Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 10.10.2010 Tapahtuuko meille mitään?  (Luettu 14070 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 09.10.2010 21:55:47 »

Hei! Wink

Numerologisestihan tämä ei liene mitenkään painava, numero 5, mutta olen kuullut että jotkut kokevat sen onnenpäivänä, esim. hääpäivänä. Kanavoinneissa puhutaan tietoisuuden vahvistamisesta ja pläp, pläp kaikkea mahdollista. Haluan kokeilla onko tämä mikään sen kummempi päivä. Siis huominen?

Miten sen koette?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 09.10.2010 23:34:05 »

Minulle kerkisi tapahtua ja paljon kivaa, menimme katsomaan taas uutta tonttia ja molemmat rakastuttiin siihen ja nyt ens. arkipäiväna mietitään mistä saamme lisää rahaa(myymättä tätä asuntoa) ja sitten olin syömässä ihanien ihmisten luona ja aloitin Tsi Kong kurssin ja kirjoitin hyvän jutun ja eihan päivä ole vielä loppu  Grin
Ja muuten sattuipa vielä onnenpäivääni-vaikka astrologit. ovat luvanneet huomiseksi minulle hyvää, no ei se mitään-otan vastaan mielelläni huomenakin hyviä asioita  Wink

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.10.2010 23:46:46 »

Kanavoinneissa puhuttiin Atlantiksesta,
kuin myös Thotista, jonka voi hyvin assosioida  merkurius vaaka :aan.
Merkuriuksen luku on 5.

Tänään Atlantis 10 - Nemesis 10 - Asclepius 10  neitsyt
siinä meidän 10-10-10 kolmikko.
Neitsyttä hallitsee Merkurius.
Kaikille ansionsa mukaan.
Ja käärmesauvalla parannusta.

http://www.ejop.org/images/Fig.%204%20simbols%20asclepius%20hermes%20medicina.jpg

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nemesis_%28mytologia%29
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #3 : 09.10.2010 23:54:47 »



                                    coolsmiley

         NO empäs huomannut katsoa tuolle sumuiselle taivaalle, että olisin heti tietänyt

            olevani juovuksissa ja täysin tietämätön joistain asennoista!! NIIN, noiden

               kiertolaisten, ihan kuin kertoisivat minustakin. Löysin, tai no minua

                  avustettiin löytämään oma pimeäpuoleni, joka olikin ihan

                      ihossa kiinni. Taivaankappaleet kuitenkin ovat vain.


                                                        smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.10.2010 01:28:45 »

No kaikenlaista!! Diamond, jostakin olen aanannut että sinulla menee lujaa!! Ja se kaunis laulusikin!
Kotkansilmä, olet hellyttävä...

Nikki, no tietenkin 5 ja Merkurius!!! Mikä kolmio kymppejä!

Ilmankos minäkin katselin tuota päivää transiiteissa ja kas; Merkurius siellä! Lähipäivinä siis:
 merkurius aspect_con neptunus
 merkurius aspect_con  keskitaivas
 merkurius aspect_sex pluto

ja minulla flunssa, joka sitoo minua vain levähtelemään muun jättäen. Enkelit tuossa hiippailee, yks toi tuoretta tofua, yks järjestää meditaatiota...

Mutta onhan minulla myös  saturnus aspect_con neptunus Vaakaa rajoittavana tekijänä, mutta varmaan lempeästi nyt huoneessani 9 tapahtuvana. Joten lepään ja kuuntelen... ja annan ympärillä tapahtua.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 10.10.2010 01:37:35 »

Mullehan tää ois mainio hääpäivä  Tongue
tr  mars 17  skorpioni yhtyy justika mun Venukseen ja  kuu:kin on just kohta siinä,
nyt 16  skorpioni.
Vain sulho puuttuu... crazy2
No sain tyttären  aurinko merkurius 17 skorpioni vieraakseni.
Siinä mun "Merkurius-saldo".

Jos lie tuon Merkuriuksen yhteys tuossa tiedostamisen paikka.
Yhen sortin  neitsyt sadonkorjuu, jotta saako sitä ansionsa mukaan?
Tai toisaalta antaako kunnian sille jolle se kuuluukin??
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 10.10.2010 13:10:53 »

Täällä puolikuntoisena, lämpöilyä, muuttuneen ja tulehtuneeen luomen kanssa pähkäilyä. Päivystykseen jos kuume nousee, huomenna muuten lääkäriin.  Undecided Kovin on ollut nyt terveysasioissa siis tämä päivä ja koko kuukausi. Yleensä olen ollut terve kuin pukki, harvoin kipeänä, mutta nyt on sitten näköjään tällainen kausi...  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 10.10.2010 13:16:00 »

Täällä puolikuntoisena, lämpöilyä, muuttuneen ja tulehtuneeen luomen kanssa pähkäilyä. Päivystykseen jos kuume nousee, huomenna muuten lääkäriin.  Undecided Kovin on ollut nyt terveysasioissa siis tämä päivä ja koko kuukausi. Yleensä olen ollut terve kuin pukki, harvoin kipeänä, mutta nyt on sitten näköjään tällainen kausi...  :Smiley

Sama täällä. Kuu on Skorpionissa...usein mietin, miten Kuu kohtaa nämä elementit?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #8 : 10.10.2010 14:11:16 »

Yleensä en kiinnitä näihin päivämääriin niin kauheesti huomiota,
mutta jostain syystä tämä 10.10 on kutitellut mielen perukoilla.
No messuille olin tänään lähdössä, mutta nukkumatti oli eri mieltä...
Ja oma kuunpaluu oli eilen.
Katotaan mitä tuleman pitää...
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #9 : 10.10.2010 14:58:21 »

Kanavoinneissa puhuttiin Atlantiksesta,
kuin myös Thotista, jonka voi hyvin assosioida  merkurius vaaka :aan.
Merkuriuksen luku on 5.

Tänään Atlantis 10 - Nemesis 10 - Asclepius 10  neitsyt
siinä meidän 10-10-10 kolmikko.
Neitsyttä hallitsee Merkurius.
Kaikille ansionsa mukaan.
Ja käärmesauvalla parannusta.


"Kaikille ansionsa mukaan." Tämä on jännä juttu. Eilen kuin johdatuksesta päädyin Hengen ja tiedon -messuilla eräänlaiselle parantaja-meediolle. Ihan kuin tämä mies olisi tiennyt paremmin kuin minä itse, että tarvitsen apua. Päädyttiin sitten parantamaan fyysisiä vaivojani puhdistamalla karmasiteitä, siinä tuli otettua molempien vanhempien henkiin yhteyttä anteeksiannon merkeissä. Että entisissä elämissä tehdyt pahat teot pitäisi nyt olla sielun tasolla selvitetty.  idiot2

Minussa pesii sellainen perusskeptisyys, etten ihan kaikkea sulattamatta niele, mutta voin sanoa eilen kokeneeni näkymättömän maailman ihan konkreettisesti tällä fyysisellä kehollani. Jotain sellaista, minkä tietää olevan todellista, eikä vain kuvitelmaa.  smitten Mikä merkitys sitten tällä päivämäärällä? En tiedä, ehkä tämä on sitten jokin uusi alku.  :Smiley

Tähän karmateemaan sain alustusta, kun ennen tämän parantajan kohtaamista kävin astro-Timolla tulkinnassa, ja siellä tuli esiin karminen isäsuhteeni. (Oliko se sitten se laskusolmu IC:lläni vai mikä, se meni vähän ohi.) Mutta joka tapauksessa tämä parantaja sanoi, että minulla on poikkeuksellisesti "henkinen napanuora" myös isääni. Hän oli siis tavannut aikaisemmin ihmisiä, joilla on tällainen napanuora vain äitiin. Isäsuhteeni on ollut raskas, eikä siis suotta.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #10 : 10.10.2010 21:26:44 »

Minulle tämä päivä ei ole mitenkään muista päivistä erottunut. Ihan samalla lailla olen saanut erottaa lapsiani tukkanuottasilta ja hermo on mennyt, niin kuin vähän aina.
Yskinyt olen aika paljon ja nyt se alkaa tuntua jo inhottavalta. Niin ja poikani on saanut kolhuja tänään ehkä enemmän kuin normaalisti.

No jospa unet olisivat positiivisemmat.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 10.10.2010 22:06:37 »

No ei minullakaan mitään ihmeempiä. Flunssaani olen hoidellut ja mietiskellyt, lättyjä paistellut ja pientä kotihommaa.

Tosin kun tuo Merkurius on noin kauniisti minulla, niin tuli yllättävä yhteydenotto tuolta 1960-luvulta ja muisteltiin vanhoja. Se oli mukava!

Joten tavallinen päivä! Seuraavat päivät vasta näyttävät lähtikö tästä mitään käyntiin.  :Smiley Eikö tuo Vaaka-Aurinko ole vähän sellainen jahkailija, miettii pitkään.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 10.10.2010 22:44:15 »

Tuolla kanavatopikeilla höpötetään (en millään pahalla, siellähän joskus lueskelen) taas vaan kuinka energiaa vapautuu ja kasvaa. Sitähän on höpötetty jo vuosia. Ja kun tuntuu että energiat vain vähenee minulla ainakin.

Nappasin tähän tätä kristallikanavointia 'palasia siis' , sillä itse kristalli voi jotakuta kiinnostaakin. Ja tässä on jotain uudenlaisesta vuorovaikutuksestakin esim. telepatia, joka voi liittyä mm. Merkuriukseen.

Maa oli kristallienergiaa, ennen kuin siitä tuli sitä, mitä se on nyt. Kristallienergia sen sisällä tulee voimakkaammaksi, kun se valmistautuu ylösnousemukseen.

10-10-10-portissa maa siis aloittaa niiden kristallien ja verkkojen vapautuksen, jotka sijoitettiin sen sisään ja joita käytettiin aloittamaan valmistelunne fyysisen ja energiakehonne transformoimiseksi kristallitaajuuksiin.


Keskuudessanne on yhdistymistarvetta. Tämä yhteys on jo pakoillaan ja se on aina ollut sisällänne. Se voidaan nyt aktivoida sisällänne.

Ehdotamme aloittamaan yhteydellä sydämen kautta, koska tämä on alkua yhteydelle, joka on erilainen kuin aiemmin.

Telepatia yhdistää tietoisuudessa. Tämä vaatii irrottautumista massatietoisuudesta ja uuden tietoisuuden rakentamista kristallitasolla.

Tämä vaatii yhteyden mentaalikehon, mielen, fyysisten aivojen ja sen tietoisuuden välille, joka on osa kaikkia energiakehojanne. Se vaatii fyysisten aivojen säätämistä kykeneväksi havaitsemaan tämä informaatioaalto, kun yhteydestä tulee selvempi ja herätätte monet tietoisuutenne osat vastaanottamaan sisällänne olevaa informaatiota.

Tätä uutta tietoisuutta tukevat energiat aktivoidaan 10-10-10.

Lisää informaatiota tulee käyttöönne, kun sopeudutte aina vain enemmän näihin uusiin energioihin ja tarkoituksenne tulee selvemmäksi, kun työstätte uusien energioiden tuomista sisään. Olkaa avoin tälle, koska se saattaa laajentua, mikä tarkoituksenne ja tehtävänne on nyt.

On tullut aika alkaa aktivoida alkuperäiset kristallikallot, koska ne sisältävät paljon tätä informaatiota.

Nyt tuntemillamme kristallikalloilla ei kaikilla ole tätä tietoa, koska jotkut niistä eivät ole aitoja ja jotkut eivät ole täysin aktivoituja. Kallojen säilyttäjät ovat aktivoijia eivätkä kaikki kallot ole yhteydessä alkuperäiseen säilyttäjäänsä tällä hetkellä. Ei ole aika saada kaikkea tietoa esiin, koska osa siitä soveltuu maan ylösnousemukseen.

Haluaisin muistuttaa teille, että teidän laillanne kristallikallot ovat energiaa. Ne nähdään fyysisinä, koska ne ovat alentuneet kolmanteen ulottuvuuteen.----

Sivuhuomautus: kun aloin kirjoittaa tätä viestiä, televisiossa oli, että National Geographic -kanava näyttää 10.10. viisi uutta kristalliluolaa, jotka on löydetty maan sisältä. Itse asiassa kun näin mainoksen ensimmäistä kertaa, puhuttiin 10 uudesta kristalliluolasta. Nämä luolat ovat niin kuumia, että ihmiset eivät voi olla niissä pitkään, kuten olemme aiemmin nähneet. Se muistuttaa minua itsestäni, kun muutan fyysisen kehoni kristalliseksi. Kuumuus sisälläni on jotain, mihin minun on vaikeaa tottua. Mieheni sanoo, että tunnun palavan, kun hän tulee lähelleni, mutta hänen koskettaessaan ihoani se tuntuu viileältä. Kuumuus ei enää lähde pois, kun vertaan sitä puhdistuksiin, jotka voivat tuntua hyvin kylmiltä tai kuumilta.

-----------

No tällaista on tosiaan ollut, mutta luulen että se on flunssaista tuskanhikeä heti, kun yrittää jotakin tehdä. Mutta kristalliluolan haluaisin nähdä.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Jannanne
Vieras
« Vastaus #13 : 11.10.2010 12:42:55 »

Eilinen hmm... moni pari tuntia siihen, kun haaveilimme mieheni kassa tulevaisuudesta, millainen se on ja suunnittelimme ettæ mitæ meidæn pitæisi tehdæ ettæ pæædymme siihen mistæ haaveilemme. Olimme tyytyvæisiæ meidæn yhteisitæ haaveista ja pææmææristæ, sekæ siitæ, ettæ olemme samaa mieltæ næistæ asioita.

Illalla sitten sain tietoa, mikæ ei ollut niin mieluista, olisi tehnyt mieli laittaa pææ puskaan, mutta se ei nyt auta. Minun ja juuri ja vain minun on muututtava, ettæ millææn muotoa voimme edes kuvitella yhteistæ tulevaisuutta. Kasvettava ihmisenæ. Raskasta, mutta tærkeææ tietoa. Vaikka sen kaiken olen tiennyt jo aiemmin, niin tarvin kai jonkun sanomaan sen, ettæ lopetan itselleni selittelyn... Sad Smiley
tallennettu
Hopeainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #14 : 12.10.2010 23:54:35 »

Minkä tuossa päivässä panin merkille oli oikean suunnan löytäminen puhumalla tilanteessa jossa en olisi normaalisti puhunut (Merkurius). Ja voinnin parantuminen tämän myötä (käärmesauva).

Toiseksi menneisyyden seurausten pohtiminen, tullaanko minulta kenties vaatimaan selityksiä eräisiin asioihin, jotka itse koen jo jättäneeni taakse.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: