Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteys  (Luettu 3036 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« : 30.01.2007 14:04:25 »

Yritin vähän etsiskellä josko voisin nostaa vanhan aiheen ylös, mutta en sitten löytänyt (toisaalta tässä kuumeessa nyt huomaa mitään Cheesy). Saa siirtää tai poistaa, mikäli siltä tuntuu.

Eli, olisin kiinnostunut teidän muiden kokemuksia yhteydestä. Onko teillä ollut jokin maaginen yhteys johonkuhun toiseen henkilöön? Millainen se on ollut, onko se vuosien saatossa katkennut? Milloin ja miten huomaisitte sen?

En tee mitään tutkimusta, olisin vain kiinnostunut, sillä pari viikkoa sitten istuin koulun asuntolassa tekemässä läksyjä, kun kuulin selvästi jonkun huutavan nimeäni. Se kuulosti ihan siltä, että huutaja olisi ollut oven takana. Kuuntelin hetken ja se sama huuto kuului uudestaan. Nyt tunnistin sen poikaystäväni ääneksi. Menin avaamaan oven, mutta eihän siellä ollut ketään. Minun oli soitettava poikaystävälleni ja kysyä, että onko hänellä kaikki hyvin. Kuulemma oli. Hän oli mennyt kotonaan Espoossa kävelylle ja kulkenut metsäpellolla. Siellä oli ollut kuulemma hyvinkin pimeää ja jotenkin häntä oli alkanut pelottaa hurjasti, vaikka ei olekaan kovin säikkyä tyyppiä. Mielessään hän oli sitten ajatellut että olisimpa minä hänen luonaan, ihan vaan luodakseen turvallisuuden tunnetta.

Minä sitten ryhdyin miettimään asiaa tarkemmin ja olen aika varma, että meillä no joku yhteys. Tämä on tosin ensimmäinen näinkin selkeä tapahtuma, joten ehkä olenkin ihan vallan hakoteillä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 30.01.2007 19:29:15 »

Kyllähän teillä on yhteys  Smiley

Samoin kuin meillä on yhteys kaikkeen, mitä ajattelemme. Ajatus on energiaa joka liikkuu valoa nopeammin, se on tavoittanut jo kohteensa ennen kuin olet saanut ajatusta loppuun saakka... Wink
Tunnesiteet sitovat ihmisiä voimakkaammin yhteen, tunne on ajatusta ja ajatus energiaa.

Joillain ihmisillä on yhteys myös sielun tasolla esim. kaksoisliekki tai muu sielunryhmällinen yhteys. Heillä yhteys on tietenkin voimakkaampaa. Toisaalta lähestulkoon kaikki kohtaamasi merkittävät ihmiset (niin hyvässä kuin pahassakin) ovat sinulle entuudestaan tuttuja, joten olet heihin sielunryhmän tasolla yhteydessä muutenkin.

Muodostamme keskenämme lukuisia energiasiltoja ja välitämme koko ajan energiaamme muille. Niinkuin minäkin nyt sinulle tätä kirjoittaessani, Illusiana.

Uuden energian ainana nämä energiasillat vain voimistuvat ja ihmiset alkavat huomaamaan niitä useammin ja voimakkaammin.

Vaalikaa yhteyttänne!  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 02.02.2007 16:06:15 »

ILLUSIANA YHTEYS
Kaikilla meillä on tiedostamaton yhteys toisiimme, koska olemme saman Alkulähteen osia (ihan kaiken olevaisen, niin näkyvän kuin näkymättömän kanssa). Sieluille, jotka ovat hyvin läheisiä ja rakkaita toisilleen, usein jo useampienkin elämien ajoilta, tuo yhteys on syvempi ja todempi kuin esimerkiksi niiden sielujen välillä, jotka eivät ole koskaan tavanneet toisiaan (eivät tässä tai muissa elämissä tai tasoissa).

Minulla on aika maaginen yhteys yhteen parhaaseen ystävääni, joka on minulle tärkeä matkakumppani myös tällä henkisellä tiellä. Se on sellaista pientä yhteyttä. Usein käy niin klassisesti, että satun soittamaan hänelle juuri, kun hän on ajatellut, miten kovasti haluaisi nyt keskustella jostain mieltä painavasta asiasta. Meillä on ollut tällainen maaginen yhteys, sielujen tasolla hyvin syvä yhteys, siitä lähtien, kun tapasimme. Tällaisia näin syvälle yhteyteen tulleita ihmisiä sattuu vastaan elämässäni hyvin, hyvin harvoin.

Hänellä itsellään on myös läheisiä yhteyksiä muihinkin kuin minuun, luonnollisesti. Olin kerran hänen luonaan ja menimme nukkumaan kun ystäväni sanoi, että hänen kaverinsa X on nyt tässä paikalla. Minäkin tunsin tuon kaveri X:n läsnäolon. Mietimme, että mikähän mahtaa olla hätänä, kun hän on tuolla lailla tullut paikalle. Seuraavana päivänä kaveri X ilmoitti joutuneensa edellisenä päivänä sairaalaan ja ystäväni vain totesi, että ”sitä mie vähän arvelinkin, kun kävit minun luona eilen alkuyöstä”.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: