Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Romantiikan transiitit  (Luettu 50167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #30 : 11.04.2009 12:45:49 »

No tää oli nyt jotain, mitä vois oikeasti kutsuu joksikin romanttiseksi tapahtumaksi elämässäni, ihan vakavasti ottaen, pitkästä aikaa...

 mars aspect_sex kuu, muuta joka vois millään tavalla viitata mihinkään romantiikkaan ei ole näkyvissä... Paitsi siis sinä päivänä kun tapasin tän miehen ensimmäistä kertaa, noin kuukausi sitten (juteltiin vaan) niin mulla oli  mars aspect_tri mars ja  mars aspect_sex venus...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 11.04.2009 13:16:43 »

Minulla on myös meneillään tuore suhde. Tutustuimme vuoden lopussa netissä Jupiterin tehdessä yhtymää DC:lleni, mutta fyysinen ensitapaaminen tapahtui tällaisten transiittien siivittämänä:

 venus aspect_con keskitaivas
 jupiter aspect_opp venus
 saturnus aspect_sex askendentti
 uranus aspect_opp uranus
 neptunus aspect_squ neptunus
 kuunsolmu aspect_squ kuu

Vastapuolella päätransiitteina ensitapaamisen aikaan Saturnuksen yhtymä ja Uranuksen oppositio Auringolle sekä Jupiterin yhtymä Kuulle.

Kyseessä on etäsuhde, mitä varmastikin Uranus kuvastaa. Se tietysti tuo mukanaan omat haasteensa, mutta tällä hetkellä halu olla yhdessä on kova. Aikaisemmat suhteeni eivät ole koskaan kestäneet etäisyyttä, mutta ehkä tämä olisi sitten se ensimmäinen kerta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Norna
Vieras
« Vastaus #32 : 11.04.2009 15:18:27 »

 Oi, katselin transiittejani sille päivälle kun tapasin mieheni ulkomailla, vuonna 2003.

  venus  aspect_con  venus  smitten
  saturnus  aspect_sex  aurinko
  saturnus  aspect_sex  kuu
  saturnus  aspect_con   jupiter

  jupiter  aspect_sex  pluto
  jupiter  aspect_squ  uranus
  jupiter  aspect_tri  merkurius 

  merkurius  aspect_opp  uranus
  mars  aspect_opp  saturnus
 
 Pitää vielä katsoa miehenkin transiitit  Smiley
 

 Miehellä oli  pluto  aspect_sex  venus selkein transiitti
 
 
« Viimeksi muokattu: 11.04.2009 15:34:13 kirjoittanut DolceVita » tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #33 : 11.04.2009 15:28:48 »

mar 0 ven on eräs suhteen alkamisen merkki, varsinkin jos mars kulkee hitaasti,  sanoisin että on ehkä enempi seksisuhde...mutta  rakastuminen taitaa olla biologinen juttu, rakastut ja haluat lisääntyä...



Toi on sitä meikäläisenkin ajattelua ja päädyn sillä yleensä kyynisyyteen ja haluun toimia biologian vastaisesti. Mutta kyllä se rakastuminen on pelkkää lisääntymisviettiä mikä pistää ihmisen kuin ihmisen hulluksi.  buck2
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 11.04.2009 17:39:05 »

LYV, just näin!! wai miksi niin moni rakastuu "hullun" lailla, heti halutaan siihen lapsi ja kohta sitten erotaan kun huomataan ettei arki sovikaan...yleensä miehen elämään....jotenki niin kamalaa. En ole koskaan ymmärtäny tota että heti pitää mukula tehdä varsinkin kun seurustelua on ollut rapiat 3 kk.... idiot2
Pelkkää bilsaa.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #35 : 12.04.2009 12:57:08 »

LYV, just näin!! wai miksi niin moni rakastuu "hullun" lailla, heti halutaan siihen lapsi ja kohta sitten erotaan kun huomataan ettei arki sovikaan...yleensä miehen elämään....jotenki niin kamalaa. En ole koskaan ymmärtäny tota että heti pitää mukula tehdä varsinkin kun seurustelua on ollut rapiat 3 kk.... idiot2
Pelkkää bilsaa.

Joo itsekin vähän ihmettelen näitä kiirehtimisiä, mutta toisaalta kukin tavallaan  Smiley tiedän yhden pariskunnan, jotka menivät naimisiin 2-3kk tuntemisen jälkeen  Shocked ainakin vielä ovat parin vuoden jälkeen kovasti onnellisia.

Onneksi itsellä on lapset jo tehty, enkä enää aio siihen hommaan ryhtyä  Wink kyllä saa olla aika ihmeellinen mies, joka saisi minut ylipuhutta siihen.

Minäkin oon tavannut oikein kivan ja ihanan miehen  smitten ollaan tunnettu reilu kuukausi ja ehkä lähennytty ihan nyt parin viime viikon sisällä vähän syvemmin ja jos katson omia transiittejani nyt niin ainakin tällaisia on kartalla:

 aurinko  aspect_sex  kuu
 jupiter  aspect_con  kuu
 neptunus  aspect_con  kuu
 kuu  aspect_tri  venus
 venus  aspect_con venus
 mars  aspect_con  venus
 uranus  aspect_con  venus
 mars  aspect_sex  kuu
 mars  aspect_tri  saturnus
 jupiter  aspect_tri  venus
 saturnus  aspect_opp  kuu
 neptunus  aspect_tri  venus
 pluto  aspect_opp  venus

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
LYV
Vieras
« Vastaus #36 : 12.04.2009 20:32:42 »

LYV, just näin!! wai miksi niin moni rakastuu "hullun" lailla, heti halutaan siihen lapsi ja kohta sitten erotaan kun huomataan ettei arki sovikaan...yleensä miehen elämään....jotenki niin kamalaa. En ole koskaan ymmärtäny tota että heti pitää mukula tehdä varsinkin kun seurustelua on ollut rapiat 3 kk.... idiot2
Pelkkää bilsaa.

Joo itsekin vähän ihmettelen näitä kiirehtimisiä, mutta toisaalta kukin tavallaan  Smiley tiedän yhden pariskunnan, jotka menivät naimisiin 2-3kk tuntemisen jälkeen  Shocked ainakin vielä ovat parin vuoden jälkeen kovasti onnellisia.

Onneksi itsellä on lapset jo tehty, enkä enää aio siihen hommaan ryhtyä  Wink kyllä saa olla aika ihmeellinen mies, joka saisi minut ylipuhutta siihen.

Minäkin oon tavannut oikein kivan ja ihanan miehen  smitten ollaan tunnettu reilu kuukausi ja ehkä lähennytty ihan nyt parin viime viikon sisällä vähän syvemmin ja jos katson omia transiittejani nyt niin ainakin tällaisia on kartalla:

 aurinko  aspect_sex  kuu
 jupiter  aspect_con  kuu
 neptunus  aspect_con  kuu
 kuu  aspect_tri  venus
 venus  aspect_con venus
 mars  aspect_con  venus
 uranus  aspect_con  venus
 mars  aspect_sex  kuu
 mars  aspect_tri  saturnus
 jupiter  aspect_tri  venus
 saturnus  aspect_opp  kuu
 neptunus  aspect_tri  venus
 pluto  aspect_opp  venus



Olen kade sun transiiteille!  Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #37 : 13.04.2009 09:32:04 »

Laitanpas minäkin tähän oman panokseni. Aikaslailla samoihin aikoihin olen Adelen kassa siis tutustunut tähän mieheen jonka kanssa olen nyt tekemisessä, paitsi että mä kyllä tunnun olevan aika pidättäynyt. (tyyliin aika vaikea tavoittaa = ole siis kärsivällinen)

Transiitteja ajalta, jolloin alkoi olemaan säpinää:

 jupiter aspect_sex aurinko
 mars aspect_sex aurinko
 chiron aspect_sex merkurius
 mars aspect_sex venus
 mars aspect_sex merkurius

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #38 : 13.04.2009 10:57:05 »

LYV, just näin!! wai miksi niin moni rakastuu "hullun" lailla, heti halutaan siihen lapsi ja kohta sitten erotaan kun huomataan ettei arki sovikaan...yleensä miehen elämään....jotenki niin kamalaa. En ole koskaan ymmärtäny tota että heti pitää mukula tehdä varsinkin kun seurustelua on ollut rapiat 3 kk.... idiot2
Pelkkää bilsaa.

Joo itsekin vähän ihmettelen näitä kiirehtimisiä, mutta toisaalta kukin tavallaan  Smiley tiedän yhden pariskunnan, jotka menivät naimisiin 2-3kk tuntemisen jälkeen  Shocked ainakin vielä ovat parin vuoden jälkeen kovasti onnellisia.

Onneksi itsellä on lapset jo tehty, enkä enää aio siihen hommaan ryhtyä  Wink kyllä saa olla aika ihmeellinen mies, joka saisi minut ylipuhutta siihen.

Minäkin oon tavannut oikein kivan ja ihanan miehen  smitten ollaan tunnettu reilu kuukausi ja ehkä lähennytty ihan nyt parin viime viikon sisällä vähän syvemmin ja jos katson omia transiittejani nyt niin ainakin tällaisia on kartalla:

 aurinko  aspect_sex  kuu
 jupiter  aspect_con  kuu
 neptunus  aspect_con  kuu
 kuu  aspect_tri  venus
 venus  aspect_con venus
 mars  aspect_con  venus
 uranus  aspect_con  venus
 mars  aspect_sex  kuu
 mars  aspect_tri  saturnus
 jupiter  aspect_tri  venus
 saturnus  aspect_opp  kuu
 neptunus  aspect_tri  venus
 pluto  aspect_opp  venus


Olen kade sun transiiteille!  Cheesy

 2funny  2funny  2funny  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #39 : 13.04.2009 11:12:43 »

Laitanpas minäkin tähän oman panokseni. Aikaslailla samoihin aikoihin olen Adelen kassa siis tutustunut tähän mieheen jonka kanssa olen nyt tekemisessä, paitsi että mä kyllä tunnun olevan aika pidättäynyt. (tyyliin aika vaikea tavoittaa = ole siis kärsivällinen)

Transiitteja ajalta, jolloin alkoi olemaan säpinää:

 jupiter aspect_sex aurinko
 mars aspect_sex aurinko
 chiron aspect_sex merkurius
 mars aspect_sex venus
 mars aspect_sex merkurius



Tämä aikana mulla oli olo kuin valeraskaalla. Olotilana on kuin hedelmällinen. Ehkä tuo aika saattaa olla se lupailtu aika suhteen lopulliselle syntymiselle ja jatkumiselle. Tunteet ovat olleet vahvan oloiset, siksi olen aika hämmentynyt. Tuona aikana tunne-elämäni heräisi valtavalla vyöryllä uudelleen esiin. Tunne on hieno ja koskettava.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #40 : 15.04.2009 09:13:03 »


Puihin meni, sika sekin oli, siis tuo reilu kuukausi sitten tapaamani  rapu mies  Sad
Mistä näitä mun elämääni tulee!??? Viimeisen 4,5 vuoden aikana KAIKKI siis aivan kaikki ja uskokaa pois niitä on monta (!) olleet jos jonkinlaisia pelureita, monta naista yhtäaikaa kuvioissa pyöritetty  Huh
ei helvetti mahdu mun kaaliin, että eikö täällä maailmassa kukaan halua olla vain yhden kanssa tänä päivänä  tickedoff
Ja miksi vedän puoleeni näitä hiippareita yhtä paljon kuin noita hämähäkkejä, joista ollaan toisessa topicissa puhuttu?
Eipä noi ihanat transiititkaan ainakaan vielä sitten tuoneet "ihanaa rakkautta" tullessaan  :Smiley
On taas pureksimista tuossa, että ollaan niin helvetin ihanaa olevinaa, suunnitellaan mökkireissuja sun muuta ja lähetetään tekstareita että on ikävä sun viekkuun ja sitten ykskaks ollaan kuin jääkalikka, kun jää nalkkiin muistakin naisista samaan aikaan, että joo kyllähän tässä on vaikka mitä säpinää..olin ihan että WTF ?!!
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #41 : 15.04.2009 11:50:18 »

Adele! Minä ainakin olen sen oppinut miehistä, että yhenkään kanssa ei kannata alkaa hetimiten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaihtaan esimerkiksi puhelinnumeroita saati riiustamaan.
 
Nyt tämän miehen kanssa kenen kanssa olen tekemisissä, katson häntä kaukaa. Haluan kuin "seurata" mikä hän on miehiään. Nyt tuntuu kuin ei oltais ollenaan tekemisissä. Olen hänelle sanonut, että minä haluan tutustua ja katselle rauhassa, ja toivottavaa on että tämä toinen tajuaa sen.

Puhuisinko tässä siis jonkin sortin koeajasta Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 15.04.2009 14:04:24 »

harmi, Adele.. itsekin ajattelen että mitähän sitä on viimeisen 5 v aikana opittu näistä.. ainakin sen ettei miehiä voi ottaa vakavasti.. onneksi kaikki karisseet pois paitsi 1-2 kaverina ja pintahupina.. mitkähän transiitit olikaan taas, ehkei just romantiikkaan viittaavat..

niin ja kaikkien sielujenhan piti rakastaa kaikkia tms.. ehkä jossain toisessa sfäärissä sitten. tuntuu ettei ole 5 vuoteen kohdannut oikealla tavalla sellaista (vetovoima), jolla olisi henkistä tasoa. minulla siis se rapu on sen verran viaton, ettei osaa kunnolla pelata, enkä antaisi..

mutta ehtiihän tuota (äskenkin olin kokouksessa jossa oli pari kourallista miehiä)
.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 14:27:36 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #43 : 15.04.2009 16:06:43 »

Saturnalia: Todellakin väitän etten ole havainnut mitään epäilyttävää. Meillä on ollut ihanaa yhdessä, hän on suunnitellut kesää yhdessä kanssani sun muuta...eilen aamulla vielä sovimme tekevämme ruokaa tänään yhdessä...tänään hän on deletoinut minut täysin elämästään..jopa facebook-kavereista minut on poistettu  Huh arvatkaa miltä tuntuu, kun kuvittelin ihan todella, että hän on ihastunut minuun ja välittää minusta, tuntuu aika helvetin pahalta tajuta, etten merkinnyt mitään..että aivan sama.  Cry
Se huijaus tuntuu kaikista paskimmalta.
Noh...mitä tästä taas tytöt opimmekaan...älä luota miehiin  Wink

star: mä en haluaisi katkeroitua ja alkaa ajattelemaan, että miehiä ei voi ottaa vakavasti, mutta luultavasti alan  Grin  2funny

Tuuli-hiuksissa: tästä lähin myös minä TOIVOTTAVASTI osaan katsoa kaukaa...laitan saakuri puolen vuoden koeajan jolloin käydään vain kahvilla ja katsellaan toisiamme pöydän yli hihii..

huh  buck2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #44 : 15.04.2009 16:09:44 »


Noh...mitä tästä taas tytöt opimmekaan...älä luota miehiin  Wink

Tuuli-hiuksissa: tästä lähin myös minä TOIVOTTAVASTI osaan katsoa kaukaa...laitan saakuri puolen vuoden koeajan jolloin käydään vain kahvilla ja katsellaan toisiamme pöydän yli hihii..

huh  buck2


Älkäämme koskaan luottaku miehiin Heti Ensisilmäyksellä. Meillä vissiin pitää olla kuin kotkan katse Wink

Nyt on Adelella opputekstissä oikeaa asennetta! Hyvä, hyvä! smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: