Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 449362 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #810 : 17.04.2009 12:34:29 »


Tässä oli niin mainioita juttuja, että kävin kopsaamassa tännekin.

MITÄ ON UUDEN ENERGIAN TYÖKALUPAKISSASI?

Kirjoittanut Geoffrey Hoppe ( www.crimsoncircle.com)
Toukokuun 2008 uutiskirjeestä
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Elämä uudessa energiassa voi olla varsinainen mörkö, erityisesti heränneelle shaumbralle, joka uskaltautuu tietoisuus/tuntemisulottuvuuden uusille raja-alueille. Oletteko huomanneet, että sellaiset asiat kuin ihmisjoukot, kovat äänet, kaksinaamainen käyttäytyminen, TIT (toisten ihmisten tavoitteet), poliitikot ja HJOHIV (huoneet joissa on huono ilmanvaihto) vastaavat kynsien raapimista liitutaulua vasten?

Olen varma, että voisimme shaumbra-foorumilla aloittaa kokonaisen luettelon aiheesta ÄTÄK (ärsyttävät tilanteet, ärsykkeet ja käyttäytyminen) ja kenties ensimmäisiä aiheita listalla pitäisi olla KSLK (kirjainsanojen liikakäyttö). No, kenties se on vain minun suosikkiriesani todellisten ÄTÄK-aiheiden sijasta, koska olen viettänyt liian monta vuotta ilmailualalla, missä kirjainsanat olivat insinöörien, tietokoneohjelmoijien ja MBA:iden kielenä.

Jokaisella shaumbralla pitäisi olla oma uuden energian työkalupakkinsa (UETKP) pakattuna ja valmiina lähtöön hetken varoitusajalla, koska ette koskaan tiedä, milloin sitä tarvitaan tässä nopeasti muuttuvassa maailmassa. Tässä on muutamia asioita, joiden mukanaolo omassa työkalupakissaan shaumbran pitäisi varmistaa:

1. Tietoinen hengittäminen

Hengittäminen on ensimmäinen ja tärkein kaikkeen tarkoitettu työkalu UETKP:ssa. Riippumatta tilanteesta tai haasteesta, tietoinen hengittäminen saa sinut pois päästäsi ja takaisin kehoosi sierainten ensimmäisellä laajentumisella. Voit yleensä käyttää tätä pelastustyökaluna, kun ympärilläsi ei ole muita ihmisiä. Sillä on mahdollisuus muuttaa verenpainettasi sekä energiatasoa koko huoneessa. Syvä hengitys… ahhhh!

2. Matala aita

Sinun ei tietenkään tarvitse kanniskella matalaa aitaa mukanasi. Se on Tobiaksen vertauskuva astumisesta pois draamasta ja tulemisesta tarkkailijaksi osallistujan sijasta. Matala aita on tehokas työkalu keskellä kuumentunutta perhetilannetta, poliittisia vaaleja, televisiota katsellessa tai muulloin, kun tunnet itsesi vedettävän draamaan, pelkoon tai joihinkin tavoiteohjelmiin.

Matalaa aita voidaan nostaa hetken varoitusajalla (tietoisesti valitsemalla) ja "viikata" siististi takaisin työkalupakkiisi syvään hengittämällä. Matalan aitasi korkeus riippuu itse asiassa tilanteesta, mutta varmista, ettet rakenna linnoitusta ympärillesi. Matala aita antaa sinulle tilaisuuden tarkkailla, kun taas linnoitus sulkee sinulta ulkopuoliset tunteet ja energiat.

3. Henkilökohtainen hiljainen aika

Tämä on kompakysymys. Milloin sinulla viimeksi oli todella hiljaista aikaa itsellesi? Kuten Saint Germain sanoisi, yhdeksän kymmenestä shaumbrasta antoi väärän vastauksen. Pelkkä YKSIN oleminen ei merkitse, että sinulla on hiljaista aikaa itsellesi. Ei, kun ajattelet jatkuvasti toisia ihmisiä ja toisia asioita. Oletko koskaan pannut merkille, miten ei-hiljaisia oletetut hiljaiset aikasi ovat? Kyse on tavallisesti ajasta, joka on täynnä KMKS (kaikkea muuta kuin sinua).

Jokin vanha viritys sisälläsi sanoo, että et voi saada hiljaista aikaa, ennen kuin kaikista ja kaikesta on ensin huolehdittu. Tee tietoista uudelleenviritystä varmistaaksesi, että saat todellista, aitoa, A-luokan hiljaista aikaa itsellesi. Tämä on yksi parhaista tavoista tasapainottua ja uudistua tietoisuuden pioneerityön pitkien jaksojen välissä.

4. Huumorintaju

Suurella osalla henkisistä porukoista on taipumusta ottaa asiat "voi niin vakavasti". Jästit odottavat - ja jopa vaativat - vakavuutta KKO:lta (korkeasti kehittynyt olento). Mutta tämä oli äitisi uutta aikaa, ei shaumbran uutta energiaa. Mikään ei vedä vertoja hyville nauruille vanhan energian kaksinaisuuden raskauden torjumisessa. Ja paras aloituspaikka nauramiselle olet sinä itse. Minusta tuntuu siltä, että sielusi nauraa jo joillekin urotöillesi, joten voisit liittyä seuraan ja löytää huumoria ja keveyttä haastavimmistakin tilanteista.

Muuten, Tobias ja Saint Germain rakastavat nauramista minulle, kun olen liemessä. Se todella suututti minua ennen, koska halusin heiltä "uhrisympatiaenergiaa", mutta nyt ymmärrän tämän olevan heidän merkkinsä siitä, että on aika vetää syvään henkeä (työkalu nro 1) ja keventää tilannetta.

5. Hymyileminen

Silläkin uhalla, että tämä kuulostaa siirappiselta onnittelukortilta, niin hymyilemien menee näinä aikoina pitkälle. Voit valaista koko huoneen tai myös auttaa muuttamaan tämän planeetan tietoisuutta hymyllä aina silloin tällöin. Sitä paitsi, lääketieteelliset tutkimukset ovat osoittaneet, että hymyileminen hidastaa ikääntymisprosessia. (Hymy) No, olen melko varma, että olen lukenut tämän jostain, ja jos en ole, niin luultavasti siinä on totuuden siemen joka tapauksessa. Voi, etkö vain hymyilisi!

6. Gnost

Kenenkään shaumbran uuden energian työkalupakki ei ole täydellinen ilman gnostia. Tobiaksen määritelmän mukaisesti gnost on "luova ratkaisu" tai luova ratkaisu mielen ratkaisun sijasta. Gnost tulee peliin mukaan, kun vedät syvään henkeä (työkalu nro 1) ja seisot matalan aidan takana (työkalu nro 2). Meitä on muistutettu siitä, että kaikki mahdolliset ratkaisut ovat jo käytettävissä.

Gnost tuo sisään luovimman mahdollisuuden, parhaiten sopivan ratkaisun sinulle ja tilanteeseen. Mutta se ei tule mielestä. Se tulee sydämen, luottamuksen ja myötätunnon kautta. Emme usein tiedosta "gnostia työssään" (GT), koska etsimme edelleen mielen ratkaisuja vanhan energian paikoista. Tai etsimme jotain kultaista enkeliä tai henkiopasta tekemään asian puolestamme. NNNNNNNNN! (ärsyttävän summerin kovaa ääntä) Väärä vastaus. Henkilökohtaisella gnostillasi on jo sinun vastauksesi. Olet luonut sen tahrattomissa kristalliulottuvuuksissa. Hengitä se nyt tähän todellisuuteen ja anna sen kukoistaa.

7. Yksinkertaisuus

Voisin jatkaa ja jatkaa tästä tärkeästä työkalusta, mutta se romuttaisi koko kohdan. Pidä kaikki yksinkertaisena, shaumbra (PKYS).

8. Kyse ei ole sinusta (KEOS)

Sinun ei tarvinnut inkarnoitua. Valitsit tulevasi "Jumala vain tietää mistä syystä", mutta sinun EI OLLUT PAKKO. Olet uuden energian tietoisuuspioneeri (yritän vastustaa kirjainsanan kirjoittamista) ja siksi tunnet energioita ympärilläsi, MUTTA NE EIVÄT OLE SINUN.

Meillä on kummallinen tapa ottaa toisten ihmisten tunteita omaksemme eräänlaisena henkis-sosiaalisena palveluna. Mutta tämä oli silloin ja nyt on nyt. Voit antaa itsesi TUNTEA kaikkea ympärilläsi, mutta sinun ei tarvitse omistaa sitä. Myönnettäköön, että tämä on aluksi vaikeaa, koska vanhan energian kaksinaisuusventtiilissä oli asetus: TÄYSI TUNTEMINEN tai EI TUNTEITA. Mutta uuden energian venttiilissä on nyt makea asetus nimeltään TUNNE ILMAN OMAKSI OTTAMISTA. Kokeile tätä ensi kerralla ollessasi ruuhkaisessa ruokakaupassa. Älä silti omaksu noita tunteita kassalla, jos tiedät, mitä tarkoitan.

9. Tunteminen

Viimeisin muttei ehdottomasti vähäisin on tunnetyökalu. Herra tietää, että Tobias ja Saint Germain ovat paukuttaneet tätä meille viime aikoina. Tunteminen on jumalainen, intuitiivinen aistimus, joka antaa sinun mennä ajattelun tuolle puolen. Shoudissa 7 Saint Germain puhuu "nhahyusta" (lausutaan naju) tai tietoisuuden aistimisesta ja tiedostamisesta.

Vanhassa energiassa käytimme sellaisia sanoja kuin psyykkinen/selvänäköinen tai meedio. Mutta nuo sanat viittasivat erityisvoimiin, jotka oli annettu erityisihmisille. Jokaisella meistä on intensiivinen kyky tuntea, mutta hyvin monet meistä ovat estäneet tai sulkeneet sen, koska se oli liian tuskallista.

"Nhahyu"-kanavoinnissa Saint Germain kehotti meitä sukeltamaan tunteisiin… kokemaan ne täysin… ja sitten päästämään niistä irti. Kokonaan ruumiillistettujen ja täysin vapautettujen tunteiden kera voit hämmästyttää ystäviä ja sukulaisia tarkalla kyvylläsi todella havaita, mitä tapahtuu - kaikesta hämmennyksestä ja harhasta huolimatta.

Nämä uuden energian työkalut ovat huolellisesti suunniteltuja ja työstettyjä selvittämään melkein minkä tahansa tilanteen. Ne ovat kaikki painoltaan kevyitä, kannettavia ja energialtaan tehokkaita. Mitään ohjekirjoja ei tarvita, koska ne ovat kaikki hyvin intuitiivisia. Työkalupakissa on vain yksi varoitustarra: "VAROITUS: NÄMÄ TYÖKALUT OVAT ERITTÄIN TEHOKKAITA."
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #811 : 17.04.2009 23:04:53 »

shaman

Katso tuota kanavointia edellä. Mikä kohta tuntuu juuri nyt "kolahtavan"? Ota siitä yksi tai kaksi kohtaa ja mieti niitä. Voit kysyä jatkokysymyksen sen jälkeen, jos haluat.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #812 : 17.04.2009 23:07:34 »

Ave^^

Mitä jos ottaisit askeleen jompaa kumpaa tai molempia kohtaan? Katso vielä kanavointi vastauksessa 804. Katso siis miten sinua kohtaan reagoidaan, jos otat askeleen, ja etene sen mukaisesti, jos haluat.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #813 : 17.04.2009 23:13:10 »

Saturnalia

Tee aloite ja testaa onko teidän välillä jotakin. Työasioissa tai muussakaan ei voi ennustaa lopullisesti kuinka tulee käymään, sillä sinulla on vapaa tahto tehdä erilaisia päätöksiä pitkin matkaa. Jos kuitenkin vaihdat alaa, niin jätä vaihtoehtoisia suunnitelmia matkan varrelle. Raha-asiat on hyvä varmistaa. Samoin voit matkan varrella tarkistaa ennusmerkkejä. Se voi olla intuitio tai joku tapahtuma.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #814 : 17.04.2009 23:20:49 »

Adele

Kyse ei ole aina siitä, millaisia miehet ovat, vaan siitä, mitä voisit oppia. Ennen kaikkea oppia itsestäsi. Olet itse valinnut tällaisen reitin elämässäsi. Voidaan ajatella että voisit tarkistaa jonkun ominaisuuden itsessäsi. Esimerkiksi saatat olla hyvin voimakastahtoinen. Se on hyvä asia. Väärin käytettynä se on lähellä toisen ihmisen manipuloimista. Et tietenkään tarkoita pahaa, mutta voimakas tahto voi olla piilevänä syvällä. Joskus tilanteen pitkittyessä, kun pidät ehkä monia miehiä tietynlaisina, et saakaan muita kuin sellaisia miehiä. Tällainen ajatusrakenteen kasaantuminen on neutraalia, mutta se ei tunnu itsestä kovin hyvältä.
tallennettu
Antlous
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #815 : 19.04.2009 16:07:51 »

No kokeilenpa minäkin täältä kysyä jotain Smiley

Minulta katkesi parisuhde kuukausi sitten pitkälti jonkinlaisen läheisriippuvuuteni vuoksi. Nyt olen ankarasti yrittänyt muuttaa itseäni, niin terapialla, meditaatiolla kuin liikunnalla. Tämä muutos vaan tuntuu niin kamalan raskaalta ja välillä huomaa menevänsä takaisin vanhoihin tapoihin. Onnistunko tässä ja saanko joskus tasapainon itseni kanssa? Ja onko minulla mahdollista saada exäni luottamus joskus takaisin ja saada edes jonkinlaista kaverisuhdetta aikaiseksi? On niin ikävä häntä...
tallennettu
morgause
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #816 : 20.04.2009 11:30:21 »

Hei!

Tässä sitä taas ollaan etsimässä apua muualta kun tuntuu, että omat rahkeet ei riitä... Eli minun kysymykseni/huolenaiheeni koskee terveydentilaani. Keho on viime aikoina reistaillut vähän monellakin tavalla, pää kanssa siinä samalla, enkä tiedä kumpi johtuu kummasta. Mutta nyt olen tilanteessa, jossa olen todella huolissani omasta terveydestäni ja ahistaa ja pelottaa. Ja harmittaa hirveästi, koska tämä tilanne sattui juurikin sillä hetkellä kun eniten voimia kaipaisin, jotta saisin otettua kaiken irti siitä, että olen päässyt tavoitteeseeni, jonka eteen olen kovasti tehnyt töitä. Vinkkejä?
tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #817 : 20.04.2009 12:39:49 »

Hei Rhodonite.

Minulla on paljon kysymyksiä koskien niin miesasioita, itsetuntemusta kuin omaa polkuanikin.

Mutta, nyt haluaisin kysyä, että kuka on minun enkelini? En ole koskaan ajatellut enkeleistä niin, että ne ovat ihan tuossa vieressä ja heiltä voi kysyä neuvoa ja opastusta. Olen aina tuntenut, että "joku" on "vieressäni" ja välillä saankin häneen kontaktia ja välilä en. Tämän keskustelualueen myötä, minulla heräsi kova halu tarkentaa ja selvittää, että kuka on enkelini. Tällähetkellä tarvitsisin häntä kovasti. Ja jos hänellä on nimi, niin se helpottaisi kommunikointia.

Selityksistäni varmaan huomaat, että olen vasta-alkaja näissä enkeliasioissa  :Smiley, vaikka koko elämäni olen ollut heistä omalla tavallani tietoinen.

Jos hänellä on minulle viesti, niin odotan sitäkin innolla.

Kiitos sinulle  smitten

tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #818 : 21.04.2009 12:04:50 »

Antlous

Olet hyvin tietoinen tilanteestasi. Ja tunnistat myös palaavasi joskus vanhaan käyttäytymiseesi. Tämä kaikki on jo hyvin paljon Sinulta. Ehkä suurin kysymys voisi olla: Kuinka menet eteenpäin?

Yksi on suhtautumistapa, johon voit vaikuttaa. Jos harrastat liikuntaa, keskity erityisesti mielihyvään, jota siitä saat. Älä mieti että se on terapiaa tai kunnon kohotusta tai mitään muutakaan. Hae liikunnasta nautintoa, tunne se, elä nautintoa, nauti. Askel askeleelta ota suunta kohti parempaa olotilaa. Ja jos tästä paremmasta olotilasta tulee pysyvämpi, se houkuttelee samankaltaisia ihania ihmisiä elämääsi. Sitten voi myös aiempi kumppanisi huomata sinut eri tavalla, ja vaikka sanoa, kuinka muuttunut olet. Ja koska olet muuttunut, tulet onnelliseksi hänen sanomastaan, etkä odota muuta. Uskallat katsoa miten elämä kantaa.

Entä jos epäonnistut? Tee parhaasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #819 : 21.04.2009 12:12:27 »

morgause

Elämä on kokemusta, ei tavoitteita pelkästään. Koet juuri nyt jotakin elämässäsi. Ota hiukan etäisyyttä tilanteeseesi ja tee tarvittavat muutokset. Alussa tulee aina kurja olo, jos huomaat että haluat toteuttaa itseäsi jollakin tavalla, mutta ei voikaan, kun kroppa oireilee yms. Tämä kuuluu elämään. Se haluaa kertoa sinulle asioista, jotka eivät ole näkyviä. Jos opiskelet tässä maailmassa, saat todistuksen siitä. Sisäisestä maailmastasi et saa näkyvää todistusta, mutta jos unohdat sen, kroppa (eli sielusi) muistuttaa sinua siitä. Huolehdi siis näkyvästä ja näkymättömästä maailmastasi.
tallennettu
Antlous
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #820 : 21.04.2009 12:20:07 »

Kiitos vastauksesta, viisaita sanoja sanoit Smiley

Täytyy vaan yrittää parhaansa, olematta kumminkaan liian ankara itselleni.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #821 : 21.04.2009 12:27:47 »

hei Apollinaria,
 joskus on mielestäni hyvä olla "vasta-alkaja"  Smiley itse yritän joka päivä "aloittaa alusta" etten kangistu kaavoihin, toisaalta vielä tuo oma tapasi olla tietoinen on hieno asia, josta on hyvä edetä. Mutta tässä kanavointi:

Rakas, tässä suojelusenkelisi. Voit pitää minua hyvänä ystävänäsi, joka tosin on verhon takana. Olemme tehneet yhteistyötä aiemminkin, nyt sovimme tällaisen yhteistyömuodon. Heti alkuun muutama varoituksen sana. Kun omalla tavallasi aistit minua, yritä aina ymmärtää asioita ilman sanoja. Kunnioita yhteyttämme, kumpikaan ei ole pomo, mutta minä saatan juuri nyt nähdä jotkut asiat paremmin kuin sinä. Toisaalta vain sinä voit elää omaa elämääsi.

Älä puhu tästä asiasta liikaa toisille ihmisille, koska haluaisin että rakennat omaa sisäistä maailmaasi rauhassa, askel kerrallaan. Sinulla on aina vapaa tahto. Voit tehdä niin kuin haluat. Vastaat myös seurauksista. Vielä tärkeintä ei ole että olisit aina suoraan yhteydessä minuun, vaan että opit elämää laajemmin ja että olet rehellinen itsellesi.





tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #822 : 21.04.2009 16:15:49 »

Hei Rhodonite


Kiitos paljon smitten
tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #823 : 22.04.2009 13:58:03 »

Hei, olen ollut miesystäväni kanssa nyt pari vuotta. En ole oikein onnellinen, mutta en ole pystynyt suhdetta lopettamaankaan. Mitä pitäisi tehdä? Nyt on suunnitelmissa ensimmäistä kertaa yhteinen lomamatka kesällä. Miltä tämä näyttäisi? t. Heart
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #824 : 23.04.2009 22:50:15 »

Heart

Onnellisuus on joskus vaikea huomata tai löytää. Jos tosiaan olet onneton suhteessasi, silloin voit harkita siitä lähtemistä. Jollet ole varma oletko onneton, silloin odota jotta tiedät oletko onneton vai löydätkö onnea. Päätöksen teet viime kädessä sinä. Yhteinen lomamatka voi olla vaikea, jos ette puhu tästä onnellisuusasiasta ja muustakin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: