Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristalliheilurin käyttö  (Luettu 88332 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #45 : 10.08.2006 14:33:18 »

Voisiko joku vilkaista heilurilla, pitävätkö edellisiltaiset heiluritulokseni paikkaansa.

Kiinnostaisi, mitä tällainen double check näyttää. Siis kysymykseksi riittää, että 'olivatko tulokset oikeita'. Kiitos jo etukäteen!

Hmm.. Voiko heilurilla kysyä toisten kysymyksiä?
Luulisi että heiluri on henkilökohtainen ja sillä saa tavallaan vain omiin kysymyksiin vastaukset...
Onko näin?  idiot2
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #46 : 10.08.2006 16:48:02 »

Hyvä kysymys, Jinx.

Ajattelin, että jos heiluri olisi hyvin totuuden syrjässä kiinni, se näyttäisi myös, onko jokin toinen heiluri oikeassa. Siis tietämättä, mitä tältä toiselta on kysytty, ja mitä on vastattu.

Aikaisemmin olen kirjoitellutkin, että oma heilurini on kieltäytynyt vastaamasta, jos olen udellut toisten asioita. Mutta siitähän tässä ei olisi kyse.
tallennettu
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #47 : 11.08.2006 10:06:21 »

Hei!

Minun heilurini sanoi, että heilurisi vastaukset ovat olleet 100% oikeita.  Smiley  smitten  angel
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #48 : 12.08.2006 11:37:27 »


        Testaillut taas muutaman päivän heiluria... Haastanut henkiolentoja,rukoillut nöyrällä asenteella jne.Tulos on tämä:Minulle ei vastata.Ensin siunaan heilurini sydämestäni tulevalla rukouksella,sitten kysyn kolme kertaa onko vastaaja hyvä valo-olento,lähtöisin Luojasta,vastaus on kyllä kolme kertaa.Sitten kysyn,saisinko kysyä jotain,vastaisiko hän minulle:Ei vastaa.Kerran vielä yritin,että vastaisiko joskus,ei heiluri liikahtanut ensin ollenkaan,sitten vastapäivään alkoi pyöriä.
        Mistäköhän tämä johtuu? Jos joku neuvoisi vielä tässä asiassa,sitten lopetan heilurin kanssa pelaamisen.Harmittaa...
        Siis omasta alitajunnasta tulee vastauksia heilurin kautta,mutta itseni ulkopuolelta ei suostuta vastaamaan.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 12.08.2006 13:50:02 »

Miimuli,

minusta omasta alitajunnasta tulevat vastaukset ovat erinomaisen hyviä, itse en ole ainakaan kaivannut vastauksia keneltäkään ulkopuoliselta. Ainoa poikkeus on, kun arvelin asunnossamme kummittelevan, jolloin keskustelin tämän hengen kanssa heilurin välityksellä.

Oma kokemukseni on myös se, että väkisin ei pidä yrittää työskennellä heilurin kanssa. Jos sinulle ei haluta vastata pyynnöistä huolimatta, niin yritä joskus toiste. Ehkä sinulle joskus vastataan, ehkä ei. Aika näyttää.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #50 : 14.08.2006 00:37:57 »

Kiitos Annekalle!

Kysymykseni olivat enimäkseen aika maanläheisiä. Joihinkin vastaukset selviävät jo syksyn aikana, joten yritän muistaa laittaa viestiä, miten kävi.

Heiluriasiasta muistuttaisin vielä siitä, että ainakin minulle aikojen katsominen on vaikeaa.Yritän siis välttää kysymyksiä, jotka sisältäisivät mitään aikamääreitä. Esim. jos kysyisin kaakeliuunin rakentamisesta, heiluri osaa kertoa, tehdäänkö uuni vai ei. Sen sijaan se ei tiedä, nouseeko hökötys tänä syksynä vai kymmenen vuoden päästä.

Taitavampi heilurikäyttäjä saattaa onnistua tässäkin.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #51 : 15.08.2006 19:34:11 »

Entäpä jos heiluri ei vastaa ollenkaan?
Rikki?
Johtuuko tämä siitä että jospa oma usko henkimaailmaan horjuu tai jotain?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 15.08.2006 23:48:06 »

Tuosta heilurista oli paljon mielenkiintoista asiaa ihan tiede-pohjalta David Adamsin kirjassa SUPERMIELI.
Sieltä löytyi ihan oikeaoppisen heilurin valmistusohjeet ja käyttö-ohjeet
ja kuinka sitä voi testata.
Luku on niin pitkä, että en jaksa sitä nyt kopioida.

Kannattaa lukea koko kirja, koska se sisältää mielenkiintoista tietoa muistakin paranormaaleista ilmiöistä ja sisältää hyvät ohjeet kuinka
kokeilla erilaisia juttuja. Smiley

Saa varmasti myös kirjastosta lainattua. Sen verran vanha kirja,
mutta nyt varsin ajankohtainen.  Wink
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #53 : 17.08.2006 12:51:31 »

Julietta: Et ole ainoa, jolla ajanmääritys heilurilla ei onnistu. Minäkin ole huomannut saman asian eli saan kyllä vastauksia mutta silti pieleen menee suurimmaksi osaksi. Onko kukaan täällä pystynyt saamaan myös ajanmääritykset oikein heilurilla? Onnistuuko ajanmääritys mikäli kysyttävänä on riittävän suuri aikaväli, esim. vuosi? Niinkuin joku sanoikin aiemmin, että heiluri kertoo sen tapahtuuko joku asia ylipäätään, mutta joskus olisi kiva saada asioille edes jonkinlainen ajankohta.  Embarrassed
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #54 : 17.08.2006 14:18:43 »

Mutta eikös se idea siinä vähän niinkuin ole ettei tiedä tarkkaa aikaa...
Siinä piilee sellainen mystisyys Smiley

Jos tietäisit tarkalleen milloin jotain tapahtuu niin jäisit vain odottamaan sitä, etkä keskittyisi niinkään muuhun elämiseen...
Käsittääkö kukaan jutun pointtia?  2funny
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #55 : 17.08.2006 14:25:28 »

Mutta eikös se idea siinä vähän niinkuin ole ettei tiedä tarkkaa aikaa...
Siinä piilee sellainen mystisyys Smiley

Jos tietäisit tarkalleen milloin jotain tapahtuu niin jäisit vain odottamaan sitä, etkä keskittyisi niinkään muuhun elämiseen...
Käsittääkö kukaan jutun pointtia?  2funny

Ajattelen samoin! Toisaalta ei muutenkaan pitäisi jäädä vain "laakereilla lepäämään" ja odottamaan asioita tapahtuvaksi. Luulen, että ajan määre on muutenkin tuolla toisella puolella vähän erilainen. Meidän kohta saattaa olla niille vähän muuta  :Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #56 : 17.08.2006 15:33:01 »

Nii ja omat valinnatkin vaikuttavat asioiden tapahtumiin...
Ennen sekä jälkeen...
Ei tälläisissä henkimaailman asioissa kuten nyt vaikka heilurinkäytössä voi sanoa tarkkaa aikaa ja paikkaa, koska se joko tulee tai ei tule...
Et edes välttämättä huomaa jos jotain on tapahtunut!
jJa jos kysyt vaikkapa (huono esimerkki mutta ideani tulee kuitenkin esille) "tapaanko huomenna komean miehen kaupassa"... ja vastaus on kyllä..
Entäpä jos et lähdekkään kauppaan?
Entä jos silmääsi menee roska ja vettä alkaa valua kamalasti silmästä etkä näe häntä?
Entä jos muistatkin ainiin se kissan ruoka ja käännyt juuri hyllyrivistöltä toiselle kun hän kävelee vastaan?

Mahdollisuuksia on rajattomasti..
Mutta kaikki riippuu omista valinnoista ja teoista...
Niin ja kohtalosta  Grin
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #57 : 21.08.2006 21:51:46 »

Daniella, edellisten elämien tutkiskelussa heiluri antaa osviittaa ainakin vuosisadasta. Voi olla, että ajankohdat kannattaisi siinäkin määrittää kiertoteitse. Esim. kysymällä, että 'oliko silloin se ja se sota'. Tai 'käytettiinkö silloin sen ja sen tyylisiä vaatteita'.

Jinx, ymmärrän pointtisi. Tuo esimerkkisi on juuri sellainen, että se komea mies saattaa tulla vastaan yhtä hyvin vuoden päästä kuin huomenna. Mikä tietysti olisi turhauttavaa, jos haluaisi tavata komean miehen mahd. pian.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #58 : 22.08.2006 03:42:35 »


Jinx, ymmärrän pointtisi. Tuo esimerkkisi on juuri sellainen, että se komea mies saattaa tulla vastaan yhtä hyvin vuoden päästä kuin huomenna. Mikä tietysti olisi turhauttavaa, jos haluaisi tavata komean miehen mahd. pian.

Ninpä niin, mutta sellaista se elämä välillä vähän on  buck2
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #59 : 22.08.2006 11:57:35 »

Entisistä elämistä kysellessä heiluri on antanut minulle esim. tarkkoja synnyin- ja kuolinaikoja. Lähinnä tuo aikaongelma esiintyy jos yrittää kysyä tulevia asioita. Ymmärrän toki, ettei kaikkea ole tarkoituskaan niin tarkasti etukäteen tietää. Lähinnä kiinnostaisi kuitenkin esim. sellaisten merkittävien asioiden ajankohdat mihin itse ei voi vaikuttaa mitenkään ja silloinkin minulle riittäisi se ajanmäärittely vaikkapa vain parinkin kuukauden tarkkuudella.  Wink Olen joskus yrittänyt "huijata" heiluria pyytämällä sitä asettamaan joitain isoja tapahtumia siihen järjestykseen missä tulevat tapahtumaan. Selvän vastauksen saan kyllä, mutta nähtäväksi jää meneekö siltikään oikein. Veikkaan, että ei heiluria niin vain huijatakaan   coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: