Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mc kaloissa. Onko muita?  (Luettu 13275 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 31.10.2005 19:00:17 »

Te joilla mc kaloissa! Onko teillä mahdollisesti ollut vaikeuksia löytää sitä oikeaa työtä/alaa itsellenne? Itse olen aina hakenut ja hakenut minulle sopivaa työtä, sitä mihin tuntisin intohimoa vaan enpä ole löytänyt. Olen aina ollut töissä, eri aloilla myös. Silti vieläkin haen sitä jotain. Minkälainen työ sopisi ihmiselle jolla on mc kaloissa?
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2005 19:35:35 »

Haa, tähänpä odotan minäkin mielenkiinnolla vastauksia MC(ja aurinkokin)-kalana.  Smiley

Ai, niin juu joo, voinhan mäkin vähän tähän vastata. Eli mulla onpi roppakaupalla tavaraa siellä kymppihuoneessakin eli työ on tärkeä. Joo, mutta mä en voisi kuvitella tekeväni samaa työtä loppuikäni. Siksi myös on vaikeata valita. Olisiko se intohimo sitten ikäväkin asia jos ajattelee, ettei halua sitä samaa jauhaa maailman tappiin?  Cheesy :Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.10.2005 19:39:20 kirjoittanut Christian » tallennettu

Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2005 20:26:29 »

Mc ja aurinko kalat ilmoittautuu Smiley. Aloittanut 4 eri koulua, päässyt tämän päälle kahteen eriin, joita en koskaan aloittanut.

Opettajan työn koen täysin omakseni, psykologia kiinnostaa myös. Tosin kheiron/jupiter konjuktio kympissä ja Diana tarkasti Mc:llä.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #3 : 31.10.2005 22:31:36 »

Hei,

Kyllähän Kaloista tulee heti ensimmäisenä mieleen hoiva-ammatit. Tunnen yhden MC-Kalan, joka opiskeleekin sairaanhoitajaksi (kuudennen kärki Skorpionissa, huoneessa Uranus ja Neptunus Jousimiehessä). Toinen on erityisopettaja, joka opiskeli alunperin kieliä (kympissä Jupiter ja Merkurius Oinaassa, kuudennen kärki Jousimiehessä). Kolmas työskentelee edelleen kielen kanssa (kympissä Jupiter ja Chiron Oinaassa, kuudennen kärki Kauriissa) ja neljäs on urheilutoimittaja - tosin opiskeli vähän aikaa fysioterapiaa (kuudennen kärki Jousimiehessä, siellä Neptunus).

Mutta ammattiasioihin vaikuttaa moni muukin asia - kysykää vaikka Lilliltä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #4 : 01.11.2005 11:18:28 »

minäkin haen itseäni vaikka mc on kauriissa!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.11.2005 14:27:25 »

Terve!

Ex-avomiehelläni on myös MC Kaloissa. Siihen on yhtymässä Venus 9-huoneen puolelta.

Aurinkomerkiltään hän on Oinas, Kuu on Kauriissa kutoshuoneessa, jossa on myös Saturnus.

Pelkän Kala-MC:n perusteella on vaikea arvuutella ammattia, koska se toisaalta antaa hyvin laajan pohjan kaikenlaiseen, mutta toisaalta taas kunnianhimottomuus saattaa vaivata ja toiveammattina saattaa olla vaikkapa sosiaalipummi.

No, kyseinen mies on nuoruudessaan ollut tavallinen duunari, joka myöhemmin ryhtyi yksityisyrittäjäksi. Se onkin oikein odotettavissa Au-Oinaalta ja Kuu-Kauriilta. Hän kaupitteli pääasiassa lisäravinteita ja kuntoiluvälineitä urheilupiireihin. Tässäkin tuntuu nuo kutoshuonepainotukset olevan ratkaisevassa asemassa. Toiveammattina hänellä on kuitenkin ollut lääkäri, joka sopisi hyvin sekä MC-Kaloille ja korostuneen kutoshuoneen omistajalle. Uskon puute lienee kuitenkin miestä vaivannut, kun ei edes yrittänyt hakea aikoinaan lääkikseen.

Yritystoiminta meni nurin viitisen vuotta sitten. Sen jälkeen hän onkin ollut lähinnä sosiaalipummin uralla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.11.2005 15:12:02 »

Terve vielä,

kurkkasinpa vielä veljeni karttaa, joka niin ikään on MC-Kalat. Aurinkonsa löytyy tästä samasta merkistä tarkahokosta yhtymästä MC:hen, mutta niukin naukin ysihuoneen puolelta.  Huoneessa 9 komeilee muutenkin neljän planeetan stellium. Stelliumissa ovat osana  aurinko chiron mars jupiter Kalojen ja Vesimiehen merkeissä. Lisäksi stelliumissa on mukana vielä Kuun alasolmu Vesimiehessä. Usein työhön viittaava Saturnus on niin ikään Vesimiehessä huoneen 8 kärjellä. Kutoshuone on tyhjä, sen kärki on Jousimiehessä.

Tämä herra ei ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta hoitoalaan, vaan hän edustaa enemmän tiedemies-tyyppiä, joita todistettavasti myös Kaloista löytyy (esim. Einstein). Stelliumin omistajille on uranvalinta yleensä helppoa, ja velimies tiesi jo pikkulapsena, mikä hänestä tulee isona. Siis sähköpuolen DI, joka on edellyttänyt tietenkin vuosien korkeakouluopinnot. Työ ja harrastus ovat sama asia ja hän on hyvinkin urakeskeinen. Ysihuoneen teemoihin kuuluvat ulkomaat ovat tulleet myös työn puolesta tutuiksi, hän on asunut mm. Yhdysvalloissa useita vuosia.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2005 15:14:50 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #7 : 01.11.2005 18:50:35 »

Itseäni kiinnostaa terveys, hyvinvointi niin fyysinen kuin psyykkinenkin, astrologia, uskonnot, matkailu, ihmiset... Aika monikin asia.
Lapset ovat kivoja myös, pidän valokuvaamisestakin, sisustaminenkin kiinnostaa, kuten myös eläimet, historia ja tutkiminen, kaikki monipuolinen työ myös. Monessa työssä olen jo ollut, vaan aina pitkästyn eikä oma ala vaan löydy. Jos jokin juttu alkaakin kiinnostamaan enemmän niin sitten tulee mieleen ettei minustA kuitenkaan olisi siihen työhön...
tallennettu
Bella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #8 : 04.11.2005 16:43:28 »

Hei Artemis ja muut!

Minulla on aivan samanlainen tunne siitä, etten oikein tiedä millaisessa työssä loppujen lopuksi viihtyisin.   Huh  Viime aikoina varsinkin olen haaveillut alanvaihdosta, mutta kun en vaan tiedä mitä se sitten voisi olla. Jotain merkityksellistä kuitenkin, mikään turhanpäiväinen ja ns. hyödytön hömppä ei ehkä ole minun juttuni. Toisaalta sitten voisin olla muusikkokin. Ja nyt muusikot älkööt loukkaantuko  :Smiley pidän teitä suuressa arvossa!

Mc ja  kuu kaloissa siis, ja sitten heti oinaan puolella kympissä  aurinko ja merkurius. askendentti leijona 6. huone  kauris

Tällä hetkellä olen kyllä lääketiedettä liippaavassa työssä, mutta varsinaisesti hoiva-alalle olisin varmaan liian kärsimätön.

Jos viisaammilla on vinkkejä niin otetaan vastaan...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2005 22:48:32 »

Bella ja muut, toivotaan että löydämme mekin oman alamme jonain päivänä  Smiley
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #10 : 06.11.2005 12:01:08 »

Heips

Mulla myös Mc Kaloissa, aurinko Oinas, Nouseva Leijona ja kuu Veskari.

Enkä vieläkään tiedä mikä musta tulee isona, vakka kolkyt on jo ylitetty  Embarrassed
Oon tehnyt töitä teinistä saakka ahkerasti, aina kaupallisella alalla ja en taitais edes osata mitään muuta hommaa  :Smiley
Niin ja yrittäjänä on vierähtänyt noin 10 vuotta, nyt en oo yrittäjänä, mut ehkäpä jonain päivänä taas.
Oon justiinsa taas suunnitellut työpaikan vaihtoa, kun nykyisellä mennyt kohta 2 vuotta ja alkaa kyllästyttään jo. Mun täytyis kokoajan saada uusia kiinnostavia juttuja tai muuten kyllästyn ja sit se on taas menoa  Undecided Siinäkin mielessä yrittäjyys sopii tämänluontoiselle hyvin, kun voi olla oman itsensä herra ja tehdä niitä muutoksia silloin kun on tarvis.

Hoitoala ei ole ikinä kiinnostanut, en voisi kuvitella itselleni sopimattomampaa alaa kuin hoitoala  Grin
Tosin sitten taas esim. astrologia on kiinnostanut pikkutytöstä lähtien, samoin kaikenlainen yliluonnollinen, henkisyys ja uskonnot, vaikkei minusta varmaan kovin moni (jotka tuntee) uskoisi tätä.

 smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #11 : 08.06.2006 15:27:12 »

Te joilla mc kaloissa! Onko teillä mahdollisesti ollut vaikeuksia löytää sitä oikeaa työtä/alaa itsellenne? Itse olen aina hakenut ja hakenut minulle sopivaa työtä, sitä mihin tuntisin intohimoa vaan enpä ole löytänyt. Olen aina ollut töissä, eri aloilla myös. Silti vieläkin haen sitä jotain.

Ilmoittaudun joukkoon. Kyllähän se MC Kaloissa on. Kuu yhtymässä MC. Tästä voisi jo päätellä, että olisin jonkin sortin kanaemo, mutta ei!! Ei lähelläkään sitä! Hoivaavutta löytyy tasan omalle kumppanille, mutta enpä juuri muuten olekaan innostunut muiden hoivaamisesta. Joskus joku sanoi miulle katsottuani karttaa, että miusta tulisi vielä jonakin päivänä oikein kunnon lastentarhatäti. En yhtään ihmettele, että hän päätyi tähän tulokseen. Onhan miulla vielä AS Ravussa, Aurinko Härässä ja IC Neitsyessä.

Mutta hakoteille meni se "veikkaus". Mie haluan luoda hyvän uran ja menestyä valitsemallani tiellä. Olen tuleva uranainen. Onneksi löysin jo näin nuorella iälläni sen mitä haluan loppuelämälläni tehdä. Eli vaatteita!! Haluan suunnitella, ommella, markkinoida ja myydä niitä! Voihan olla kyllä, että tämä "lastentarhatäti" puoli voisi tulla esiin esimerkiksi niin, että suunnittelisin ja valmistaisin vaatteita lapsille. Tämä on ainoa mielikuva miten voisin yhdistää itseni ja lapset samaan ajatukseen.  Cheesy 
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #12 : 08.06.2006 15:48:55 »

Ei tuo luovuus ja MC Kaloissa ole ollenkaan ristiriidassa keskenään mielestäni. Missä merkissä on kuudennen huoneen kärkesi?

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #13 : 08.06.2006 15:58:22 »

Ei tuo luovuus ja MC Kaloissa ole ollenkaan ristiriidassa keskenään mielestäni. Missä merkissä on kuudennen huoneen kärkesi?

Linn

Kuudennen huoneen kärki lymyilee Vaa'an merkissä. Eli ei yhtään ihme, että vaateala vetää puoleensa ja juuri viime viikolla valmistuinkin vaatetusartesaaniksi.
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #14 : 08.06.2006 16:46:37 »

Aivan. Smiley Onnea valmistumisesta!

Sinulla on muuten paljon samoja sijainteja kuin avomiehelläni, eli samat akselit ja aurinkomerkki. Hänkään ei ole hoivaavaa tyyppiä vaan on päätynyt media-alalle (suurkolmio ilman merkeissä). Tosin hän opiskeli nuorempana vuoden fysioterapiaa, mutta totesi sen sitten täysin vääräksi alaksi.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: