka eivät ole viisaimmillaan. crazy2

Ehkä ihan hyvä että ajoin itseni tähän pisteeseen, koska nyt ainakin tosiaan tajuan että
 
                          MUUTOS ON PAIKALLAAN!!!!



Exälläni ei ole muuta paikkaa täällä. Hänellä on koulun harjoittelujakso täällä minun opiskelukaupungissani, koska sovimme siitä ajat sitten. Olimme kauan haaveilleet yhdessäasumisesta edes jonkin aikaa * now being extremely ironic *, silloin ei ollut vielä erosta tietoa. Hän ei saa mitenkään vaihtoa muualle. Hän itse opiskelee kaukana täältä.

Kyllä minulla on omaa aikaa silloin, kun hän tekee iltavuoroja. Mutta nytkin hän tulee kotiin jo 15min päästä. Onhan minulla oma huone. Ihan totta, minulla on oikeus olla yksikseni huoneessa ja itkeä omassa rauhassa.

                       
                              PALJON KIITOKSIA TEILLE! smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #9 : 17.01.2006 16:04:48 »

Tänään aloitan henkisen, psyykkisen ja fyysisen puhdistautumisen.



- Juon paljon vettä ja ayervedic-vihreää teetä


- Syön puhdistavaa ja kevyttä kasvisruokaa

- Piilotan tupakat ja suklaan, kahvi pannaan myös


- Käyn rauhallisella kävelyllä viereisessä puistossa, jos olo antaa myöten

- Teen maadoittavan meditaation ja kuuntelen rauhoittavaa musiikkia

- Patistan exän lähtemään salille ja uimahalliin, jotta voin olla yksin


- Annan itkun tulla ja puhdistaa

- Pyydän parantavia enkeleitä luokseni tuomaan minulle tasapainoa



Eiköhän ne asiat ala sitten pikkuhiljaa järjestymään... smitten smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 17.01.2006 16:23:41 »

Hienoa!

Pikku hiljaa tuollaisen rääkin jälkeen pitääkin aloittaa, ettei käy niin, että ajaa itsensä piippuun liian yrittämisellä myös puhdistautumisen suhteen.  Wink
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #11 : 17.01.2006 18:17:06 »

Pikkusen pelottaa sinun aika hurja ruokavalion muuttaminen.
Kyllä sinä kahvikupposen voit nauttia maukkaan leivän kera.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #12 : 17.01.2006 18:54:52 »

Olen kasvissyöjä, eikä tuota kahvia tule juotua edes kovin paljon. Nyt vaan oikeasti tuntuu siltä, että kaikki hapan pyrkii tulemaan ylös, niin ei tuo kahvi kovin hyvää tee... Että ei tässä mitään niin radikaalia muutosta tule...

Mutta kiva kun tonttu huolehdit. Smiley
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #13 : 17.01.2006 20:20:25 »

Minä vaan haluan lähettä sulle voimia ja jaksamista Valonkantaja. Omakohtaisesti tiedän tilanteen, jossa olet . Toisaalta tuollainen juhlimisrykäys voi olla hyväkin juttu siinä mielessä, että ainakin itse pääsin sen jälkeen entistä paremmin takaisin "raiteilleni" ja elämäntavat ja ajatukset ja koko henkinen tasapaino muuttuivat ja kehittyivät entistä parempaan suuntaan.

Niinhän se on että aallon pohjan kautta kohti korkeampaa aallon harjaa. Kunhan nyt ei piletysputki totaalisesti jää päälle.

Kyllä se siitä smitten smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #14 : 17.01.2006 20:33:09 »

Hei Valonkantaja Smiley

Luulen, että sulla on paniikkikohtauksia, oireesi viittaavat siihen voimakkaasti.
Alkoholi sekottaa jo mieltä niin voimakkaasti, että ei tuo ole ollenkaan outoa.
"Erosi" exästä vaikuttaa asiaan.
Ehdotus:
Mitäpä jos ottaisit aikalisän eroon? Ettet hätiköisi nyt, koska tilanne ahdistaa sinua tavalla,joten ota askel kerrallaan.
Mulla on nyt sellainen MUTU -tunne, että kiirehdit liikaa.
Et varmaankaan vielä ole täysin valmis eroamaan, koska sisäisesti kannat vastuuta exästäsi ja "huolehdit" hänen surustaan, muttet omastasi.
Minusta tässä tapauksessa ei voi puhua erosta niin kauan kun hän on luonasi, niin kauan kun koetat tukea häntä niin ettei hän itse ota omia askeleita.

Somatisoit fyysisellä kehollasi, koska se vaatii että itket tuskat ulos. Onko sulla hyvää frendiä, jolle voisit purkaa mieltäsi? Se on ensiarvoisen tärkeää.
Itku myös puhdistaa.
Anna teille vielä mahdollisuus ja tehkää selväksi haluatteko todella eroon toisitanne, ota aikalisä!
Ystävyydellä
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: