Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chiron yhtymä kuu?  (Luettu 5588 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« : 12.09.2006 13:25:05 »

"Aspekti on vaikea, koska ihminen ei oikein ymmärrä sitä vaikutusta, joka heillä on ympäristössä muihin ihmisiin. herkkyys ja mystisyys tekee alttiiksi tunneperäisille vaikutuksille ja päivä kerrallaan elämiselle."

Osaako muut sanoa chiron yhtymä kuusta enemmän? Monet tuttavani ovat lopulta rakastuneet minuun mitä minä en ole vieläkään ymmärtänyt. Minussa ei ole mitään ihmeellistä, olen ihan tavallisen näköinen ja pukeudun tavallisesti (en erotu joukosta). Ystäväni sanoi että tämä aspekti vaikuttaa siihen.
ASIANTUNTIJAT, mitäs tuo aspekti sit tarkoittaa?
  :Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #1 : 12.09.2006 13:32:13 »

Niin ja viel' sen verran. Monet ihmiset tulevat avautumaan ongelmistaan minulle. Kun aloitin uudessa työssäni niin kahden päivän jälkeen eräs nainen tuli avautumaan ja hän kysyi vasta tunnin syvällisen keskustelun jälkeen nimeäni.  Grin 
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #2 : 12.09.2006 13:40:44 »

Minulta löytyy tuo samainen kuvio.

Siihen löytyy kyllä sisäisestä soturista tulkinta, mutta huomasin, että tulostuksessa on ollut häikkää ja oikeasta reunasta puuttuu pala ..  buck2
Se on siis itse tulostettu koneelta... voi itku...  Undecided   Smiley
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #3 : 12.09.2006 13:44:30 »

Hei  Smiley
Huomasin että itselläni on lähes sama mutta avautuvana sekstiilinä..
Eli ei ihan samaa asiaa tarkoita mutta:

Chiron avautuva sekstiili Kuu

Sekstiilin myötä sinulla on luontaista ymmärrystä siitä, miten tunteet auttavat ja edistävät tai haittaavat parantumista. Osaat löytää oikeat sanat ihmisille, jotka kamppailevat omien tunteidensa tukahduttavassa viidakossa. Osaat auttaa ihmisiä hyväksymään omat tunnetilansa ja sen myötä kääntämään vahingollisiltakin vaikuttaneet tunteet henkistä kasvuaan edistäväksi ymmärrykseksi. Sinulla on luontainen alitajuinen parantamisvietti sekä paljon myötätuntoa ja empatiaa kärsiviä kohtaan.


Kyllä itse koen että tuo pätee minuun.. tai tunteista tuohon en tiedä  Wink
Kyllä minullekkin ihmiset tulee helposti avautuun, ei ehkä noin helposti kuin sinulle  Wink
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #4 : 12.09.2006 13:45:28 »

Chiron yhtymä Kuu
Yhtymän johdosta tunne-elämäsi on superintensiivistä ja äärimmäisen herkkää. Emotionaaliset siteet kumppaniin ja muihin läheisiin ovat hyvin vahvoja. Lapsuuteesi liittyy hyvin voimakas äitikokemus, mistä johtuen henkilökohtaiset ihmissuhteesi ovat jossain vaiheessa lähestulkoon sietämättömiä. Kun pysyvissä suhteissa Uranus aktivoituu, iskee ahdistava vapauden ja rajoittamattomuuden tarve päälle usein kohtalokkain seurauksin. Kun sitten tunnet päässeesi selville vesille ihmissuhteissasi ja voit kokea todellista turvallisuutta jonkun kanssa, aktivoituvat parantajan kykysi. Etenkin kontaktiparannus on voimakkaasti esillä tämän aspektin omaavilla ihmisillä. "Maaginen kosketus".
(Sepolta)
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.2006 13:46:46 »

Tuohan kuulostaa muuten aikas hurjalta  Cheesy
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #6 : 12.09.2006 14:36:04 »

Lainaus
Chiron yhtymä Kuu
Yhtymän johdosta tunne-elämäsi on superintensiivistä ja äärimmäisen herkkää. Emotionaaliset siteet kumppaniin ja muihin läheisiin ovat hyvin vahvoja. Lapsuuteesi liittyy hyvin voimakas äitikokemus, mistä johtuen henkilökohtaiset ihmissuhteesi ovat jossain vaiheessa lähestulkoon sietämättömiä. Kun pysyvissä suhteissa Uranus aktivoituu, iskee ahdistava vapauden ja rajoittamattomuuden tarve päälle usein kohtalokkain seurauksin. Kun sitten tunnet päässeesi selville vesille ihmissuhteissasi ja voit kokea todellista turvallisuutta jonkun kanssa, aktivoituvat parantajan kykysi. Etenkin kontaktiparannus on voimakkaasti esillä tämän aspektin omaavilla ihmisillä. "Maaginen kosketus".

Huh, pitää paikkansa. Äidilläni on paljon sairauksia ja kun olin teini-ikäinen sain tietää hänen skitsofreniasta.. Äitipuoleni taas oli väkivaltainen ja haukkui. Olen todella kiintynyt läheisiini ja etenkin kumppaneihini... huh.
 Onneksi uranus ei vielä ole aktivoitunut  knuppel2
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #7 : 12.09.2006 14:43:33 »


 Onneksi uranus ei vielä ole aktivoitunut  knuppel2

Miten muuten on, näkyykö se jotenkin menneellä/tulevalla 'kartalla' mahdollisuutena, jolloin "uranus aktivoituu", jokin tietty 'kuvio' Huh Miten, jos Huh
Vai onko se itsestä täysin kiinni, milloin sen 'laittaa aktivoitumaan'?
Vähän oudosti muotoillut kysymykset, mutta jos joku siitä selkoa saisi???
 Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #8 : 12.09.2006 15:01:57 »

mulla on chiron trini kuu, mutta tunnistan tuon yhtymäkuvauksen ajan hengestä, silloin kun se tuli mulle transiittina teini-iässä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: