Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuosi 2012: Mitä tapahtuu?  (Luettu 638031 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #795 : 16.11.2010 22:12:04 »

       
          Upeita juttuja tuolla sinun sivulla Rakkauden valo angel smitten

                  Minäkin haluaisin nähdä Jeesuksen... angel smitten

smitten
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #796 : 16.11.2010 23:28:47 »

näistä muutoksen tuulista siis, no ihan yhteiskunnalllisella tasolla voidaan nähdä esim. homokeskustelu joka olisi ollut mahdoton Suomessa vielä kymmenen vuotta? sitten, downshifting, lisääntynyt tietoisuus eläinten oikeuksista esim. fb- ryhmittymät jonkun eläimen auttamiseksi  jne. Henkilökohtaisesti tapaan jatkuvasti ihmisiä jotka etsivät henkisiä arvoja ja haluavat muuttaa elämäänsä. Olen myös hämmästellyt kuinka olen saattanut löytää itseni keskustelemassa punaniska juntiksi luulemani henkilön kanssa joogasta ja ilman mitään virnuilua tai väheksyntää tms. tilanteita. Eniten olen joutunut törmäämään omiin ennakkoluuloihini.  angel
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
epona
Vieras
« Vastaus #797 : 17.11.2010 08:41:33 »

Onhan noita muutoksia nähtävissä niin yksilötasolla (joka liikuttaa minua jostain syystä) ja yhteiskuntatasolla.

- Media on saanut enemmän sanavapautta - asioista puhutaan niiden omilla nimillä ja kissoja nostetaan pöydälle.
- Lääketieteessä tunnustetaan asioita, joita ns. vanha kansa on tiennyt jo vuosisatoja..(Etenkin oikea-oppisesta syömisestä puhutaan taas paljon.)
- Uusia puolueita on tekeillä. = Vanhoja raameja yritetään rikkoa. Tässä kohtaa toivoisin kaikkien yksilöiden olevan aktiivisia ja kuuntelemaan / lukemaan. KAIKKI asiat lähtevät siemenestä.
- Huumeiden ja alkoholin väärinkäyttö lisääntyy.... mikä on erittäin valitettavaa. Tahti nopenee, ihmiset ei kestä.
- Ilmasto on muuttunut.


Jos minulla tulee mieleen jotain muuta niin palaan asiaa, tuossa nyt muutama, mikä tulee mieleen.

Tsekatkaa muuten:

http://earthseeker.webs.com/

 smitten

/ Isda
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #798 : 17.11.2010 12:14:18 »

Hienoa L ja I! Smiley  Nuo on varmasti tärkeitä juttuja kaikki. Smiley  Itse olen vasta suht. vähän aikaa ollut tietoinen yhtään mistään (joskin nuoresta asti vaistonnut että jokin tässä maailmassa on isosti päin h....tiä), joten hieman vaikea on arvioida mikä kaikki oikeastaan on uutta ja mikä ei. Kiva että täällä voi keskustella näistä jutuista smitten

Yksi asia jonka olin jo unohtanut, on se että kaikenlaiset "henkiset" ja "vaihtoehtoiset" tapahtumat keräävät paljon väkeä. Ainakin paikallinen 'hihhuli'yhdistys on jäsenmäärältään kasvanut hurjasti eli se on ihan numerotietoa. Jälleen voi tietysti miettiä mistä se tarkalleen ottaen on merkki. Joka tapauksessa siitä että yhä suurempi joukko ihmisiä haluaa miettiä asioita hieman toiselta kantilta, mikä on minusta aina hyvä juttu. Toki mukaan mahtuu paljon uskonnollistakin suhtautumista joka ei vie asioita eteenpäin. Se on se oma arviointikyky yhdistettynä hyvään tahtoon joka vie kohti parempaa maailmaa, imho.


Olen myös hämmästellyt kuinka olen saattanut löytää itseni keskustelemassa punaniska juntiksi luulemani henkilön kanssa joogasta ja ilman mitään virnuilua tai väheksyntää tms. tilanteita.

Hih Wink  Mulla ei ole vastaavia kokemuksia... Enemmänkin olen hairahtunut uskomaan että ihmiset olisivat jo jotenkin valaistuneempia ja kaikki lapset olisivat jotain indigoihmeitä, ja sitten joutunut huomaamaan että ihan eläimen tasollahan tässä useimmat tuntuu elelevän Cry

- Media on saanut enemmän sanavapautta - asioista puhutaan niiden omilla nimillä ja kissoja nostetaan pöydälle.

Josko tuota jaksaisi taas hieman alkaa seurata mediaa... Minua se tuntuu vain rasittavan. Jotain oikeaa asiaa siellä on välillä ollut kaiken sen p....n seassa mutta niin vähän että olen katsonut parhaaksi olla kuuntelematta esim. uutisia. Netti-tv:stä kyllä seuraan joitain tiettyjä ohjelmia. Olisiko hyvä idea laittaa tänne joku aihe jossa voisi linkittää mediajuttuja koskien positiivisia muutoksen merkkejä? Vai onko sellainen jo?

Lainaus
- Lääketieteessä tunnustetaan asioita, joita ns. vanha kansa on tiennyt jo vuosisatoja..(Etenkin oikea-oppisesta syömisestä puhutaan taas paljon.)

Tämä on erityisen mielenkiintoinen aihe. Saattaa tulla vielä paljon kaikenlaista esiin tähän liittyen. Ja joitain modernin lääketieteen ei-niin-mukavia puolia myös.

Lainaus
- Uusia puolueita on tekeillä. = Vanhoja raameja yritetään rikkoa. Tässä kohtaa toivoisin kaikkien yksilöiden olevan aktiivisia ja kuuntelemaan / lukemaan. KAIKKI asiat lähtevät siemenestä.

Kieltämättä Markku Uusipaavalniemen jutut on jotain mikä herätti ainakin minulla sellaisen ajatuksen että ehkä politiikalla voisi saada aikaan jotain positiivista kehitystä ihan oikeasti. angel  Täytyykin lähettää Suomen Talousdemokratian kannattajakortti (lähettäminen on jäänyt jotenkin roikkumaan).
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #799 : 17.11.2010 13:15:24 »

Pari pientä lisäselvitystä edelliseen:

paikallinen 'hihhuli'yhdistys

Seura taitaa olla oikeampi sana kuin yhdistys.

Lainaus
Enemmänkin olen hairahtunut uskomaan että ihmiset olisivat jo jotenkin valaistuneempia ja kaikki lapset olisivat jotain indigoihmeitä, ja sitten joutunut huomaamaan että ihan eläimen tasollahan tässä useimmat tuntuu elelevän Cry

Ensinnäkin en ajattele niin että jokin mystinen henkisyys olisi tarpeen paremman maailman luomisessa. Toisekseen tuosta eläimen tasolla elämisestä. Termi varmaankin kaipaa hieman selvennystä. Kaverini sanoi minusta todella hyvin jotenkin tähän tapaan, että jos ihminen   vain   rakentaa pesän ja hankkii ravintoa ja tekee jälkeläisiä, niin miten se eroaa eläimen elämästä? Olen jotakuinkin samoilla linjoilla. En kyllä ole ihan loppuun asti saanut asiaa pohdittua joten vähän huono ilmaisuvalintani oli sikäli. Yhtä hyvin tai paremminkin olisin voinut sanoa että useimmat ihmiset tuntuvat olevan itsekkäitä eivätkä ajattele asioita kovinkaan laajasti, tai muuta vastaavaa.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #800 : 17.11.2010 13:52:38 »

     
         Minäkin uskon johonkin korkeampiin voimiin. angel smitten angel

                   En uskontoihin..
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #801 : 17.11.2010 19:48:54 »

!
Lainaus
Kieltämättä Markku Uusipaavalniemen jutut on jotain mikä herätti ainakin minulla sellaisen ajatuksen että ehkä politiikalla voisi saada aikaan jotain positiivista kehitystä ihan oikeasti. angel  Täytyykin lähettää Suomen Talousdemokratian kannattajakortti (lähettäminen on jäänyt jotenkin roikkumaan).

Halleluliah.  smitten

Elikkä tuoltakin löytää enemmän infoa:

http://www.talousdemokratia.fi/sivut/kannattajakortti


Aletaan vaikuttamaan asioihin, ihmiset rakkaat.  Wink


/ Isda

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #802 : 17.11.2010 20:22:52 »

Mikäli muistan katsoneeni oikein, Nibiru ilmaantuu kontaktiin Maan kanssa noin 16-17. marraskuuta 2012.

Se ei kyllä välttämättä liity aiheeseen mitenkään mutta ajattelinpa vain huomauttaa. Ei kyllä ole itselläkään mitään hajua mitä se tarkoittaa. :Smiley
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #803 : 17.11.2010 21:18:15 »

Mikäli muistan katsoneeni oikein, Nibiru ilmaantuu kontaktiin Maan kanssa noin 16-17. marraskuuta 2012.

Se ei kyllä välttämättä liity aiheeseen mitenkään mutta ajattelinpa vain huomauttaa. Ei kyllä ole itselläkään mitään hajua mitä se tarkoittaa. :Smiley

Mikä on Nibiru?
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #804 : 18.11.2010 12:20:26 »

Mikä on Nibiru?

- ruskea kääpiö valovuosien päässä
- Aurinkoa kiertävä, täsmälleen Maata vastapäätä sijaitseva kiinteä pikkuplaneetta jota ei pysty näkemään (koska se on siellä Auringon takana)
- asteroidi joka tuhoaa Maapallon vuonna 2012
- joidenkin ihme annunakien asuintaivaankappale, joka ajoittain (tuhansien vuosien sykli) tulee Maan läheisyyteen jolloin nämä annunakit tulevat Maapallolle säätämään
- jne jne... idiot2

Toisin sanoen ei mitään.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #805 : 18.11.2010 16:36:27 »

Aion silti olla varmuuden vuoksi passissa ja ilmoittelen jos jossain näkyy tuolloin jotain epäilyttävää. Esimerkiksi lentävä leivänpaahdin. laugh

Yksi kaveri taannoin vaahtosi Nibirusta/ Planet X:stä siihen malliin että koin tarpeelliseksi rauhoitella hänen mieltään tarkistamalla tämän Nibirun oletetun "saapumispäivämäärän", vaikka mulle se on yksi hailee kun en tiedä itsekään mikä se on. Toisaalta, kun uraanisen astrologian parissa puuhastelu totuttaa kummasti tällaisiin olemattomiin mystisiin pisteisiin, eiköhän se ole sittenkin vain yksi sellaisista.

Eli hypoteettinen käsite, joka ei tiettävästi ole mitään konkreettista, mutta symboloi jotakin. Enää pitäisi ottaa selvää, mitä.

Ei sinänsä ole yllättävää, ettei sen saapumisaika noudata mitään mystisiä kalenteripäivämääriä tyyliin tämä hypetetty 21.12, mutta onpahan hyvä tietää. angel
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #806 : 18.11.2010 20:39:40 »

Ok. Eli jotakin/jokin lähestyy maapalloa kovaa kyytiä mutta emme astropalstalla tiedä mikä se on..?! Grin Tai onko se mikään?! Kovemman luokan symboliikkaa ehkä?  crazy2
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #807 : 18.11.2010 21:14:28 »

Näin on mansikat. police
tallennettu
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #808 : 18.11.2010 21:35:18 »

Diana Cooperin kirja 2012 on aika mielenkiintoinen kokemus!suosittelen!
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #809 : 19.11.2010 10:29:34 »

Nibiru?
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Linnunradan+laitamilta+l%C3%B6ytyi+ulkoa+tullut+eksoplaneetta/1135261753142
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: