Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 451889 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #795 : 12.04.2009 19:22:37 »

Kysymys: Saanko takaisin unohtamani repun, jonka joku korjasi parempaan talteen? Kiitos.
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #796 : 12.04.2009 19:26:46 »

Kysymys: Saanko takaisin unohtamani repun, jonka joku korjasi parempaan talteen? Kiitos.

En usko, että saat. Wink
Osta uus.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


luon itse oman onneni - joka päivä


Profiili
« Vastaus #797 : 12.04.2009 20:00:39 »

Hei rhodonite!


saisinko kysäistä sinulta mieselämääni liittyen jälleen.. Cheesy
tuntuu siltä, että vaikka yritän avata sydäntäni ja tavata miehiä, en vain ihastu keneenkään. Tiedän, että rakkaus pitää löytää ensin itsestä, ennenkuin voi olla toisen kanssa. Olenkin nyt niin mieltynyt omaan itseeni, että on vaikea löytää ketään joka olisi "arvoiseni". Kuitenkin haluaisin ihmisen jonka kanssa olla. näetkö minulle ketään täksi kesäksi?

missisdarcy
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #798 : 12.04.2009 21:19:58 »

Kyselisin tällaista asiaa. Kuka on yrittämässä ottaa yhteyttä minuun? Mulle on nyt tullut kortteja muutamaan otteeseen ehdottaen että joku edesmennyt olisi tällä hetkellä viestittämässä. Jos mahdollisesti pystyt kertomaan viestin ja keneltä viesti mahdollisesti on, olisin erittäin kiitollinen.
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #799 : 13.04.2009 20:20:39 »

Hei!!

Mitä olisi sanottavaa minun tämän hetkiselle elämä tilanteelleni...
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #800 : 14.04.2009 19:45:41 »

hei missisdarcy,

No jopas on vähän ristiriitainen kysymys, no katsotaan tuleeko vastausta... R

Tässä suojelusenkelisi. Saattaa olla että tuttujesi joukossa on joku joka herättää "vaativan" kiinnostuksesi kevään aikana. Voi olla että joudut ensin tarkistamaan ehtosi ja ajatuksesi miehestä tai miehistä yleensä. Haluaisitko tarkistaa ajatuksiasi miehistä? Tätä kautta voit paremmin havaita kevään aikana kyseisen miestuttavuuden. Jos teille tulee säpinää, katso vielä sitten kanavointi vastauksessa 804.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #801 : 14.04.2009 19:52:18 »

LYV

Taivaan kanssa kommunikointiin kuuluu vastuu. Pitää tietää kenen kanssa puhuu. Sinuun yrittää ottaa yhteyttä henki, jonka kanssa ei ole niin hedelmällistä kommunikoida. Olen suojelusenkelisi ja jos haluat pitää itsesi selvillä vesillä, pyydä minut aina ensin mukaan. Sinun ei ole tarvetta kommunikoida suoraan kenenkään kanssa, suojelusenkelinäsi varmistan kuitenkin, että saat myös henkistä opastusta elämääsi. Opastus tulee intuition kuiskauksena.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #802 : 14.04.2009 19:55:00 »

Memmy

Tässä suojelusenkelisi. Rauhoitu kaikesta. Mieti asia kerrallaan. Tässä on muutama suositukseni sinulle. Mieti siis asia kerrallaan ja anna vastauksen laskeutua hitaasti. Anna aikaa vastauksille. Älä pakota lopputulosta.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #803 : 14.04.2009 20:06:20 »

sinituuli1

Tuota noin... olen äimän käkenä.  idiot2
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #804 : 14.04.2009 20:10:38 »

Rohana

Nostin Tarot-kortin. Sauvojen kymppi. Torjunta.
Hmm ehkä vain et oikein usko tähän kanavointiin.  Wink

Tai sitten Torjunta liittyi tuohon kysymykseeni, liittyi keväisiin tuintemuksiin ja ihastumiseen....Taidan saada kylmää kättä.  :Smiley

Tulisiko tähän kysymykseeni jotain uutta?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rhodonite
Vieras
« Vastaus #805 : 14.04.2009 20:24:39 »

Rohana

Rakas ystäväni. Tässä suojelusenkelisi. Jaksa vielä hiukan uudistua. Katso uusin silmin asioita kevään aikana. Torjunta tarkoitti oikeastaan sitä, että "torjut" viimeiset asiat, joita ehkä olisi hyvä korjata. Katso vielä mitä voisit muuttaa itsessäsi.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #806 : 14.04.2009 20:57:58 »

LYV

Taivaan kanssa kommunikointiin kuuluu vastuu. Pitää tietää kenen kanssa puhuu. Sinuun yrittää ottaa yhteyttä henki, jonka kanssa ei ole niin hedelmällistä kommunikoida. Olen suojelusenkelisi ja jos haluat pitää itsesi selvillä vesillä, pyydä minut aina ensin mukaan. Sinun ei ole tarvetta kommunikoida suoraan kenenkään kanssa, suojelusenkelinäsi varmistan kuitenkin, että saat myös henkistä opastusta elämääsi. Opastus tulee intuition kuiskauksena.

Kiitos!  angel
tallennettu
Narmeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #807 : 14.04.2009 21:23:42 »

Kysyisin suojelusenkeliltäni ja tiibetiläiseltä oppaaltani, mikä on nyt se tärkein asia, jossa minun täytyy tehdä elämänmuutos?

kiitos teille kaikille!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #808 : 15.04.2009 11:46:37 »

Miehistä kyselen. Muutama ku pyörii ny mielessä..  :Smiley  Smiley
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #809 : 15.04.2009 21:59:32 »


Minäkin kysyisin..miksi tielleni tulee aina noita paskiaismiehiä, kannattaako jo lyödä hanskat tiskiin?
Haluan toista ja saan toista. Ahistaa.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: