Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vauvan kohtaaminen unessa - tuleva lapsi?  (Luettu 11855 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« : 28.03.2014 22:00:32 »

Näin unta jossa minulla oli pieni vauva. Vauva oli selkeästi unessa minun omani, mutta pohdin itsekin ääneen unessa, että kumma juttu kun en muista synnytyksestä mitään. Yritin kovasti muistella synnytystä, mutta en silti saanut tapahtumaan mieleeni. Herättyäni minulla oli heti vahva side tähän lapseen ja siitä saakka hän on ollut mielessäni. Aloin pohtia, että onohan kenellekään vielä syntymätön lapsi ilmoittanut itsestään unessa? Olisiko mahdollista, että tämä sama vauva syntyisi minulle "oikeassa" elämässä ja olisimme kohdanneet ensikerran unessa? Ketokaahan kokemuksianne vauvaunista ja siitä mihin ne ovat omassa elämässänne johtaneet!
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #1 : 29.03.2014 21:27:00 »

Mukava uni  smitten Toiveuni? Tai sitten enne, huu nous   Wink

No, kun kerran kokemuksia pyysit, niin näin kyllä kymmenen vuotta ennen lapseni syntymää (teininä) unen pienestä tytöstä, joka tuli syliini istumaan. Unessa tiesin, että se oli lapseni. Tyttären sitten sainkin. Samassa huoneessa oli muitakin naisia, ja pienet lapset kiertelivät siellä katselemassa niitä naisia. Sitten he "valitsivat" äitinsä.Se oli ihana uni, en unohda koskaan... smitten
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #2 : 30.03.2014 12:30:35 »

Nuorin lapseni ilmoittautui minulle unessa kaksi vuotta ennen syntymäänsä. Juttelin hänen kanssaan unessa varmaan toistakymmentä kertaa ennen kuin hän sitten syntyi. Ja vauvakuumeesta ei ollut kyse, koska emme suunnitelleet lasta. Hän päätti tulla ehkäisystä huolimatta. Tietysti nyt hyvin rakastettu ja jopa hemmoteltu Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #3 : 30.03.2014 22:41:48 »

Vauvaunissa varmaan parasta tulkita ihan itse mistä on kyse  Grin Vauva tai lapsi toimivat myös jonkun oman projektin tai hankkeen symboleina. Mitä tuolle lapselle tapahtuu, esim. onko se terve kertovat tällaisista asioista.

Riippuu ihan unesta ja kontekstista mikä tuo lapsi lopulta oli ja lopulta nämä jää unennäkijän itsensä tulkittavaksi  Tongue
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #4 : 01.04.2014 17:57:11 »

Merenneito, mitä se tuleva lapsi jutteli sinulle. Kertoiko hän itsestään, aikomuksistaan, teidän kahden suhteesta, ...?

Ensimmäinen uni oli ihan oppaani ilmoitus, että meille olisi tulossa vielä tyttö. Seuraavana yönä näin unessa vaalean, sinisilmäisen vauvan kapaloissa, joka kertoi tulevansa meille. Harmi, etten muista kuin osan niistä unikeskusteluista. Vauva kuitenkin puhui ihan järkeviä Smiley Sen verran sain tietää, että tulokas on minulle ennestään tuttu sielu ja unessa ikään kuin muistin, milloin ja missä olemme tavanneet. Valveilla en enää muistanut. Mieheni oli kuitenkin jyrkästin lapsen hankkimista vastaan, enkä minäkään kovin innostunut ollut, kun isommat oli just opiineet omatoimisiksi ja nukkumaan omassa sängyssä ym. Kerroin sitten unilapselle, että hän saisi vielä odottaa jokusen vuoden, hän vain nauroi. Seuraavien kuukausien aikana hän kävi pari kertaa muistuttamassa olemassaolostaan, mihin vastasin samoin, ettei ole vielä hyvä aika. Eräänä yönä näin taas unta, jossa lapsi oli vihainen ja kysyi, emmekö aio huomioida häntä ollenkaan. Seuraavana kesänä näin unessa, kuinka kahden lapsen seuraan oli liittynyt kolmas. He juoksivat villisti ympäsi asuntoa, pienin n. 2-vuotiaan näköinen isompien perässä. Juuri niihin aikoihin olin tullut raskaaksi. Sen jälkeen oli vielä useampi uni, joiden sisältöä en muista, mutta kun jouduin lisätutkimuksiin ikäni vuoksi, niin lapsi kertoi minulle kaiken olevan kunnossa ja olevansa täysin terve. Kysyin että oletko sinä nyt sitten tyttö vai poika, mutta hän nauroi että enpäs kerro  Grin Ymmärsin myös että jokin yhteys hänellä oli myös isääni, joka ei ehtinyt tulokasta nähdä ennen poismenoaan. Kaikenlaisia juttuja... Oli minulla aavistuksia noista isommistakin mutta ei näin selkeitä ja toistuvia.
tallennettu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #5 : 01.04.2014 20:35:59 »

Oi Merenneito, ihania unia sinulla! Minäkin niin toivon että omani oli enneuni smitten
Kenties tapaan lapsen unessa vielä uudestaan...
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2014 17:10:53 »

Oman pienen punatukkani olen tavannu, vaikka isästä ei ole vielä tietoakaan. Unessa tunsin hyvin vahvaa äidinrakkautta tätä avaruusaluksen lastenhuoneessa kehdossa keinuvaa pientä kohtaan, että ymmärsin kyllä tapaamiseksi. Muut vauvaunet koskien mm. omaa sisäistä lasta on olleet tunnetasolla ihan eri kaliiberia.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: