Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: JUPITER paluu  (Luettu 5218 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« : 14.08.2006 11:07:31 »

No niin kaikki noin 24-vuotiaat ja sitä vanhemmat..nyt vähän positiivisemmista transiiteista eli

Kertokaapas kokemuksianne Jupiterin paluusta,
mitä kierto toi tullessaan?
huomasitteko jotain 12 vuoden sykliä?
What else?

Ja tietenkin kaikki n.36-vuotiaat voivat kertoa miten  jupiter paluu juuri nyt vaikuttaa? Wink Wink
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 14.08.2006 11:34:55 »

Olitkohan sinäkin kesäpäivillä, vai onko tämä sattumaa? Wink Juuri tuonne Artemiksen ketjuun kirjoittelin Jupiterista (ja Saturnuksesta).

Jupiter on itselläni palannut "asemiinsa" vain kaksi kertaa, eli 12-vuotiaana ja tuolloin 24-vuotiaana. Aikaisemmasta en tähän hätään muista mitään erityistä, mutta jälkimmäisen aikaan olin ainakin juuri vähän aiemmin aloittanut nykyisessä työpaikassani. Itse asiassa kun mietin Jupiterini "tyyppiä", niin taitavat osua henkisiin asioihin ja erityisesti astrologiaan tutustumisetkin noihin kausiin. Täytyypä tutkailla tarkemmin!

Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia erityisesti kolmannesta paluusta, koska itselläni se on vasta edessä. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 14.08.2006 11:48:24 »

No enpä ollut kesäpäivillä, mutta hauska sattuma tosiaan.. Smiley

Tuo Jupiterhan palaa omaan asemaansa 12 vuoden välein joten olisi kiva lukea kommentteja tai retrospektiivejä ihmisiltä, jotka ovat tuon paluun tunteneet erityisen selvästi..

Joo-o ja oma lehmä ojassa sen verran, että ensi vuonna se tulla tupsahtaa mullekin, toivon mukaan myönteisissä kuvioissa..
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #3 : 14.08.2006 16:19:11 »

Minä peilailin tuota parisuhteiden ja sen sellaisen kautta, koska Jupiterini on seitsemännessä huoneessa.

Ensimmäisen ohituksen aikaan 11-vuotiaana alkoi sellainen vakavampi kiinnostuminen pojista ensimmäisen todellisen ihastumisen myötä, ja mietin muutenkin vakavasti sitä, että lapsuuteni oli päättynyt ja olin nyt jo jotakin muuta (olin aika varhaiskypsä, myönnetään..). Toisen ohituksen aikaan 23-vuotiaana olin juuri muuttanut nykyisen avomieheni luo hyväksyen vihdoin vakiintumisen, jota vastaan olin taistellut päätettyäni edellisen suhteen niin vähän aikaa aiemmin. Aloimme myös tehdä aika kauaskantoisia, yhteisiä suunnitelmia mm. ulkomailla opiskelusta.

Mitään suurempaa en tähän hätään muista, ja ainakin Tuikku Ljungbergin ja Gina Roncon kirja Tähdet ja tulevaisuutesi sanookin näin:

"Tämä astrologinen kuvio ilmenee elämässäsi yleensä hyvin hienovireisesti, tuskin huomattavalla tavalla, mutta itse asiassa sinulla on alkamassa uusi, tärkeä 12-vuotisjakso. Muovaat uusia suunnitelmia ja ideoita, jotka kestävät seuraavat 12 vuotta. Kiinnostuksesi ja ihanteesi siirtyvät hiljalleen uuteen suuntaan. Tänä aikana tapahtuu eräänlainen uudelleensyntyminen ja optimismin uusi herääminen. Nyt sinun kannattaa hankkia itsellesi tavoitteita ja näköaloja seuraavia 12 vuotta varten."

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
helinä
Vieras
« Vastaus #4 : 15.08.2006 16:37:46 »

Mulla jupiterin 3 paluu marraskuussa (Huone 3).

12 vuotta sitten menin naimisiin!!! Vaikka opiskelutkin on varmaan ollut tapeetilla samaan aikaan... Jatkoin opiskeluja yliopistossa.

Mietin miehestä - että otanko vai jätänkö - ja naimisiin menin.
...mitään en tietenkään kadu, mutta ...eronnut oon jo 7 vuotta sitten!
Mulla  jupiter aspect_opp saturnus ja miehellä  venus ja  mars mun Saturnuksella (huone 9)!

Mutta kyllä - nyt oon omasta mielestä kovasti "kypsempi".
Tähän 12 vuoteen on mahtunut niin paljon, oon kuin uusi ihminen vanhaan verrattuna.


Tuo Saturnus painaa taas päälle (huom progressio kuu yhä käy läpi huone 9 saturnusta!). - Se kai kuuluu tähänkin alkuun...

Missä muilla  jupiter ja sen uudet alut?
Mä oon ehkä marraskuussa viisaampi   Wink


tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.08.2006 18:03:03 »

Mulla oli Jupiterin paluu viime vuonna 2.11.2005 tarkimmillaan, eikä todellakaan mitään herkullista aikaa elämässä.

Tämän vuoden lokakuun lopussa Jupiter ohittaa MC:n, ja siltä odotan jo jotain positiivista.

tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 28.08.2006 18:56:20 »

Itsellani se sattuu nappiin tyoasioiden kanssa: molemmilla kerroilla sain ylennykset ja mahdollisuuden uuteen  parempaan tyopaikkaan.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 28.08.2006 20:36:54 »

Rovatar
Toivotaan hyvaa  smitten
tallennettu
Rose
Vieras
« Vastaus #8 : 28.08.2006 21:36:42 »

Mulla oli Jupiterin paluu tarkimmillaan noin kolme viikkoa sitten (toinen ohitus) ja juuri silloin erosin avomiehestäni. Ehkä kuitenkin hyvä niin, koska paljastui salaisuuksia, valheita, ja ero oli muutenkin aika sekava. Mulla on Jupiter muuten kasissa( salaisuudet, kuolema, asioiden paljastuminen, muutos).
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: