Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyjä  (Luettu 4613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 19.08.2008 22:21:32 »

Painajaisia, valveunia, rajatiloja öisin... ne vielä kestää mutta kun nyt alkaa näkyä jo päivisinkin kaikenlaisia ruumiita pitkin maita ja mantuja.  idiot2 Aiemmin liittyi masennukseen, mutta nyt en kyllä tiedä mitä meitsin päässä tapahtuu. Olen nimittäin ihan tasapainossa, väsynyt tosin mutta nukun yöt ja päivät (jos mahdollista) joten ei se väsymystä voi olla.  Undecided

Anyone? Tuunko mä hulluksi vai oonko mä maadoittumaton? Mielestäni en ole maadoittumatonkaan. Ehkä tulen hulluksi. Paitsi etten voi olla sitäkään, koska tajuan että ne on näkyjä eikä materiaalisia.  idiot2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 19.08.2008 23:18:32 »

Hmm... Ehkäpä näet jo fyysisesti kuolleita jotka syystä taikka toisesta ovat jääneet tänne maankamaralle "haahuilemaan". Ne "haahuilijat" voi ohjata valoon...  angel
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2 : 20.08.2008 12:31:23 »

En ole psykologi, mutta voin ehkä tarjoilla toisen näkökulman. Ihmisen aivot ovat ihmeellinen tietokanta, joka säilyttää kaiken elämämme aikana kohtaamamme tiedon. Tästä tietokannasta haemme aina itsellemme sillä hetkellä ajankohtaista tietoa kuka hyvällä ja toinen huonolla menestyksellä. Muisti on tiettävästi yksilöllinen taito.  :Smiley

Ajankohtainen ja tietokanta ovat ne avainsanat tässä. Jos siis vietät tällä hetkellä erittäin paljon aikaa huuhaa-asioiden parissa eli keskustelet aaveista, ruumiista, Vanhasta Aatamista jne., niin ne asiat ovat ajatuksissasi pinnalla. Silloin näet niistä paljon unia ja myös valvetilassa symboliikka helposti liittyy samoihin teemoihin. Mieli kykenee luomaan meille kuvia mistä tahansa ns. tutusta asiasta. Tällä tarkoitan, että syvällä viidakossa sivistyksen ulkopuolella eläneet heimot eivät koskaan uneksineet autoista, koska he eivät olleet koskaan niitä nähneet tai niistä edes kuulleet. Mielen voimasta yksi esimerkki on Ihmeiden oppikurssin teoria siitä, että koko tämä maailma on harhaa ja mielemme tuote. Se olisi eräänlainen matrix-malli maailmankuvaksi.  Huh

Todennäköisesti et ole lainkaan hullu etkä edes maadoittumaton. Yksi puoli sinusta vain haluaa esitellä itsensä sinulle. Jos uteliaasti siihen tutustut, niin piankin huomaat sen menevän ohitse. Ota viesti vastaan - mitä haluat itsellesi tällä hetkellä kertoa?   Smiley
tallennettu
kevättuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #3 : 22.08.2008 18:42:54 »

itse olen kokenut vastaanvanlaisia. näkyjä. viimeksi viime viikolla. näin  kirkkaan valoilmiön niin kuin salama, vaikka olin hereillä, selittämättömiä valoilmiöitä.olen kokenut sellaisenkin, tuteen, kun oli nukkumassa, minua kosketti joku jääkylmä tuulenvire päänahkaa, oli jotenkin kumma tunne, nyt olen aistinut enkeleitten olemassaolon, nukkuessani ovat ilmestyneet mulle. sen jälkeen mulla on ollut hyvä olo, rauhallinen.silloin ovat ilmestyneet mulle kun mulla on ollut vaikeaa.jotenkin niistä saa energiaa.uskon enkeleitten olemassaoloon.
mulle näytettiin ennalta tuleva onnettomuus. se melkein onnettomuus tapahtui, joku varoitti mua. seoli läheltä piti tilanne ettensaanut isoa kuorma-autoa syliini. oli senttien päästä. silloin tajusin vasta todellisen tilanteen. annettiin jatkoaikaa. terv. kevättuuli
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #4 : 29.10.2008 13:48:11 »

Painajaisia, valveunia, rajatiloja öisin  joo hei et olen yksin. Mulla on näitä ollu niin kauan kun muistan. tilanne on tällä hetkellä vähän rauhallisempi luultavasti siksi koska asun sen verran uudessa talossa ettei kukaan entinen asukas ole kuollut joka on tässä aiemmin asunut ja sitten mä sairastan ADHD:tä ja ehkä sen vuoksikin olen äärimmäisen herkkä näissä asioissa.Kun tässä jokin aika sitten sain diagnoosin ja lääkkeet niin näitten lääkkeiden käytön kanssa on ollut rauhallisempaa niin silleen etten ole päässyt noihin tiloihin.

Toisaalta tunnen itseni vieraaksi lääkkeiden kanssa koska se on muuttanut minua. Mutta auta armias jos joskus jätän väliin yhden tai kaksi tablettia niin oon sitten vieläki herkempi.

Kyllä minulla on edelleen näitä kokemuksia painajaisia,rajatiloja ja valveunia mutta ei niin usein.
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #5 : 30.10.2008 12:50:50 »

ADHD:n ainakin uskon vaikuttavan itselläni tähän asiaan. Ja miten se voi vaikuttaa niin esim. siten että ADHD voi tuoda mukanaan myös liitännäisoireita.ehkä siksi kun ADHD ihmisillä on usein aistiyliherkkyyksiä esim. tuntee lämpötilan vaihtelut herkemmin, keskittyy epäolennaiseen eli kuulee pienimmätkin äänet joihin muut eivät välttämättä kiinnitä huomiota koska osaavat kiiinnittää huomionsa olennaisempiin asioihin.

Vaikee selittää, mutta toivottavasti avarsi asioita. Enkä sitten tarkoita kyllä mitään sellaista että luulen olevani yli-ihminen vaan olen mikä olen ja sillä hyvä Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: