Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt kaivataan henkistä tsemppaamista!  (Luettu 15323 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 30.11.2005 11:43:36 »

Ai kauhea..!

Sinänsä iloisia uutisia, että nykyinen kämppikseni sai viimeinkin haaveensa toteutumaan ja lähtee Mikkeliin opiskelemaan. Huonompi juttu on se, että minun täytyy nyt muuttaa ja yrittää löytää uusi halpa, mutta tilava asunto 22.12 mennessä...  Shocked

Eli nyt kaikki, pyydän, tsempatkaa meikälaista, jotta asunto löytyisi ja muutto onnistuisi! En haluaisi muuttaa kadulle asumaan... Uutta kämppistä en pysty ottamaan ja mieskään ei ole muuttovalmiudessa armeijan takia (lue= rahaton).

IIIK!  buck2
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 30.11.2005 12:03:18 »

Roppakaupalla lähetän symppistsemppiä sinulle, AthaMaarit.

Ymmärrän oikein hyvin huolesi, sain itsekin asunnon vasta äskettäin koko kesän odottelun jälkeen. Onneksi oli väliaikainen paikka.

Pidän peukkuja, toivotaan että löydät sopivan ajoissa  smitten
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #2 : 30.11.2005 13:16:59 »

Tsemppiä sulle oikein paljon AthaMaarit!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #3 : 30.11.2005 13:26:34 »

Luottamusta ja energiaa lähetetään täältäkin!

Kannattaisi käyttää nyt myönteistä visualisointia... Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 30.11.2005 13:31:35 »

Parhaillaan, parhaillaan  Wink Eilen annoin kunnon visuaalisoinnun listan ylemmille tasoille, jotta he voisivat auttaa minua tässä asiassa - minä hoidan maalliset asiat, he järjestelevät tilanteita ja minua oikeisiin paikkoihin, sekä toppuuttelevat tätä alkustressiä.

Kutinat sanoo, että parisen viikkoa menee ja sitten alkaa asia olla ajankohtaisempi.

Visualisoinnista tulee mieleen se, kun asustelin Kuopiossa alivuokralla ja kaipasin uutta kotia. Tein visualisoinnin ja kirjoitin listan, millainen asunnon pitäisi olla. Merkkasin, että sen pitäisi olla lähellä keskustaa. Enpä sitten sanonut, että missä kaupungissa, joten asunto järkättiin minulle Lahteen!  2funny Kaikki pyytämäni asiat pitivät paikkaansa tässä Lahden asunnossa, joten yritän pysyä hyvillä mielin nytkin ^_^

Sehän olisi vain väliaikainen asunto, kunnes mies saa rahaa kasaan ja voidaan muuttaa kahdestaan jonnekin. Jännittävää päästä asumaan virallisesti yksin ensimmäistä kertaa!  Cheesy
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #5 : 30.11.2005 13:51:55 »

5 vuotta sitten kun asunnonhankinta oli ajankohtainen, visualisoin mielessäni siihen tilanteeseen sopivan toivekotini. Rahoista ei ollut hajuakaan siinä vaiheessa.
Loin vain kuvan mielessäni ja lähetin ¨tilauksen¨ eteenpäin. Sitten yhtenä päivänä mieheni soitti ja kertoi asunnosta, joka kuulosti ihan kuvitelmaltani - tiesin heti että siinä se on!
Ainoa eroavaisuus mielikuvaani nähden oli se, että asunto on peilikuva siitä mitä toivoin!
Ja rahoituskin järjestyi pienen pähkäilyn jälkeen hyvin. Smiley

Nyt sitten olisi ajankohtainen uusi visualisointi täälläkin. Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 30.11.2005 20:04:59 »

AthaMaarit! Tsemppiä! Kyllä asiat aina jotenkin järjestyy. Minulla on kokemusta  Smiley
tallennettu
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #7 : 30.11.2005 21:02:03 »

Onnea ja tsemppistä täältäkin. smitten
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 01.12.2005 11:43:50 »

Kiitos kiitos! ^_^

Ilokseni tässä ilmoittelen, että sain eilen ensimmäisen soiton vapaasta asunnosta ja menen tänään katsomaan sitä.  Grin Se vaikuttaa kuulopuheen perusteella pyytämäni laiselta kämpältä. Matka keskustaan pitenee hiukan ja vielä oli epäselvää onko kämpässä millaiset pesutupamahdollisuudet. Siihen jonottaa jo yksi henkilö, mutta hänen raha-asiansa ovat vielä auki.

Ihaninta asunnossa on mm. se, että saisin remppailla keittiön kaapistoa ja vuokraisäntä maksaa siitä aiheutuvat kulut ^_^ Olenkin jo ehtinyt kehittää vaikka mitä hienoja ideioita. Samoin yksiön huoneen tapetit kaipaisivat paikoin korjausta, mutta se on pieni ongelma. Niitä kulumia voi peittää aina kauniilla kuvilla ja näin päin pois  Wink

Läheltä löytyisi kauppa, bussipysäkit ja isolle järvellekin on lyhyt kävelymatka. Alue on rauhallista ja turvallista ja arvostankin eräänlaista kaupungin hiljaisuutta, kun olen asunut maalla ikäni.

Kysymysmerkkejä asunnon ja siihen muuttamisen suhteen vielä on, mutta ilahduttaa tietää, että tällainen kämppämahdollisuus on kuitenkin olemassa  Wink
tallennettu
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #9 : 01.12.2005 21:00:24 »

Ihana kun sait mahdollisuuden. Smiley
jospa se nyt sitten on se minne voit laitella niitä kauniita kuvia. Cheesy
Onnea. smitten
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #10 : 01.12.2005 22:06:12 »

Onnittelut AthaMaarit!

Hienoa, että asiat järjestyvät noin juohevasti!

Ilmoittele, kun olet tulossa käymään Mikkelissä kämppiksesi luona, niin katsotaan josko voisimme tavata vaikkapa Ekokahvilassa teekupposen merkeissä  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 02.12.2005 11:45:55 »

No voihan köllykkä!

Se eilinen kämppä ehti mennä ennen kuin kerkesin edes katsomaan sitä. Vuokrasivuilta löysin hyvän ilmoituksen, mutta sekin asunto oli ehtinyt mennä..  Undecided

Noh, noh, Athamaijos (enkelini) eilen lohdutteli, että kyllä se asunto järjestyy.  smitten Jos meitä ja heitä ei sitoisi tämä maan fyysinen aika saisimme heti pyytämämme. Nyt joudun ajan takia odottelemaan asuntoa, mutta sen pitäisi tulla minulle ihan ajallaan.

Uuh, jännät paikat, 20 päivää aikaa...!  Shocked

Tokihan minä voin kahville lähteä, jos jossain vaiheessa Mikkeliin eksyn  Wink
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #12 : 02.12.2005 12:20:39 »

Heips AthaMaarit!!! smitten

Valopilareita tulee luoksesi. Ja peukalot ja varpaat pystyssä asian edestä! Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 08.12.2005 12:48:56 »

Heippa jälleen!

Ajattelin ilmoittaa, että nyt on kiikarissa uusi asunto ja jos mitään kummaa ei tapahdu, otan sen  smitten

Kyseessä on ihan hulppean kokoinen, 56.5 neliön kaksio, matkaa työpaikalle, rautatieasemalle ja keskustaan on 1.5km. Talo sijaitsee lähellä isoja kauppakeskuksia, Makuuniinkin pääsee leffavuokrauksille jos haluaa. Wink Vuokra on 361e/kk ja siihen sisältyy vesi. Todella halpaa siis! 350e vuokrayhtiölle tassuun ja asunto on minun!  laugh

Menen huomenna katsomaan kämppää ja nyt jo jännittää todella paljon!  Cheesy
tallennettu
Seija78
Vieras
« Vastaus #14 : 08.12.2005 12:52:29 »

Heippa jälleen!

Ajattelin ilmoittaa, että nyt on kiikarissa uusi asunto ja jos mitään kummaa ei tapahdu, otan sen  smitten

Kyseessä on ihan hulppean kokoinen, 56.5 neliön kaksio, matkaa työpaikalle, rautatieasemalle ja keskustaan on 1.5km. Talo sijaitsee lähellä isoja kauppakeskuksia, Makuuniinkin pääsee leffavuokrauksille jos haluaa. Wink Vuokra on 361e/kk ja siihen sisältyy vesi. Todella halpaa siis! 350e vuokrayhtiölle tassuun ja asunto on minun!  laugh

Menen huomenna katsomaan kämppää ja nyt jo jännittää todella paljon!  Cheesy

Onnea!  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: