Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 653280 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #900 : 18.09.2006 22:37:17 »

hei! nostaisitko minulle kortin?... en ole ennen osallistunut tähän ketjuun

Heli1, sinulle tuli kortti:

ANTAUTUMINEN & IRTIPÄÄSTÄMINEN

Päästä irti, hellitä ja salli Jumalan ja enkelten auttaa sinua. Kaikki josta päästät irti/luovut, korvautuvat jollakin paremmalla tai palaavat luoksesi parantuneina.

Kun tiukkaan pidät kiinni jostain osasta elämääsi joka ei toimi, sillä ei ole tilaa parantua. Olit sitten onneton rakkauselämän, talousasioiden, uran, kodin, tai terveyden suhteen, tämä kortti pyytää sinua päästämään irti. Jos "roikut" näissä asioissa pelolla, tyyliin: "Mitä jos en löydä jotakuta tai jotain parempaa?" Silloin tilanne vain pahenee.

Jokatapauksessa, jos olet halukas avaamaan kätesi ja antautumaan. Antamaan asioiden vapautua, silloin jompikumpi näistä asioista tulee tapahtumaan: Joko tilanne tulee "peseytymään pois" sinun elämästäsi ja korvautuu paremmalla tilanteella, tai sitten tilanne paranee ihmeellisellä tavalla. Tämän kortin valikoitumisella enkelit pyytävät sinua, ettet yritä kontrolloida tulevaa muutoksen ilmentymistä mieltäsi painavassa asiassa. Päästä irti, ja anna Jumalan auttaa sinua!


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #901 : 18.09.2006 22:42:17 »

Olisipa ihana, jos enkeli muistaisi sanomalla. Jotenkin tuntuu olevan koordinaatit (taas) hukassa tällä elämänpolulla...  Cry

Tiinamaria, sinulle tuli kortti:

TUKI

Jumala, enkelit ja ylösnousseet mestarit jotka rakastavat, suojelevat ja ohjaavat sinua, suojelevat sinua juuri nyt. Et ole yksin. Olet turvassa!

Tämä kortti vakuuttaa ja varmistaa, että sinä olet osa mahtavaa ja voimakasta hyväntahtoisten "olentojen" tiimiä. He ympäröivät, opastavat ja rakastavat sinua jatkuvasti ja lakkaamatta. Jos olet vaarassa, he "tulevat väliin" varoituksin tai hengen pelastavin tavoin. Jos olet peloissasi, he lohduttavat sinua Jumalallisen rakkauden energialla. Jos olet hämmentynyt, he kuiskailevat ohjausta korvaasi.

Tämän kortin esiin tulolla, sinun enkelisi ja oppaasi pyytävät sinua keskustelemaan/olemaan yhteydessä heihin useammin. Keskustele sielusi/henkesi kautta heidän kanssaan kaikesta, ja näet/koet pian todistuksia heidän olemassaolostaan. Lähiaikoina enkelit "pestaavat" sinut auttamaan muita ihmisiä. Jos joskus koet epäilystä kyvyistäsi autaa toisia, pyydä enkeleitä päästämään irti näistä epäilyksistä ja peloista.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #902 : 18.09.2006 22:44:57 »

Hei,

etsin tällä hetkellä uutta suuntaa elämääni. Miten enkelit neuvoisivat minua.

Kiitos etukäteen  Smiley

Belive, sinulle tuli kortti:

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.


 smitten angel
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #903 : 19.09.2006 00:54:53 »

kiitoksia oikein paljon  Smiley kummallista,mutta oloni on nyt paljon parempi ja asiat näyttävät selkiintyvän  smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #904 : 19.09.2006 08:56:01 »

Kiitos sinulle paljon vaivannäöstäsi. Nappiin osui smitten
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #905 : 19.09.2006 10:17:56 »

Kiitos! Miten se osuikin niin asian ytimeen?  Shocked
Tässä taas uskaltaa hengittää vähän vapaammin. Eihän täällä todellakaan olla yksin!  smitten
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #906 : 19.09.2006 10:28:31 »

Elämä on vihdoin löytänyt uomansa, mutta voimat ovat huvenneet sitä uomaa hakiessa, sydämessä on levollinen olo, mutta fyysisesti olen ihan poikki...joten nyt kaipaisin vähän lohdutuksen sanoja enkeleiltä angel

Kiitos kaunis etukäteen smitten

tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #907 : 19.09.2006 13:34:35 »

Onnea Rakkauden Enkeli rikotuista rajoista smitten
Päivä on hieman harmahtava, joten saisinko sinulta kortin?Huh? Smiley :)Kiitoosh... Smiley

T:Nauris smitten
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #908 : 19.09.2006 15:31:22 »

Rakkauden enkeli....voisitko katsoa minulle, että mitenkä minun käy minun tämän hetkisessä projektissani, kun tuntuu että se ei vain etene millään tapaa  Undecided
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
pusu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #909 : 19.09.2006 15:45:23 »

 Rakkauden enkeli oletko kiltti ja katsoisit vielä miehelleni kortin. Mikä aiheutaa hänen vaikean unettomuutensa? tickedoff angel angel
pusu
tallennettu
dinara
Vieras
« Vastaus #910 : 19.09.2006 17:35:16 »

Hei, Rakkauden enkeli!(http://bestsmileys.com/cats2/1.gif)

Nostaisitko minullekkin kortin? 
Minulla on ongelmia opiskeluni kanssa ja haluaisin tietää mitä enkelit sanovat siihen. Huh
Kiitos, etukäteen.
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #911 : 19.09.2006 19:16:34 »

Moi pitkästä aikaa, Enkeli!

Mulle kartat lupailee lähiviikoiksi ja -kuukausiksi niin hurjia nyt, että haluaisin tietää, miten ihmeessä tulen selviämään siitä myllystä läpi. Ihan hämilläni olen...

Kiittäen ja haliterkkuja lähettäen

Satusko70  smitten
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Minnapas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #912 : 19.09.2006 20:10:31 »

voisitko nostaa minullekin kortin? Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #913 : 19.09.2006 23:00:12 »


Heips Rakkauden enkeli!

Sullapa näkyy olevan aikamoinen jono jo odottamassa.
Laitan silti pyyntöni odottamaan vuoroaan.
Kun ehdit,katsoisitko mitä viestiä enkelit tähän muutosten kauteen kertovat?
Kiitokset! angel

Chandra
tallennettu

zylde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #914 : 20.09.2006 09:38:17 »

Hei Rakkauden enkeli!

Nostaisitko minulle kortin kun ehdit?
Tulevaisuuttani ja uraani aprikoin, mihin päin suuntaan kulkuni, vieläkö odottelen  vai onko aika toimia? Mistä tiedän mikä polku on oikea?

Ystävyydellä odotellen.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: