Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 499481 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #450 : 23.11.2008 13:57:52 »

Pluto häipyy, tiiditiidi! Pupuppiduu!

Sen päivän tulen tästä edespäin muistamaan Toivojen Tortaina meille Joukkareille.

Toivon tosiaan, että elämä lähtisi kunnolla käyntiin Pluton häivyttyä. Energiaa on nyt tullut lisää ja minulla on hinku punaisiin hiuksiin (Mars?). Ensin täytyisi kyllä vaalentaa omaa väriä, ei tästä nykyisesta kovin punaista taitaisi tulla kun on niin tumma maantienruskea.

Muuten noista numerologisista vuosista. Alkaako niinkuin oma henkilökohtainen vuosi aina omasta syntymäpäivästä?
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #451 : 23.11.2008 14:55:25 »

Huh.. mitään en vielä kunnolla noista kartoista osaa, mutta olo on ollut PRKL takkuinen jo niin kauan, että jos ei tilanne muutu, tulee oksennus!!!  buck2 Ei jaksaisi enää päivääkään, valintojen vaikeuksia, avunpyyntöjä, ja kaikki tuntuu vain vielä sekavemmalta. Kukas se juuri kirjoitti, että joulukuun jousimiehet tulevat huomaamaan Mars-energiat myöhemmin. Häpeillen kysyn, että siis hyvää vai huonoa energiaako lisää??  Embarrassed Jos tuo torstai on se mikä muuttaa elämää eteenpäin paremmaksi, niin odotan kuin kuuta nousevaa!  smitten

Jokin toivo, uusi elämä hapuilee sisällä. Mutta onko se mielen tepposia vain, vaiko jotain konkreettista. Tärisen nykyään sisältäkäsin monia kertoja päivässä. Vaikea rauhoittua, vaikka sitä yritän tosissaan..

Lämpöä päivään!!  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #452 : 23.11.2008 15:09:53 »

Eileithyia, ehkä se punainen hiusväri vois tosiaan olla sitä marsia.  :Smiley Kyllä punainen väri on käsittääkseni aika hyvin hiuksiin tarttuva väri. Kampaaja sanoi mulle, että mulla on varmaan omasta takaa hiuksissa punapigmenttia kun se punainen väri tarttu hiuksiin ku takiainen eikä meinannu millään lähtee, vaikka halusin sen pois. Mutta suosittelen. Se on piristävä väri.  Smiley
Kyllä ne henkilökohtaiset vuodet muuten lasketaan juuri syntymäpäivästä.

söpöliini, minä puhuin noista mars energioista. Hyvää sellaista tarkoitin.  Smiley Jos tuntuu pysähtyneeltä niin kunhan Mars tavoittaa sinun aurinkosi niin kyllä varmasti alkaa tapahtua.

Ja minä tosiaan varmaan ensi torstaina hypin innoissani tasajalkaa kuin pieni lapsi.  Cheesy Grin Jihuu.

Kyllä on sellainen odottava ja innostunut, vähän tärisevä ja uutta, jotain parempaa, hapuileva olo.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #453 : 24.11.2008 10:10:31 »

No sittenhän oma henkilökohtainen vuoteni alkaa perjantaista. JEE! Numerologisesti siis viides vuosi käynnistyy ja lupailee kaikkea kivaa.  Cheesy

Onkohan joku outo kiinnostus tankotanssiin myös Marsin aikaansaannoksia..?  :Smiley Se vois olla ihan siistiä (varmasti voimistavaa ja kokonaisvaltaista liikuntaa keholle), mutta melko kallista enkä tiedä kuinka RAHAA riittää kaiken muun ohella. Muutenkin sellainen voimistelu ja reippailu olo päällä. Halu treenata ja niin edespäin vaikka ihan hyvä kunto onkin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #454 : 24.11.2008 20:56:26 »

On Thursday and Friday consider asking for whatever you want, because you might get it. The cosmos will be smiling on you, so ask for those things that may have been a problem recently. From Thursday you also have a two-week window of opportunity perfect for making a fresh start in any area of life you choose.


**Niin raha ja rakkaus..

mutta siis kun erään kanssa pitäis tavata.. otetaanpa iisisti.. kukaan ei ole täydellinen.. hauskaa oli, jos ei yhden niin toisen kanssa! eiks je. on se hauska olla cool, silleen että joo joo voishan sitä nähdä, samalla ajatella toista ja odottaa kolmatta.. niinkö se aina?

ajatteleeko ihmiset usein just sitä jonka kanssa on, vai jotakuta toista tms..

joulukuuhun ei viikkoakaan, kyl se säpinältä vaikuttaisi.  coolsmiley

« Viimeksi muokattu: 24.11.2008 21:13:03 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #455 : 24.11.2008 23:48:25 »

Ehkä mun pitäis kirjottaa tästä blogiin kun tää tavallaan on henkilökohtainen kokemus, mutta sitten tajusin mihin tää saattaa liittyä ja haluan siksi kertoa sen täällä.

Ilmeisesti toi aivan viimeisiä päiviään  jousimies viettävä  pluto saa mut nyt todella herkille.

Koko päivän on ajatukset harhaillu ja oon touhunnu vaikka mitä jne.

Mutta sitten törmäsin kaupungilla ikätoveriini, joka valmistui viime keväänä ja olin onnellinen sikäli hänen puolestaan ja hän tuntui ihan jotenkin säteilevän. Sellaista säteilyä mitä on vaikea selittää. Satun tietämään, että tämä opiskelukaveri on  skorpioni ja näin ollen ei ole kokenut samoja asioita kuin minä. Ainakaan astrologisesti. Jos olisin syntynyt viikkoa aikaisemmin olisinko minäkin säästynyt? Siitä hetkestä lähtien iski ihan kamala suru ja ahdistus mun valmistumattomuudesta, mutta muutenkin.

Mieleen harhaili illan aikana kaikenlaisia muistoja kuluneelta vuodelta... neljän vuoden takaa, viiden vuoden... Kun sitten rauhoituin hetkeksi ihan aloilleni niin mielessä alkoi viliseen jotain todella vanhoja muistoja. Jostain 13 vuoden takaa ja aiemminkin. Koko illan olo ollut ihan epämääräisen haikea ja jotenkin sellainen surullinen. Tämä on aivan uskomaton tunne.

Minä ehdotan, että jokainen meistä  jousimies pyrkisi tällä viikolla joka päivä edes hetkeksi hiljentymään ja ihan vain katsomaan mitä tapahtuu.

Tänä iltana jos koskaan on ollut sellainen tunne, että jokin yksi elämänvaihe on todella kuolemassa. Ja toinen syntymässä.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #456 : 25.11.2008 10:38:47 »

Paljon Onnea Lizzylle tänään  smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #457 : 25.11.2008 15:11:00 »

JUHUUUU!!!!

Kaveri tulee tänne, kummallakin kolme päivää vapaata,

KALSARIKÄNNIT!!!!   

Grin Cheesy 2funny
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #458 : 25.11.2008 17:16:03 »

Kiitos Fia!  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #459 : 25.11.2008 19:14:54 »

moi oon helsingissä ja mun jalat on märät! Siis kengät ja sukat, kaikki.. Oottelen just kaveria, sit kauppoihin ja illalla vielä teelle. Voi vitsi ku löytys jostain kengät mulle.. Tänään on tapahtunu paljon hyviä asioita. Toivottavasti myös illalla ja loppuviikostakin.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #460 : 26.11.2008 10:14:09 »

fia Cheesy kaippa se lumi tosta kohta lähtöö pois. mun mukana. lähen huomenna nimittäin itekkin. tänään kengät kesti kuivina rautatieaseman pihaan asti.

eilen sain hoidettua yhen asiakkaan asian niin, että kyllä olo keveni!! aivan mahtava tunne oli.. ja sit näin yhen mun kirjekaverin iltasella Smiley tänään tapaan taas paljon tuttuja.. ja huomenna tosiaan kotiin  smitten

huomenna yritän muistella heti aamusta plutoasioita Smiley

(tuntuu et mullon nää viimeset 2 kk menny aivan epäluonnollisen hyvin!! miten voikaan?)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #461 : 26.11.2008 11:29:12 »

http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/752628?uusimmat_kuudesaisti

Tää oli hyvä haastattelu Sipe Santapukista. Asiaa Jousimiehille.  Smiley

Vaikka eihän tuossa meille astroilijoille ole sinänsä mitään uutta, mutta olipahan taas kannustavaa tekstiä.

Kaikki kannustus ja tsemppi on nyt tervetullutta.  smitten

Toinen videoklippi Russelilta.
http://www.russellgrant.com/channels/video/?vtype=dh1126-sag&vtype1=Sagittarius%20Daily%20Wednesday

Heh heh, Jousimiesten Halloween loppuu ja Kauriille koittaa painajainen ennen joulua... *nauraa kolkon pahaenteisesti*  coolsmiley 2funny
« Viimeksi muokattu: 26.11.2008 11:34:58 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #462 : 26.11.2008 12:08:09 »

No kun tuossa helmen jutussa Hirvisaari sanoi että Jousimiesten painajainen päättyy 27.11.2008 ja sitten Russell mainitsi tuossa videossa, että Pluton kanssa elämä on kuin jatkuvaa "Halloweenia"... niin oli ihan pakko heittää pientä vitsiä.  coolsmiley Grin Älköön kukaan pahastuko.  smitten

Katsoitko C edes nuo linkit?

Paitsi että mun tulee kyllä vähän ikävä mustaa ja viininpunaista ja violettia...  Cry Mutta kyllähän se elämä raskaaksi käy noin tummien sävyjen kanssa. Olen jo nimennyt tulevan vuoden värikseni turkoosin.  smitten

Mutta toivottavasti Pluton mukana siirtyy  kauris ihmisille myös usko siihen, että loppu hyvin kaikki hyvin.
Jousimiehet, jos ketkä on siitä todisteina. Että pelko pois.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #463 : 26.11.2008 12:10:07 »

linkki ei jotenkin toimi.

työkuorma voisi vähentyä, muuten asiat suht ok.. tämä seikkailu pysyy aika intensiivisenä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #464 : 26.11.2008 12:18:28 »

Mulla ainakin linkit toimi.

Jos sulla C ei oo ollu halloweenia niin oot menettänyt paljon siitä mitä Pluto voi antaa ja opettaa.

Minä yritän löytää sisältäni sen kiitollisuuden kaikista vaikeista ja raskaista kokemuksista mitä viimeisen reilu kymmenen vuoden aikana on ollut ja nyt katse kevyempään ja valoisampaan tulevaisuuteen.

Celebration!  smitten

tallennettu
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: