Aika erikoinen aloitus tietoisuutemme avaukselle tuo kuitenkin on, kuten sanoitkin, sign. Sillä eihän kukaan muu edes voisi ivata näkemyksiäni kuin se oma egoni, joten sen tähden ymmärrän tämänkin sanomani tarkoituksen paremmin kuin uskoinkaan.
Eli viesti meni taas perille, ettei se egomme olekaan vielä jokaiselta kuollut! :
Joten jokohan on aika aloittaa niiden vastausten antaminen niinkin, ettei aina tule perään kyselyjä siitäkään, että mitä tarkoitan, koska tähän astihan niin on aina ollut niille, joita autan. Eli tarkoitus ei olekaan antaa oikeasti kellekään valmiita vastauksia vaan ainoastaan viittauksia siihen omaan oivaltamiseen, joten sen takia nämä jäävät sitä "viimeistä silaustaan" vaille. Mutten ajatellutkaan jättäväni tätäkään aihetta tähän, koska se se on vielä omallekin "vaiheelleni" tärkeä eli oma vastaukseni sille omalle Itseilleni on vain se "esikuva" siitä, miten se oma mieli tuo niitä vastauksia aina sen mukaan kuin on kellekin tarpeen, sen OMAN kasvunsa takia - eikä siis muiden olekaan tarpeen siitä huolestua, jollei sitä tajua.
Joten tämäkin on se minälleni tärkeä asia oivaltaa oikealla tavalla, koska sen avulla voin ainoastaan vapautua tästä fyysisestä ruumista siten kuin on tarkoituksen mukaista sille tulevalle työlleni. Eli sille, jolloin en enää ole fyysisen ruumiini kahlitsema vaan voin vapaasti liikkua missä ja miten päin vain haluan, jotta voin olla avuksi kaikkeudelle.
Ja siihen odotan nyt vastaustasiltä Korkeimmalta tietoisuudeltani, että mitenkä sen voin tehdä totuudeksi tähän inkarnaatiooni, jota nyt elän. Ja kun sen tiedon olen saanut niin olen se, joka oikeastikin olen, koska siitähän se juuri onkin ollut kiinni, kun olen samaistunut tähän kehostooni niin paljon, etten näe kuin sen tekemät teot tähän elämääni.
Ja jokainen meistä kuitenkin jo senkin tietää, ettei se suinkaan ole se ainut tapamme elää. Vaan on jotain muutakin, jota kutsutaan taivaaksi tai Valoksi, jotka yhdessä ovat se, johon nytkin tähtään täällä astrofoorumilla pitämissäni "puheissa" eli löytääkseni sen totuuden Itseistäni, jonka tiedän olevan olemassa vaan en ole sitä vieläkään kokenut. Sillä vasta SE tuo sen totuudeksi tähän fyysiseen maailmaan, joka heijastaa kehostomme uutta Valoa, joka sen aidon universaalin Rakkauden teoin on meille jo eetteritasoille luotu.
Muttei se olekaan enää tämän topicin aiheen veroista se, miten sen tulemme kokemaan, sillä se tuleekin olemaan vieläkin suurenmoisempaa kuin kukaan osaa omissa unelmissakaan kokea. Sillä silloin, kun irtaannumme tästä egomme muovaamasta ruumiista vapaan tahtomme sanelemassa muodossa eli
ILMAN PELKOA SEN SEURAUKSISTA, olemme se Valon täyteinen Jumaluus, joka me oikeastikin olemme. Eikä ketään muita täällä maan päällä enää sen jälkeen olekaan, sillä juuri se on se hetki, kun olemme vapautetut sen egomme teoista kokonaan.
Eli se on sen omankin työni perusta, kun etsin tekojemme taustoja sille, että mitenkä olemme tämän "vankilamme" itse Itseillemme luoneet ja miten siitä voidaan vapauta. Jos se kiinnostaa enää silloin, koska samoilla teoillani sen voin tehdä jokaiselle myös silloin, kun sen itsekin oivallan.