Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres/äitiys ja muuta knoppitietoa Cereksestä  (Luettu 41048 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« : 16.08.2006 11:44:50 »

Mielenkiintoinen tuo Ceres ja kuu yhdessä, kurkkasin juuri äitini kartalta ja Ceres on hänellä Pluton kanssa yhtymässä Leijonassa, molemmat oppositiossa Venukseen. Minulle ja siskolleni tuo Venus-Pluto on periytynyt, joskin väljänä. Huomasin nyt kuitenkin, että myös Ceres on periytynyt samoin teemoin. Minulla Ceres Oinaassa on vielä tarkemmin oppositiossa Plutoon kuin Venus ja siskolla taas on sama Ceres-Pluto-yhtymä kuin äidillä, hänellä Vaa'assa. Osaatko sinä tai joku asteroidituntija heittää tästä jotain? Ilmeisesti hallinnan vs. luopumisen teema olisi näissä kuvioissa jotenkin läsnä.

Ceres kuvaa kartalla sitä konkreettista hoivaa ja hoitoa, mitä on pienenä saanut ja ja mikä liitetään erityisesti äitiin. Ja mitkä ovat ne sinun hoidolliset taipumukset etc.

Varmasti kohdallanne on kyse hallinnasta ja varmasti näkynyt lapsuudessanne voimakkaana äitisuhteena/äitinne on ollut hyvinkin vahva persoona, sillon on täytynyt syödä, kun ruoka on pöydässä.. Kumpikos teistä on isosisko? Nämä Ceres asemat ovat varmasti näkyneet myös teidän välisessä suhteessa (kenties kilpailua enemmän kuin norm. sisarten välillä?) Tämä hallinta näkyy kohdallasi varmasti myös parisuhteessa, aina ei tarvitsisi yrittää kaikkea hoitaa, joku muukin ihan totta voi osata tehdä samat asiat ihan yhtä hyvin ellei paremminkin Wink.


« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 21:47:06 kirjoittanut Hansuli » tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 16.08.2006 15:46:24 »

Hei, kiitokset Hansuli tästä! Nuo asteroidit ovat jääneet itselläni aika vähälle huomiolle, mutta Marja-Liisa Niemi-Mattilan arkkityyppikirja odottaa kyllä yöpöydällä lukuvuoroaan. Hänetkin kun nyt tapasin livenä ja kuulin hänen mielenkiintoisen esitelmänsä Jane Fondasta, niin sain taas uutta mielenkiintoa näihinkin.

Hmm, ehkä me olemme äidin ja siskon kanssa kaikki kolme ainakin melko omapäisiä tyyppejä. :Smiley Ruoka-ajat kyllä meillä oli ja äiti yritti aina komentaa ajallaan syömään. Ei hän kuitenkaan mikään pelottava hahmo koskaan ole ollut (Vesimies-aurinko/Mars, Vaaka-kuu), mutta hyvä kasvattaja mielestäni. Minä olen meistä se isosisko ja pikkusiskon kanssa otimme kovastikin yhteen pienenä. Grin Emmekä todellakaan ole sitä tyyppiä, että kerromme kaikki asiat toisillemme kuten jotkut sisarukset tuntuvat tekevän, pikemminkin päin vastoin. Silti välimme ovat ihan toverilliset näin aikuisiällä. Hallinnan ja jonkinlaisen reviirin tarve varmaankin korostui silloin kun jouduimme lapsena jakamaan yhteisen huoneen, muistan miten iloinen olin saatuani vihdoin oman (ja niin varmaan siskokin).

Ja kyllä, tunnistan tuon taipumuksen hoitaa asiat itse, "niin tulee tehtyä kunnolla". Äiti oli muuten samanlainen, eikä esim. hirveästi kannustanut meitä kotona leipomaan tai laittamaan ruokaa koska teki mieluummin itse. Varmasti tämä taipumus juontuu juuri siitä, että tulee tunne että asiat ovat nimenomaan hallinnassa silloin kun ne tekee itse, ja vastuun luovuttaminen toiselle on hallinnan menetystä. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #2 : 16.08.2006 15:54:44 »

Sain ehdotuksen Päivölässä Cereksestäni, joka tämän varsinaisen pehmoäidin kartalla on siis yhtymässä Ascilla Plutoon ja oppositiossa Kheironiin. Saattohoitaja(ko)?  angel
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #3 : 16.08.2006 21:46:52 »

Cereksen aspekteja, jos tutkailette syntymäkartallanne, voitte ajatella sitä kuun tavoin, mutta konkreettisemmin.

Esim. jos Cereksen ja  saturnus :n välillä on haastavia aspekteja  aspect_opp tai  aspect_squ , on se merkki esim. siitä, että sinua ei pienenä ole oikein osattu hoitaa tarvitsemallasi tavalla. Annettiin ruokaa, kun olisit halunnut syliin  Cheesy. Perushoidossa on ollut puutteita, mikä voi näkyä kehityksessäsi erilaisina pelkoina, turvattomuutena tai esim. materian kautta turvan hakemista. Voit olla myös itse kokenut niin, että ruokaa tms. ei olisi lapsuudenkodissasi ollut. (Tässä on myös vinouman mahdollisuus, ruokaa kyllä oli, mutta ei juuri sitä, mitä olisit halunnut). Toki saattaa näkyä myöhemmissäkin elämänvaiheissa niin, että elät esim. "köyhää" opiskelijaelämää ja perustarvikkeista on pulaa.. Jääkaapissa kurkistaa siis valo vastaan Smiley.

Mm. tätä, paljon lisää toki liittyy tähänkin kuvioon, kuten nuo lapsettomuusasiat, mistä toisaalla oli keskustelua etc.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 17.08.2006 20:00:53 »

Ceres on todellakin mielenkiintoinen, eikä sen vaikutusta pidä aliarvioida, erityisesti, jos se piakkoin tullaan luokittelemaan yhdeksi Aurinkokuntamme 12 planeetasta
"If the proposed Resolution is passed, the 12 planets in our Solar System will be Mercury, Venus, Earth, Mars, Ceres, Jupiter, Saturn, Uranus, Neptune, Pluto, Charon and 2003 UB313. The name 2003 UB313 is provisional, as a "real" name has not yet been assigned to this object."
http://www.spacedaily.com/reports/The_IAU_Draft_Definition_Of_Planets_And_Plutons_999.html
tallennettu

Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #5 : 17.08.2006 20:52:29 »

Minua on mietityttänyt oman karttani Ceres. Se kun on yhtymässä Plutoon, mutta tuo aspekti ei ole oikein auennut minulle, kun oma äitisuhde on vallan hyvä - ollut aina. Nyt odottavana äitinä on vähän mietityttänyt, voisiko se sitten näkyä ikävästi omassa äitiydessä. Undecided

Toisaalta aiempien elämien astrologisella aikajanalla tämä yhtymä osuu sellaiseen elämään, jossa tuo teema oli todella osuva. Myös toinen aiempi inkarnaatio, jossa näitä teemoja käsiteltiin urakalla voisi liittyä tähän nykyisen elämän yhtymään - onhan samassa syssyssä Massachusetts-asteroidi - ja juuri siellä vietin ko. elämän.

Se Ceres (ja Pluto) on muuten Vaa'assa, 11. huoneessa ja oppositiossa Venukseen - myös sekstiilissä Saturnukseen ja kolmiossa Marsiin sekä Merkuriukseen - osana kirjekuorta, leijaa, kehtoa ja mitä niitä olikaan. Ihan merkittävässä paikassa siis. Pitää lukea paremmin Ceres-kohdat tuosta Mattilan kirjasta, jonka minäkin viimein hankin, mutta olen vasta selannut.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.08.2006 22:27:19 »

ajatus
teidän kolmen naisen yhteinen teemahan on tuo vaaka-venus,"täydellinen"
venus,kuten minä sitä nimitän,kuinka muokkautua omaksi venuksekseen ihmissuhdekoulussa,helliä ja palvoa juuri omaa jumalatarta itsessään,
jonka on löytänyt myös kanssasisaristaan,ehkäpä se löytää täyttymyksensä äitiyden kautta,
sitäpaitsi eikö pluto-ceres yhtymät  aspect_opp venus voisi kuvata
UUDENLAISEN äitimyytin syntyä,ei enää pullantuoksua vaan henkisiä piparkakkuja
pieninä murusina maailmalta,
hyväksyä Kahlil Gibranin lause "teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne,vaan ELÄMÄN KAIPUUN TYTTÄRIÄ JA POIKIA"
synnyttää elämää varten eikä itseä,olla tukena kasvussa ilman tukahduttavaa omistamista ja hallintaa,olla valmis luopumaan milloin hyvänsä
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #7 : 18.08.2006 09:54:34 »

Kiitos nikki, kyllä tuossa on varmasti perää. Äitiyttä en ole vielä koskaan kokemuksena kaivannut, mutta en mitenkään sulje sitä mahdollisuutena pois. Tuli kuitenkin mieleen (koska siskonikin on lapseton), että Pluto-Ceres voisi hyvinkin tarkoittaa myös äitiydestä/hoivaamisesta kokonaan luopumista. Minulla se voisi esimerkiksi näkyä niin, että edustan todellakin sellaista "äitihahmoa", joka ei halua omia lapsia. Tai jos joskus haluan, niin lapsi tai lapset saavat todennäköisesti useammin niitä henkisiä piparkakkuja kuin uunissa leivottua pullaa. :Smiley Sama juttu siskollani, tosin hän Leijona-nousuisena on enemmän ollut lasten kanssa tekemisissä työn kautta ja muutenkin.

Pluto-Ceres-aspekti tuskin lasten saamista estää (kuten on todettu Wink), mutta esim. yksi äitini oivalluksista jonka hän itse on todennut on se, että hän ei ole voinut hallita elämääni ehkä niin paljon kuin olisi halunnut tai kuvitellut voivansa. Plutoniset miehet (heh, siis kaksi Skorppari-miestäni) ovat jo melko nuorena vieneet minut kauas kotiseudulta ja äidin hoiva muuttui etähoivaksi. Ceres siis minulla ykkösessä ja Pluto seiskassa. Hauska "sattuma" sinänsä, että tuo Kahlil Gibranin lause kolahti minuun jo hyvin nuorena kun sen jostain luin, ja siteeraan sitä vieläkin mielelläni. Smiley

Linn, en usko että pelkästään tuon perusteella on syytä huoleen. Minunkin äitisuhteeni on ollut jotain teini-iän kapinointivaihetta lukuunottamatta aina ihan hyvä, samoin tuon Ceres-Pluto-yhtymän omaavan siskoni suhde äitiin. Tahtojen taistelua se kyllä on joskus ollut, sen liittäisin tuohon Plutoon. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 18.08.2006 11:16:35 »

Minua on mietityttänyt oman karttani Ceres. Se kun on yhtymässä Plutoon, mutta tuo aspekti ei ole oikein auennut minulle, kun oma äitisuhde on vallan hyvä - ollut aina. Nyt odottavana äitinä on vähän mietityttänyt, voisiko se sitten näkyä ikävästi omassa äitiydessä. Undecided

Toisaalta aiempien elämien astrologisella aikajanalla tämä yhtymä osuu sellaiseen elämään, jossa tuo teema oli todella osuva. Myös toinen aiempi inkarnaatio, jossa näitä teemoja käsiteltiin urakalla voisi liittyä tähän nykyisen elämän yhtymään - onhan samassa syssyssä Massachusetts-asteroidi - ja juuri siellä vietin ko. elämän.

Linn, itselläni on myös Pluton (ja Uranuksen) yhtymä Cerekseen. Merkkinä on Neitsyt ja sijainti Asc:lla, juuri 1. huoneen puolella. Kolmikolla on myös oppositio Kheironiin seiskassa.

Odottaessani aikoinaan ensimmäistä lastani, törmäsin Demetra Georgen melkoisen dramaattiseen tulkintaan Pluto-Ceres-yhtymästä. Siinä puhuttiin mm. menetyksistä, kuolemista jne. - tosin paljon muistakin teemoista samaan asiaan liittyen. Samoihin aikoihin vielä tr. Pluto neliöi Jousimiehestä tuota Ceres-Pluto-yhtymää ja tuskani Gerogen tulkinnoista yltyi siihen mittaan, että hakeuduin Marja-Liisa Niemi-Mattilan vastaanotolle nimenomaan tuota kuviota purkamaan. Marja-Liisa selitti, että kun Plutoni on nimenomaan peräytyvä, niin hän uskoo esim. menetysten liittyvän edellisiin elämiin ja muutenkin Marja-Liisa yhdisti sen hyvin monenlaisiin teemoihin, joista suurin osa ei liittynyt menetyksiin ym. vaikeuksiin vaan enemmänkin kosmiseen tehtävään, omaan kasvamiseen. Sittemmin olen menneitä elämiä muita kautta selvitellessäni törmännyt hyvin samanlaiseen tulkintaan. Linn, onko oma Plutosi kenties perääntyvä?

Nyttemmin, kahden lapsen äitinä, en edelleenkään ole kokenut mitään aivan erityisen raskaita kokemuksia lasten suhteen. Ongelmia on toki ollut mutta kenelläpä vanhemmalla ei. Vanhemman lapsen Jupiter muuten osuu tarkasti Ceres-Pluto-yhtymään ja nuoremman Aurinko. Astrologia - ja tietysti koko elämä - ON ihmeellistä!  Shocked

Linn, kun sinulla yhtymä on 11. huoneessa, voisin ajatella, että kohtalosi (Pluto) olisi kehittyä jonkinlaiseksi äitihahmoksi niin ystävillesi kuin ehkä laajemmillekin ryhmille (11. huoneen Vesimies-teemojen lojaalisuus ja maailmanparantamishenki).

Työt painaa päälle, että en ehdi kirjoittaa äskeistä huitaisua enempää, mutta jos Linn tai joku muu haluaa, niin voin kirjoitella myöhemmin (?) lisää mm. Pluto-Ceres-teemasta Demetra Georgen monisteesta.

PS. Elektra, tulkinta saattohoitajasta voi olla hyvinkin osuva. Olen nimittäin itse jo kauan harkinnut ryhtymistä vapaaehtoiseksi saattohoitokodissa. Äitini kuoli aikoinaan kyseisessä paikassa ja tällöin huomasi aivan konkreettisesti vapaaehtoisten työn suunnattoman arvon.



« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 11:18:21 kirjoittanut May » tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #9 : 18.08.2006 12:53:07 »

Kiitos May, tämäkin valaisi ja ehdottomasti saa kirjoittaa lisää tuosta Pluto-Ceres-teemasta! Tuo Pluto on nimittäin minullakin peräytyvänä (pitäisi varmaan tarkistaa efemerideistä ettei satu olemaan pysähtynyt, Marja-Liisahan painottaa erityisesti näitä), samoin siskolla ja äidillä! Shocked Liekö kyseessä joku karminen juttu...

Tjaa, minulla kun Ceres on Oinaassa ja ykkösessä, niin eipä tuo kehotakaan ryhtymään äitihahmoksi muille kuin itselleen. Grin Voitteko muuten uskoa (tai no, tietysti astroharrastajina voitte) - tarkistin missä tuo Ceres nyt on meneillään kun se minua yhtäkkiä niin kovasti kiinnostaa, ja tuollahan se ykköshuoneessani, asteentarkasti yhtymässä kuuhuni. Neptunuksen kera. Orbi on siis minuuteissa tr Cereksen ja kuuni välillä vain 9 min ja tr Neptunuksen ja kuuni välillä 13 min.

Terra64, tämä ketju lähti sivujuonteena tuolta nikin aloittamasta kuunvaiheketjusta, joten en ihmettele jos et ole aloituksesta ihan kärryillä. Ceres Jouskarissa...se voisi tarkoittaa vaikkapa matkailevaa/opiskelevaa/kansainvälistä äitihahmoa, 11. huoneesta May jo kirjoittikin, eli tämän perusteella kuvittelisin että olet (tai olisit) äitinä hyvin nykyaikainen, globaali äiti. Voisit pitää lapsinasi/huolehdittavinasi myös muita kuin biologisesti omia lapsia.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #10 : 19.08.2006 15:03:18 »

May,

Kyllä Plutoni tosiaan perääntyy - kiitos huomiosta! Vahvistaa vain edelleen tuota EE-tulkintaa ja intuitiivista tunnetta.

Olen hieman ihmetellyt tuota sijaintia 11. huoneessa juuri siksi, että en mielestäni ole kaveripiirissä mitenkään erityisen äidillinen hahmo. Mutta ehkä se liittyy esim. siihen, että jossain vaiheessa opintoja yritin kovasti hankkiutua töihin kehitysmaiden lapsia auttaviin järjestöihin. Kummilapsitoimintaa, hyväntekeväisyyttä, jopa kansainvälistä adoptiota... Nämä ovat olleet aina sydäntä lähellä ja maailman lasten hätä satuttaa (ketäpä ei).

Tämä on mielenkiintoinen ketju!

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #11 : 19.08.2006 18:54:05 »

Nyt kun Ceres on mahdollisesti saamassa planeetan statuksen, on jännää huomata, miten se "toimii" kartalla. Se on vieläpä sisäplaneetta, eikös sen kiertorata tule heti Marsin jälkeen seuraavana?

 ceres on syntymäkartallani ainoa "kulminoiva" jumalatar-asteroidi (toistaiseksi Smiley), tosin vain väljästi kun se on noin 6 asteen päässä IC:lta. Leijonassa se ei ole kenties hoivaavimmillaan (ainakaan Niemi-Mattilan mukaan), ja sijaitessaan kartan 3. huoneessa (jonka kärkenä Rapu) se kuvaa todella osuvasti lapsena saamaani hoivaa; molempien vanhempien ollessa työelämässä konkreettisinta hoivaa lapsena sain kolmelta isoveljeltäni. Leijona taitaa kuvata myös hyvin lapsuuden materiaalisia olosuhteita, rahasta ei ollut puutetta mutta vanhempien läsnäolosta oli.

Jos ajattelisin sen kuvaavan omaa äitiyttäni, tulee mieleen heti jonkinlainen hyvin autoritäärinen äitihahmo, joka vaatii lapsiltaan paljon  Shocked. Hui, sellaiseksi en tahdo.

May, olisi todella kiinnostavaa tietää, mitä Demetra George sanoo Cereksestä IC:llä? Muuten Ceres on suotuisasti aspektoitunut (lukuun ottamatta oppositiota MC:lle), se tekee sekstiilin Saturnus-Pallas -yhtymään Kaksosissa, sekstiilin Merkuriukseen Vaa'assa ja kolmion Neptunus-Jupiter -yhtymään Jousimiehessä.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 19.08.2006 21:14:26 »

Terra64, tämä ketju lähti sivujuonteena tuolta nikin aloittamasta kuunvaiheketjusta, joten en ihmettele jos et ole aloituksesta ihan kärryillä. Ceres Jouskarissa...se voisi tarkoittaa vaikkapa matkailevaa/opiskelevaa/kansainvälistä äitihahmoa, 11. huoneesta May jo kirjoittikin, eli tämän perusteella kuvittelisin että olet (tai olisit) äitinä hyvin nykyaikainen, globaali äiti. Voisit pitää lapsinasi/huolehdittavinasi myös muita kuin biologisesti omia lapsia.

Minulla on Ceres 11.huoneessa, nipakasti vesimiehen puolella (asteen verran yli kauriista) ja minulla näkyy nimeomaan tuo "globaaliäiti" teema. Haluan opiskella kehitysmaatutkimusta ja tehtä töitä kehitysmaiden, köyhien ja äidittömien lapsien hyväksi. Olen myös monille ystävilleni hyvin äitimäinen ja huolehtivainen "äitihahmo". Lapsen kasvatukseni tulee ihan varmasti olemaan todella vapaata, uniikkia ja erilaista tuon  vesimies vaikutuksesta ja sen voin hyvin kuvitella - olen itsekin saanut hyvin vapaan kasvatuksen ja sellaisen aion omillekin lapsilleni antaa. En ole koskaan erityisemmin ollut lasten perään, mutta tämän vuoden aikana olen myöntänyt itselleni olevani oikeasti aika lapsirakas ja tulevani oikeasti aika hyvin lasten kanssa toimeen ja pitäväni "äitiroolia" aika sopivana itselleni. Smiley Itseasiassa jopa pientä vauvakuumetta voisi olla ilmassa, vaikka en lasta vielä vuosiin hankikaan, kun sitä miestäkään ei ole.  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 20.08.2006 21:50:08 »

pallaskissa
ceres ic:n lähellä:
"ceresin myytti psykologisena perustana on hyvin hallitseva-on olemassa emotionaalinen yhteys rakkaiden menetyksen ja paluun teemoihin tai hylätyksi tulemiseen ja hyväksyntään"
leijonaceres yhdistää hoivan ja itseilmaisun,ruokkii toisten luovuutta ja siten itseluottamusta,itsehyväksyntää,
ja sinulla tähän liittyy pallaksen isältä peritty terävä äly,
harmoninen ulosanti ja kärsivällisyys,
kun taas neptunuskolmio on liiankin ideaalinen,pilvissä roikkuja,
ehkä saat luovat ideasi sieltä ja saturnus antaa niille rakenteet,
"kokkaat luovasti reseptiä muunnellen"
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #14 : 20.08.2006 22:13:11 »

Jatketaampas tähän nyt sitten, jos tuosta hoivaaja-veijarista planeettakin saadaan tulevaisuudessa Smiley.

Lähde: Demetra George (suom. Markku Kantee)

CERESIN ASTROLOGISET HALLINTA-ALUEET

CERES ÄITINÄ ON KAIKKIEN LISÄÄNTYMISEEN TÄHTAA VIEN SEKSUAALISUUDEN VAIHEIDEN INDIKAATTORI JA AJOITTAJA
raskaus * syntymä * keskenmeno * abortti * imetys * ovulaatio * kuukautisten ja vaihdevuosien alku * naisen gynekologinen terveys * syntyvyydensaännöstely

CERES OSOITTAA ERILAISET VANHEMMIJUS SUHTEET
vanhempi/lapsi * lapsi/vanhempi * yksinhuoltaja (äiti tai isä) * isovanhempi * adoptiovanhempi * lastenhoitaja/kotiopettajatar

CERES LIITTYY LASTEN HOITOON JA KOULUTUKSEEN
sikiöaikainen hoito * synnytysvalmennus * lasten oikeudet * äidin oikeudet * lasten väärinkäyttö
esikoulu * alkeiskoulu

CERES ARVOSTAA PERHETTÄ
sukujuuret ja perhesiteet * laajennetut perheyhteisöt * kommuunit * klaanit * heimot

CERES-AMMATIT KESKITTYVÄT HOITOON JA AVUSTUKSEEN
lastenhoito * sosiaalihuolto * lasten lääkintä ja koulutus * kätilöt * saattokodit

JYVÄN JUMALATTARENA CERES HALLITSEE MAANV1LJELYÄ JA KASVUJAKSOJA
maanviljely * tilanhoito * puutarhanhoito * ekologia * botaniikka * vuodenajat * suhde luontoon * “vihreä peukalo” * istutukset * taimitarhat * siemenet * sadonkorjuu

CERES, KAIKKI.RUOKKIVANA ÄITINÄ HALLITSEE RUOKAA JA RUOKAAN LIITTYVIÄ PALVELUJA
maanviljelijät * kauppapuutarhurit * kokit * leipurit * tarjoilijat * ravintolat * osuuskunnat * ravintoneuvojat * terveysravinto, ruokavaliot, yrtit * ruokakompleksit, anorexia, bulimia * ruo
kaan liittyvät terveyden häiriöt

CERES PITAA HUOLTA ELÄIMISTÄ
eläintenhoito * eläinlääkärit * kouluttajat * jalostajat *
eläinten hautaus

CERES HALLITSEE TYÖ VÄKEÄ JA TUOTTAVUUTTA
tehdastyöläiset * ammattiliitot * valmistajat * kuluttajat * kauppatavarat* työttömyys * työkyvyttömyys * työttömyvskorvaukset
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: