Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 451981 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #780 : 03.04.2009 17:34:28 »

Ametha    smitten

Tässä suojelusenkelisi. Suosittelen lämpimästi panostusta liikuntaan tänä keväänä/kesänä. Katso sitten mitä se tuo tullessaan elämääsi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #781 : 03.04.2009 17:36:27 »

aava1

Laitan Sinulle vastauksen 2-4 päivän kuluessa.

terv Rhodonite
tallennettu
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #782 : 05.04.2009 23:52:17 »

Jospa minäkin uskaltautuisin pyytämään kanavointia.  Smiley

Minusta tuntuu, kuin en pystyisi enää elämään ja tuntemaan täysillä. Mikään ei tunnu miltään, välillä tuntuu kuin olisin vain tyhjä kuori. Tuntuu kuin olisi menettänyt sen oikean tuntemisen ja rakastamisen kyvyn, tilalle tulee vain tyhjyyttä tai negatiivisia tunteita ja ajatuksia. Miten pystyisin taas asettamaan elämäni kunnolla raiteilleen ja pystyisin tuntemaan ja elämään?
Luulen, että edellä mainitut ominaisuudet ovat seurausta viime aikaisista riidoista ja vastoinkäymisistä. Miksi kaiken tämän on täytynyt tapahtua? Olisi mukavaa tietää syy näille viimeaikaisille vastoinkäymisille, pakkohan niillä on sellainen olla?
Tunnen itseni niin yksinäiseksi ja tuntuu ettei kukaan oikeastaan välitä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #783 : 06.04.2009 02:05:16 »

Neostar

Rakas pinkki ystäväni, tässä on suojelusenkelisi. Olet ikään kuin sylissäni juuri nyt, jos haluat voit yrittää tuntea sen pehmeästi. Olet varsin feminiininen, ja se miten kuvailet tunteitasi on juuri sellaista. Feminiininen ja joskus aika pitkiä tulkintoja tekevä. Pitkä tulkinta tarkoittaa että hiukan ylitulkitset tunteitasi. Riita ei koskaan tunnu hyvältä, mutta sillä voi olla huomattavan puhdistava vaikutus ilmapiiriin. Vastoinkäymisten on tarkoitus kertoa sinulle jotakin. Aluksi tulee tietysti tunnevyöry, mutta sitten sinun on katsottava asioita laajemmin ja rentoutuneesti. Tiedän, tämä on helppo sanoa ja vaikea toteuttaa. Mutta ei kai sinua kannata myöskään aliarvioida?  Wink
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #784 : 08.04.2009 23:03:53 »

Hei,

Kysyisin miehestä johon olen ihastunut ja vuosien myötä jo rakastunutkin, onko meille yhteistä elämää tulevaisuudessa? Mitä hän ajattelee minusta? Hän on varattu, mutta nyt olen uskaltanut kertoa tuntevani häntä kohtaan myös voimakkaasti. Kuinkahan tässä käy, hukkaanko vain aikaa jos odotan häntä? Neuvoisitko ihan suoraan näyttääkö ajan turhalta kulutukselta vai onko tässä toivoa? Sydän tukahtuu kun kaipaan häntä niin paljon. Hän on ristiverinen, lapseton, rauhallinen, elämää nähnyt kaveri.

azaka
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #785 : 09.04.2009 06:44:17 »

Huomenta,

Minulle ei vissiin ollut mitään viestiä..Laitoin sinulle jo monta päivää sitten
yksitysvies.. Cry

aava1

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #786 : 09.04.2009 14:11:01 »

aava1

Yritän laittaa Sinulle viestin parin päivän kuluessa.
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #787 : 09.04.2009 15:37:48 »

Hei,

Saisinko kanavoinnin:mitä tällä hetkellä halutaan kauttasi antaa? Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #788 : 09.04.2009 20:31:19 »

Mitäs minulle, näihin keväisiin tunnelmiin?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rhodonite
Vieras
« Vastaus #789 : 10.04.2009 06:23:44 »

azaka

Tilanne on vaikea. Hän on varattu. Olet jo kertonut tunteistasi, joten voidaan kai sanoa, että olet jo tehnyt sen minkä ihminen voi tällaisessa tilanteessa. On hyvä ettet ole lähtenyt viettelemään ja liehakoimaan liikoja. Sillä hänellä on toinen myös. Anna miehen tehdä ratkaisu seuraavasta siirrosta. Muista olla rehellinen itsellesi. Voit myös itse tehdä pehmeää mietintää asioista. Ennen kaikkea siitä mihin miehessä rakastuit. Voisitko kasvattaa sellaisia ominaisuuksia itsessäsi. Jos esim. mies on rauhallinen, voisitko käyttää 5 min päivässä ja tehdä asioita rauhallisesti. Ei keskittyneesti eikä tehokkaasti, vaan rauhallisesti. Lähteäkö tästä tilanteesta vai ei? Opi tästä tilanteesta. Autan sinua näkemään asioita syvemmin jos pyydät.
terv suojelusenkelisi
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #790 : 10.04.2009 06:28:24 »

lillian

Ruusu on hyvin kaunis ja pehmeän näköinen. Siinä on myös piikkejä. Kaikessa on kaksi puolta. Tarkastele molempia.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #791 : 10.04.2009 06:33:50 »

Rohana

Nostin Tarot-kortin. Sauvojen kymppi. Torjunta.
Hmm ehkä vain et oikein usko tähän kanavointiin.  Wink
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #792 : 10.04.2009 08:10:31 »

Rohana

Nostin Tarot-kortin. Sauvojen kymppi. Torjunta.
Hmm ehkä vain et oikein usko tähän kanavointiin.  Wink

Tai sitten Torjunta liittyi tuohon kysymykseeni, liittyi keväisiin tuintemuksiin ja ihastumiseen....Taidan saada kylmää kättä.  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #793 : 10.04.2009 09:17:11 »

lillian

Ruusu on hyvin kaunis ja pehmeän näköinen. Siinä on myös piikkejä. Kaikessa on kaksi puolta. Tarkastele molempia.


hmmm, kiitos Smiley
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #794 : 10.04.2009 18:02:38 »

Kiitos paljon suojelusenkelilleni ja kyllä, mielelläni otan apua vastaan tässä asiassa enemmänkin. En viettele häntä, hän saa itse valita tekemisensä, mutta olen kyllä hänelle sydämeni antamassa jos hän ottaa sen. Ihastuin kokonaisuuteen, huomioonottamiseen, keskustelutaitoon, hyväsydämiseen luonteeseen.

azaka
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: