Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi käyttäjä ilmoittautuu!  (Luettu 4365 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Boudicca
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 23.04.2014 19:40:13 »

Tällänen parikymppinen neitokainen ilmoittautuu astrolaisten keskuuteen Cool

Omia kokemuksia 'yliluonnollisista' asioista:
-kaksi onnettomuutta, joista selvisin naarmuitta, vaikka kuoleman mahdollisuus oli olemassa, ja niitä edelsi mahdollisesti enkelin varoitus vain sekuntteja ennen onnettomuutta. Johtuivat siis omasta typeryydestäni molemmat. Kerron tarkemmin jos joku haluaa kuulla Smiley

-osaan 'puhua' eläimille. En siis hauku enkä hirnu sentään, mutta kummasti samalla aaltopituudella eläinten kanssa olen Smiley Hevoset ja koirat ainakin.

-Omistan erittäin vahvan intuition. Kun tapaan uuden ihmisen, niin hyvin nopeasti 'tunnen' sen ihmisen läpikotaisin, vaikka olisimme puhuneet vain säästä.. Lisäksi minulle on erittäin vaikea valehdella. Kävin vain pari päivää sitten elämäni ensimmäisen kerran astrologilla ja hän sanoi että tulevaisuudessa hyvin varmasti harjoitan jotain selvännäkemistä, vihjaisi että ehkä saatan ollakkin jo selvänäkijä.. Vähän epäilen, vaikka todella tarkkanäköinen ja intuitivinen olenkin:) Vaikka hienoahan se olisi! Joskus olen vahingossa ennustanutkin tapahtuman. Niin ja tiedän asioita! Siis vain tiedän. En tiedä miksi tiedän enkä osaa sitä kuvailla mitenkään muuten..

Minua kiinnostaa urheilu, vaihtoehtoiset hoitomenetelmät mm. homeopatia, jota olen isäni hevosiin soveltanut ja saanut tuloksiakin.. Mystiset asiat kiehtovat minua suuresti, eniten kirologia ja astrologia. Myös selvännäkö yms ja kristalli/hopea/indigolapsi jutut saa uppotumaan netin ihmeelliseen maailmaan tunneiksi.

-Omaan paljon indigolapsen piirteitä, mutta vähän skeptinen olen. Hyvin kyllä uskon että maailmassa on ihmisiä jotka omaavat 'epätavallisia' kykyjä, mutta että minä?

Olisi aivan mahtavaa, jos joku selvännäköasioihin perustunut ja niitä taitoja omaava haluaisi opastaa aloittelijaa 'alalle'! Sillä haluaisin löytää sisäisen tietäjäni Cool pienestä asti olen tuntenut syvällä sisimmässäni, että minulla on jotain piilossa olevia talentteja. Lisäksi olin lapsena erittäin älyllinen, tein kuulemma ERITTÄIN vaikeita itse keksimiä solmuja joita kukaan aikuinen ei saanut auki, itse purin helposti solmun kuin solmun ja palapelin tekemisessä olin nero Smiley Isä on kertonut että kokosin palapelejä sellaisella vauhdilla että kukaan aikuinen ei pysynyt perässä! Ja muistankin yhden kerran ja nopea olin ja tuntui naurettavan helpolta.. Cheesy (jos tiedät mistä taidosta tämä kertoo niin kerro toki! Smiley

Vähän pitkä teksti tuli, mutta kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea! En malta odottaa että saan tutustua teihin kaikkiin astrolaisiin!
tallennettu

Aurinko Neityt
Nouseva Rapu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1 : 23.04.2014 21:43:37 »

Tervetuloa Boudicca!

Monenlaisia taitoja sinulla onkin. Täällä on  Senisan topic, josta saa paljon tietoa henkimaailman asioista. Siellä on kyllä paljon luettavaa. Itse olen oppinut sieltä kovasti. ( Kanavoin henkiopastani. Kysy, niin opitaan yhdessä.)

Minä ainakin olen kiinnostunut kuulemaan kokemuksistasi.  smitten
« Viimeksi muokattu: 23.04.2014 21:47:32 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #2 : 29.04.2014 08:41:02 »

Senisan topic > http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=64654.0;topicseen
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 01.05.2014 22:38:30 »

Terveetuloa Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: