Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Galllup:nimimerkkisi  (Luettu 12489 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #15 : 14.12.2010 23:46:54 »

Mustikka tulee luonnosta ja on terveellistä.  smitten Sekä värinsä puoleen on yksi useimmasta lempiväristäni. Täällä astrolla ja toisella foorumilla mustikkana, jokseenkin niin kotoinen nimimerkki minulle.  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #16 : 15.12.2010 10:13:00 »


    Wink   Heips Mustikka.....minäkin toisella foorumilla..mutta eri nimimerkillä.. Grin

          Aattelinkin et oletko sama..Mustikka.. angel smitten
tallennettu
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #17 : 15.12.2010 11:48:19 »


    Wink   Heips Mustikka.....minäkin toisella foorumilla..mutta eri nimimerkillä.. Grin

          Aattelinkin et oletko sama..Mustikka.. angel smitten
Ihan en saa kiinni... Grin...jotain tuttua sinussa. Josko lähemmin pistetään viestiä? angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #18 : 15.12.2010 13:30:47 »


    Wink   Pistä sie vaikka.. angel
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #19 : 17.12.2010 22:05:25 »

Tylsä kaksi tavua omasta nimestä  Grin Ennen keksin kaikkia jännittäviä nimimerkkejä, mutta nykyään oon laiskapaska, (toi olis ollut hyvä) ja yritän päästä mahdollisimman helpolla  Grin
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #20 : 09.01.2011 22:50:18 »

Oma nimimerkkini tulee eräästä fantasiakirjasta, jonka luin joskus viitisen vuotta sitten. ;o
Tässä kyseisessä kirjassa oli sellainen mukava noitatyttö nimeltään Ambre johon ihastuin. Cool
Sitten joskus kun mietin jollain foorumilla että minkähän minä keksisin nimimerkiksini, niin tämä Ambre pomppasi mieleen ja päätin vielä lisätä siihen perään l'än, koska mielestäni se sointuu silloin kauniimmin. Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #21 : 13.01.2011 14:02:07 »

Pikkari on mun entisen kissan nimi. Siitä sen nappasin aikoinaan kun tänne aloin kirjoitella. Pitkään vain tausta-astroilin lueskellen muiden kirjoituksia.
Mun tiedoissa on virhe siinä sähköpostiosoitteessa. En oikein tajua miten mun kuolleen ystävän sp-osoite tuli siihen.
Hänen koneeltaan aikoinaan tänne rekisteröidyin
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #22 : 13.01.2011 20:39:24 »

Sen hetkisestä osoitteesta ja syntymävuodesta joku sekalainen symbioosi.. Huomasin vaan, että mulla on joku viehtymys näihin pitkiin nimiin, oikeakin nimi saman pituinen.. hmm  Huh Lapsille on kuitenkin napsahdellut aika lyhyitä ja ytimekkäitä, helposti huudettavia  smitten
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 13.01.2011 21:18:45 »

Oma nikini on jonkin maalainen nimi, en muista nyt että mikä kieli tai maa oli kyseessä. Silloin kun sen valitsin niin se tuntui vaan jotenkin kivalta. Nappasin sen. Myöhemmin sain tietooni että myös sen niminen kaupunki on olemassa jossakin päin maailmaa. Wink
tallennettu
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #24 : 14.01.2011 11:42:01 »

Morpho helena on kauniin sinisen perhosen nimi  Smiley Minulle se symboloi muutosta ja kehitystä. Toinen nimeni on Helena, joten siitä tuli juuri tämä sininen perhonen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Morpho_helena
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: