Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunsolmut  (Luettu 27748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #15 : 05.05.2007 21:48:30 »

Ehkä olet entisessä elässä ollut jonkun luostarin tai henkisen keskuksen puutarhuri tai taloudenpitäjä / keittäjä....  Wink Smiley

Aistillinen ja sensuelli härkä voisi myös merkitä 12.huoneessa aistillisten, fyysisten ja taiteellisten esim. musikaalisten asioiden yhdistymistä henkisyyteen/ "tuonpuoleisuuteen". Ikonimaalari? Henkisen musiikin esittäjä?

Hetken asiaa maisteltuani ihastuin siihen kovasti  smitten ... Itse asiassa juuri taide ja uskonnollisuus (yhdessä ja erikseen) ovat lapsesta asti kuuluneet luonnollisina asioina elämääni. Koskaan en ole tullut uskoon tai opetellut piirtämään - ne asiat ovat vain aina olleet! Sopisi siis loistavasti kuvaan, että juuri ne minussa ovatkin sitä laskusolmun härkää, perua entisestä elämästä  Smiley

Olen tainnut mieltää härän liiaksi käytännöllisyyden, työteliäisyyden, sinnikkyyden ja materialistisuuden kautta, ja unohtanut kokonaan taiteellisuuden, kauneuden kaipuun ja aistillisuuden. Voi minua... Nyt loksahti kohdalleen! Kiitos, kun laajensit näkökulmaa, tuliruusu.

Tuo lainaus Hanna Pakarisestakin sopii muuten yllättävän hyvin myös minun tämän hetkiseen elämäntilanteeseeni, vaikka asiayhteys onkin eri ja Hannalla 12. huoneessa noususolmu. Minulla myös luontaista taipumusta antaa itsestäni enemmän kuin aina jaksaisinkaan... Juuri niitä jaksamisen rajoja ja "omaa juttuani" työelämässä olen viime aikoina miettinyt. Aiemmin tuli puskettua keskitaivaan kauriin kunnianhimolla kohti noususolmua 6. huoneessa, mutta pikkuhiljaa olen avannut silmät sille tosiasialle, että niitä elämän todellisia helmiä löytyy muualtakin. Jokaisella on omansa  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #16 : 06.05.2007 20:24:56 »

Itseltäni löytyy myös tuo 6.huoneen  skorpioni noususolmu. Ilmeisesti tuo taiteellisuuteni on sitten sisäistetty edellisen elämän kyky. Uskonnollinen sen sijaan en ole koskaan ollut, lähinnä ahdistaa kirkolliset seremoniat ja kaikenlainen uskonnollisuus. Tosin voisin kuvitella olleeni jonkinlainen shamaani. Katson, että luonnonrakkaus tulee tuolta 12.huoneen härkä laskusolmusta.

Tässä elämässä olen joutunut lähinnä luopumaan materiasta niukan palkan ja osaltaan työttömyyden takia. Riittäis jo tämä noususolmun läksy mulle... buck2 Nyt täytyisi siis kai ryhtyä kommunikoimaan(noususolmu  aspect_con  merkurius)enemmän ja keskittyä älylliseen, eikä taiteelliseen haavemaailmaan?
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 20:27:13 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 06.05.2007 21:18:24 »

Minulla on  kuunsolmu 1.huoneessa ja jousimies

Tässä lienee syy siihen, että aika monessa maassa on
tullut jo asuttua ja näyttäisi sille,
että vielä tulee maa muuttumaan ja vaihto-ehdot ovat
itään aasiaan tai länteen USA:han buck2
tai sitten jään tänne Itävaltaan.
Tähän syynä tähän mahdolliseen muutokseen työ ja ihmissuhde.

1.huone ja  kuunsolmu voisi myös olla syynä
siihen, että mieheni ovat aina eri maasta ja kultuurista,
vai..? idiot2

Tanhuan mukaan 1. huone on minä-huone ja kertoo valmiuksista,
joita on käytettävissä, kun etsii sisältöä elämään.
1.huoneen planeetat loistavat kuin neon-valo mahdollisille
puoliso-ehdokkaille.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #18 : 06.05.2007 21:34:27 »

 kuunsolmu ni skorpioni ssa huoneessa 8  Shocked Huh
Alasolmu  aspect_con ssä asteroidi Paratiisiin  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Freyja
Vieras
« Vastaus #19 : 21.05.2007 00:22:46 »

Sanoipa Seppo muuten eräässä tapahtumassa että kartalta ei voi mitenkään lukea menneitä elämiä  idiot2 että ne jotka sitä tekevät, näkevät ne ihan muita teitä kuin kartalta.  Huh
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #20 : 21.05.2007 12:44:02 »

Itse en kyllä allekirjoittaisi tuota menneet elämät -juttua, vaikka aika astro-aloittelija olenkin.  Wink

Ainakin Lehtirannan henkisen astrologian kursseilla, joilla olen käynyt, on opetettu monia juttuja miten kartalta voi katsoa edellisiä, tai ainakin tätä edeltänyttä elämää. Itseasiassa tuo koko henkinen astrologiahan suuntautuu enemmän siihen. Ei tietenkään mitenkään tarkasti ja yksityiskohtaisesti ja tarinanomaisesti (niinkuin esim meditoidessa), mutta monia viitteitä siitä kartasta kyllä saa, joskus esim. kuolintapa, elämän "laatu" ja tietty sitten niitä karmisia lasteja (ja myös siunauksia), joita täällä maksellaan edellisten tekosten seurauksena.

Mulla on ainakin pitänyt hyvin paikkansa nuo, ja samaa on sanoneet ystävänikin, joille jotain aloitttelevaa tulkinnan tynkää olen väsäillyt..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
astroilija
Vieras
« Vastaus #21 : 23.05.2007 16:32:02 »


Hetken asiaa maisteltuani ihastuin siihen kovasti  smitten ... Itse asiassa juuri taide ja uskonnollisuus (yhdessä ja erikseen) ovat lapsesta asti kuuluneet luonnollisina asioina elämääni. Koskaan en ole tullut uskoon tai opetellut piirtämään - ne asiat ovat vain aina olleet! Sopisi siis loistavasti kuvaan, että juuri ne minussa ovatkin sitä laskusolmun härkää, perua entisestä elämästä  Smiley

Olen tainnut mieltää härän liiaksi käytännöllisyyden, työteliäisyyden, sinnikkyyden ja materialistisuuden kautta, ja unohtanut kokonaan taiteellisuuden, kauneuden kaipuun ja aistillisuuden. Voi minua... Nyt loksahti kohdalleen! Kiitos, kun laajensit näkökulmaa, tuliruusu.


Kiitos Minerva! Hauskaa jos onnistuin laajentamaan näkökulmaa. smitten smitten
Otan nämä astrologiset menneet elämät jutut melko huumorin kannalta, sillä oma intuitio kai ne kertoo parhaiten, jos kertoo? Mutta sanotaan, että huumorissa osa on tottakin... Smiley

Osaisiko joku selvittää mulle mitä true node vaa'assa 7.ssä huoneessa ja siis ilmeisesti laskusolmu oinaassa 1.ssa huoneessa tarkoittaa?  idiot2 idiot2 idiot2

mulla on ollut jotain visioita edellisistä elämistä, mutta tiedä niistä sitten...olisi kiva tietää astrologisesti! Smiley

Rakkaus on suurin

« Viimeksi muokattu: 23.05.2007 17:55:25 kirjoittanut tuliruusu » tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #22 : 26.04.2017 21:34:53 »

Pohdiskelin samaa tarkastellessani synastria- karttaani erään henkilön kanssa. Solmuakselille tulee tosi monia kolmioita ja kuutioita, ja itse olen pitänyt niitä merkittävinä.  Varmaan kannattaa katsoa kartan yleisilmettä. Jos on vain yksi neljän asteen orbin kolmio/kuutio koko akselilla, niin se ei varmaan tunnu hirveästi. Jos taas on useampia, niin ne varmaan jo alkavat tuntua melko lailla.

Mitä muuten olette mieltä: onko synastria-kartalla  askendentti aspect_con kuunsolmu riittävä, jos orbi on 5 astetta? Itse olen pitänyt sitä ihan validina, sillä akselilla on tosiaan muitakin aspekteja (kolmioita, neliöitä..) joissa on tiukempi orbi? Ja jos sen itse "tuntee" niin eikö se ole ihan luotettava?  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #23 : 29.04.2017 20:19:41 »

Niinpä! Olen aina pitänyt outona ajatusta siitä, että aspekti yhtäkkiä tietyssä orbissa lakkaisi tuntumasta miltään. Sitäpaitsi itse kukin on varmaan herkempiä havaitsemaan jotain tiettyjä aspekteja. Riippuen kartan muista tekijöistä jne..  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: