Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.huoneen mystiikka.  (Luettu 50731 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 30.07.2007 09:43:44 »

Minulla ei ole mittää huoneessa 12  Huh
tallennettu

vaniljasuklaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #16 : 30.07.2007 22:04:48 »

Mulla on 12. huoneessa  kuu ja  kuunsolmu.
Mitäpä mahtaapi meinata? Smiley
tallennettu
blix
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #17 : 14.08.2007 09:25:08 »

Mulla on 12. huoeessa  merkurius. Yhden astrologin tulkinta oli, että aspektit muihin syntymäkarttani planeettoihin tekee parisuhteestani terapiasuhteen. Olen sen muutaman kerran kokenut ja siksi elelenkin nyt yksin, en jaksa  buck2.

Olisi ollut niin kiva kun joskus olisi voinut toteuttaa myös omia tarpeitaan. Nyt on lähtenyt hieno henkinen kehitys liikkeelle, josta todella nautin.  angel
tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira


Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #18 : 18.08.2007 16:03:37 »

Hei

Vastaan kai täällä aina kun puhutaan huoneesta 12, mutta....
Niin nytkin.

Tuo että huone 12 muistuttaa, että kukaan muu kuin oma itsensä ei tee onnelliseksi, jotenkin kolahti - silleen kauniisti, hyvin, ei yhtään pahansuovasti....
Tänään ilmeisesti kaikin puolin kaunis päivä. Tai sitten kun venus perääntyy - ja saa keskittyä omaan itseensä luvan kanssa - ei tunnu yhtään hullummalta Wink

Niinpä päädyin (vaikka hyvä aikeeni olikin opiskella) kirjoittamaan astologia juttuja. Lueskelin mitä olin kirjoittanut äidilleni ja vaihdoin sitten verbit, subjektit ja objektit vain omalle kartalleni sopiviksi. Niin tänään tein sitten tällätavalla - tässä egoistisessa tuuletuksessani... Tuntuu hyvältä!

Alustukseksi sanottakoon, että olen superegoistinen aurinko huone 10 ja Pluto nousevalla merkillä mutta huoneessa 12.
Onnenpisteeni on oinaassa huone 8  ja Mars on mulla perääntyvä.

"Peruskarttasi mukaan olet syntynyt T- ristin haltijaksi, suuren levottomuuden kesyttäjäksi. Kartallasi on mm. Neliö – Uranus, levoton, älykäs ja kekseliäs minä – Venus, loputtomat ympäristön ”rakkauden tarpeet” – Kheiron, kumppanuuksissa se (vähempi? Wink) energinen tekijä/osallistuja.

Eli halua yhdessä tekemiseksi näyttää riittävän (kheiron, huone 7), tosin oppositiosta tuleva ”äly” (uranus, huone 1) tulee tässä vain itseltään ja neliössä paikka maailmassa luo loputtomia myös ns. kyseenalaisia tarpeita (Venus, huone 10 neliössä Plutoon, huone 12 ).

Se mikä välillä näyttää riivaavaan (meitä kaikkia) on meidän pimeä puoli. Jos Mars perääntyessään saa meidät epäilemään omaa tekemistä (mars huone 5) ja kumppanuuksia (oinas huone 7 ja 8 )… Sinulla myös Pluto neitsyessä huone 12 tekee ajoittain kepposia: työuupumus, riittämättömyyden tunne, valitset ”maailmanpelastaja tehtäviä”, johon voimat ei yksi riitä ….  Kaikki omat ”väärät teot” (alitajunnan murehtiminen), ihmissuhde sähellykset (eli liian vähäiset aidot yhdistymisen teot – rohkea kysyminen ja tunteiden selvittäminen) tulevat herkästi omaksi epäonneksi. Samaan tapaan kuin voit hukuttautua täydellä sydämellä ns. rakkauteen – jos rakkaus on pelkkä ”kulissi” jonka turvin osoitat olevasi yhtä normaali, parempi nainen tai parempi äiti kuin muut, niin joudut Onnenpisteesi kanssa selkkauksiin!"

Näin siis kirjoitin tänään itse itselleni. - Tänään tuntuu että selätin tuon pluton - mutta tiedän että se olo voi mennä ohi.
Siksi kirjoitinkin ajatukset nyt muistiin ja luen ne sitten huonona päivänä.

Piruuttani laitoin tännekin, että saatte lukea ne - jos muka jaksatte.


 
« Viimeksi muokattu: 18.08.2007 16:07:34 kirjoittanut helinä » tallennettu
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #19 : 18.08.2007 16:36:32 »

Kheiron 12.huone kaksosissa. oppositiossa merkuriukseen jousimiehessä 6.huoneessa. 12.huone iso, kattaa härkää, kaksosen ja rapuakin (mis on ascendentti). jodin kärki  kheironissa. Osaako joku tulkita??? onko merkittävää mielestänne? vai onko ihan väärin aseteltu kysymys?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 18.08.2007 16:45:10 »

Täälläkin tyhjä ja yhtä pieni kuin vastaparinsa huone 6.

Lueskelin ja ihmettelin, mutta löysinpä Mondon, jolla oli, ihme kyllä, samat tyhjät huoneet kuin minullakin. Siis tyhjiä 12 ja 6.

Huoneessa 11 on Kheiron, joka näyttää siltä kuin jakaisi myös huonetta 12, mutta en ole
varma.

Hm. Mielenkiintoista! Kun olen tottunut hyvin paljon luottamaan alitajuntani tilaan, vaikka eihän sitä koskaan voi täysin tuntea (paljon torjuttua rojua siellä varmasti), mutta jos intuitio liittyy tähän huoneeseen, on se vahva puoleni.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 18.08.2007 16:55:53 »

Esmiralda, sinullahan näyttävät olevan melkein kaikki henkilökohtaiset planeetat ja AC vesimerkeissä, joten voimakas intuitio tulee varmaankin sieltä.

12. huonehan on Kalojen huone, enkä ihmettelisi, vaikka Kalat-painotteisen kartan omaavat henkilöt tuntisivat tämän huoneen kuvaukset jotenkin tutuksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #22 : 21.08.2007 02:13:43 »

Minulta löytyy myös aika läjä materiaalia 12. huoneesta:

Kärki merkissä  harka
 merkurius harka
 chiron harka
 venus kaksoset
 kuunsolmu kaksoset

Kaksi henkilökohtaista planeettaa ja karmalliset Chiron ja Kuunsolmu.

Elämäni olosuhteet ovat todellakin olleet jo aivan alusta alkaen varsin 12.huonemaiset. Lapsuudenperheessäni oli monenlaisia salaisuuksia ja olen saanut tietää varsin olennaisia asioita perheestäni ja sen jäsenten historiasta ripotellen aikojen saatossa. Koska monia yksityiskohtia salailtiin, opin itsekin tuohon salailuun tiettyjen juttujen kohdalta, tunsin tolkuttomasti syyllisyyttä ja häpeää kaikesta tuosta, vaikka minkä minä olisin mahtanut asioille jotka muut ovat tehneet jo ennen syntymääni?!

Todellakin tuo jossain aiemmassa viestissä mainittu Merkurius 12.huoneessa "finds the most complicated way to say the simplest thing" pitää usein paikkansa. Varsinkin lapsuudessa ja varhaisnuoruudessa minun oli todella vaikea ilmaista tarpeitani ja toiveitani. Kaipa se, että olin tottunut ainaisiin "ei"-vastauksiin, vähättelyyn ja kohteluun, jossa minut "ohitettiin". Nykyään olen jo vähän parempi, harjoittelen kovasti ainakin  :Smiley. Toisaalta olen sitten taas ilmaisussani parhaimmilaan todella etevä, noin niinkuin taiteellisesta ja mielikuvituksellisesta näkövinkkelistä katsottuna. Nautin, kun saan esittää asiani verbaalisesti vivahteikkaasti  Wink.

Venus 12.huoneessa, oijoijoi  Shocked Monet kerrat olen kironnut tuota sijaintia! Tuntuu, etten koskaan ole saanut rakkautta sieltä mistä olisin sitä halunnut, lähtien nyt ihan lapsuudenkodista lähtien. Tai ainakin rakkaus on osoitettu ennemmin aineellisena huolenpitona. Myös sitten romanttiset rakkausjutut ovat olleet vähän epäonnisia. Vedän myös puoleeni varattuja miehiä. Jatkuvasti on joku vihilläkäynyt mies vinkkaamassa silmää. Olen kyllä kova flirttailemaan nykyään (venus kaksonen kun olen!), mutta ikinä en ole mennyt tekemään mitään näitten miesten kanssa. Enpä sitten tiedä testataanko minun moraaliani tällä sijainnilla ja sitten kun olen vastustellut kiusauksia vielä muutaman vuosikymmenen verran, niin saan palkinnon :crazy2:Joskus kyllä harmittaa tämä... Millaisia kokemuksia on muilla, joilla löytyy  venus 12. huoneesta?

Chiron 12.huoneessa vaikuttaa myös vahvasti. Ensinnäkin olen usein kyllä mielelläni auttamassa muita, mutta minun on aina ollut vaikea ottaa apua vastaan puhumattakaan sen pyytämisestä. Uppiniskainen ja sitkeä Härkä vielä vahvistaa tätä omillaan pärjäämistä. Tämän seikan tiedostaminen onneksi on auttanut menemään parempaan suuntaan. Chiron härässä vaikuttanee siihen, että minulla on materiaan vähän vaikea suhde... Vaikka toisaalta tiedän tarvistevani materialistista turvaa silleen "sopivasti" (olenhan toki  aurinko merkurius mars chiron härkä ja vielä  askendentti rapu  :Smiley), mutta kuitenkin tunnen materialistisen hyvän tavoittelusta jonkinasteista syyllisyyttä. Chironiin kai liittyy myös se, että sielun haavat tuntuvat olevan jossain tosi syvällä, ihan melkein kadoksissa. Sitten kun ne aukeavat, kipu on hirmuinen.

Kuunsolmu 12.huoneessa aiheuttaa kai sitten osaltaan juuri tuota sisäistä taisteluani, jossa minut yritetään saada uskomaan tuohon omaan henkiseen tieheni.

Yleisesti ottaen kaikki mystinen kiinnostaa, sen lasken tämän huoneen ansioksi!

 

tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #23 : 21.08.2007 07:23:39 »

sieltä löytyis  saturnus  neitsyessä... miten sen pitäs näkyä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #24 : 22.08.2007 11:53:06 »

Henkisessä astrologiassa (kartoissa käytetään porphyriuksen huonejakoa) 12. huone kuvaa entisiä elämiä. Kuu 12. huoneessa viittaa edelliseen elämään naiskehossa ja aurinko taas mieskehossa.
Muuta en nyt muista ulkoa... sen verran uutta ja paljon asiaa on tullut kursseilla, että täytyypi kurkistaa papereihin, etten puhu läpiä päähäni  Tongue

Toivottavasti tämä ei sekoita ketään!

Ukkosterkuin
Miikkulainen
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #25 : 22.08.2007 13:28:40 »

Miten tulkita, jos huoneessa on saturnus ja 11 ja 12 huoneen välillä jupiter? ASC on 12 ja 1 huoneen välillä. Tämä todellakin kiinnostaa, kun tuo saturnus on minulle ainakin kummitellut ja paljon tickedoff.
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #26 : 23.08.2007 13:02:52 »

Enpä sitten tiedä testataanko minun moraaliani tällä sijainnilla ja sitten kun olen vastustellut kiusauksia vielä muutaman vuosikymmenen verran, niin saan palkinnon :crazy2:Joskus kyllä harmittaa tämä... Millaisia kokemuksia on muilla, joilla löytyy  venus 12. huoneesta?

Heheh... Minulla 12. huoneen Venus Leijonassa, neliössä Jupiteriin :Smiley ja Kuu-Plutoon, eli Venus T-ristin kärkenä.. Kamala nautinnonhaluinen onkelmallinen Venus! crazy2 En mäkään saa mitä haluan. En jaksa/osaa selitellä.

Tai ainakin, olen aina pohjimmiltani tuntenut että turhaa ihastua ihmisiin joita ei voi saada, mutta irti ei pääse helposti kun haluaa jotain mitä toinen edustaa. En ole vielä ihan oppinut löytämään itsestäni kaikkea ja tulemaan toimeen itsekseni ja rakastamaan itseäni. Siis kiinnyn voimakkaasti asioihin mutta samalla olen alakuloinen kun tiedän ettei voi vaan saada mitä itsekkäästi haluaa. Järki sanoo ettei mitään murehdittavaa ole mutta kuitenkin tuntuu hankalalta. Tongue
« Viimeksi muokattu: 23.08.2007 13:13:32 kirjoittanut tiikerihai » tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #27 : 23.08.2007 13:36:27 »

Henkisessä astrologiassa (kartoissa käytetään porphyriuksen huonejakoa) 12. huone kuvaa entisiä elämiä. Kuu 12. huoneessa viittaa edelliseen elämään naiskehossa ja aurinko taas mieskehossa.
Muuta en nyt muista ulkoa... sen verran uutta ja paljon asiaa on tullut kursseilla, että täytyypi kurkistaa papereihin, etten puhu läpiä päähäni  Tongue

Toivottavasti tämä ei sekoita ketään!

Ukkosterkuin
Miikkulainen

En usko, että sekoittaa ketään  Smiley  Erittäin mielenkiintoinen näkökulma itse asiassa!!

Minulla on  kuu ja kuun alasolmu 12. huoneessa ja mielikuva entisestä elämästäni nimenomaan naisena, jonka elämässä tämän huoneen asiat olivat hyvin voimakkaina läsnä. Joitain noita asioita kannan edelleenkin mukanani, joten saattaisi hyvinkin olla se viimeisin  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #28 : 23.08.2007 18:24:37 »



.. karmalliset Chiron ja Kuunsolmu.

Elämäni olosuhteet ovat todellakin olleet jo aivan alusta alkaen varsin 12.huonemaiset. Lapsuudenperheessäni oli monenlaisia salaisuuksia ja olen saanut tietää varsin olennaisia asioita perheestäni ja sen jäsenten historiasta ripotellen aikojen saatossa. Koska monia yksityiskohtia salailtiin, opin itsekin tuohon salailuun tiettyjen juttujen kohdalta, tunsin tolkuttomasti syyllisyyttä ja häpeää kaikesta tuosta, vaikka minkä minä olisin mahtanut asioille jotka muut ovat tehneet jo ennen syntymääni?!


Chiron 12.huoneessa vaikuttaa myös vahvasti. Ensinnäkin olen usein kyllä mielelläni auttamassa muita, mutta minun on aina ollut vaikea ottaa apua vastaan puhumattakaan sen pyytämisestä. Uppiniskainen ja sitkeä Härkä vielä vahvistaa tätä omillaan pärjäämistä. Tämän seikan tiedostaminen onneksi on auttanut menemään parempaan suuntaan.

..ja vielä  askendentti rapu  :Smiley), mutta kuitenkin tunnen materialistisen hyvän tavoittelusta jonkinasteista syyllisyyttä. Chironiin kai liittyy myös se, että sielun haavat tuntuvat olevan jossain tosi syvällä, ihan melkein kadoksissa. Sitten kun ne aukeavat, kipu on hirmuinen.

Kuunsolmu 12.huoneessa aiheuttaa kai sitten osaltaan juuri tuota sisäistä taisteluani, jossa minut yritetään saada uskomaan tuohon omaan henkiseen tieheni.

Yleisesti ottaen kaikki mystinen kiinnostaa, sen lasken tämän huoneen ansioksi!

 



Hei, mulla löytyi yhtyviä juttuja sinun karttasi kanssa..!Kheiron ja kuunsolmu (jota en yhtään osaa tulkita) 12 huoneessa (tosin kheiron kaksosissa, kuunsolmu härässä), sekä nousurapuisuus.

Minulla suhde ihmisiin hyvin vaikea, sillä olen erittäin yksinäinen ja yleensä yksin ongelmieni kanssa, vaikka  on (ollut?en oikein osaa sanoa ystävyyksien jatkuvuudesta) paljon  ystäviä, jotka taas kokevat minun auttaneen heitä , milloin missäkin, yleensä jollain tasolla henkisellä tiellä. kuuntelijana, kommentaattorina, lohduttajana.
Itse en osaa/halua/kykene apua pyytämään.. ja jos joskus kun olen sitä yrittänyt tavallaan, tai vaikka vaan seuraa ystävästä halunnut, tilanne on ollut todella vaikea ja epämiellyttävä.  tuntuu että ihmiset tulevat minun luokse silloin kun itse haluavat!  tickedoff johtuisivatko nämä asiat juuri Chironista asemassaan. Sinulla apache kun tuntui olevan samantryyppisiä ongelmia.
vielä Chironista
 joskus olen ajatellut omaavani myös parantavia voimia. on outoa, että voimattomana ja kriisisenä omassa elämässään( 6.huone painottunut) usein löytää ne oikeat sanat ja tavan suhtautua muihin ihmisiin kun he tarvitsevat esim.lohtua. Toisaalta joskus tämä on vienyt minua jonkinsortin ihmisvihaan, kun on tuntunut ettei löydy itselle "aikuista" jokas kuuntelisi. mutta olen myös hyväksynyt asetelmaa. minulla on nykyään poikaystävä joka tuntuu suhteessa minuun olevan harvinaislaatuinen, kuuntelee ja ymmärtää...
mutta tämä salailu, erikoiset asiat perheessä ovat olleet myös läsnä. ja syyllisyyden tunne. onneksi siitä kasvamassa pois. t

Mun nousurapuisuus on taas outo juttu silla deskendenttinä kun on kauris, mutta samalla oma karttani on kauris-painotteinen ( aurinkojupiterneptunus). siksi tuntuu ehkä että minussa on hyvin ristiriitaisia puolia...

Olisko täällä jotakuta  superastrologia joka osais valaista mulle hieman näitä asemia...??
entäs sinä apache, osaatko sanoa kuunsolmun vaikutuksista kun ne nyt ovat samoilla kulmilla kartoissamme? Smiley
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #29 : 24.08.2007 01:14:40 »



Hei, mulla löytyi yhtyviä juttuja sinun karttasi kanssa..!Kheiron ja kuunsolmu (jota en yhtään osaa tulkita) 12 huoneessa (tosin kheiron kaksosissa, kuunsolmu härässä), sekä nousurapuisuus.

Minulla suhde ihmisiin hyvin vaikea, sillä olen erittäin yksinäinen ja yleensä yksin ongelmieni kanssa, vaikka  on (ollut?en oikein osaa sanoa ystävyyksien jatkuvuudesta) paljon  ystäviä, jotka taas kokevat minun auttaneen heitä , milloin missäkin, yleensä jollain tasolla henkisellä tiellä. kuuntelijana, kommentaattorina, lohduttajana.
Itse en osaa/halua/kykene apua pyytämään.. ja jos joskus kun olen sitä yrittänyt tavallaan, tai vaikka vaan seuraa ystävästä halunnut, tilanne on ollut todella vaikea ja epämiellyttävä.  tuntuu että ihmiset tulevat minun luokse silloin kun itse haluavat!  tickedoff johtuisivatko nämä asiat juuri Chironista asemassaan. Sinulla apache kun tuntui olevan samantryyppisiä ongelmia.
vielä Chironista
 joskus olen ajatellut omaavani myös parantavia voimia. on outoa, että voimattomana ja kriisisenä omassa elämässään( 6.huone painottunut) usein löytää ne oikeat sanat ja tavan suhtautua muihin ihmisiin kun he tarvitsevat esim.lohtua. Toisaalta joskus tämä on vienyt minua jonkinsortin ihmisvihaan, kun on tuntunut ettei löydy itselle "aikuista" jokas kuuntelisi. mutta olen myös hyväksynyt asetelmaa. minulla on nykyään poikaystävä joka tuntuu suhteessa minuun olevan harvinaislaatuinen, kuuntelee ja ymmärtää...
mutta tämä salailu, erikoiset asiat perheessä ovat olleet myös läsnä. ja syyllisyyden tunne. onneksi siitä kasvamassa pois. t

Mun nousurapuisuus on taas outo juttu silla deskendenttinä kun on kauris, mutta samalla oma karttani on kauris-painotteinen ( aurinkojupiterneptunus). siksi tuntuu ehkä että minussa on hyvin ristiriitaisia puolia...

Olisko täällä jotakuta  superastrologia joka osais valaista mulle hieman näitä asemia...??
entäs sinä apache, osaatko sanoa kuunsolmun vaikutuksista kun ne nyt ovat samoilla kulmilla kartoissamme? Smiley



Hmmm... Mielenkiintoista, Kuutiikeri!

Ekaksi tuosta kuunsolmusta. Olen vasta viime aikona alkanut pähkäillä sitä oikein olan kanssa, tietynlainen spirituaalinen jakso kun on käynnissä!

Itselläni siis Kaksosissa ja 12.huoneessa. Kaksonenhan on kommunikoinnin merkki, joten kun otetaan vielä huomioon Merkuriukseni sijainti 12.huoneessa, niin kommunikoinnin opettelu lienee minulle aikamoinen karmallinen läksy! Nimenomaan siis sellaisen kommunikoinnin,jossa myös minä kommunikoin ja avaan itseäni, enkä ole pelkästään se vastaanottava lohduntuoja. Toisaalta tämä merkki tuo myös mukanaan myös haasteita päätöksentekoon ja informaationsuodatukseen, ja jossain lukikin, että pitäisi oppia vaalia omaa intuitiotaan, eikä vain puntaroida logiikan ja rationaalisuuden piirissä.
Itselläni tuo 12.huoneen sijainti vaikuttaa siihen, että elämä on välillä vähän sellaista "lillumista" :Smiley Eli vähän sellaista kalat/neptunusmaista haaveilijan vikaa löytyy, käytännön asioiden hoito välillä suoraan sanottaen kusee  Wink Tai siis töissä kyllä hoidan hommat aina viimosen päälle (mutta mulla onkin 6.huone painottunut ja oon myös  kuu neitsyt), mutta omat asiat on joskus vähän rempallaan, heh. Ja kun ei ole selviä tavoitteita elämässä, niin joskus tulee vähän sellainen olo, ettei ole kyllä kovin vahvaa otetta omasta elämästä. Täältä taitaa tulla myös annos ailahtelavaisuutta ja fiilikset vaihteleekin ihan laidasta laitaan idiot2 Voipa olla että 12.huone vaikuttaa myös siihen, että arvostelen itseäni aika rajusti ja kriteerit itsekritiikilleni olen omaksunut nimenomaan ulkopäin, niistä jutuista mistä minua on ainakin nuorempana arvosteltu ja näin ollen  altistan oman arvoni ulkopuolelta tulevan arvostelun varaan, vaikka pitäisi arvostaa ja rakastaa itseään "sisältä päin".

Sinun solmusi sijainti härässä voisi viitata ehkä siihen, että sinulla on opittavaa tuossa itsearvostuksessa ja mistä sitä itsellesi saat. Tuleeko se mahdollisesti materialistisista asioista tai muiden ihmisten kautta? Toinen juttu voisi olla myös turvallisuushakuisuus ja sisäisen muutoksen vastustus.

Nyt täytyy mennä nukkumaan, ei enää ajatus kulje yhtään!  buck2
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: