Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut  (Luettu 461795 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #60 : 09.10.2007 11:40:11 »

Minulla on

pyrkimys 9
vaikutelma 1
minuus 1
elämänopetus 7

Kiitos AthaMaarit kattavasta tietopaketista!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 11.10.2007 19:27:57 »

Rupesin tässä miettimään, mihin kaikkiin asioihin olisi syytä soveltaa numerologiaa.

Esim oman pankkitilini yhteenlaskettu numero on 5 eli vapaus, eräällä toisella 3 eli luova ilmaisu. Noh. Entäs sitten nämä asuntojen ja talojen numerot, seuraava osoite mihin muutan on taas 5 ja 3. Nyt 6 ja 7 (rakkaus, henkisyys).

Eka mies oli 5 ja lapsi on 3 (elämänpolku). Tämä vuoteni oli 5 ja ensi vuoteni 6. Serkkuni elämännumero on 6..

Tsekkailen milloin mitäkin numerosarjoja, että viittaavatko johonkin.

Puhelinnumeroni on mestariluku 11 ja eräällä 8 (samoin hänen synt päivän numeronsa, ellen väärin muista)-

Nimen mukaan olen 9, eräs herra taas 7. jne. Elämänvaiheeni on 7 ja seuraava on 3, sitten 8. Äitini elämännumero on 8 ja se on minulla joku numerologinen juttu, oliko sielun pyrkimys, muutoin olen yleensä 1, kuten isäni ja tuttuni, joka on 3v tauon jälkeen palannut kehiin.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 19:39:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #62 : 11.10.2007 19:30:58 »


Numero 12
12 on täydellinen luku ilmentäen hallinnon täydellisyyttä tai hallinnollista täydellisyyttä. Luku löyty kaksinkertaisena kaikessa, joka liittyy hallitsemiseen. Aurinko, joka "hallitsee" päivää (12h) ja kuu sekä tähdet, jotka "hallinnoivat" yötä (12h), hallitsevat matkallaan myös horoskoopin 12 merkkiä, jotka täydentävät Taivaan suuren kierron 360 asteeseen tai sarakkeeseen ja hallitsevat näin vuotta (12 kuukautta x 30 päivää)

12 on numeron 3 (täydellinen/kolminainen Pyhyys ja taivaallinen luku) ja luvun 4 (maallinen, materian ja orgaanisuuden luku) yhdistelmä. Kun luku 7 saadaan lisäämällä lukuun 3 luku 4, 12 syntyy, kun 3 kerrotaan 4:llä. Tämä edustaa sitä, että maallisilla asioilla, jotka voidaan selittää sanoin, on myös henkinen puolensa.

[/quote]

jåå å..mitäs sitten kun on syntynyt 12.12 niinkuin allekirjoittanut..nimipäivä niinikään 16.6  idiot2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #63 : 11.10.2007 19:34:37 »

ainiin..mulla jossain arkistossa on numerologisen kurssin käyneenä myös noitten lukujen +/- luonteenpiirteet kuvaus..jos jotakuta kiinnostaa niin kai mää voisin ne tänne naputella?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #64 : 11.10.2007 22:33:28 »

Käsittääkseni numerologiasta ei hirveästi jäädä tuollaisiin välilukuihin, kuten 12 vaan se supistetaan luvuksi 3 (1+2=3). Jos katsotaan sinun syntymäpäivää ja -kuukautta tuon minun löytämäni (yhden) numero 12:n tulkinnan mukaan, niin ekaksi nousee sieltä mieleen hallinta. Oletko hallinnanhaluinen, haluatko kaiken menevän justiinsa sinun mukaan?

Täällähän todettiin aikaisemmin, että jos jokin tietty luku esiintyy elämässä useasti, se yrittää sanoa sinulle jotakin. Esimerkiksi minun sotussa on paljon lukua 3. Kun soppaan lisätään vielä syntymäkellonaika, saadaan toinen kasa nelosia. Sotussani esiintyy luku 3 neljä kertaa ja syntymäkellonajassani luku 4 kolme kertaa.

Vanha ala-asteen aikainen ystäväni puolestaan asui todella monta kertaa asunnossa/talossa, jonka numero oli 8.

SA:n käyttämää numerologista mietintää voi soveltaa elämässä melkeinpä mihin tahansa Smiley Projekteille ja tapahtumillekin voi laskea oman elämänpolun syntymäpäivän mukaisesti sekä minuuden nimen mukaisesti. Esimerkiksi minun sarjisprojektini elämänpolku on 9 ja minuus 11.
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #65 : 11.10.2007 23:21:40 »

Tietyllä olemassaolon tasolla (olikohan korkeammassa mentaalisessa) asiailmiöt esiintyvät numeroina ja geometrisinä kaavoina, joiden mukaan luovitaan näitä elon näyttämön rakennuspalikoita viuh!  Cheesy

Mutta minä en ole numerokaava, vaikka eläisinkin yhtenä yhdessä  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 23:23:11 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #66 : 12.10.2007 07:30:36 »

AM juu, välillä pinna menee kun ei asiat mene niinkuin haluan  Smiley

mulle mestarilukuvut 22 jälkeen oli yllätys, koskaan törmännyt moiseen mutta aina oppii uutta  Smiley

kun nimelleen on antanut numeroarvot konsonanteille,vokaaleille ja molemmille yhteensä voi tarkastella numeroita myös siten että se numero joka puuttuu vallan on ns elämänläksy..mulla se on 4 ja tarkoittanee suunnilleen sitä että rahan käyttöä olisi harjoteltava "hippasen" lisää , jonka toki allekirjoitan  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #67 : 12.10.2007 15:52:44 »

Minultakin puuttuu nimestä kokonaan luku 6 eli minun pitäisi olla hoivaavampi, perhekeskeisempi - sellainen hoitava äitihahmo Grin 6 on myös puhtaan feminiinisyyden luku ja sen kanssa on todellakin ongelmia tässä elämässä Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 12.10.2007 15:57:31 »

Entäs sitten tapaamispäivämäärä, yö sellaisten lukujen välillä kuin 11 ja 3! Jos laskee päivämäärien merkitystä, laitetaanko aina pv+kk+v ?

Nyt on paljon esillä 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9 elämässäni, ei juuri lainkaan 2, 4.. 11 silloin tällöin muttei 22, 33.
« Viimeksi muokattu: 12.10.2007 16:01:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #69 : 12.10.2007 16:03:46 »

Kyllä mie itse ainakin laskisin tapaamiselle numerologisen katsauksen tuollalailla eli päivä + kuukausi + vuosi. Ja sittenhän voi erikseen laskea vielä minuuden, jos tapaamisella on jokin erityinen nimi, esimerkiksi "Tampereen Astro Miitti".
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #70 : 14.10.2007 14:57:13 »

Numerologia on jotenkin ihanan raikasta verrattuna noihin uskonto/ ihmissuhde- vääntöihin mitä täälläkin on. Neutraalia.

Mutta missä kohdin numerologia ja astrologia, kuten AP kartat, yhtenevät? Esimerkiksi ensi vuoden teemani kun on 6, rakkaus ja palvelu, stemmaako se sen kanssa että 5 ja 7 huoneet ovat painottuneita (positiivisesti). Yleismaailmallista palvelua vai yksilöllistä.

Lienee itseni päätettävissä.
« Viimeksi muokattu: 17.10.2007 19:38:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #71 : 17.10.2007 18:41:18 »

Expression: 34 / 7
Yours is the path of the mind. Silence and solitude are your doorways into the deep recesses of the mind and the universe. You are the philosopher, the analyst, the seeker and if you'd be willing, the teacher. The time and energy that you spend discovering the microscopic core of things has gifted you with the ability to tap into psychic energy. It is with this energy that you can separate the true from the false.

Soul Urge: 15 / 6
Love, giving it and getting it is your main concern. You are drawn to people and situations that allow you to express your ability to harmonize, heal and sympathize. Family relationships take up much of your attention as you always like to know what's going on, and you are good at resolving conflict. Beauty and the arts or decorating are also ways that you may express yourself.

Personality: 19 / 10 / 1
Others see you as a unique individual who always does their "own thing". Independent, capable and pioneering, you seem to take control of the situation and make it run effectively. You are very concerned with your image and always seem to dress in a way that gets noticed.

*Kiintoisaa, tapaamani henkilön ilmaisun numero 7, sama kuin minun elämän- vaiheeni vielä vuosia

sielun numero 6, sama kuin ensi vuoden numeroni

persoonan numero 1, sama kuin minun elämänpolkuni..

ei paha.

Henkisyys, rakkaus, itsenäisyys.  Cool  Kiss
« Viimeksi muokattu: 17.10.2007 19:35:23 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
vedenneito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #72 : 20.10.2007 00:16:32 »

Kyllä sitä voidaan laskea niinkin että koko nimi lasketaan yhteen ja minulla se on 99, ja omasta mielestäni se tarkoittaa yhteyttä kristusenergiaan. Ja joskus joku nimi on todella vahvempi kuin toinen, sen vain tuntee, ilman tälläisiä laskutoimituksia. Nimi antaa meille vahvuutta ,muttei siihen saa kuitenkaan liiaksi tukeutua. Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #73 : 20.10.2007 19:49:54 »

vai onko 9 plus 9 sama kuin 18 eli 9?

Huomasin tosiaan kävelyllä erään kanssa - pitkiä reippailuja - että hänessä on vahvasti filosofisuus, itsenäisyys ja kenties vielä tuo halu saada ja antaa rakkautta. Huumorintajumme synkkaa. Kummasti ei juttu meinaa loppua. Jos loppuu voi koskettaa. Mutta siinä pitää vielä edistyä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #74 : 01.11.2007 22:18:12 »

Mulla: Elämänpolun numero 3, minuuden numero 11 ja kohtalon numero 5. Sitten oli vielä luku 22... Olisikohan ollut tulevan vuoden teema/hallitseva numero tai sellainen..  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: