Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkijä - saanko uuden työpaikan?  (Luettu 2939 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Candellight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 13.05.2012 11:58:46 »

Olen sanonut itseni irti nykyisestä työstäni - kesällä pidän loman ja sitten ei olekaan mitään uutta tiedossa. Syitä irtisanomiselleni on monia, mutta pääsyy se, että työ ei vastaa osaamistani ja työyhteisö enemmänkuin riitainen ja sekava.

Saanko uuden työn? Minnepäin Suomea muutan? (en jää tänne missä nyt olen)

Kiitollisena vastauksianne odottelen.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 15.05.2012 00:58:36 »

Tulet saamaan uuden työn, mutta en osaa katsoa heilurilta minne päin muuttaisit. Se vaatisi kaikkien Suomen kaupunkien ja kylien läpikäymistä yksitellen KYLLÄ-EI menetelmällä Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 16.05.2012 05:02:55 »

Kysyisin samaa asiaa kun tuli kommellusta parin työn kanssa.

Yhtaikaa olen parantaja-hoitajakurssilla ja mietin sopiiko se, aukeaako se. Ne asiakkaat kuulema tulisi jotka kuuluu sille hetkelle.

Joka tapauksessa näetkö nykyisen paussilla olevan työn jälkeen järkevällä palkalla kaupallista, messu, asiakaspalvelus, tutkimus,
vai millaista? Oli ollut mahdollista tehdä kotoa mutta työyhteisö olisi ok (ja järkiliksa). Kiitos!  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: