Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro miittiä PK-seudulle?  (Luettu 119992 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 25.06.2015 13:07:37 »

Oookei, eli tulossa on Suomityttö, Eileithyia ja minä, sekä ehkä hyx ja Eklektikko. Ei kai tuolla ihmismäärällä tule nimentunnistamisongelmia?

KUten totesin, minulla on: Maksimimäärä 1 kpl päivässä. Opin myös nimet paremmin, jos se lappu on siinä rinnuksissa, koska silloin sen näkee samalla kun näkee kasvot ja nämä kaksi yhdistyvät toisiinsa.

Mutta voidaan olla ilmankin enkä lupaa vaan sitten oppia yhtään kenenkään nimeä, eli jos se ei häritse niin ei lappujakaan tarvita. Minulla ei ole minkäänlaisia nolostumisongelmia noin ylipäätään, joten en tarvitse minkäänlaista treeniä siihen tarkoitukseen. Ette vaan sitten häiriydy siitä, että teidän kaikkien nimi on minulle 'sinä siellä.'   Grin

(Minun paikalle pääsyni ei siis ole ihan satavarmaa, ainoastaan melko todennäköistä.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #61 : 25.06.2015 14:31:58 »

Jeah. Kunhan höpöttelin. Nimilaput ovat ihan hyvä idea. Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 25.06.2015 14:37:11 »

Ei ne mikään pakollinen kyllä tuolla porukan määrällä ole.

Mutta olin tuossa taannoin isossa nettifoorumimiitissä, olikohan meitä yli 20 kpl, niin siellä se oli tosi hyvä idea. En tosin  kovin montaa nimeää sieltäkään pysyvästi oppinut... Ihmislajin lauman normaali koko on 30-150. Ei meitä ole edes tarkoitettu paljoa enempää nimiä oppimaan, siksi pitää käyttää kaikenlaisia kikkoja.

Toinen mikä nimien kanssa on on se, että vaikka nimen oppisi niin jos sitä ei sitten käytä kuin pari kertaa vuodessa kun tapaa ihmisen, se on arkistoitu niin syvälle, ettei sitä saa mieleen vaikka sen on oppinut aiemmin. Siksi kerran-pari vuodessa miiteissä opitut nimet unohtuvatkin tosi helposti. Edellisessä pääkaupunkiseudun astro-miitissä meitä taisi olla jotain 7 ja yhden ainoan nimen pystyisin enää nyt yhdistämään naamaan. Ehkä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #63 : 25.06.2015 14:58:18 »


Onko joku teistä FB:ssä?
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 25.06.2015 15:04:51 »

En ole. Voisin vastaavaa harkita jos siitä tulisi jokin ei-kaupallinen, ei-tietoja-keräävä, tietoturvallinen jne. versio.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #65 : 25.06.2015 16:37:28 »

Olen ja taidan olla myös ainakin astro.fi-ryhmässä siellä, sekä ASTRIS-ryhmässä.  Smiley Tuli mieleen, että joskus voisi jopa perustaa FB:hen PK-seudun astroilijoille miittiryhmän.  Huh Ehkä.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #66 : 25.06.2015 18:31:08 »


 Eileithyia, laitoin yv:tä.

T. Paula
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 25.06.2015 19:37:48 »


 Eileithyia, laitoin yv:tä.

T. Paula

Vastasin.  Smiley
tallennettu
hyx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19

Starseed


Profiili
« Vastaus #68 : 26.06.2015 09:47:30 »

Hahhaa Cheesy Mielelläni osallistuisin uudelleen tapaamiseen (vaihdetaan vain numerot yv:nä). Smiley
Kurssi kestää seitsemään saakka illalla sunnuntaina, joten en tiedä oletteko vielä liikenteessä. Heti kun olen vapaa niin olen valmis tulemaan. Vielä on kesää jäljellä. Cheesy Ei se aika kulumalla lopu.

Edit. Olen samaa mieltä Eklektikon kanssa facebookista joten sieltä ei löydy meikäläistä. Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.06.2015 09:50:53 kirjoittanut hyx » tallennettu

Kohti ääretöntä...ja sen yli!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #69 : 27.06.2015 11:58:22 »


Edit. Olen samaa mieltä Eklektikon kanssa facebookista joten sieltä ei löydy meikäläistä. Smiley

OT:

On Naamakirjasta ja muista some-sovelluksista ainakin se hyöty, ettei tarvitse
yksityisetsivää palkata, jos epäilee kumppanin pettävän:

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/avioerojuristit-paljastivat-karun-facebook-luvun/3S9u5ZDh

 Smiley
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #70 : 27.06.2015 13:32:07 »

Jokseenkin huvittavaa huomata sidemanin pyrkimys positiivisten puolien löytämiseen. Pettävän kumppanin löytämisen kautta ne naamakirjan hyödyt tulevat tietenkin ilmi! 2funny Ei mitenkään pahalla siis!
tallennettu
hyx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19

Starseed


Profiili
« Vastaus #71 : 27.06.2015 19:47:17 »

^ Komppaan, kyllä täällä riittää asioita joista olla iloinen Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.06.2015 19:49:58 kirjoittanut hyx » tallennettu

Kohti ääretöntä...ja sen yli!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 27.06.2015 21:18:17 »

Huomenna nähdään!  Wink
tallennettu
hyx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19

Starseed


Profiili
« Vastaus #73 : 29.06.2015 18:19:58 »

Hei! Mites miitinki meni?
tallennettu

Kohti ääretöntä...ja sen yli!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #74 : 30.06.2015 09:50:02 »

Meitä oli kolme, minä, Ritsa ja Suomityttö ja hyvin meni vaikka olikin paikalla vain muutama.  Cool Ja tästä Astrologiastahan olisi kyllä voinut jauha loputtomiin, aika se vaan on niin kovin rajallinen.  Wink Mutta siis, Suomityttö lähti siinä jossain vaiheessa ja Ritsan kanssa oltiin sitten vielä illalla liikenteessä jonkun aikaa siltä varalta että joku vielä ilmaantuisi.  Wink Kaikenkaikkiaan tosi kiva miitinki.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: