Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 491908 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #975 : 07.08.2009 09:49:19 »

Kun katsoin tämän päivän planeettaohitukset meinasin jättää kirjoittamatta. Jotain samaa kuin ap:lla.  kuu 28  vesimies

 saturnus 8 – oliko numerologisesti sadonkorjuu? Sehän kävisi tuohon  saturnus teemaan muutenkin.

Ja hiukan eiliseen paikkaamista.. En halua tarkoittaa etteikö nuo muut foorumin informaatioketjut ole myös opettavaisia ja varsinkin astrologisesti! Eilen hiukan ”liioittelin” vaikka itse olenkin täällä kuunkierrossa oppinut mieleenpainuvimmin mikä taitaa olla itselle se paras metodi, oppia. Ehkä jäin miettimään eilen että luulevatko ne etten vieläkään ole tajunnut kuunkiertoa.  :Smiley

Hieno homma Marix että sait töitä! Tänä päivänä ne on kiven alla.
Minä luin viime yönä avaavaa tekstiä kvintiileistä. Ja päätin alkaa tästä eteenpäin elämään mahdollisimman tietoista elämää. Viisikanta on vaarallinen? itselleenkö?

Tiigris sen sanoi hyvin. Että häntä rakastetaan siitä sisällä olevasta pienestä känkkäränkästä huolimatta. Viimeisimmät kirjoitukseni kirjoitin kun ihana  Kiss  proge-kuuni siirtyi pois  aspect_con natal-  neptunus  jousimies :ssä.  uglystupid2 Kuun progressio-osiossa sitä aikaa kuvataan todella hyvin. Vaaleanpunaiset lasit oli liimattu nenälle. Ja nikkini sopi kyllä kuin nenä päähän ja taitaa sopia vieläkin.  tickedoff  Grin


Miten ristissä planeetat kuvaavat tärkeää tehtävääsi?
Kaikkihan ovat samanarvoisia,yhtä kaukana toisistaan,samaa laatua.
Miksi sitten joku istuukin "pöydän päässä"?

Minä en tiedä! Autatko?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #976 : 07.08.2009 11:02:37 »

En minäkään tiedä sitä sen kummemmin.Pähkäilin käytännön esimerkin kautta.
Isä sanoo,että minusta tulisi hyvä työnjohtaja.Olen hyvä organisoimaan.Minä se istun tavallisesti siinä pöydän päässä.Äidin kuoleman jälkeen minä olen hoitanut asioita. kuu mars leijona?
 mars aspect_squ stellium?
Mutta kun vanhempi veljeni oli myös kuvioissa niin luovutin pöydänpään hälle.Koska tiedän ,että isällä tää homma menee "isältä pojalle" periaatteella.Mutta silti edelleen "organiseeraan".
Eli se tehtävä minulla on tuossa meidän kiinteässä ristissä.
Niin aattelin sitten,että kun suurristi kartalla on ikäänkuin tärkeä tehtävä maan päällä (sehän on kuin maan symboli kartalla,itsellänikin sellainen akseleiden avulla) niin ehkä siinäkin olisi löydettävä tuo "organisoija",miellettävä,jotta minkä avulla saa sen ristin haltuunsa,toimimaan.Ja missä vaiheessa elämää yleensä havahtuu koko tehtävään.Tai havahtuu silloin kun se transiitteina tai progekartalla muodostuu.Tai jos se on syntymäkartalla,niin joku "painava" transiitti jollekin ristin osalle havahduttaa?
Esmes itellä muuttuvissa tuo risti ja yhtenä osana  ceres,josta vasta opin,jotta se on vihityn merkki.Eli oikeesti pitäisikin olla ehkä tärkeä tehtävä? Ja  askendentti:lle ristin osana tekee  :pluto:nyt semisekstiiliä.(synt.kartalla  ceres aspect_con pluto,väljä,mutta tästä just tuo "vihitty",cereksen vanhimmat mysteerit ja luopumisten kautta "kirkastuminen",kuoriutuminen what ever)
Eli nyt olisi aika havahtua siihen tehtäväänsä.Tai oikeemmin  pluto taitaa muokata siihen?
Ja tuo "nyt on aika" näkyy myös Saturnuksen sekstiileinä stelliumille skorpionissa.Ehkä se tehtävä liittyy  jupiter:n ja  chiron:n kautta opettamiseen?  uranus ja astrologia?
Tuo  jupiter on nyt  aspect_con ap- askendentti kauris.
Ensi vuoden ap-MC osuu tarkalleen syntymäjupiterin lukemiin.Joku pointtihan siinäkin on ? Muukin kuin opiskelu? Mikä ei edes hirveesti huvita..minusta ei tule koskaan viisasta lukemalla.Minusta astrologiaakaan ei välttämättä opi lukemalla vaan oivaltamalla.Sen jälkeen kun on oppinut aakkoset.
Mutta siihen tarvitaan kyllä myös dialogia.
"Dialogi on laajasti määriteltynä keskustelua,jossa luodaan uutta-ihmiset rakentavat yhdessä keskustellen merkitystä,tarkoitusta tai ymmärrystä (Logos),etsivät mieltä ja tulkintaa elämälleen ja maailmalleen.Dialogissa tämä ymmärrys,Logos,syntyy välitilassa (dia)-ihmisten kautta,välillä ja läpi-joten se ei ole kenenkään omaa.Logos ei myöskään koskaan ole lopullisesti valmis,vaan se virtaa ja liikkuu ihmisten keskustellessa.Dialogi ei ole kaksinpuhelua.Se on liikkeellä olemista,dynaamista,eteenpäin virtaavaa.Se on kuin peli,jota pelaajat eivät täysin hallitse.
Se vie näennäisen sattumanvaraisesti uusiin ideoihin ja mielen maisemiin."
(Hiljainen tieto/tietämistä,toimimista,taitavuutta,2008,kansanvalistusseura)
Että meillä pitäisi siirtyä kyllä opetuksessa enämpi tähän dialogiin.
Siks mua ei innosta tuo pänttääminen.
Logos  aspect_con Sirius  aspect_tri neptunus,niinpä.
"Logos-sana voidaan liittää jopa elämän tarkoitukseen ja kaikkeuden alkuperään.Raamatussa näin: "Alussa oli Sana (Logos) ja Sana oli Jumalan luona,ja Sana oli Jumala.Mikään,mikä on syntynyt,ei ole syntynyt ilman häntä." (Joh 1:1-5)
Miksi minä lukisin yhden ihmisen tietoa 250 sivua ja sen avulla todistaisin että "tiedän"?
Ja mitä minä sitten tiedän?Sen minkä tuo toinenkin? Pitääkö ensin olla professori,jotta voi heittäytyä freelancer-ajattelijaksi ja pohtijaksi.Pitää olla ensin proffa ollakseen vakuuttava?
Lukenut immeinen? Olen miettinyt joskus tän astrologian myötäkin ,että kuka "omistaa" tietoa?
Kenellä on oikeus hinnoitella tietonsa?Voiko tietoa omistaa? Tekeekö se minusta rikkaamman,jos jemmaan tiedon sukanvarteen? Ketä se palvelee? Missä dialogi?

joo,
 kuu vesimiehen lopuilla,
tais yhtymä kolmikkoon saada Finnairin toimitusjohtajan eroamaan?
Lähtee sitten "illaksi kotiin"..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #977 : 07.08.2009 11:36:58 »

ja rakas marix!
Että sä oot aito.Tietenkin se  kuu on samoissa asteissa kuunpaluussa,sitähän se tarkoittaakin ,että kuu palaa syntymäkartan lukemiin ja kartalta näet sen hetkisen taivaallisen kuvion muiden planeettojen suhteen.Ja lunar opposition on sitten kuun oppositio eli sulla 20  leijona.
Esmes lunar opposition  askendentti vois valasta.
Ainakin itellä 5.8.  askendentti osui syntymä Junon lukemiin.Ja  kuu  aspect_sex juno aspect_squ venus,Lilith  aspect_ssx jupiter,onnenpiste  aspect_con syntymä chiron,
ja  vertex  aspect_con syntymä Cirke (tätä vielä pureskelen) eli kyllä se kertoi itelle mistä kenkä puristaa..
ja
tuo sekstiili tarkoittaa miehelläsi just tuota "rötköttää sohvalla" ja sinä taidat olla se,joka tuo leivän pöytään? Ja olet samalla mansikkana kermavaahdossa..
Miten blogilla voi ansaita?
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #978 : 07.08.2009 12:30:53 »

Joo, tommonen palvelija-meininki meillä Wink No ei kai, mä en oo oikeen jaksanu siivota tänä vuonna ja mies on sit joutunu enemmän..

Mä en tiiä millasia soppareita muilla ihmisillä on firmojen kans, mut kai ne jotkut rahaa saa bloggaamalla niille, niitten tuotteista yms.. Muualla maailmalla bloggaaminen on kai vähän edistyneempää ku Suomessa tällä hetkellä. Mut kyl noi firmat alkaa kai jo vähän heräämään tähän juttuun..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #979 : 08.08.2009 11:50:19 »

 kuu 11  kalat
 aspect_opp merkuriusneitsyt
 aspect_tri venusrapu
tequila oli liikaa
krapula
lähen tavvoomaa savvoo hilijoo ja kovvoo
savusaunan hämyyn
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #980 : 08.08.2009 16:17:29 »

^ mä join ainaki viis liikaa Sad
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #981 : 08.08.2009 18:37:32 »

onpa  kalat maista meininkiä..... coolsmiley

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #982 : 08.08.2009 21:36:07 »

 kuu 16  kalat

Aika naatti olo, tein koko päivän töitä ulkona. Ihanaa ja ruumiillista. Huomenna on selkä kipeä vaikka yritin muistaa oikeat työasennot. Oli ihana käydä uimassa.

Se risti mun kartalla on ainakin siksi etten heittäytyisi liian vapaalle. Ilman sitä olisin karttani kanssa hukassa.  Smiley Mutta kun sen täytyy olla avain itseeni niin minkä hemmetin takia se ei aukea mulle?
Miten voi vuosien aikana mennä ohi niin monta erilaista hyvää 5. huoneen tarjoamaa mahkua?  uglystupid2 Vai onko se edes mun kartta.
Kun en oikeasti usko että se on joku mies joka minut virittää parhaalle taajuudelle. Ei sillä etteikö seksi ole kivaa, mutta kun eihän se mitenkään voi olla elämän tarkoitus sanovat muut siihen mitä haluavat ?   Lips Sealed

Meillä vaihtuu sitten kuviot ensi vuonna nikki. Mulla  kuu  aspect_con  kuunsolmu ja sulla  keskitaivas  jupiter
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #983 : 09.08.2009 20:37:52 »

Melkoista uupumusta ilmassa täälläkin. Työkaverit, minä itse ja läheisenikin valittavat kaikki väsymystä. Hellekkö painaa vai mikä ihme se kaikkia painaa....tuntuu, ettei raitista ilmaa saa kukaan. Embarrassed
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #984 : 09.08.2009 22:03:08 »

Joko se Kuu vaeltaa Oinaaseen? Ainakin Jupiter taivaalla on jo aivan toisella suunnalla. Mukava niitä oli ihailla, kun kilpaa loistivat! Tarttis tarttua aika rivakasti moneen asiaan!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #985 : 09.08.2009 23:49:59 »

No minunkin pitaa menna katsomaan-olen sen verran utelias!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #986 : 10.08.2009 00:07:04 »

Ihana juttu, Diamond! Muistan miten kiukkuisena sinä viimes katselit kuuta!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #987 : 11.08.2009 14:09:05 »

Koska se mätäkuu oikein loppuu???

Jokaikinen näppylä ja hyttysenpurema on tulehtunu,
ja kun tuo maha reistailee niin noita näppylöitä kyllä riittää...

  buck2
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #988 : 14.08.2009 16:07:42 »

 kuu  1  kaksoset  aspect_con ap-T-ristin kärki
 venus puolineliö ap- T-ristin kärki

Asiat ovat oikein hyvin, silti joku selittämätön tukala olo kalvaa kurkkua ja rinta-alaa. Haluaisi olla muiden parissa mutta olotila on taas niin hetkestä kiinni että ei voikaan, kun ei ehkä kohta taas tiedä miten olisi.

Olipa hyvä itselle (niin en ota vastuuta muiden tunnoista) kun tilitin tuntoni syntymäkartan T-rististä. Minulle aukesi jotain mitä en ollut tajunnut ennen kuin sen tänne kirjoitin. Eli asioista voi kehitellä ainakin tähän mieleen jos minkälaisen suon näkemättä todellisuutta tai kykyä olla objektiivinen itseään kohtaan. Mutta kun onnistuu peilaamaan muiden ajatusten kautta omia motiivejaan ne aukeavat ihan uudella tapaa. Ja menee itseensäkin ihan uudella tapaa. Rehellisesti, minua jännitti alussa kirjoittaa tänne kun muista lähes loistaa se osaaminen ja kyky lukea toisia siinä kun nämä toiset itse tarpovat sokeudessaan itseään kohtaan. Vai sortuuko jokainen joskus siihen? Jonkinlaiseen itsepetokseen.

Tämä tuli tästä hetkestä. Ankean oloni vuoksi oli katsottava näkyykö joku selittävä aspekti tälle niin olisiko se sitten tuo venuksen puolineliö vetisessä ravussa. Menen kuoreeni vaikka joku osa samaan aikaan haluaisi osallistua, keskustella ja kuunnella. Näin viime yönä unta että noin kolmasosa hiuksistani lähti ihan tosta vaan. Ja puolet siitä kasasta oli värjätty platinan vaaleaksi ja mietin että miksi sitten se osa lähti että olisi jäänyt puolikaljun lisäksi uutta väriäkin.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #989 : 14.08.2009 18:19:30 »

 venus:sen puolinelio ja unessa olit puolikalju-namahan yhdistetaan HETKELLISEEN energian katomiseen-itse karsin samasta asiasta vahan aikaa sitten-nyt vois nostaa talon kasivarsillani-joten don't worry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: