Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Siinain erämaa  (Luettu 5647 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 10.08.2007 09:38:26 »

Voi mahdoton, kylläpä minulle nyt tapahtuu ihmeitä...  Cheesy Ihmeestä ennen unta kirjoitain kohta tuonne oman blogini puolelle, mutta nyt viimeöiseen uneen...

Moni teistä varmaan tietää että unessa voi oikeasti matkustella ja käydä jossain ihan oikeassa, todellisessa paikassa. Viime yönä minulle kävi näin. Näin unta että lähdin lentämään (lennän muulloinkin usein unissani) ja lensin aika pitkän matkan. Saavuin johonkin aavikolle, jossa oli myös sellaisia kumpareita tai kukkuloita. Maisema oli niin tuttu ja tulin aivan liikutuksen valtaan. Tiesin, että tämä oli Jeesuksen aikaisen elämäni tapahtumapaikkoja. Laskeuduin alas maahan. Menin polvilleni, itkin ilosta ja onnesta ja samalla kaipauksesta. Kosketin maassa olevia karkeita erämaa kasveja, hiekkaa ja kiviä. Kaikki tuntui niin aidolta kuin olisin valveilla ollut. Siinä samassa tajusin missä olin. Olin Siinain erämaassa. Erämaassa jonka aamulla tarkistin kuuluvan Egyptille.  Shocked

"Uni" ei suinkaan loppunut tähän, vaan sitten tunsin Jeesuksen läheisyyden, melkeinpä pelottavan voimakkaasti. Tunsin että hän lähestyi jostain. Hetken päästä huomasin hänet vähän matkan päässä minusta maassa makaamassa kuoleman kielissä. Menin hänen luokseen, kun samassa todella voimallinen viesti iski tajuntaani: Jeesus ristiin naulittiin, mutta niinkuin jotkut ovat spekuloineet hän ei todellakaan kuollut ristillä vaikka kuoleman porteilla jo kävikin. Hän kuitenkin selvisi ja pakeni lähimpiensä kanssa ilmeisesti ensin juuri kenties tuonne Egyptin puolelle Siinain erämaahan.

Mitä ihmettä minulle nyt koko ajan hänestä viestitään?  Shocked Cheesy smitten angel Olenhan itsekin lokakuussa Egyptiin menossa. Vähänkö koko ajan vain rupeaa jännittämään tuo matka enemmän kun tällaista vielä tapahtuu.  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 10.08.2007 10:07:41 »

Jeesus on ilmeisesti tulossa sinulle tärkeäksi, eläväksi opettajaksi, jolla on jokin tärkeä sanottava vielä 2000 v poistumisensa jälkeen. Minulle hän on kaukainen, on toki ollut mestari, mutta ei puhuttele suoraan, saati että kokisin hyvin vahvoja elämyksia asiaan liittyen.

Kannattaa seurata mitä tapahtuu, pidä kuitenkin jalat maassa.

En ole itse kokenut esim Ammasta mitään suuria visioita, sinulla on ilmeisesti jokin rakkauslinkki Jeesukseen. Itse koen tätä lähinnä korkeampaan minään, ei kehenkään konkreettiseen, ulkopuoliseen opettajaan.

 Smiley pidä hauskaa matkallasi.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2007 10:09:39 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 10.08.2007 10:10:47 »

Miten Jeesus yleensä pitää tulkita, konkreettisena opettajana vai tietoisuutena?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 10.08.2007 10:45:41 »

Miten Jeesus yleensä pitää tulkita, konkreettisena opettajana vai tietoisuutena?

Hän oli ja on minulle edelleen näemmä aika konkreettinen opettaja, mutta sinä saat itse tulkita hänet kuinka haluat/koet oikeaksi. 

Vielä aiempaan kirjoitukseesi viitaten, kyllä minulla todellakin on vahva rakkauslinkki Jeesukseen.  smitten Ja hänellä selkeästi tuntuu olevan edelleen minulle jokin, jotakin tärkeää sanottavaa. Niin ja muistan kyllä myös pitää jalat maassa.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 10.08.2007 10:56:12 »

Emme varmaan osaa sanoa mitään mitä et jo tietäisi..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 10.08.2007 11:00:54 »

Emme varmaan osaa sanoa mitään mitä et jo tietäisi..

 Grin Osaattepas. Enhän minä kaikkea suinkaan tiedä.  Wink  Kaikki tieto, vinkit, näkökulmat ja ajatukset ovat aina enemmän kuin tervetulleita. Kiitos.  smitten

Mihin, miksi katosi Mika-Matin kirjoitus?  Undecided 
« Viimeksi muokattu: 10.08.2007 11:04:59 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #6 : 10.08.2007 11:44:38 »

Se aikaisempi viestini hautautui erämaan hiekkaan, jonka kultaisuus antoi vihiä tulevaisesta - siitä, että jotakin kokonaan UUTTA voi laskeutua eli tulla havaittavaksi näennäisen "kuolleessa" maaperässä.  Wink

Voi mahdoton, kylläpä minulle nyt tapahtuu ihmeitä...  Cheesy Ihmeestä ennen unta kirjoitain kohta tuonne oman blogini puolelle, mutta nyt viimeöiseen uneen...

Hmmm... mikä olikaan se IHME ennen untasi?  coolsmiley  Tongue  angel

Lainaus
Moni teistä varmaan tietää että unessa voi oikeasti matkustella ja käydä jossain ihan oikeassa, todellisessa paikassa. Viime yönä minulle kävi näin. Näin unta että lähdin lentämään (lennän muulloinkin usein unissani) ja lensin aika pitkän matkan. Saavuin johonkin aavikolle, jossa oli myös sellaisia kumpareita tai kukkuloita. Maisema oli niin tuttu ja tulin aivan liikutuksen valtaan. Tiesin, että tämä oli Jeesuksen aikaisen elämäni tapahtumapaikkoja. Laskeuduin alas maahan. Menin polvilleni, itkin ilosta ja onnesta ja samalla kaipauksesta. Kosketin maassa olevia karkeita erämaa kasveja, hiekkaa ja kiviä. Kaikki tuntui niin aidolta kuin olisin valveilla ollut. Siinä samassa tajusin missä olin. Olin Siinain erämaassa. Erämaassa jonka aamulla tarkistin kuuluvan Egyptille.  Shocked

Joskus aikaisemmin ilmaus "egypti" jo sinällään merkitsi konaisvaltaista mysteeriä...; kaikkea salaista mutta arvokasta hengen aarteistoa.  :Smiley

Ja katso: kuinka valuivatkaan vihiä saadut mysteerit erämaan hiekkaan,
koska aikaa ei voisi toistaa rikkomatta ikuisuuden patinan hiljaisuutta tuossa ajallisessa.

Ja aina kun historia näyttää - ainoastaan näyttää - toistavan itseään, ikuisuuden vuoro on tullut muistuttaa itsestään ja rikkomattomuudestaan,
kuten Gizan Sfinksi katseensa suunnasta: kohti nousevaa aurinkoa.

Lainaus
"Uni" ei suinkaan loppunut tähän, vaan sitten tunsin Jeesuksen läheisyyden, melkeinpä pelottavan voimakkaasti. Tunsin että hän lähestyi jostain. Hetken päästä huomasin hänet vähän matkan päässä minusta maassa makaamassa kuoleman kielissä. Menin hänen luokseen, kun samassa todella voimallinen viesti iski tajuntaani: Jeesus ristiin naulittiin, mutta niinkuin jotkut ovat spekuloineet hän ei todellakaan kuollut ristillä vaikka kuoleman porteilla jo kävikin. Hän kuitenkin selvisi ja pakeni lähimpiensä kanssa ilmeisesti ensin juuri kenties tuonne Egyptin puolelle Siinain erämaahan.

Siinain erämaa - siinäkö kaikki siitä muistosta, joka meitä piinaa:
että kadotimme Jeesuksen niin kuin kadotimme yhteyden virtaavaan Rakkauteen,
kuten ne ajat, jolloin olimme muilla mantereilla ja koko Pohjois-Afrikka meren peittämänä - ja mistä on tänä päivänäkin löydettävissä jäljet simpukankuorina ja muina fossiloitumina?

Lainaus
Mitä ihmettä minulle nyt koko ajan hänestä viestitään?  Shocked Cheesy smitten angel Olenhan itsekin lokakuussa Egyptiin menossa. Vähänkö koko ajan vain rupeaa jännittämään tuo matka enemmän kun tällaista vielä tapahtuu.  Cheesy

Se, että näit unta kuolevasta Jeesuksesta mutta vakuutuit IHMEEN kautta hänen kuolemattomuudestaankin, kertoo minulle siitä, että jotakin unesi ennakoimaa on vielä kuin hautautuneena erämaan hiekkaan, jonka kultaisuus kuuluttaa nostamaan, "nostradaamustamaan" uudenlaistakin näkemystä
Jeesuksen ja omasta kohtalostasi.

Osana tietäsi - ilmojen, so. vuorovaikutuksen, halki.

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.08.2007 11:46:11 kirjoittanut Mika-Matti » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 10.08.2007 11:59:41 »

Jää pohdiskelemaan ja "tunnustelemaan" Mika-Matin kirjoitusta...  :Smiley  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 10.08.2007 16:35:06 »

Voin vain sanoa, etta Siinain eramaassa(olen ollut siella) on voimakas eramaatunnelma, historia ja LUONNON energiat joista hyvin monelle on tullut jokavuotinen kokemuspaikka
siella meditoidaan ja eletaan luonnon ehdoilla-jos sinulla on mahdollisuus olla teltoissa, tehda nuotioita ja olla hiukan yksin se olisi valtavaa(hiukan erossa ryhmasta)
Ala juo vetta siella tippaakaan ja huuhtele hedelmatkin mineraalivedella-en tunne ketaan ilman mahatauteja siella olleista. Anteeksi, etta on hiukan offtopic, mutta siella taytyy varoa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 10.08.2007 20:48:52 »

Kiitos Diamond.  smitten Valitettavasti minulla ei varmaan kyllä ole mahdollisuutta Egyptin reissullani käydä tuolla...  Undecided Juu ja tuon vesijutun tiedän ja yleensäkin syömisen kanssa pitää olla tarkkana. Toivottavasti vältyn vatsataudilta.  buck2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: