Sivuja: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1668661 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1980 : 01.12.2012 20:09:11 »

En ole edes tiennyt että mulla on näin paljon kavereita. Puhelimessa ollut monta tuntia tänään ja mieli täys vuoristorata. Puhun hänelle ääneen ja kiukuttelen siitä että rikkoi meidän sopimuksen kuolla yhdessä.
Meni etukäteen ja mä oon tosi kateellinen. Toinen on nyt rauhassa ja harmoniassa, minä täällä paskatelluksella.
Mä vihaan tätä mestaa
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1981 : 01.12.2012 20:32:47 »

Aina välillä sitä havahtuu ja tajuaa että kaikella on tarkoituksensa.

Osanottoni sinulle pikkari.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #1982 : 01.12.2012 21:06:26 »

Voimia sinulle pikkari!
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #1983 : 01.12.2012 21:42:24 »

Vietin kivan illan,yön ja aamun ihanan miehen kanssa.  smitten  Vein hänet aamulla töihin ja heiluttelujen jälkeen vollotin loppupäivän. Tuli kamala ikävä samantien ja epätoivoinen olo kun haluaisin että hän olisi luonani aina.
Taidan olla sekoamassa.  idiot2
tallennettu
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #1984 : 01.12.2012 21:46:33 »

Hurjan paljon voimia pikkari!!!  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1985 : 02.12.2012 08:41:33 »

Voin suht ok olosuhteisiin nähden. Ystävät kohtelee silkkihansikkain ja apu saatavissa 24/7 miltei joka suunnasta.
Muistan kyllä mieheni sanat " Mä en jätä sua ikinä" Joten hengessä on mukana koko ajan  smitten
Hieman ehkä ärsyttää kun ihmiset tulee ihan iholle ilmaisemaan surunvalittelunsa.
En minä tähän romahda
Naapurini on ollut ihana. Ollut kahtena iltana mun luona ja odottanut siihen asti että nukahdan ja lähtenyt sit vasta kotiin.
Puhelin soi eilen ihan koko ajan. Miehelläni on paljon kavereita. Mun taistelukumppani lähti kiitää fyysisestä kehostaan mutta tiedän että hän vahtii mua koko ajan  smitten
Anoppi on ollut myös ihana. Kiittänyt mua siitä että rakastin ja anteeksiannoin paljon
Hänelle tää on vielä kamalampi juttu, jo kolmas perheenjäsen siirtynyt henkimaailmaan. Vahva nainen hän on todellakin
Spirituaalinen elämänkatsomus tekee näistä asioista kyllä helpommin käsiteltäviä kun tietää sen ettei kuolema ole kaiken loppu.
Toissayönä tapahtui niin kummallisia juttuja että naapurini oli  Shocked. Mun takki ja puhelin katosi. Etsittiin kahdestaan jokainen mesta eikä löytynyt.
No sit lopulta löytyi pesukoneesta taskussa puhelin, pari stendarii ja tupakat. En olis ikinä laittanut masinaan tarkastamatta taskuja eka. Tuhkakuppi liikkui itsestään.
Olen kantanut mukanani mieheni ikivanhaa opiskelijakorttia jossa hän tuijottaa kameraan uhmakkaasti. Se kortti jäi keittiön pöydälle kun lähdin ulos.
Jostain kumman syystä se kuitenkin löytyi mun laukusta. Iso onnittelukortti kirjahyllystä lensi alas itsekseen.
Hän on täällä luonani vielä. Kuolemaa ei ole ja perästä tullaan jok ikinen
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1986 : 02.12.2012 09:10:52 »

Juu, näin minäkin uskon et kuolemaa ei ole. angel  angel
Voimii sulle pikkari smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1987 : 02.12.2012 19:07:38 »

Flunssa yrittää saada otetta. Ei kiinostais nyt yhtään sairastaa. Ihmeen rauhallinen mieli ja puhelin taas soinut koko päivän  Smiley
Joko mä oon tunnekylmä kapakala tai sit en ole vielä täysin sisäistänyt koko menetystä koska oon ollut tänään vaan kiukkuinen  tickedoff Olisin halunnut nähdä ystäviä muuta palelee koko ajan eikä varmaan kannattais lähtee ulos.
Meediolta tuli kaunis viesti: Valo ja rakkaus ovat aina läsnä. Ympärilläsi on suuri pehmeä huivi, suuret enkelin siivet ovat ympärilläsi, sinua rakastetaan. TUNNE SE RAKKAUS. Olet rukoksissani"
Mua jotenkin suojataan siltä isommalta shokilta kyllä tosi hyvin.
Elämä jatkuu enkä tod aio jäädä himaan itkemään. Suunta muuttui vaan turhan nopeesti.
Ihana kuolema kuitenkin tollanen pikalähtö eikä vuosien kärsimys.
Edelleen olen kateellinen. Miksei lähtijä ollut minä?
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1988 : 02.12.2012 23:15:38 »

Mikään ei ole niin vaikeaa kuin kirjoittaa joku vammanen avoin hakemus. Ehkä tällä kokemuksella saan gradunkin valmiiksi angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1989 : 03.12.2012 09:43:42 »

Soitin just poliisiasemalle ja sain sattumalta kiinni sen kytän joka tutkii mieheni tapausta
Löytynyt 5-6 välillä lauantaiaamuna ja tarkka osoitekin nyt tiedossa.
Menen tutkimaan aluetta tänään
Huh! Wish me luck. Tärisen jo etukäteen
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1990 : 03.12.2012 10:22:46 »

Voimia sulle pikkari.. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1991 : 03.12.2012 17:00:28 »

Kiitos kaikille. Mä tarvitsen rauhoittavia ja pian. Enkä pysty vielä menee siihen kohtaan mutta kyllä käyn vielä tällä viikolla. Tänään en pysty
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1992 : 04.12.2012 14:19:14 »

No rauhoittavia sain ystävältä ja viel jotain tosi vahvoja. Otin yöllä puolikkaan ja putosin puolessa tunnissa.
Lääkäriaika pitäis varata. Mä en halua olla selvinpäin tässä tilanteessa
No en tarkoita mitään kännit joka päivä meininkii mutta rauhoittava lääkitys tulee nyt todella tarpeeseen.
Parissa päivässä mieheni parhaista ystävistä on tullut mun ystäviä. Ollaan toki tunnettu hyvin aiemmin jo mutta nyt pidetään yhteyttä monta ketaa päivässä ja tuki on molemminpuolista.
Mä luulin että tää olis ollut paljon raskaampaa, mutta toisaalta olen vasta surutyön alussa.
Joku Suurempi Voima pitää minusta hyvää huolta  smitten
Toki itken ajoittain mutta just soitti hassu ystäväni ja taas meni naururemakaksi. Musta huumori kukkii  :Smiley

Olen ollut oireineni koko vuoden niin eristäytyyneenä että olen unohtanut että mulla on näin paljon ystäviä  Smiley
Rakas lähti mutta paljon tuli takas tilalle. Superhienoa  smitten
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1993 : 04.12.2012 16:06:46 »

En osaa nukkua.  tickedoff
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1994 : 04.12.2012 21:47:27 »

Voi pikkari.. voimia sinne paljon ja halauksia!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: