Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kheiron 7. huoneessa  (Luettu 14231 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #15 : 27.11.2012 02:28:36 »

Vau mikä tarina Lilli! Rakastiko hän sinuakin kuitenkin jossain vaiheessa? Vai tuliko se kaikki lämpö rakkaudesta siihen edelliseen? Miten sä koet sen lämmön nyt? Tosi mielenkiintonen juttu Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 27.11.2012 10:19:01 »

Minun on vaikea sanoa, mitä hän todella tunsi/tuntee minua kohtaan, mutta väkisinkin tässä on vahva kytkös näin vahvan energiansiirron takia. Minun on täysin mahdotonta uskoa, ettei asia koskettaisi häntä mitenkään. Hän näki todella paljon vaivaa piirittäessään minua ennen toista tapailukertaamme. Tämäkin seurusteluyritys jäi lyhyeksi olosuhteiden pakosta, mutta olen todella iloinen, että meillä oli edes se kuukausi, pari, jossa saimme rauhassa selvitellä asoita puoleen jos toiseenkin.

OIen sitä mieltä, että se hänestä aistimani lämpö oli rakkautta hänen silloista tyttöystäväänsä kohtaan. Ja koska lämpö siirtyi minuun, niin vähänkään herkemmillä antureilla varustetut ihmiset aistivat sen kyllä minusta heti. Minulle itselleni lämmössä eläminen on kovin miellyttävä olotila, muistan kiittää tästä lahjasta joka päivä ja jos en muista, niin kiitänpä nyt.  Cheesy
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #17 : 27.11.2012 12:51:31 »


Kuu jousimiehessä minullakin. Ja tunnistan vaivan. Vähäeleinen tunteiden osoitus ei vakuuta. Mutta ei  myöskään suuret eleet, jos niiden takaa puutuu se jokin.
Ainoastaan skorpparimies räjäytti tiensä tietoisuuteeni. Hänen läsnäolonsa ja rakkautensa tunsin silloinkin kun hän ei ollut fyysisesti läsnä.

Mutta kirjoitat, Lilli, tunteneesi valtavaa yhteyttä. Voisiko kuujouskari olla herkkä erottamaan rakkauden muista samankaltaisita tunteista? (joita myös rakkaudeksi joskus luullaan)

Minusta Kuu-Jousimiesten rakkauselämä on vähintäänkin kummallista, joten parempi, kun en mene liikoja kommentoimaan. Minulla itsellänihän yhteyden tunne ei vaadi mitään tunteiden osoituksia. Minä vain pystyn aistimaan asian. Aina ei ole kyse mistään romanttisista tunteista, vaan tiedän aina, ketkä kuuluvat ns. meikäläisen porukoihin. Tällä systeemillä on syntynyt hyviä ystävyyssuhteitakin. Arvelen tämän tunnistuskyvyn liittyvän Rapu-nousuun.


Hmm. En sanonut rakkauselämäni muuten olevan mitenkään kummallista. Kerroin tunnistavani sen tunteen, että olo on tietyissä tilanteissa tyhjä, vaikka toinen istuisi kainalossa.
Perustuuko tuo kommenttisi vain yhteen kuujouskariin? Astrologiassa kannattaa ottaa huomioon, jos omat pettymykset painaa taustalla, ettei yleistä niitä kaikkiin.

Tuo rakkauden projisointi on kohtalaisen yleistä. Kertomani skorpparimies projisoi minuun kohdistuvan rakkautensa "helpommin saavutettavaan" kohteeseen. Ja syöksyi naimisiin. Toivon heille onnea.  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 27.11.2012 13:14:59 »


Hmm. En sanonut rakkauselämäni muuten olevan mitenkään kummallista. Kerroin tunnistavani sen tunteen, että olo on tietyissä tilanteissa tyhjä, vaikka toinen istuisi kainalossa.
Perustuuko tuo kommenttisi vain yhteen kuujouskariin? Astrologiassa kannattaa ottaa huomioon, jos omat pettymykset painaa taustalla, ettei yleistä niitä kaikkiin.

Tuo rakkauden projisointi on kohtalaisen yleistä. Kertomani skorpparimies projisoi minuun kohdistuvan rakkautensa "helpommin saavutettavaan" kohteeseen. Ja syöksyi naimisiin. Toivon heille onnea.  Wink

Ei perustu yhteen tapaukseen kommenttini Kuu-Jousimiehistä. Tuttavapiirissäni on useita, mutta ehkä kuitenkin alle 10. Tässä on vielä eri lähteistä (mm. foorumilaisten tarinoista, omista kokemuksista, kirjallisuudesta, julkkiskartoista) kokoamani tulkinta Jousimies-Kuusta:
Lainaus
Kuu- Jousimies on vapaudenhaluinen, kaikki uusi ja tuntematon on äärimmäisen kiinnostavaa,  ja hän lähtee mieluusti reissuun Madventures-tyyliin.  Maat sekä kaupungit tuppaavat vaihtumaan elämässä yhtenään, halusi tai ei. Lapsuuskin on voinut olla jatkuvien muuttojen värittämä, tai tausta voi olla kansainvälinen. Kuu- Jousimies lähtee usein aikaisin kotoa joko seikkailunhalun ajamana tai joissain tapauksissa hyvinkin vaikeiden tai rikkonaisten kotiolojen takia. Hän ei sitoudu helposti ja vaikka äkikseltään Kuu-Jousimiehestä saa rempseän ja iloisen vaikutelman, niin hän saattaa olla toisinaan intiimeissä suhteissa yllättävänkin tunteeton.
Lapsuuden perheessä, suvussa tai esim. koulussa on mahdollisesti ollut jokin henkilö, joka on  sytyttänyt innostuksen jousimiesmäisiin asioihin, joita ovat mm. musiikki, kulttuuri, luonto, kielet, uskonto, politiikka, maanpuolustus, urheilu, uhkapelit, tiede, filosofia, maailmanparantaminen, matkustelu tai  esiintyminen. Kuu-Jousimies saa paljonkin iloa oppimisesta, mutta hän viihtyy huonosti perinteisessä kouluympäristössä, monilla Kuu-Jousimiehillä tuntuu olevan keskittymishäiriöitä tai konflikteja opettajien kanssa.

Vai niin kävi sinulle Skorpionimiehen kanssa. Toivottavasti hän on tyytyväinen ratkaisuunsa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #19 : 27.11.2012 14:04:56 »


Vai niin kävi sinulle Skorpionimiehen kanssa. Toivottavasti hän on tyytyväinen ratkaisuunsa.


Eipä taida olla.

Kyllä tuo kuvaus vaikutti aika tutuilta. Myös innostuksen kohteet, poislukien maanpuolustus (veteraaneja arvostan suuresti) ja urheilu.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #20 : 27.11.2012 17:09:04 »

Lilli, toi sun tarina on mahtava esimerkki siitä, miten jotain todella hyvää voi saada jutusta, mikä ei mennyt ihan niin kuin olisi toivonut Smiley Kaunista!

Yep, kuujouskarina mä allekirjotan Lillin jutun. Kummallista mulla ainakin ollut. Pustyn samastumaan hyvin myös tuohon sun juttuun, että toisen kainalossa voi olla tyhjä olo. Mutta ehkä sellaista voi käydä ihan kaikille, kuumerkistä riippumatta...

Ja kummallisuudet muuten jatkuu. Eilen juttusille tuli mies, jonka on syntynyt samana päivänä kuin tämä edellinen! Mielenkiintoista astrologian opiskelun kannalta...
« Viimeksi muokattu: 27.11.2012 17:11:01 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #21 : 22.12.2012 12:59:24 »

Downtempo, viestissäsi oli paljon tuttua. Tuo Chiron on liikkunut edestakaisin transiittina 7.huoneessani. Miehiä tässä nyt on kyllä ollut ympärillä, mutta mun DC  vesimies etsii sitä totuutta kovastikin, eikä näistä miehistä ole sitten mulle suhteeseen asti.
En voi pettää toisia sillä, että "hyvällä varasijalla" olevan kanssa alkaisin suhteeseen, tai tuhlaamaan heidän aikaansa paljonkin jos mulle ei tule sitä kipinää jostain. Eikä mulle  askendentti  venus leijona riitä mikään kaverin kanssa seurustelu. Sen pitää olla totisinta totta!!

Jotain tosiaan pitäisi oppia näistä tilanteista, ja turhauttaa itseä aivan suunnattomasti, ettei tilanne vain mene eteenpäin. No, jospa tuo tr. mars aspect_kvi askendentti & tr. mars aspect_ssx DC muttais tuota ajattelutapaa mikä rakkauselämässä mättää. Mars kävi jo Amoria herättelemässä, ja se herätti ainakin kiinnostusta yhteen mieheen. Mun tuurilla se on hiiiidasliikkeinen  harka joka ei kovin ripeästi toimi.  Grin
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #22 : 27.12.2012 23:24:19 »

Downtempo, viestissäsi oli paljon tuttua. Tuo Chiron on liikkunut edestakaisin transiittina 7.huoneessani. Miehiä tässä nyt on kyllä ollut ympärillä, mutta mun DC  vesimies etsii sitä totuutta kovastikin, eikä näistä miehistä ole sitten mulle suhteeseen asti.
En voi pettää toisia sillä, että "hyvällä varasijalla" olevan kanssa alkaisin suhteeseen, tai tuhlaamaan heidän aikaansa paljonkin jos mulle ei tule sitä kipinää jostain. Eikä mulle  askendentti  venus leijona riitä mikään kaverin kanssa seurustelu. Sen pitää olla totisinta totta!!

Jotain tosiaan pitäisi oppia näistä tilanteista, ja turhauttaa itseä aivan suunnattomasti, ettei tilanne vain mene eteenpäin. No, jospa tuo tr. mars aspect_kvi askendentti & tr. mars aspect_ssx DC muttais tuota ajattelutapaa mikä rakkauselämässä mättää. Mars kävi jo Amoria herättelemässä, ja se herätti ainakin kiinnostusta yhteen mieheen. Mun tuurilla se on hiiiidasliikkeinen  harka joka ei kovin ripeästi toimi.  Grin

Mä taas haluaisin jonkun hitaan ja varman.  buck2
Myöskin tarvitsen itsekin sen kipinän, ilman sitä en lähde vakavampaan mukaan.

Kaiken tuon myllerryksen jälkeen, ajattelin vähän vetäytyä kaikesta.  :Smiley
Uskon että se tulee taas sitten joskus, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Nyt on ollut liikaa vaihtoehtoja, joista
kukaan ei ole lähelläkään mun tyyylinen, tai sitten toiste päin, että olen kiikaroinut muutamaa, mutta ei sitten kiinnostusta riittänyt tänne päin tarpeeksi. Sitten kun olen taas päässyt tolpilleni takaiskuista, niin nämä tyypit, tai lähinnä yksi tyyppi nousee yli muiden, päättääkin taas lähestyä minua, ja olen taas sekaisin kaikesta.
Nyt menee luukut kiinni! Ummistan silmäni kaikelta, kuka vähäänkään yrittää herättää mielenkiintoni. Nyt tarvii vähän korjailla ravun panssaria  knuppel2 Rupee liikaa jo rakoileen ja mun herkkyys valuu sieltä pois  Cry
tallennettu
Hella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #23 : 14.01.2013 14:12:49 »

Minulla on  chiron  kalat 7. huoneessa
ja jäin pohdiskelemaan sen vaikutusta avioliittooni.

Koen, että liitto on ollut minulle hyvin parantava kokemus. Emme edes pidä kaikista puolista toisissamme, emme ole täydellisiä, mutta olemme ystäviä ja rakastavaisia yhä edelleenkin. Puolestani voisin siis kehua  chiron -vaikutusta elämässäni: se on pakottanut minut antautumaan omana itsenäni, olemaan takki auki, haavoittuvainen toisen ihmisen rinnalla. Liitto ei varmaan muuten olisi edes ollut mahdollinen.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #24 : 14.01.2013 16:44:53 »

Downtempo ja trius, tuttuja juttuja löyty teiän kirjotuksista... Ja Hellan tavoin voin myös olla tyytyväinen chiron-vaikutukseen. Vaikka en ole vielä mitään pidempiaikaista saanut muodostettua. Mutta koko ajan oppii ja koen chiron:in jonkinlaista viisautta ihmissuhdepuolelle antavan Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: