Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korttien katsominen toiselle  (Luettu 4498 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« : 05.10.2006 09:55:43 »

Taroteista virisi jälleen yksi kysymys, johon toivoisin kokemuksianne tai vinkkejänne. Kun olen nyt syksyn verran  niillä (Rider Waiten) korteilla plarannut, ja nyt alkaa tuntua siltä että uskaltaisin jo yrittää tehdä tulkintoja ystäville ja lähipiirille..muutamat ovat sitä pyydelleetkin.

Miten tuo sitten käytännössä käy? Tai siis, täytyykö sen, kenelle kortteja katson, itse sekoittaa pakka ja meditoida kysymystä, vai riittääkö että minä teen sen ja hän vain valitsee pöytään tulevat kortit sitten itse?

Olen nimittäin jotenkin niin kiintynyt noihin kortteihin ja ladannut ne täyteen hyviä energioita yms ja jotenkin en haluaisi että kukaan, edes hyvä ystävä, käy sitä pakkaa sekoittelemaan. Kuulostaa varmaan tollolta.. idiot2

Mutta onko sillä sitten vaikutusta lopputulokseen, jos minä sekoitan kortit eikä se, jota asia koskee?

Teenköhän nyt pienestä asiasta liian suuren kysymyksen..?

Kommentteja? Apuja? Kokemuksia?  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.10.2006 10:33:15 »

Itse olen antanut tuttujeni valita, miten he haluavat korttien kanssa toimittavan. Tavallisimmin päädytään kuitenkin vaihtoehtoon, jossa minä sekoitan kortit ja kaveri nostaa pakasta sen määrän kortteja, minkä mielestäni kysymyksen selvittämiseen tarvitaan.

Tuskin tässä yhtä ainoaa oikeaa tapaa on toimia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 05.10.2006 12:01:41 »

No tuo minustakin kuulosti jotenkin parhaalta tavalta toimia. Mutta sitten mietin just sitä, että latautuuko siihen hetkeen enemmänkin sitten minun viboja kuin sen henkilön, kenelle tuo tulkinta tehdään..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Susi76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 08.10.2006 18:34:49 »

  Hei! Olen tehnyt tarotlukuja ystäville jo monta vuotta, tässä oma käytäntöni. Jos sillä henkilöllä, jolle luenta tehdään, on mielessä jokin kysymys/ongelma, johon korteista halutaan neuvoa, on todella tärkeää että juuri hän keskittyy siihen mielessään olevaan kysymykseen koko sen ajan kun kortteja sekoitetaan. Voit siis itse sekoittaa kortteja kunnes tunnet että pakka on "valmis." Sekoituksen jälkeen voit vaikka jakaa koko pakan kahteen tai kolmeen pienempään pakkaan, joista ystäväsi saa valita. Valitun pakan voit levittää pöydälle viuhkaksi, josta ystäväsi nostaa tarvittavat kortit vasemmalla kädellään ja antaa sinulle. Voit sitten vielä sekoittaa valitut kortit ennenkuin teet luentapöydän. Itsestäni tuntuu ainakin paremmalta, jos jonkinlainen kosketus kysyjän ja korttien välille syntyy. Kysyjän ei välttämättä tarvitse edes kertoa kysymystään tai ongelmaansa, kunhan itse keskittyy siihen mielessään. Silloin olet vain tiedon välittäjä ja tulkitsija, omat energiasi eivät pääse vaikuttamaan tulkintaan. Kortitkin voi ja kannattaa välillä puhdistaa vanhoista energioista vaikka vain omassa käytössä olisivatkin!  Antoisia tulkintoja!
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 09.10.2006 13:41:09 »

Kiitti vinkeistä Susi76.  Cheesy Juu minunkin  mielestä tärkeää on se, että joku yhteys muodostuu tulkintaa haluavan ja korttien välille. Mutta ehkä tuo hyvinkin riittää että hän meditoi kysymystä ja valitsee kortit, ja mie saan kuitenkin sekoittaa ne itse.

Ja puhdistuksia teen kyllä korteilleni aika usein, ja lataan niitä reikillä jne. Hyvin ovat tuntuneet yhteistyössä toimivan, ainakin minulle itselleni. Toiselle tulkinnan tekeminen on vielä selkeästi vaikeampaa. Ja jotenkin tuntuu, että en vielä pääse pintaa syvemmälle noissa korteissa. Ja niiden välisten yhteyksien ymmärtäminen on myös vielä hankalaa.

Mutta tekemällähän tässäkin oppii.. Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: