Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synastria ja entiset elämät  (Luettu 9344 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« : 05.07.2006 11:41:01 »

Hei kaikki,

Olen aiemminkin kiinnittänyt huomiota siihen, että nykyisen kumppanini kanssa synastriakartalla näkyy selvästi suhteemme entisissä elämissä. Esim. hänen kuunsolmunsa asettuvat AC-DC -akselilleni muodostaen kartalleni suurristin, hänen Vertexinsä on Junoni päällä (olemme kaikissa muistamissani yhteisissä elämissä olleet parisuhteessa) jne.

Tänään vilkaisin synastriakarttoja muutaman muun ihmisen kanssa, jotka ovat olleen minulle hyvinkin läheisiä aiemmissa elämissä, ja taas löytyi selkeitä merkkejä ihan ensimmäisellä vilkaisulla. Ensimmäisessä tapauksessa esim. ystäväni Vertex on ensimmäisessä huoneessani (samoin kuin karmaattisena pidetty Saturnus) ja minun Vertexini taas yhtymässä hänen Aurinkoonsa ja noususolmuunsa.

Toisessa tapauksessa merkit ovat ehkä kaikkein selkeimmät, ja tuo EE-sidekin on todella vahva. Tämä ihminen on ollut monta kertaa lapseni. Meillä Vertexit menivät molemminpuolin päällekkäin toistemme Aurinkojen kanssa ja myös hänen laskusolmunsa on tuossa "hänen Vertex-minun Aurinko" -yhtymässä (siinä syssyssä on myös minun äidillinen Kuuni).

Kolmannen ihmisen muistan toistaiseksi vain yhdestä elämästä, jossa hän aiheutti minulle paljon sekä iloa että surua (oli paras ystäväni, mutta ajautui suhteeseen aviomieheni kanssa). Hänen kuunsolmunsa asettuvat myös AC-DC -akselilleni (noususolmu asteen tarkassa yhtymässä Uranukseeni). Hänen Vertexinsä on asteen tarkassa yhtymässä Aurinkooni ja minun laskusolmuni on yhtymässä sekä hänen Chironiinsa että Lilithiin... Minun Vertexini on edelleen yhtymässä hänen Aurinkoonsa (ja Venukseen). Saturnukseni on hänen enismmäisessä huoneessaan.

Nämä olivat tosiaan ihan ensimmäiset havainnot, mutta kun tuo Vertex on ollut minulle aina aika vieras, sain ainakin vahvistusta sille muistamalleni väitteelle, että se on läheisessä yhteydessä entisiin elämiin synastriassa. Paljon muutakin mielenkiintoista tuntuu löytyvän, joten jatkan tutkimuksia.

Jos jollakin on vertailtavana sellaisten ihmisten karttoja, joiden kanssa tietää kohdanneensa aiemminkin, olisi kiva kuulla löytyykö sieltä saman suuntaisia merkkejä!

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 05.07.2006 12:03:50 »

Hmmm... mieheni ja minun synastrialla on saturnukseni on hänen askendantillaan yhtymässä hänen Junoonsa ja hänen kuunsolmunsa minun dc:lläni.
Hänen saturnuksensa osuu minun 12.huoneeseeni, eikö 12.huonetta pidetty karmallisena?
Tuollaisia huomasin, ja minusta on aina tuntunut että olemme tunteneet ennenkin. Hyvin vahva tunne.  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.07.2006 12:27:48 »

Vertexiin en olekaan kiinnittänyt huomiota tämän asian yhteydessä.

Minulla ei ole varmaa tietoa siitä, ketkä tämän elämän henkilöistä ovat olleet mukana aikaisemminkin. Kohtuullisen varma olen kuitenkin muutamasta.

Sen olen kuitenkin huomannut jo aikaisemminkin, että Kuunsolmuakselin osuminen AC-DC-linjalle tai IC-MC-linjalle vetää ihmisiä vahvasti yhteen. Merkittävin ja kohtalonomaisin rakkaussuhteeni on ollut miehen kanssa, jonka kanssa synastriasta ei löydy erikoisempia parisuhdekuvioita, paitsi että hänen yläsolmunsa on asteentarkasti minun AC:llani, alasolmu siis DC:llä.

Minulla on myös kaksi ystävää, mies ja nainen, joiden kummankin nousumekiksi on paljastunut Skorpioni. Nämä kaksi seurustelivat aikoinaan erittäin myrskyisissä merkeissä, mutta ovat jääneet ystäviksi niin toisilleen kuin minulle. Kummankin arvelen olevan tuttuja menneisyydestä.

Miehellä AC-DC-linja osuu kolmen asteen orbilla omille kuunsolmuilleni (yläsolmuni on siis Härässä), naisella taas asteentarkasti. Kummallakin Vertex on Kaksosissa, joka on minun Aurinkomerkkini, naisella Vertex on kolmen asteen tarkkuudella yhtymässä minun Aurinkooni, miehellä väliä on jo kymmenen astetta. Miehen kuunsolmut osuvat viiden asteen orbilla minun AC-DC-linjalleni.

Tähän naiseen olen törmäillyt jatkuvasti viime aikoina ja viihdyn hyvin hänen seurassaan. Aikaisemmin olemme olleet enemmän tuttavia kuin läheisiä ystäviä, mutta hyvä ystävyys on enemmän kuin mahdollista tässä vaiheessa.

Olen nähnyt Lilithinkin liitettävän karmaan tai karmisiin suhteisiin. Ainakin kummallakin avomiehelleni Aurinko on osunut tarkahkosti yhtymään Oinaassa sijaitsevaan Lilithiini. Kumpikaan ei ole ollut "sielunveli" ja etenkin toisen kanssa suhde on ollut liian suureksi osaksi pelkkää sotimista. Ensimmäisen kanssa oli muuten helppoa (hänen Aurinkonsa oli alasolmullani, joten eiköhän entisestä elämästä olla tuttuja), mutta hänen talousvaikeutensa varjostivat suhdetta kovastikin. Avomies nro 2:n kanssa Kuunsolmut menevät ristiin. Samat merkit, samat huoneet, mutta hänellä yläsolmu Skorpionissa yhtymässä minun alasolmuuni.

Sitten on vielä yksi pitkäaikainen naisystävä, joka on melko varmasti ollut sisar tms. eräässä entisessä elämässä. Hänet tapasin melko kohtalonomaisesti, joten yhteen on pitänyt päätyä ja ystävyys on jatkunut jo 18 vuotta. Tässä ei kuitenkaan huomaa erityisen selvästi menneiden elämien kontakteja. Tärkein pointti taitaa olla hänen Kuunsa sijainti minun Aurinkomerkissäni ja hänen MC:nsä tarkka yhtymä minun Auringolleni. Olemme opiskelutovereita, ja nyttemmin meitä kumpaakin kiinnostaa nämä "huuhaa"-jutut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 05.07.2006 12:28:09 »

Eräs toinen synastria erään toisen miehen kanssa jonka kanssa on ollut ihmeellinen vetovoima vuosia vastaisi noita sinun kertomuksiasi.

Minun Vertexini on hänen askendanttinsa päällä ja uranukseni hänen ensimmäisessä huoneessaan. Hänen aurinkonsa on minun DC:lläni. Hänen vertexinsä on minun 12.huoneessani. AC:t ovat kolmiossa toisiinsa.
Hänen lilithinsä, chironinsa ja dc:nsä ovat yhtymässä minun pallakseeni. Hänen uranuksensa on yhtymässä Lilithiini. En tiedä miltä nuo kuulostaa mutta hänestä minulla on ollut aina jännä tunne.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #4 : 05.07.2006 19:07:36 »

Vertexit akseleilla; minun Vertexini aviomieheni MC:llä ja hänen Vertexinsä minun IC:lläni, takana useita yhteisiä elämiä.

Nainen, joka on nykyisessä elämssä ystäväni ja muistan hänen olleen lapsenlapseni eräässä elämässä, Askendenttien ja Vertexien yhtymät.

Tytärtäni en muista, mutta hänen Aurinkonsa tulee Antivertexilleni, tosin voi liittyä siihen, että hänellä on kohtalonomainen vaikutus minuun Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #5 : 06.07.2006 10:38:18 »

Voi ei, mun pitäisi ihan oikeasti  tehdä töitä, mutta innostuin tutkailemaan ja nyt tietysti täytyy tutkimustulokset julkistaa...
Oma vertexini ei oikeastaan tehnyt yhtymiä kuin nykyisen mieheni marsille. Hämmästyttävää sinänsä, koska pidän omaa vertex-pistettäni erityisen merkittävänä, koska siihen ovat yhtymässä sekä Juno että Jupiter.

En muista edellisiä elämiäni, mutta hyvin voimakas tunne on ensirakkaudestani. Kartoista sen myös huomaa. Minun laskusolmuni, PF, MC aspect_con hänen aurinko, hänen vtx aspect_con minun  aurinko. Hänen Vertex-antivertex akselinsa mahtuu myos yhtymään AC-DC -akselini kanssa.
Myös AC-DC -akselimme ovat oppositiossa (voi olla jopa asteen tarkka, voi olla ettei, kaveri on nousu-kalat, joten parin minuutin epätarkkuus syntymäajassa muuttaa akselien sijaintia heti muutamalla asteella, samoin kuin vertex-antivertex -akselia.)
Myös noususolmumme tekevät yhtymiä. Hänen  kuunsolmu aspect_con minun  kuu ja minun  kuunsolmu ja IC aspect_con hänen  ceres ja juno.

Tosin pistin noususolmuilla paremmaksi nykyisen kumppanini kanssa. Tämä kun on vajaan kuukauden ensirakkauttani vanhempi, synastriassa tulivat nuo samat yhtymät noususolmuille ja lisäksi nykyisen mieheni Vertex aspect_con minun kuu ja miehen PF ja Lilith  aspect_con minun  kuunsolmu ja IC.

Minulla ja nykyisellä miehelläni ei laskusoilmuille synastriassa osu mitään yhtymiä, eikä se koskaan ole siltä tuntunutkaan, että menneisyydellä olisi juurikaan tekemistä nykyisen suhteeni kanssa.

Tyttäreni kanssa mennyt taas näkyy selvemmin: Hänen  kuu ja Vtx  aspect_con minun laskusolmuni, PF ja MC, minun vertexini-antivertex -akselini väljässä yhtymässä hänen IC - MC -akseliinsa, hänen laskusolmunsa yhtymässä Lilithiini (!?!) ja minun  kuunsolmu ja IC aspect_con hänen  antivertex ja juno.

Kiinnitin tuossa huomiota, miten sekä nämä elämäni miehet, jotka tosin ovat syntyneet samoihin aikoihin, sekä tyttäreni, kaikki omaavat Junon, joka osuu tuonne noususolmulleni ja IC:lleni. Kun otanta on näin suppea, en osaa sanoa, onko kyse vain sattumasta. Mitä olette mieltä? Onko Junolla mitään tekemistä karman kanssa?
« Viimeksi muokattu: 06.07.2006 10:47:55 kirjoittanut pluto » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #6 : 11.07.2006 13:56:49 »

Oli aivan pakko jatkaa aiheesta. Olen oikeastaan tyttäreni syntymästä saakka miettinyt mahdollisuutta, että hän olisi muutamaa vuotta ennen tyttäreni syntymää itsemurhaan päätyneen ystäväni inkarnaatio. Ainoa perustelu on ollut se, että molemmat ovat nousu-skorpioneja ja ystäväni laski sillä aina leikkiä, että heidän suvussaan jonkun kuollessa syntyy heti uusi lapsi tilalle. Molemmat ovat myös maamerkkejä, ja molemmilla on vaaka-äiti. Tyttäreni ei mitenkään erityisesti muistuta ystävääni, ei ulkoisesti, eikä luonteeltaan. (Sen enempää kuin kahden noususkorpparin voi olettaakaan muistuttavan toisiaan)
Syy, miksi asia minua niin paljon kiinnostaa, on se, että olen aina mielessäni syyttänyt tuota ystäväni äitiä siitä, että ystäväni elämä lähti jo alkumetreillä kulkemaan väärään suuntaan. Teininä ja aikusena ystäväni teki ihan itse vääriä valintoja kerta toisensa perään, mutta väitän silti, että välinpitämätön äiti vaikutti aina taustalla.
Nyt sitten on herännyt epäily, että maailmankaikkeus pisti minut hoitamaan samaa hommaa, kun kerran muka tiedän niin hyvin, miten lapsia pitäisi kasvattaa.   Cheesy (Kuten Sotka-mainos kuuluu: Tee ite paremmin...)

Tästä ketjusta inspiroituneena tein ystävälleni ja tyttärelleni synastria-kartan, ja täässä sen satoa:

Ystäväni  askendentti aspect_con Tyttäreni askendentti (orbi n.3o30')
 keskitaivas aspect_con keskitaivas (orbi n. 6o20')
Vertex  aspect_con Vertex (orbi n. 6o)

Eikö kuitenkin ole niin, että ainakin Vertexien voi olettaakin olevan aika lähellä toisiaan, kun askendentit ovat yhtymässä?

Lisää kuitenkin seuraa:

Ystäväni laskusolmu  aspect_con tyttäreni Vertex (orbi vähän alle 2o) ja kuu (orbi 4o30')
Ystäväni  kuu ja Lilith  aspect_con Tyttäreni laskusolmu

Kuut tekevät myös kolmiota keskenään parin orbin tarkkuudella, ja kuunsolmut myöskin kolmiota asteen tarkasti.

Mietinkin tässä sitä, että kuinka tarkkoja yhtymien tulee olla, että voidaan puhua jostain muusta kuin sattumasta. Samaten ystäväni ja minun kuunsolmut ovat aikalailla samoilla sijoilla, koska ystäväni oli minua tasan 25 päivää vanhempi.

Ajatus on minusta kiehtova, mutta sanottakoon nyt kuitenkin se, että suhteeni tyttäreeni on suhteeni tyttäreeni, vaikka tämä olisi ollut edelisessä elämässään Saban kuningatar...

Kuulisin mielelläni kommenttia. Kuulostaako teoriani aivan idioottimaiselta?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 22.01.2013 12:04:13 »

Nostelenpa tällaista aihetta esiin, josko jollain olisi aiheeseen jotain lisättävää. Minulla on.

Joitakin vuosia sitten treffailin erästä miestä on/off -tyyliin vähän toista vuotta. Melko varhaisesta vaiheesta lähtien oli selvää, että kyse on karmisesta suhteesta ja minulla oli ainakin yksi selkeä flashback ja yksi uni siitä, mihin karma liittyi. Vahva epäilys on, että useita entisiä elämiä on vietetty yhdessä enemmän tai vähemmän sopuisasti. Eli tämän kanssa on varmasti eletty entisiä elämiä yhdessä, kyse ei ole pelkästä arvelusta tai epäilystä.

Synastriassa kuunsolmut eivät ole erityisen näkyvässä asemassa, mutta Lilith on. Hänen Lilithinsä on yhtymässä minun Aurinkooni. Hänen Lilithinsa osuu väljästi minun DC:lleni, 7. huoneeseen. Karttojen välille muodostuu erittäin tarkkoja aspekteja, esim. hänen Saturnuksensa, Aurinkonsa ja Kuunsa ovat kaikki asteentarkassa (tai lähes minuuttitarkassa) kulmassa minun Kuuhuni.  Minun Saturnukseni on puolestaan asteentarkassa neliössä hänen Auringolleen ja Saturnukselleen. Kummankin Kuu osuu toisen 8. huoneeseen. Minun AC/DC ja hänen MC/IC ovat yhtymässä toisiinsa. Minun Saturnus-Mars oppositioni osuu hänen AC-DC:lleen - Saturnus on minulla DC:n hallitisijaplaneetta.

Eli synastriassa Saturnus on vahvassa asemassa ja sitähän pidetään monen muun asian ohella karmaplaneettana.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #8 : 22.01.2013 12:58:11 »

Hmmm.
Minä olen ollut mieheni kanssa työtoveri joskus aiemmin, ollaan oltu kaivoksessa, ja minun laiminlyöntini seurauksena hän haavoitti jalkansa ja menehtyi niihin vammoihin kun ensin oli saanut potkut töistään.
En ole varma olinko nainen vai mies, mutta hän oli mies, eikä suhde ollut silloin romanttinen, joskin kovin kiintynyt. Paikka on ollut skotlanti, en muista sen tarkemmin näin lonkalta.
Tältä pohjalta kun lähden ajattelemaan synastriaa, ja mitä sieltä löytyy...


ööö...kaivokset, niin Pluto ja Uranus tulee mieleen sieltä, työtoverit, kauris...?

Mutta siis, hänen 9 huoneen Plutonsa, Lilithinsä ja Junonsa yhtymässä minun MC:lleni, Plutolleni, Saturnukselleni ja onnenpisteelleni kympissä.
Miehen Jupiter ja Saturnus yhtymä oppositio oma Pholukseni, ja kolmiossa nousulleni, Uranukselle ja Jupiterilleni.

Öööh---hänen merkuriuksensa on antivertexilläni, ollaanko oltu elohopeakaivoksessa Cheesy Cheesy Cheesy

Muutakin varmaan löytyy, mutta tässä näitä -
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.01.2013 15:06:11 »

Minullakaan tietämäni edellinen elämä tuon viimeksi mainitun henkilön kanssa ei ollut romanttinen. Olimme aseveljiä joskus keskiajalla ja tilanteessa, jossa minä olin loukkaantunut, hän jätti tahallisesti minut heitteille, vaikka olisi varsin hyvin auttaa minua. En tiedä varmasti, koituiko tämä laiminlyönti minulle kuolemaksi, mutta erittäin vihainen olin ainakin asiasta.

Aika jännästi tämä karma tuli sitten vuonna 2008 jKr. maksettua: mies teloi itsensä pariinkin otteeseen sairaalakuntoon ja minä satuin olemaan siinä lähistöllä molemmilla kerroilla. Tarjouduin viemään hänet sairaalaan ja olemaan muuten avuksi, mutta hän kieltäytyi avustani ehdottoman jyrkästi. Oikeastaan koko suhde loppui siihen, että hän toisen loukkaantumisensa jälkeen kieltäytyi tapaamasta minua (vetosi olevansa huonoa seuraa).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #10 : 22.01.2013 15:30:56 »

Jahas.
Hiukan samankaltainen juttu, ja siis meilläkin minun Lilithini on yhtymässä hänen aurinkoonsa.

Ja tuota. Hyvinkin voisi ajatella, että  hänen laiminlyöntinsä seurauksena minä olen joutunut tällä kertaa ongelmiin, vuorostani.
Mutta, niin, onko peli nyt sitten selvä kun olen antanut anteeksi ja ymmärtänyt, että olisihan tuo tehnyt toisin jos olisi voinut....

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: