Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sähköyliherkkyys tutkimusten valossa  (Luettu 10115 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« : 10.08.2006 11:24:26 »

http://www.angelfire.com/nd/syh/tutkimus.html

Toisena tekijänä muuten Annika Sipilä, joka varsinainen leipätyönsä ohella toimii myös astrologina.
tallennettu

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 10.08.2006 21:30:38 »


May

Olipas hyvää tietoa. Itse olen ollut aina vähän sähköherkkä, mutta nyt kun sairauteni vuoksi sain TNT-laitteen kotiin ( laite on sähköä johtava kivunhoitolaite) niin sisimpäni sanoi muutaman päivän käytön jälkeen stop. Sisuksissani ei todellakaan kestänyt vesikään ja olen viime lauantaista saakka istunut suunnilleen veskissä......
Sellaista oletan tämän sähkölaitteen saaneen aikaan.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 11.08.2006 13:52:16 »

Itse olen ollut aina vähän sähköherkkä, mutta nyt kun sairauteni vuoksi sain TNT-laitteen kotiin ( laite on sähköä johtava kivunhoitolaite) niin sisimpäni sanoi muutaman päivän käytön jälkeen stop. Sisuksissani ei todellakaan kestänyt vesikään ja olen viime lauantaista saakka istunut suunnilleen veskissä......

Hei "täysikuu"


Electrocitas-nosodi C30 eli "sähköistetty" vesi voi helpottaa sähköherkkyyttäsi
- sähköä on potensoitu eli laimennettu
- kuulostaa hassulta, mutta se toimii

Helsingin Yliopiston Apteekista voit kysyä em. valmistetta
- siellä on homeopaatti, joka osaa neuvoa sinua

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=homeopatia+s%C3%A4hk%C3%B6yliherkkyys&btnG=Hae&meta=


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 11.08.2006 22:28:06 »


Ok kiitos Elämänilo smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.08.2006 18:52:21 »

Täysikuu,

kiva jos löysit linkistä itsellesi hyödyllistä tietoa! Oletko muuten lukenut kirjan "Sähköä ilmassa"? Sen kirjoittaja on sama henkilö (Erja Tamminen), joka oli toisena kirjoittajana linkin artikkelissa. Se käsittelee laajasti juuri erilaisten sähkölaitteiden, kännyköiden ja mastojen terveyshaittoja ja niistä tehtyjä tutkimuksia, jotka on osittain vaiettu kuoliaaksi rahan tai muun vallan voimalla. Itselleni kirja oli todella opettavainen, joskin pilasi kyllä asumisen iloni. Satun nimittäin asumaan todella lähellä mastoa, jota en ollut kunnolla edes noteerannut ennen kirjan lukemista. Tieto tosiaan lisää tuskaa! Parempi kuitenkin silmät avoinna kuin sokeana.  Undecided

Pieni tyttäreni on myöskin sairautensa myötä herkkä sähkölle, sitä kautta on omassakin pääkopassa varmistunut tietoisuus siitä, että sähköyliherkkyys ei todellakaan ole kuviteltua.

En ole Täysikuu TNT-laitteesta koskaan kuullutkaan. Onpa harmi, jos se muuten auttaisi, mutta pahentaa sähköherkkyyttä. Kiva, että aina tilanteeseen sopivan neuvon omaava Elämänilo oli taas kerran osannut auttaa.  Smiley

tallennettu

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #5 : 14.08.2006 22:37:33 »



May

Empäs ole lukenut sitä kirjaa, täytyy etsiä se vaikka kirjastosta.
Minä olen sellainen tapaus, kun kuljen telkkarin ohi saan sen aukeamaan jos herätevirta on päällä ja muutoinkin sähkölaitteet ei aina tosiaankaan toimi toivotulla tavalla.....eli en ihmettele sitä ettei se laite sopinut mulle. On se vaan niin kummallista, ettei edes osaa aatella, vaikka tietää etukäteen olevansa herkkä.....ottaa sitten vielä lisää ärsykettä crazy2
Kaikkea suurinpiirtein on kokeiltava, sittenhän sen tietää.
Huomenna menen katsomaan kutoma-aikeita, olis kivaa pitkästä aikaa paukutella mattoa (se ei ainaskaan ole sähköistä hommaa) smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #6 : 10.10.2006 11:02:41 »

http://www.sahkoailmassa.fi/index.html kertoo mm.
Joidenkin kyselytutkimusten ja raporttien mukaan liiallinen altistus sähkömagneettiselle säteilylle (matkapuhelinantennit, voimalinjat) voi heikentää käpyrauhasen melatoniinituotantoa ja keventää unta.

Säteilevin terveisin Elektra
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 10.10.2006 14:22:50 »

Sanoisinpa, että sähköyliherkkyyteenkin auttaa rakkaus.  Wink smitten Älkää hermostuko.  Grin
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #8 : 10.10.2006 14:32:24 »

Oi kiitos Rakkauden enkeli  smitten

En enää tästälähtien hermostu sähköyliherkkyyteen
ja eikun lähettämään sille iloa, valoa ja rakkautta   smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 10.10.2006 14:38:57 »

Minä kun asun aika liki tällaisia "sähkövoimalinjoja", oikeastaan ne menee vain kahdella 'reunalla', olen miettinyt, että mitenköhän nuo voi vaikuttaa...  Cheesy
Joskus iltaisin se 'surina' jota ne pitää, on hieman häiritsevä siinä mielessä, että silloin muistaa näiden sähkölinjojen 'paikallaolon' (vai läsnäolon  Huh )
Toisaalta tämä paikka on muuten kuin 'sadusta' metsiköineen, peltoineen, kallioineen ja merenrantoineen, että toivottavasti ne hieman kompensoi tuota....
Tosin en ole tässä asunut kuin vasta pari kuukautta, että saapi nähdä miten tässä käy...  Cheesy Undecided
En ainakaan henno mennä niitä halimaan...  coolsmiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 10.10.2006 14:41:20 »

En ainakaan henno mennä niitä halimaan...  coolsmiley

 2funny Juu ehkä on kuitenkin parempi halia puita.  Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #11 : 10.10.2006 14:43:42 »

Ai niin - eikä sitä valoa tarvitse oikeastaan niille lähettää ...

halatessa saattaisi tulla sitä kiitettävästi, ja tuolloin hiilikuituonkivapa voisi antaa kivat kaaret  Cheesy
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #12 : 10.10.2006 14:50:51 »

 2funny
Mutta siis ihan tuosta itse asiasta, niin olen miettinyt, että mitä 'positiivista' vaikutusta sillä voisi olla Huh
Nimittäin tiedän kyllä, että joillekuille se voi aiheuttaa vaikka minkälaisia ikäviä oireita ja sairauksia, mutta olen myös sitä mieltä, että jos minulla esim olisikin ihan jokin päinvastainen/vastapooli 'trauma/vamma/elämänvaihe', kuin jollain sellaisella henkilöllä, joka saa siitä esiin jotain 'negatiivisia' oireita??
Että mikä voisi siis olla sen se toisenpuolen vaikutus???
 coolsmiley
(ei ollut vitsi  Shocked )
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #13 : 10.10.2006 15:24:35 »

Ehkäpä se voisi olla sinua tasapainottavaa tuolloin...

annetaanhan sairaalassakin rytmiä tasapainottamaan kunnon sähköshokki, että sitten pääsee matka mainen jatkumaan - uudet rytmit, uusi elämä  coolsmiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #14 : 10.10.2006 16:32:09 »

 Shocked vai sähköhokkeja...  :Smiley
Öööh, en nyt mitään tasa-painoitusta tarkoittanut (sehän ei ole eheyden kuva)... mutta joo... tiesin että tuo oli hieman sekava ajatuskuvio...  buck2
Noh, kaipa se tästä selviää matkan varrella...   Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: