Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Caroline Myss ja Sielun sopimus  (Luettu 14819 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
arjaho
Vieras
« : 21.03.2006 21:42:41 »

Olen lukenut Caroline Myssin upeita kirjoja nyt noin vuoden ajan. Koetin Sielun sopimuksen ohjeiden avulla tunnistaa omat arkkityyppini ja löytää oman sielun sopimukseni - ja kesken jäi. Jumiuduin heti alussa orpoon lapseen. Olisi mielenkiintoista paneutua aiheeseen jonkun kanssa, toinen toistamme auttaen. Olisi mielenkiintoista kuulla, miten muut olette kokeneet kirjan ja oletteko löytäneet oman sielunne sopimuksen?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 22.03.2006 00:38:31 »

Olen lukenut Caroline Myssin upeita kirjoja nyt noin vuoden ajan. Koetin Sielun sopimuksen ohjeiden avulla tunnistaa omat arkkityyppini ja löytää oman sielun sopimukseni - ja kesken jäi. Jumiuduin heti alussa orpoon lapseen. Olisi mielenkiintoista paneutua aiheeseen jonkun kanssa, toinen toistamme auttaen. Olisi mielenkiintoista kuulla, miten muut olette kokeneet kirjan ja oletteko löytäneet oman sielunne sopimuksen?

Hei "Merike".
 
Minäkin olen lukenut
Caroline Myssìn Sielun Sopimus kirjaa ja
jostakin syystä se tyssäsi arkkityyppien kohdalla.
- pääsin sivulle 201 - Luku 6 alkaa siitä

.. tauon aikana käsiini tuotiin toinen kirja ...

Sonia Choguette; Herätä Sisäinen Äänesi,
mutta siinäkin lukemiseni on jämähtänyt
maadoittamisen harjoittelu kohtaan s. 140
- tämän kirjan oppi on ollut helpommin
omaksuttavaa ja toteutettavaa
- jatkan tätä heti kun tulee sellainen tunne,
että nyt
- muistiinpanoja teen koko ajan,
- valtaisa apu -
mutta hiljentymisharjoitukset
ja maadoitusharjoitukset
tahtovat jäädä liian vähälle
- etenen hyvin hitaasti
ja ajatuksen kanssa,
jotta omaksun asian sisällön
- tämän jutun tarkoitus onkin
ravistella minua hereille
ja lukemaan kirjaa eteenpäin


 angel  Kiitos    angel

Siispä:
- minun pitää ensin ymmärtää tämän
Herätä Sisäinen Äänesi kirjan sanoma minulle  ja
sitten jatkaa Caroline Myssìn kirjoista

Kirja-alesta hankin myös: Hengen Anatomia
ja Toipumisen taito
kirjaset
- en ole niihin vielä tutustunut, kun haluan lukea
aloittamani kirjan ensin loppuun ...



Elämänilo


(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 07.04.2006 22:08:54 »

Kävinpä sitten kirjastossa, jossa ns.rajatieto-hyllyn valikoima oli järisyttävän surkea. Tarttui kuitenkin käteen otsikossa mainittu kirja.
Onkohan foorumilla ko. teoksen lukeneita? Mitä saitte siitä irti? Siis muutakin kuin ajattelemisen aihetta..

Kyselen tätä  lähinnä siksi, että kirjassa on niin paljon ns. muistiinpano- ja itseanalyysitehtäviä yms. joihin aikani ei välttämättä ilman laina-ajan uusintaa riitä. Ovatko siis nuo kaikki arkkityyppi-haastattelut yms. sen arvoisia?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 08.04.2006 01:18:21 »

Tässäpä eräs tutkijamieli,

joka teki itseanalyysia moneltakin taholta hänen kirjaansa perustuen ja tutustuin itseeni arkkityyppien kautta aika antoisasti.

Sittemmin olen erinaisissä ryhmissä käyneet läpi näitä juttuja ja voi kuinka siinä ollaan itketty, naurettu ja punasteltu. Se on paljastavaa ja tosi rankkaakin, mutta niin mielenkiintoista, että kun jollekin pissahätä tuli, niin huusi sieltä: -Ei saa puhua sanaakaan vielä! Ei ennen kuin tuun!

Mutta vaatii kyllä pikkuisen paneutua.  Cool

Suosittelen ryhmäjuttuna tai ystävysten kesken, mutta siihen pitää varata aikaa.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 08.04.2006 13:00:37 »

Hei

Tästä samasta aiheesta keskustelua myös:


http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=1773.0
Minä haluan myös nähdä asioita

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=1492.msg15701#msg15701
Enneagrammi - yhdeksän hyvää tyyppiä


Elämänilo

(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
« Viimeksi muokattu: 09.04.2006 00:58:58 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #5 : 08.04.2006 15:11:29 »

Hei  Smiley
Minäkin luin Sielun Sopimuksen. Mutta en jaksa ihmettellä mikä minussa on mitäkin. Arkkityyppejähän kaikilla on 4:
1. Lapsi
2. Uhri
3. Prostitoitu
4. Sabotööri
Sen verran hain itselleni arkkityyppejä, joita sain 8 kpl. Ne ovat:
- Vampyyri
- Jumalatar
- Insinööri
- Lapsi, maaginen
- Nautiskelija
- Haavoittunut Parantaja
- Rakastaja
- Kohtalokas Nainen

Mutta en jaksanut ruveta laittelemaan asioita ympyröihin, enkä muuhuunkaan, joten luin opuksen loppuun ja palautin sen kirjastoon.....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
enska
Vieras
« Vastaus #6 : 08.04.2006 19:42:27 »

Kiitoksia vastauksista Ilo ja Metsis!
no juu..itse asiassa olen harpponut kirjaa rikollisen paljon ( koskapa se alku on aika ympäripyöreää itsestäänselvyyttä ) ja siirtynyt melkeen suoraan niille harjoitussivuille..Chakra-luvun ajattelin kuitenkin lukaista ajatuksen kanssa...
Eilen siis lainasin..Lapsista olin se haavoittuneen arkkityyppi, sitten tuli ne kolme muuta vakkaria, joita en ole kyllä vielä haastatellut.
Nyt on sitten noin alle 20 vaihtoehtoa, joista ne kahdeksan muuta pitäisi valkata...

Voisihan tuota olla mukava porukalla analysoida, vaan se on TODELLA luxusta saada ketään pitkäksi tai edes joksikin aikaa istumaan asian äärelle ja pohdiskelemaan..
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #7 : 08.04.2006 21:52:53 »

Voisihan tuota olla mukava porukalla analysoida, vaan se on TODELLA luxusta saada ketään pitkäksi tai edes joksikin aikaa istumaan asian äärelle ja pohdiskelemaan..


Hei "enska"


Kannattaa ostaa oma kirja. 
Pokkarina maksaa 7,95 euroa (alekirja 4,90)
Tulee aikoja, jolloin tulee pysähtyä. 
Voi taas jatkaa, kun aika on oikea.


Hengen Anatomia 1996
Toipumisen Taito 1997
Sielun Sopimus 2001


Hengen anatomian ja Toipumisen taidon tekijän
tärkeä uutuusteos opastaa tasapainoon
ja henkiseen kasvuun.

Elämän tarkoituksen etsijälle.

Caroline Myss pohtii teoksessaan
ihmisen olemassaolon perimmäistä tarkoitusta.
Myssin mukaan ihmisen sielu on
jo ennen hänen syntymäänsä
solminut velvoittavan sopimuksen siitä,
mitä yksilön on määrä oppia ja kokea.
Tuon sopimuksen noudattaminen
tekee elämästä mielekkään
ja luo sille tarkoituksen.

Myss määrittelee kiintoisalla tavalla arkkityypit,
jotka hallitsevat eri elämänalueita,
ja auttaa lukijaa oivaltamaan,
mitkä arkkityypit ovat vallitsevia
juuri hänen elämässään,
miten ne vaikuttavat
hänen elämäntarinaansa
ja jopa biologiaansa:
mikä on lukijan "sielun sopimus".

Body-Mind-Spirit -liikkeen
keskeisiin vaikuttajiin kuuluva Myss
menee tekstissään syvälle
olematta kuitenkaan liian vaikeaselkoinen.
Hän opettaa ihmistä kuuntelemaan sisintään
ja pitämään huolta henkisestä hyvinvoinnistaan
vähintään yhtä tietoisesti
kuin fyysisestä kehostaan.


smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 08.04.2006 22:06:29 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #8 : 08.04.2006 23:51:36 »

Hi! Jos viestien järjestys tuntuu oudolta, niin tässä selitys: yhdistin kaksi saman aiheista ketjua yhdeksi, jolloin viestien järjestys menee päivämäärän mukaan.
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #9 : 09.04.2006 09:25:23 »

Olen myös lukenut kirjan ,ja tehnyt harjoitukset ympyrää myöten. Olin silloin niin kiinnostunut,etten malttanut lopettaa lukemista, ja kolmen aikaan yöllä istuin olohuoneen lattialla kynttilöiden loisteessa,ja itkin kiitollisena, kun jotenkin ne napsahti niin kohdalleen,ja ymmärsin monia asioita uudesta näkökulmasta.
Tytär meni käymään silloin yöllä vessassa, ja tuli kysymään mitä oikein teen? Mahtoi se näyttää aikamoiselta "rituaalilta"! Shocked
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #10 : 11.04.2006 13:27:54 »

Olen myös lukenut kirjan ,ja tehnyt harjoitukset ympyrää myöten. Olin silloin niin kiinnostunut,etten malttanut lopettaa lukemista, ja kolmen aikaan yöllä istuin olohuoneen lattialla kynttilöiden loisteessa,ja itkin kiitollisena, kun jotenkin ne napsahti niin kohdalleen,ja ymmärsin monia asioita uudesta näkökulmasta.
Tytär meni käymään silloin yöllä vessassa, ja tuli kysymään mitä oikein teen? Mahtoi se näyttää aikamoiselta "rituaalilta"! Shocked

Ymmärränpä sinua hyvinkin!  smitten  Pääsit oman mielesi saloihin käsiksi!
tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #11 : 11.04.2006 13:56:30 »

Henkimaailmassa on tehty paljon muutoksia, ja tässä yhteydessä on poistettu myös tuo "Sielun sopimus". Ihmiseltä on poistettu pakko tehdä yhtään mitään, ja hänellä on annettu vapaus tehdä juuri sitä, mitä hän haluaa tehdä. Olkoon tämä sitten henkistä työtä tai jotain muuta.

Monella ihmisellä on maan päällä tunne, että heidän tulee tehdä jokin suuri elämäntehtävä, mutta he eivät ole edes löytäneet kanavaa tälle elämäntehtävälle tai Sielun sopimukselle. Koska henkimaailmassa oli valta, moni pakotettiin lupaamaan ennen syntymää suuria tehtäviä, jolloin ihminen on sairastunut, koska ei ole pystynyt täyttämään Sielun sopimustaan täällä energeettisesti raskaalla planeetallamme. Jos ihminen ei halua rakkaudella ja ilolla tehdä jotain tiettyä henkistä tehtävää, hän tehköön muuta.

Ihmisiä pyydetään miettimään, mitä hän haluaa tehdä. Jotkut tekevät henkistä tehtäväänsä ilolla ja rakkaudella, mutta jos ihminen rasittuu tehtävässään, ilo katoaa ja tämä on tuhoksi ihmiselle. On tarkoitus, että osa henkisen työntekijöistä vähitellen siirtyy muihin tehtäviin, sillä henkistä työtä ei kaikille riitä.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12 : 21.02.2008 01:01:39 »

Hei Ystäväin

Eilen sain luetuksi loppuun
Caroline Myss; Hengenanatomia

Nyt on siis vihdoinkin vuorossa jatkaa tätä
keskenjäänyttä kirjaani Caroline Myss: Sielunsopimus
- aloitan kirjan lukemisen ihan alusta,
koska on pitkä aika,
kun viimeksi olen tätä lukenut

*****************

Otteita kirjasta:

Kutsumustehtävän vajavainen tuntemus
voi muodostua tuhovoimaksi ihmissuhteissa.

Mihin olen matkalla?
Kuka tulee mukaani?

Jos esittää nämä kysymykset
väärässä järjestyksessä, joutuu vaikeuksiin.

*****************

Ilman itsensä ymmärtämistä,
ilman päämääää,
saatamme vahingoittaa muita
yhtälailla kuin itseämme.

*****************

"Muuttumisen ongelmana on se,
ettei yksi muutos ei riitä."

*****************

"Ihmisen on luovuttava elämästään
saadakseen sen elämän, joka häntä odottaa."

*****************

Jokaisella kokemuksella on
päämääränsä ja mekityksensä.
Jokainen tapahtuma,
jokainen elämämme henkilö lyö leimansa
meidän psyykkeeseemme ja sieluumme.
Yksilöllinen henkinen tehtävämme on
havaita ne ja tuoda ne kaikki tietoisuutemme,
niin että kutsumuksemme
voi loistaa koko täyteydessään.

****************



smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13 : 21.02.2008 01:24:21 »


Hei Ystäväin

*****************

Jokaisella on esimerkiksi lapsen arkkityyppi.

Niimpä sinussa oleva sisäinen lapsi
yhdistää sinut kenen tahansa
muun sisäiseen lapseen.

Oppimalla lukemaan omaa arkkityyppiäsi
pääset myös lukemaan
muitten ihmisten arkkityyppejä.

Se antaa sinulle paremmat mahdollisuudet
ymmärtää ja lähestyä rakkaitasi,
perhettä, ystäviä, työtovereita,
jopa vieraita ihmisiä.

Arkkityyppien tuntemus puolestaan
auttaa sinua ymmärtämään,
miksi tietyt ihmissuhteet
ovat olleet elämässäsi tarpeen
ja miksi sinun on osallistuttava
tiettyihin velvollisuuksiin,
jotka joko yllättivät tai ilahduttivat sinua
tai tuntuivat raskailta ja haitallisilta.

******************


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #14 : 24.02.2008 14:21:30 »

angel Sopi, omasta kokemuksestani, niin hyvin tähän " aiheeseen "  angel
että päätin laittaa tekstin suoraan - vaikka oisi voinut laittaa linkinkin  Wink  Kiss kiitokset Elektralle  Cool

TEE SE JOKA TAPAUKSESSA!

 
Kryonia kanavoinut David Brown
www.kryon.org.za
6.11.2007 Marina Da Gama, Kapkaupunki
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Huomautus lukijalle: Ilmaise tahtosi siitä, että olet kanavoinnin ”NYT-hetkessä” ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

 
Tervehdys, rakkaat ystävät, MINÄ OLEN Kryon Magneettipalvelusta.
 
Taas kerran on upeaa olla täällä tänä iltana, sillä ilmassa on paljon rakkautta ja paljon pelkoa. Monia, monia muutoksia on ilmassa tällä hetkellä, ja monet asiat elämässänne muuttuvat riippumatta siitä, haluatteko niin tapahtuvan vai ette, oletteko valmiita niiden tapahtumiseen vai ette. Muutoksia tulee, paljon muutoksia.
 
Joillekin teistä uusi maailma on nyt hyvin, hyvin lähellä, ja kun puhumme uudesta maailmasta näissä kanavoinneissa, puhumme kyvystänne luoda oma todellisuutenne sellaiseksi kuin unelmoitte, kuin toivotte sen olevan. Olette kaikki päästämässä irti negatiivisista energioistanne ja luomassa uutta elämää ja uutta maailmaa rakkaudesta ja myötätunnosta. Luotte maailman, joka on täynnä kuvitelmia, mutta teidän on uskottava siihen, koska siitä tulee todellisuuttanne.
 
Taivaaseen on monia, monia portaita, ja todellisuus edessänne on kuin kuva taivaasta - täysin uusi maailma, uusi fantastinen näkökulma, jonka osalta kukaan ei ole oikea sanomaan teille "ei" tai "sinä vaan unelmoit". Mutta tätä uutta maailmaa ei ole helppoa saavuttaa, se vaatii työtä, paljon sisäistä vapautumista, paljon astumista uuteen todellisuuteen.
 
Yksi erittäin tärkeä, työstettävä kysymys on selkeys, selkeänä ja keskittyneenä oleminen. Selkeyden tilassa olette selkeitä. Hyvin usein emme halua olla selkeitä, sillä elämässämme on asioita, joita emme halua käsitellä tai joita emme osaa käsitellä. Meillä ei ole sisäisiä taitoja näiden kysymysten käsittelemiseen. Tunnetilamme ei ole valmis tähän haasteeseen.
 
Olette kaikki astumassa tähän todellisuuteen. Kun teillä on selkeyttä, voitte ryhtyä toimiin ja siirtyä eteenpäin, mutta jos taas jäätte tukahduttamisen ja kieltämisen tilaan, paljonkaan ei oikeastaan voi tapahtua elämässänne, ette voi oikein siirtyä eteenpäin ettekä pysty kohtaamaan haasteita.
 
Lähellänne on aina joku, joka voi auttaa teitä astumaan tähän uuteen todellisuuteen. Hän on ehkä ottanut omat askeleensa aiemmin elämässään ja hänen energiakenttänsä tietää, miten johdatetaan teitä ja opastetaan teitä, miten sallitaan liikkumisenne eteenpäin elämässä. Teidän on tiedettävä ja teidän on oltava hyvin varovaisia siinä, keneltä kysytte, koska joskus tuolla ihmisellä on omat tavoitteensa, omaksi hyväkseen ja hyödykseen.
 
Voitte pitää tätä ihmistä ystävänä, ja kenties hänellä on tiettyjä suhteita, ja tietyillä elämänne alueilla hän voikin auttaa teitä ja olla ystävänne, mutta kuitenkin toisilla alueilla hän on väärä ihminen, jolta kysyä neuvoa. On todella tiedettävä ja todella ymmärrettävä mitä haluatte ja mitä haluatte tehdä omalla elämällänne. Esittäkää itsellenne kysymys: "Mitä todella haluan?" "Jos olisin täysin vapaa, mitä tekisin?"
 
Vastaus: sinun on tehtävä se joka tapauksessa, tee se joka tapauksessa!
 
Esitä siis itsellesi kysymys: "Mitä tekisin, jos olisin todella vapaa?" Pudottaudu tuohon vapauden tilaan.
 
Tässä salissa juuri tänä iltana energiat ovat hyvin lempeitä ja hyvin hienovaraisia, eikä hienovaraisuus merkitse heikkoutta. Hienovaraisuudessa on oma voimansa ja muotonsa, ja sillä on oma tiensä eteenpäin. Olkaa siis hienovaraisia itsenne kanssa, olkaa lempeitä itsellenne ja uppoutukaa kysymykseen, joka on todella vaivannut teitä pitkään.
 
Sallikaa itsenne päästä kosketukseen sen kanssa, minkä kanssa työskentelette. Kaikki tulee sisältä, mitä luotte omaan todellisuuteenne. Miksi siis luotte tämän todellisuuden elämäänne? Miksi olette luoneet tämän todellisuuden? Mistä siitä opitte? Mitä se on, mitä olette luoneet todellisuuteenne ja mistä ette pidä? Vaikka ajattelisittekin, että se, mitä olette luoneet elämäänne, on hallintanne ulkopuolella, esittäkää tämä kysymys: "Miksi olen luonut tämän?"
 
Mikään, ehdottomasti mikään ei ole hallintanne ulkopuolella. Olette vetäneet nämä tapahtumat elämäänne jonkin sisällänne olevan vuoksi.
 
Sallikaa itsenne yhdistyä ulkoiseen todellisuuteen ja samanaikaisesti sisäiseen todellisuuteen. Vain tarkkailkaa, olkaa kärsivällisiä. Vain sallikaa kuvien ilmestyä mieleenne, sillä niitä ilmestyy, niitä ilmestyy. Luomme negatiivisen todellisuuden vain, jos sisällämme on jotain negatiivista, ja näissä opetuksissa aina sanomme, että se on haavoittuneen lapsen osa, joka ei voi ajatella suoraan - se on lapsi, pehmeä, lempeä, haavoittuva. Haavoittuva merkitsee helppoa haavoittaa.
 
Mitä tapahtuu, kun lapsi on tuollaisessa haavoittuvassa ja pehmeässä tilassa? Jos lapsen ympärillä on vahingoittavia energioita, lapsi sallii rikkoa osan itsestään, se antaa tuon osan kuolla. Tavallaan tuo lapsen osa sulkeutuu ankaran lapsuuden vuoksi. Vanhempienne toiminnan tiedostamattomuudesta riippuu se, miten haavoittunut olette ja miten suuri osa lapsesta on jäljellä. Totuus on, että lapsi ei voi koskaan lähteä teistä. Se vaatii teidät kulkuneuvokseen, jotta se voi luomalla negatiivisen todellisuuden elämäänne osoittaa teille, miten haavoittunut olette.
 
Olemme usein puhuneet tästä näissä kanavoinneissa täällä Marina da Gamassa Kapkaupungissa. Tänään aiomme puhua itsepetoksellisesta lapsesta. Se sulkee aistinsa, se johtaa itseään harhaan. Se "piuhoittaa" tietyllä tapaa aivonsa uudelleen, ettei sen tarvitse kohdata todellisuutta. Jokaisella on tätä taipumusta jossain määrin. Ihmisolennon luonto on ensisijaisesti haastetuksi tulemisesta. Toiseksi, jos haaste on liikaa, ihminen astuu välittömästi ulos vilpittömyydestä. Niin kauan, kunnes teistä tulee tietoisia, ette ole vilpittömiä. Ette esitä kysymystä: "Miksi en ole rehellinen?"
 
Tietoiset ihmiset esittävät kysymyksen: "Miksi olen astunut pois vilpittömyydestä?"
 
On luontainen puolustusmekanismi astua pois vilpittömyydestä, koska jokin pelottaa teitä. Tuolla hetkellä jätätte kehonne ja jätätte tyhjän tilan. Ihmiset, jotka ovat tietoisuuden polulla, esittävät kysymyksen: "Miksi olen jättänyt kehoni ja miksi tämä on tapahtunut minulle?" Vastaus tulee hitaasti mutta varmasti, ja se tulee sellaisella tavalla, että voitte ottaa takaisin oman sisäisen lapsenne osan, saattaa tuon lapsen eheyden tilaan muodostamalla uudelleen tuon lapsen sisällenne.
 
Uudelleenmuodostaminen tapahtuu tietyllä tavalla ja siinä annetaan lapselle oikeus ilmaista, jotta voitte itse nyt oppia olemaan kohtelematta lasta samalla tavalla. Teidän täytyy tietää, miten lasta ei saa kohdella, sillä kehityksen avain tällä planeetalla on ensisijaisesti hyvänä äitinä oleminen ja toiseksi hyvänä vanhempana oleminen.

Tätä kehittyminen on. Se on rakkauden osa, se on rakkauden virtaamisen alkamista. Rakkauden virtaamista taaksepäin ja rakkauden virtaamista eteenpäin. Rakkauden virtaamista menneisyyteen ja rakkauden virtaamista tulevaisuuteen, parantamaan menneisyys ja käynnistämään tulevaisuus uuden itsenne kera tällä planeetalla, joitta voitte luoda täysin uuden maailman, uuden fantastisen näkökulman, kuten sanoimme alussa.
 
Kehityksen avain tällä planeetalla ei ole teollistuminen, vaan äitiys - tämän planeetan lapsille äitinä oleminen ja sen turvaaminen, että äideillä on tilaa ja aikaa antaa rakkautta ja hoivaa lapsilleen. Tietenkin lapset ovat tämän planeetan tuleva sukupolvi, ja länsi on kärsinyt pahasti tämän teollistuneen maailman aikana ja itä seuraa perässä.
 
Autojen, korkeiden rakennusten ja modernin teknologian maailma vie ihmiset aina vain kauemmas siitä totuudesta, keitä he todellisuudessa ovat. Kuka on ihmisolento? Mitä on ihmisolento? Tätä kysymystä kuusi miljardia ihmistä miettii. Kaikkien näiden kanavointien tarkoituksena ja tahtona on auttaa siinä, että ihmisolento, ihmisrotu on tällä hetkellä haavoittuneessa tilassa. Se on sirpaloituneessa tilassa.
 

***** jatkuu ...
« Viimeksi muokattu: 24.02.2008 14:26:39 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: