Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys Tarot -korteista  (Luettu 7334 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« : 06.06.2006 11:37:13 »

Mietin tuosssa taas jälleen syntyjä syviä...  2funny
Ja mieleeni ponnahti ajatus että voiko
tarot korteille tehdä jotain puhdistus rituaali tai juttua?
Niinkuin ladata hyvällä energialla?
Kun on noille kiville jokin puhdistus juttu niin ajattelin että
jos taroteille tekisi saman tyylisen puhdistuksen?
Ja sitten saman jutun korulle?

Hyviä vinkkejä ja neuvoja?  Smiley
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #1 : 06.06.2006 13:08:13 »

Tää oli eilen numerologilla ja se selvensi myös taroteilla elämän kulkua ja jaksoja...miksei niillä voisi olla apua siihenkin...huommenna meen reiki hoitoon,,,mun kanavat on tukkeessaa ja siksi kai tää pääkin ja mielikin on kuin puuroa :(Saas nähä kuin akan käy....oon vaikeempaakin vaikeempi saada esim,rentoutumaan saati sitten availee itseäni smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 06.06.2006 20:20:21 »

Eikö kukaan tiedä?  idiot2

Voi harmi...
Olisi ollut kiva jos oisin jonkin metodin saanut selville ja
saisin tarottini ladattua hyvää aurinkoisen puhdasta energiaa.
Mutta ehkä on niin ettei ne edes tarvitse sellaista..
Hmm..  Smiley
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #3 : 13.06.2006 10:56:52 »

itse olen harrastanut jonkun verran tarotteja mutta pitääpä tutkia asiaa.palaan asiaan kun on jotain selvyyttä rituaaleista.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Jinx
Vieras
« Vastaus #4 : 13.06.2006 11:11:56 »

itse olen harrastanut jonkun verran tarotteja mutta pitääpä tutkia asiaa.palaan asiaan kun on jotain selvyyttä rituaaleista.

Hienoa! Teeppä se!!! Ja kerro heti kun tulee jotakin..  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 13.06.2006 12:52:19 »

Puhdista Tarottisi viemällä ne muutamia kertoja palavan kynttilän yli ja visualisoi mielessäsi kuin kaikki negatiivinen palaa pois liekeissä.
Älä polta käsiäsi tai kortteja.. Wink

Voit käyttää suitsukkeita ja viedä kortit savun läpi.  Wink

Hyvä keino on laittaa seitsemän kynttilää palamaan ympyrään ja kaksi suitsuketta ympyrän ulkopuolelle ja kortit ympyrän keskelle puhdistumaan ja latautumaan hyvillä energioilla. Smiley

Minulla on kotona "alttari" jossa kaikkia pyhien kuvia, egyptiläisiä papyryksia, iconeja, buddhia, egyptiläisiä jumalia, enkeleitä, shivoja, neitsyt maria, afrikkalaisia ja kuubalaisia taikakaluja jne... vähän kaikkea joka uskonnosta ja uskomuksesta,
jossa tuon rituaalin teen. Wink

Myös viemällä ne virtaavan veden ääreen, järven tai meren tai joen tms. puhdistaa ja antaa niihin energiaa. Smiley

Opettajani ja opastajani selvänäössä antoi tämän neuvon;
Pidä kortteja aina ylhäällä, älä koskaan aseta niitä lattialle tai matalalle.
Niihin latautuu kuulema näin korkeampaa värähtelyä kun taas matalla ja maassa on raskaampaa energiaa, kun maahan ikään kuin menossa maadottumaan se, mitä ei tarvita.

Who knows..? idiot2

Olen itse pitänyt aina välillä ikkunan verhotangon/kappan ylä puolella, mutta olen kyllä myöskin maadoittanut korttiani esim. ulkosalla niin, että visualisioin kuinka maa imee kaikki negatiivinen energia pois niistä korteista.

Auringon valossa pitäminen lataa siihen hyvät energiat, olen myös pitänyt kuun valossa, täysikuu hyvä etenkin jos joku erikoinen päivä.
Ukonilmalla laitan välillä kortit terassille tai avonaiselle ikkunalle samaan energiaa.

On hyvä myös viedä ne jollekin shamaanille tai energiahoitajalle tms. joka voi antaa niihin taas uutta energiaa.  Smiley
Olen vienyt niitä esim. erilaisiin uskonnollisiin tilaisuuksiin, esim. kirkkoon ja seurakuntaan, mennyt rukoiltavaksi, jolloin kortit ovat esim. isossa taskussani tai käsilaukussa ja olen samalla visualisoinut siinä kun se rukoilija puhuu kielillä ja profetoi jne. että ne kortit saa taas uutta energiaa. Smiley
Ei varmaan kannata noissa kristillisissä jutuissa vetää sitä korttipakkaa esiin, voi tulla ikävyyksiä kun niillä on niin omat juttunsa, mutta he esim. siunaa öljyjä, rukousliinoja ja vettä, joten esim. otat tarpeeksi ison rukousliinan ja viikkaat kortit sen sisään ja pyydät siunaamista. Pyydä saada olla mukana tuossa siunaamisessa ja pidä "paketti" omassa kädessäsi.
Yleensä koko seurakunta osallistuu siunaamiseen, mutta vatii hiukan rohkeusta mennä sinne eteen, mutta saat jälleen mielettömät energiat siihen kortteihin. Smiley

Olen myös laittanut kortit käsilaukkuun ja mennyt polvistumaan kirkon alttarille ja asettanut laukun siihen eteeni ja mielessäni siunannut ne. Smiley


Kaikki shamanistiset, etelä afrikkalaiset, egyptiläiset ja kuubalaiset riitit ja menot hyviä osallistua korttien kanssa ja mahdollisesti pyytää joku voimakas tyyppi siunaamaan korttisi. Smiley
He ovat usein varsin myötämielisiä toisin kuin kristityt. Wink

Kun matkustelet, niin ota korttisi mukaan ja jos vierailet pyhissä paikoissa, niin kortit taskuun. Suosittelen Luxoria Egyptissä ja menoa pyramideihin ja hautoihin.

Säilytä korttejasi kauniissa liinassa kiedottuna ja puurasiassa. Jos omaat jonkun amuletin, voin kietoa sen liinan ympäri, jossa kortit ovat.

Älä anna kenen tahansa koskea kortteihisi, vaan ole tosi tarkka siitä. Jos pienikin epäilys nousee mieleen, ota kortit pois ja puhdista ne hyvin.
Puhdistus metodeja on vaikka kuinka.  Smiley
Voit kehitellä itsekin oman. Smiley

Aina kun aloitat katsomisen siunaa kortit ja pyydä Enkeleitä siunaamaan kortit totuudelle ja hyvyydelle ja valolle. Smiley

Sellaista.. toivottavasti tästä on apua sinulle.  Smiley
En vain ensin huomannut tätä topicia, olisin kyllä vastannut aikaisemmin. Smiley

Nuo kortithan ovat vain apuväline, se todellinen näkökyky tulee sinusta, joten pidä itsestäsi hyvä huoli. Kun näkökykysi paranee, niin et enää tarvitse kortteja näkemiseen.  Wink





« Viimeksi muokattu: 13.06.2006 13:06:58 kirjoittanut ~*Asterix*~ » tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #6 : 13.06.2006 13:24:43 »

smitten Kiitos Asterix!!!  smitten

Tätä täytyy testata heti tänään!!!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: