Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua suunnan kanssa  (Luettu 2815 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« : 22.07.2010 20:51:29 »

Nyt tuntuu, että on ihan pakko pyytää apua täältä. Ongelmana on työ ja loppuunpalaminen. Vielä puoli vuotta sitten sanoin, että hallitsen tämän homman täysillä ja uskoin, että kaikki langat on käsissä. Ajattelin, että hektinen työ ja jatkuva ylikierroksilla käyminen on ihan ok, että mä olen hyvä tässä.

Sitten alkaa kroppa reagoida yhä voimakkaammin. Muutama viikko sitten koin neljän lähes unettoman yön putken (työstressiä), vastaavaa ei ole koskaan ollut, vaikka olen ollut ennen jopa koukussa unettaviin lääkkeisiin ja myös niistä onnistunut vierottautumaan ihan visualisoinnin avuin. Valvomisesta johtuva olotila oli aivan kamala ja paha olo kulminoitui 4. yönä "oksennustautiin". Jostain syystä uskon, että se oli psykosomaattista, eikä ollut mikään pöpö tai ruokamyrkytys. Se oli kuin jotain henkistä kuonaa, mitä oksensin 9 tunnin ajan.

Jotain on pakko muuttua, mutta kun en vain itse näe sitä ratkaisua. Tekisi mieli ottaa lopputili, mutta taloudellisesti ei ole mahdollisuuksia sille. Kertoisivatko kortit jotakin, mitä en itse keksi? Pitäisikö nyt vain olla järkevä ja katsella hiljaa mitä tulee, vai repäistä ja heittäytyä tyhjän päälle. Vai etsiä ratkaisua muutoksiin omista asenteista olosuhteiden sijaan. Undecided

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1 : 23.07.2010 12:59:48 »

Hei karttakaksonen,

olotilasi tuntuu tosi pahalta. Joko siitä syystä, että karttamme ovat niin samanlaiset tai jostain muusta, niin samaistun tilanteeseesi voimakkaasti. Käyn itse myös helposti ylikierroksilla ja tehdessäni töitä teen niitä 24/7. Siksi ratkaisuni onkin omalta kohdaltani ollut se, että projektin jälkeen pidän nollausloman - mun temperamentille se sopii, ja on todella tarpeellista. Kaikilla tällaista mahdollisuutta ei kuitenkaan ole. Itse olen huomannut, että pakottaessani itseni johonkin vastoin sydäntäni muutun apaattiseksi ja erilaiset psykosomaattiset sairaudet iskevät apatian kera, joten sanoisin, että kuuntele kroppaasi, se ei selkeästikään pysy mielesi ja arkesi tahdissa, vaan kaipaa jotain ihan muuta.

Nostin sulle kortin, joka auttaisi tilanteessa: Miekkojen Ritari
- symboloi vapautta, voimaa, pelottomuutta ja rajojen ylittämistä. Tarkastele oletko asettanut liian tiukat rajat itsellesi, riittääkö itseluottamuksesi ja voimasi hyppäämään tuntemattomaan? Kohtaa haasteet suoraan, älä odota. Ole rohkea ja luota itseesi ja kykyihisi.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #2 : 23.07.2010 21:45:18 »

Kiitokset vastauksista.  Smiley

Rohkaiseva kortti lähteä toteuttamaan suunnitelmiaan. Mutta näin kaurismaisesti katsottuna se irtiotto ei vielä itsessään riitä suunnitelmaksi. 2funny Rajoitukset ja kontrollin tarve  kauris. Mihin pääsisi leopardi pilkuistaan.

Pitää vain kasailla ajatuksia. Luonto ja kaikenlaiset hoitomuodot ovat vetäneet puoleensa tässä viime aikoina. Aika ei vain anna myöten. Asun melkein landella, mutta joudun käymään töissä Helsingin keskustassa asti. Siinä on yksi ajan syöjä; matkustaminen. Mutta lähemmäksi Helsinkiä en muuttaisi mistään hinnasta, enemmänkin kaipaisin vielä kauemmas metsän keskelle. Jostain täytyy luopua, että jotain parempaa voi saada tilalle...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: