Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helsingin ratkiriemukkaat pikkujoulut  (Luettu 26781 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 18.10.2009 18:46:03 »

Helsingin pikkujouluista on tullut paljon kyselyjä, ja koska olemme pian jo marraskuussa, niin pakkohan se on aika sopia, eli: Lauantaina 12.12. tavataan ja nautitaan yhdessä illallinen.

Ohjelmana ainakin annaelenin lauluesitys ja allekirjoittaneen esitys progesiivisesta Kuusta (on muuten kiehtova aihe!).

Jos joku haluaa esittää / esitelmöidä niin sehän sopii! Olisiko jollain joku aihe mistä haluaa kertoa muillekin? Eihän tämä mikään Talent Suomi ole, mutta toki myös ihan viihdyttävät esityksetkin mahtuvat nyt ohjelmaan...  Wink

Edellisistä keskusteluista päättelen, että mukana ovat ainakin Sasha, Theus, Ave^^, annaelen, Anahata, Capri ja Tiigris (tähän mennessä). Miten Saturnalia, onnistuisitko järkkäilemään ainakin osan illasta vapaaksi... ?

Ilmoittautukaa tänne!   Smiley Ja mahdollisimman nopeasti, jotta osaamme arvioida osallistujien määrän, koska paikat täyttyvät nopsaan pikkujouluaikaan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Capriwoman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #1 : 18.10.2009 21:49:26 »

Heips,

voi ei, tuo 12.12. on minulle huono...no, saa nähdä pääsenkö poikkeamaan, mutta on jo muuta menoa silloin Undecided Se 28.11. tai 5.12 olisivat olleet minulle paremmat...mutta tällaistahan tämä on, vaikeaa löytää kaikille sopivaa aikaa Sad
« Viimeksi muokattu: 19.10.2009 21:46:28 kirjoittanut Capriwoman » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 20.10.2009 17:30:13 »

Tällä tietoa olen tulossa yhdessä ystäväni kanssa (naispuolinen  Wink Wink ) eli meitä olisi kaksi lisää...
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.10.2009 17:45:14 »

Minä olen mahdollisesti tulossa, riippuen vähän kiireistä sekä siitä, että noihin aikoihin olen lähdössä käymään Englannissa, eli riippuu olenko Suomessa silloin. Mutta toivottavasti pääsen.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
SirGawain
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #4 : 20.10.2009 19:03:20 »


Hei!

Olen aika uusi näissä piireissä mutta haluaisin oppia lisää. Ilmoittaudun siis mukaan pikkujouluihin, siellä varmasti tapaa lisää samanhenkisiä ihmisiä  Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5 : 20.10.2009 21:39:46 »


Iltaa!  Smiley

Laittakaapas minut listalle myös!

 smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #6 : 20.10.2009 22:31:19 »

Hei,
mulla olis silloin toisetkin pirskeet mutta
teitä olis kyllä kiva nähdä vihdoin ja viimein!

Voinkos mä ilmoittautua ja päättää sitten viime tingassa?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 20.10.2009 23:09:46 »

Näillä näkymin olen tulossa.  Cool
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 21.10.2009 20:20:11 »

Näillä näkymillä olen mukana. Smiley
Kuten YV:nä olen muutamille sanonut, että pieni varaus, jos  leikkausoperaatiossani ilmenee komplikaatioita tai myöhästymisiä.

Ja please, ei hulluja ja mielenvikaisia exiä ja exien nykyisiä. buck2

Paikka ja aika YV:nä/puhelimitse ja astron vakiporukka katsoo vähän,
jos joku uusi tai outo pyytää tietoja tapaamisesta.

Minä en Wienistä asti tule "nauttimaan" jonkun mielenterveysterapiaa miitinkiin,
vaan pitämään hauskaa, vaan jos niin, niin lennän suoraan veljeni luo.
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #9 : 22.10.2009 15:01:19 »

Terppa!

Saattaisinpa myös tulla treffaamaan astrolaisia. Kalenterini on tyhjä koska elelen päivän kerrallaan, joten ajankohta luultavasti passaa, mutta kukaanhan ei meikäläisen fiiliksiä ko. päivälle vielä tiedä, joten ihan satarosenttinen osallistuja en ole.

Mutta jos uskallatte, niin pistäkäähän tulemaan tarkempaa infoa.

Kliffaa syksynjatkoa toivotellen,

Ikuinen Trikki
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 24.10.2009 00:13:49 »

Niin ihmiset, miten tämän miitingin kanssa on?

Minä en ainakaan ole kiinnostunut osallistumaan, jos tiedossa on vain ongelmia.
Minulla on hyvä ja kaunis elämä täällä Wienissä, josta nautin
ja en ole vielä masokistiksikaan ryhtynyt, että tähän kaipaisin ongelmia,
joilla ei ole mitään tekemistä minun kanssani.

Tiedän jo etukäteen, että Suomessa tulen kuulemaan ryssittelyä,
nenän varsi katseita ja suokki-miesten, että kyllä oot kuule feikki
ja naisessa pitää olla jotain mistä saa kiinni-valitusta ja ruoan ja viinan tuputtamista,
mutta nämä henk.koht. uhkailut ja toisen ihmisen tahallinen mustamaalaus
ja kiusaaminen alkaa olla hiukan liikaa siinä paketissa.

Kyllä minä tykkään, että elämäni saa jatkuakin nautittavana. Smiley

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 24.10.2009 19:33:03 »

Minä olen kyllä sitä mieltä ettei kenenkään tarvitse kantaa huolta miitistä .. Niin tai näin meitä on kuitenkin enemmistö ja pystymme kyllä "hoitelemaan" ei toivotut henkilöt pois meitä häiritsemästä, mikäli käy niin että osuvat lähietäisyydelle... Wink
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 24.10.2009 20:58:16 »

Minä olen kyllä sitä mieltä ettei kenenkään tarvitse kantaa huolta miitistä .. Niin tai näin meitä on kuitenkin enemmistö ja pystymme kyllä "hoitelemaan" ei toivotut henkilöt pois meitä häiritsemästä, mikäli käy niin että osuvat lähietäisyydelle... Wink

No siinäpä se, kun minä en tykkää tuosta neanderlilaisesta tyylistä,
että ensin uhkaillaan, härnätään, tullaan haastamaan riitaa, siihen vastataan samalla mitalla,
härkkijä/vastaaja seuraa paikalle toista ja sitten on tappelu, ravintolasta poisto ja poliisit ja käräjät.

Kertoo ns. henkisestä sivistyneisyydestä, jolla tarkoitetaan kotikasvatuksellista
ja kulttuurillista sivistystä, jota olen aina vähän arvostellut, että valitettavan monella suomalaisilla
se on suhteellisen alakantissa. Koulutetutkin ihmiset ovat edelleen jonkun metsäläisen tasolla. Shocked

Ei täällä kukaan noin alas vajoa, edes laitakaupungin pahimmissa sikaloissa,
tai jos, niin kyllä jo ensimmäisessä paikassa ilmoitus on poliisilla ja psykiatrinen tutkimus-jakso,
mikäli uhkailija omaa jonkin pakkomielteen, jota ei kykene itsenäisesti lopettamaan.

En tarkoita kenellekään henkilökohtaisesti, vaan yleisellä tasolla näistä viimeisimmistä käänteistä.

Minä myöskin pelkään. Minä olen 47 kiloinen nainen, enkä minä ole tottunut fyysiseen väkivaltaan,
en edes kykene lyömään ketään, koska pelkään, että voin satuttaa sillä.

Mitä minä voin jollekin ylipainoiselle rekkamiesnaiselle, jos se päättää päälle käydä?
Raapaisen rakennekynnellä, isken Pradalla päähän ja juoksen 10 senttisillä piikkikoroilla
kiljuen pakoon? Grin 2funny

Minulla ole kiinnostusta rikosrekisteriin ja vankilaan jonkun päävikaisen,
ylipäätään kenenkään vuoksi. Olen liian mukavuuden haluinen sellaiseen. Tongue

Olen myös liian mukavuuden haluinen kaikenlaiseen tuollaiseen..
-ei se ole normaalia.

Minä yleensä välttelen ongelmallisia, mielenvikaisia ja/tai väkivaltaisia ihmisiä ja tilanteita.
Eipä tässä vuosiin ole tarvinnutkaan, Suomessa ja suomalaisten kanssa,
yllätys-yllätys, viimeksi. Tongue
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 24.10.2009 23:51:39 »

Minulla on hieman enemmän massaa kuin Sashalla, mutta käytäisin silti puhekykyäni hoitaakseni nämäkin asiat.. Wink Minua ei pelotella noin vain.. Wink Ja jos uhkaillaan, niin sitten asiaan tartutaan.. Wink
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 25.10.2009 22:51:52 »

Hey come on, ei nyt itse luoda sitä negatiivista energiaa miitille, eiks je?  Wink Kaikki järjestyy...  smitten angel Ladataan miitille sellaiset hyvät energiat että...  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: