Sivuja: 1 ... 808 809 [810] 811 812 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5615985 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12135 : 09.08.2010 20:03:36 »

Noista ukkosmyräköistä ja muista luonnonmullistuksista vielä sen verran, että lisääntynevät vielä tästä eteenpäin luulen ma. Nyt eletään sellaisia aikoja...  :Smiley  Lips Sealed  angel
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12136 : 09.08.2010 20:39:52 »


Iltaa!

Minäkin eilen katselin pihallani ukkosta, tosin katoksen alta... kyllä oli Komeeta!
Varsinkin ne sysimustat kumpupilvet ja tauoton salamointi just ennen sadetta.  smitten smitten

Tuuli ja sade kyllä vetivät minun kukat lakoon, mutta tänään taas ovat voimissaan.  Smiley

Prinsessalle oikein kovasti tervetuloa takaisin, oli ikävä!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12137 : 09.08.2010 21:05:18 »

hyvä jos lisääntyvät, että edes jossain tapahtuu.  coolsmiley siis luonnon kuohut, on niin tasapaksua pallolla muuten. mutta se miten tämä kaaos käännetään kaikkien tasa-arvoksi ja onnelaksi onkin toinen juttu, se ei ehkä hoidu parilla tornadolla, vinkki yläkertaan.

no niin sitten kevyempiin asioihin. kellään mitään mielenkiintoista menossa (siis todella mielenkiintoista)? ? ? ainiin olihan täällä naimisiinmenoa, suhdetta, noituutta ja vauvaa. saisko
näistä jonkun salamoivan yhdistelmäpaukun..  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.08.2010 22:52:05 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12138 : 10.08.2010 05:01:16 »

Tänään olis vihonviimeinen työpäivä, sitten loma ja ens kuun alusta työttömyys/uudet kuviot.
En edes tajunnu miten loppuun toi duunipaikka sai mut henkisellä puolella, ennenkun vasta nyt  buck2. Takki ihan tyhjä ja vaan itkettää koko ajan. Työpaikkakiusaaminen pomon puolelta oli viedä tältä pässiltä viimesenkin omanarvontunteen..Tappelu vastaan taas pisti mut kilometritehtaalle.
Tavallaan oon onnellinen että pääsen (sairaasta) ympäristöstä pois, mut toisaalta säännöllinen tulo oli aina säännöllinen  Tongue...
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #12139 : 10.08.2010 05:59:49 »

Tänään olis vihonviimeinen työpäivä, sitten loma ja ens kuun alusta työttömyys/uudet kuviot.
En edes tajunnu miten loppuun toi duunipaikka sai mut henkisellä puolella, ennenkun vasta nyt  buck2. Takki ihan tyhjä ja vaan itkettää koko ajan. Työpaikkakiusaaminen pomon puolelta oli viedä tältä pässiltä viimesenkin omanarvontunteen..Tappelu vastaan taas pisti mut kilometritehtaalle.
Tavallaan oon onnellinen että pääsen (sairaasta) ympäristöstä pois, mut toisaalta säännöllinen tulo oli aina säännöllinen  Tongue...

Oh..! Voi ziisus..  Cry
...mutta jos elämä onkin niin, että jotain parempaa tulee aina tilalle...? Tongue
Niin sen täytyy olla, aivan varmasti.  Wink

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12140 : 10.08.2010 07:16:56 »

Tänään olis vihonviimeinen työpäivä, sitten loma ja ens kuun alusta työttömyys/uudet kuviot.
En edes tajunnu miten loppuun toi duunipaikka sai mut henkisellä puolella, ennenkun vasta nyt  buck2. Takki ihan tyhjä ja vaan itkettää koko ajan. Työpaikkakiusaaminen pomon puolelta oli viedä tältä pässiltä viimesenkin omanarvontunteen..Tappelu vastaan taas pisti mut kilometritehtaalle.
Tavallaan oon onnellinen että pääsen (sairaasta) ympäristöstä pois, mut toisaalta säännöllinen tulo oli aina säännöllinen  Tongue...

Juu, mutta ajatteleppa sitä että jos pomosi on ollut täysi mulkvisti ja olet joutunut olemaan kiusattuna niin onneksi pääsit moisesta paikasta pois! Nyt sinulle on ovet avoimena mihin tahansa Smiley Ja seuraava paikka mihin menet työskentelemään on taatusti parempi Smiley
Ja hienoa että pistit vastaan, jopa sen uhalla että sait kenkää. Ei tuollaisille kiusaajille pidä antaa sitä tyydytystä että nielee kaiken. Harmittaa vieläkin itseäni että nuorena annoin yhden öykkärin kiusata ja alistaa (pomoni).
Tsemppiä kuitenkin! Häntä pystyyn!
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12141 : 10.08.2010 15:50:58 »

Kauhea matkakuume päällä. Suunnitteilla olisi nyt ensi vuoden maaliskuulle viikon reissu Ateenaan. Ja kyllähän tässä tuli kreikan kielen alkeisiin ilmoittauduttua, jotta siellä edes jotain osaisi sanoa englannin lisäksi. Miehen kanssa olisi tarkoitus lähteä reissaamaan, kiertelemään museoita, nähtävyyksiä, kahtelemaan yöelämää ja syömään fetaa ja oliiveja. =D Ootteko muut käyny Ateenassa ja mitä piditte. Minne kannattaa ehottomasti mennä, kaikkee sisäpiirin infoo haluun kuulla =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12142 : 10.08.2010 20:53:05 »

Ratkaisu, älä muuta viserrä! KauHEE matkakuume! Cheesy

Itse en ole Ateenassa käynyt, kovasti haluaisin. Mietin että odottaisin mojovat veronpalautukset valtiolta ja vastoin kaikkea järkevää ajattelua lähtisin vaikka joululomareissulle. Ateena ei olisi yhtään paha vaihtoehto, olen aina halunnut siellä käydä. Intiaa mietin myös...

Voi ku pääsis matkalle.. Smiley

annaelen

Itsellä myös tulee tälläinen veronpalautus reissu. Saan hotellit ja lennot maksettua noista rahoista kokonaan, joten käyttövaraa vaan sitten pitää vähän säästää. =) Se on vaan harmi, että talvella myös Ateenassa ja Kreikassakin vähän kylmempää, että ei mikään helleloma varsinaisesti. Toisaalta eipä ainakaan olisi niin paljon turisteja ja kuitenkin lähinnä kulttuuria lähtöö katselemaan ni ei se haittaa. Rantaloma sitten aivan erikseen =)

Ateena on kyllä ollut aina itselle sellainen paikka, että pakko päästä käymään, nyt saa sitten senkin haaveen toteutettua. =)

Ateenassa en ole käynyt, mutta monessa muussa paikassa siellä Kreikassa kyllä sitäkin enemmän ollut eli ihana maa, meneepä siellä minnekä tahansa lomaansa viettämään.  smitten

Itse olen nykyään Italiaan ihastunut eli sinne palajaa mieleni näemmä vielä, kunnes sekin haluni vaihtuu.  Wink Ensi viikolla kutsuu Firenze ja pitäisi jo alkaa talvenkin matkoja "ihmettelemään".  Cheesy

Italiaankin kyllä pakko päästä jossain vaiheessa. Pitää kattoa josko sinne suunnistaisi tuon Ateenan jälkeen. =)

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12143 : 10.08.2010 21:01:46 »

Pakko varmaan jo huomenna käydä kirjastossa lainaamassa Ateenan ja Kreikan matkaoppaita ja ruvettava suunnittelemaan, että missä haluaa käydä ja mitä tehdä =D Pitää kyllä varoa, että ei tule aikataulutettua liikaa tuota lomaa. Se on kun tälläinen  aurinko  neitsyt lähtee  askendentti neitsyt kanssa reissuun, niin vähän turhan tarkaksi saattaa suunnitelmat mennä. =D Ainakin tämä valmistelu alkaa tarpeeksi ajoissa ja ehtii vähän kieltäkin opiskella. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12144 : 11.08.2010 01:30:36 »

Kauhea matkakuume päällä. Suunnitteilla olisi nyt ensi vuoden maaliskuulle viikon reissu Ateenaan. Ja kyllähän tässä tuli kreikan kielen alkeisiin ilmoittauduttua, jotta siellä edes jotain osaisi sanoa englannin lisäksi. Miehen kanssa olisi tarkoitus lähteä reissaamaan, kiertelemään museoita, nähtävyyksiä, kahtelemaan yöelämää ja syömään fetaa ja oliiveja. =D Ootteko muut käyny Ateenassa ja mitä piditte. Minne kannattaa ehottomasti mennä, kaikkee sisäpiirin infoo haluun kuulla =D

Itse olen käynyt pikaisesti Ateenassa. Pidin paikasta, oli mukava, muttei kuitenkaan vienyt sydäntäni kuten esim. Egypti.  smitten

Ateenan reissuani varjosti se, että oli lähellä että olisin saanut lämpöhalvauksen. Shocked Jonkinasteinen nestehukka minulle kerkesi muodostua vaikka joinkin vähän väliä. Tyhmänä tosin vain vettä, ja unohdin ne suolat. idiot2 No kantapään kautta sitä usein oppii... Olimme exäni kanssa kiertelemässä nähtävyyksiä, täysin seisova ilma varjossa ainakin jotain +40. Yhtäkkiä minua vain alkoi tavattomasti heikottaa ja koska normaalisti jaksan kävellä vaikka kuinka exäni ei heti edes uskonut kun sanoin, että pysähdytään hetkeksi, pakko levähtää. Hän vain tsemppasi, että käydään vielä tossa pikasesti vähän matkan päässä jne. No yritin jatkaa matkaa, mutta sitten yllättäen silmissä surisi, oksetti, heikotti ja oli ihan sekava ja epätodellinen olo. Keho vain sanoi stop ja lysähdin kyykkyyn kadun vierustalle nojaten yhteen rakennukseen. Exäni säikähti ja tajusi tilanteen vakavuuden, etten todellakaan jaksanut enää. Lähti äkkiä hakemaan muuta juotavaa kuin vettä, taisi olla fantaa ja juotti sitä minulle väkisin, vaikken siinä sekavuustilassa edes meinannut juoda. Siitä olo sitten pikkuhiljaa onneksi lähti tokenemaan, kun join ja join ja söinkin suolaista. Sen jälkeen olin kuitenkin koko loppupäivän aivan kuitti ja oli todella kummallinen olo pitkään.

Mutta joo ehdottomasti siellä Ateenassa tietysti kannattaa käydä katsastamassa mm. Akropolis kukkula, Parthenonin temppeli ja Kreikan kansallinen arkeologinen museo.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2010 01:33:49 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12145 : 11.08.2010 02:38:07 »

Hui, sinullahan kunnon lomakokemus tuolta. Silloin kun meillä on tuo loma suunnitteilla ei kyllä ole onneksi ihan noin kovia helteitä. Tai no muuten ei haittaisi, mutta mukavampi kierrellä kulttuuripaikoissa kun ei valu hikeä saavitolkulla. Arkeologinen museo on ehdoton paikka mihin pakko päästä ja toki tietysti nuo muutkin. =D Mitä sieltä nyt ei haluaisi nähdä...

Tässä hintoja tullut katseltua, niin ei tuo matka edes paljoa maksaisi, varsinkin kun tuo ajankohta ei ole mikään lomasesonki varsinaisesti. Wink

En kyllä tiedä mikä tuossa Ateenassa viehättää. Mutta sitten kun sinne pääsee, niin näkee, että onko omantuntuinen paikka vaiko ei. Eiköhän tuossa samalla olisi hyvä päästä lentopelosta eroon vihdoinkin. Onhan tuota aiemminkin lentänyt, mutta mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän sitä aina pelkää. Aiemmat lennot menneet aina hyvin, joten ei ole kyllä mitään syytä varsinaisesti pelätä. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12146 : 11.08.2010 09:44:36 »

Minun sydämeni vei noista etelän maiden isoista kaupungeista Rooma.  coolsmiley Olin Roomassa yksin muutama vuosi sitten ja se koko reissu oli jännä retriitti elämässäni. Olin juuri eronnut ja olin aivan palasina ja työpaikkani, jossa olin, oli aivan kauhea kyykyttämismesta. Otin loparit töistä ja lähdin parin päivän varoitusajalla lähes rahattomana Roomaan yksin. Kävi vielä niin, että unohdin mp3-soittimeni kotiin ja jouduin siis jo ihan pakostakin hiljentymään nuo päivät ja kuuntelemaan itseäni. Kävin mitä upeammissa paikoissa, silmäkulmissa oli kyyneleet vähän väliä kauniiden asioiden takia. Kävin Vatikaanissa ja ihanissa museoissa. Söin mieletöntä ruokaa, kävelin öisin pimeneviä lämpöisiä katuja uusissa kesämekoissani.  smitten Tuo reissu oli raskas, mutta minulle todella transformoiva. Toivoisin, että kaikki menisivät joskus yksin matkalle. Siinä todella oppii paljon.

Muistan kun otin töistä loparit ja kerroin lähteväni yksin Roomaan, niin monet yli 30 ja 40 -vuotiaat naiset olivat ihan kauhuissaan, että miten uskallaan. Minusta on aika outoa, ettei vielä 30 tai 40-vuotiaana luota itseensä sen verran, että uskaltaisi nyt pariksi päiväksi jonnekin päin maailmaa lähteä herkuttelemaan. Wink Itse olin tuohon aikaan juuri täyttänyt 20v.

Hieno reissu oli, suosittelen vastaavia retriittejä kaikille. Jos yksin matkustaa, niin kannattaa valita juuri tuollainen kohde, missä on paljon pällisteltävää ja paljon upeaa näkemistä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12147 : 11.08.2010 10:30:52 »

Oi, mäkin tahdon reissuun! Selailin juuri työpaikkailmoituksia, kun täytyisi löytää opiskelun ohelle joku homma. Sitten saisi vähän rahaa säästöön ja voisi lähteä jonnekin. Mä haaveilen Italiasta ja Ranskasta. Oikeastaan olisi kaikista hienointa päästä reilaan läpi euroopan :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12148 : 11.08.2010 11:45:10 »

Kiitos kaikille kommenteistanne ja tuesta  smitten.
Totta on että tämä  pluto aspect_squ aurinko vie valtavasti elämästäni ja universumilla on näppinsä pelissä tässäkin...
Hyvääkin tapahtuu, eilen juuri ex, jonka luona olin pari viikkoa amsterdamissa todella lämpimissä tunnelmissa maksoi lennot sinne  Smiley . Tällä kertaa 3viikkoa olis tarkoitus olla siellä.
Ilmeisesti se ei enää halua olla ex vaan jotain ihan muuta  :Smiley.

Toinen ystävä lähetti pari puhelinnumeroa että saan alkaa tosissani jahtaamaan oppisopimuspaikkaa välinehuoltajaksi. Sekin ajatus on kummitellut mielessä noin 1.5 vuotta jo  Huh.
Kaiken lisäksi Tampereella on kuin onkin mahdollisuus tuohon. Jei!

Kaarinalle kaikella rakkaudella, ettei elämän solmut (tästä näkökulmasta ja aitiopaikasta omaan elämään) ole niin musta-valkoisia. Aina ei ole mahdollista tehdä heti sitä oikeaa päätöstä, joskus on kuljettava tietä pitkin eteenpäin vain että löytää sen risteyksen... Näin siis mulla  Wink.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12149 : 11.08.2010 11:58:35 »

Oi Ebenia, Rooma on kyllä ihana. Rakastuin kaupunkiin vaikka en kyllä yksin siellä ollut Smiley Suosittelen kaikille Roomaa. Tosin kesäaika oli minulle liian kuuma. Kaupunki hehkui lähes 40 asteisena silloin Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 808 809 [810] 811 812 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: