Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki  (Luettu 57293 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #15 : 05.04.2006 15:47:56 »

Kuulosti 'ihan tutulle' Asterix tuo tarinasi. Noita sattuu jonkin verran erilaisin variaatioin. Itsellenkin on vastaavaa sattunut. Ei ihan noin 'teatraalisin' rekvisiittoineen, mutta sisällöltään kuitenkin.

Opin myös siitä jotain.
Olen saanut monenlaisia selityksiä tuollaiselle toiminnalle.
Yksi niistä on se, että tuota aivan samaa tapahtuu meidän ihmisten välillä jatkuvasti. Meidän seksuaalisuus ja rakkaus kokemuksemme ovat juuri tuota samaa manipuloivaa tasoa emotionaalisella (astraali) tasolla. Meidän tapamme 'ottaa se mitä haluamme', meidän tapamme 'luoda ihmissuhteita'.
Tälläiset hyvin karkeat kokemukset tuovat sen esiin vain energeettisesti aistiville noinkin voimakkaasti.
Ne ovat julmia ja väkivaltaisia peilejä meidän seksuaalisuuden ja rakkauden 'tasosta'. Siitä miten todellisuudessa toimimme, kun vedämme toisiamme puoleemme, miten sitä ohjaa halun energia ensisijaisesti. Ja manipulointi. Miten se mitä olemme pitäneet viehätysvoimana, onkin manipulaatiota.
Ja se on todellakin hyvin epäeettistä toimintaa, elämää loukkaavaa jne. Kaikissa ilmenemis muodoissaan.

Ehkä tuollaista ei satu kuin tietyllä tapaa 'vahvoille' ihmisille, jotka eivät 'murru täysin sen alla', vaan sen kokemuksen jälkeen näkevät edessään kaksi tietä, ei enää yhtä, ja valitsevat toisen.
Toiset 'kituu' tässä manipulatiivisessa elämän ja rakkauden kokemuksessaan läpi elämänsä, eivätkä koskaan näe sitä toista tapaa kokea....

Tosin minä en voi sinun kokemustasi lähteä määrittelemään, enkä niin halua edes tehdä. Eikä se tässä edes ollut tarkoitukseni. Mutta sen voin sanoa, että tuota tapahtuu kyllä jonnin verran. Elämän monikerroksellisuuden aistiva vain kokee sen hieman eri tavalla, kuin niitä tiedostamaton.
Lähinnä kirjoitin siis omien kokemuksieni kautta.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #16 : 05.04.2006 15:49:09 »

niin, ja unohdin kiittää myös sinua Mi-Olea kokemuksiesi jakamisesta! joten kiitos!
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #17 : 05.04.2006 16:51:26 »

Kiitos vastauksistanne Sing ja Asterix! smitten

Halusin ottaa asian esille,ettei kellekkään nousisi turhia pelkoja.

Nämä kokemukset,etenkin Asterixin,toimivat varoittavina esimerkkeinä ja hyvä niin. angel

Mutta tuossa kokemuksessa ei kyllä mielestäni voida edes käyttää Reiki sanaa.
Ensinnäkin puhtaasti Reikiä käyttävät,eivät sekoita noituutta asiaan.

Ja mitä pitemmälle etenet,herkkyys energioihin kasvaa.
Meillä esim.avomies on suuntautunut shamanismiin.

Kaikki kunnia tälle hoitomuodolle,mutta sekään ei sovi minulle.

Ensinnäkin kuulen äänet hoitotilanteissa niin voimakkaina,että käytän taustamusiikkina vain jotain hyvin rauhallista ja äänen voimakkuus minimissään.

Herkkyyden kehittyessä,oppii myös tunnistamaan eri energiat,kuten Asterix tuossa mainitsikin.

Silloin pitää itse pistää peli poikki ja heti. knuppel2
Kuten Asterix viittasi Diana Cooperia siteeraten.

Kyllä,valon lisääntyessä,myös yhteydenotot eri tahoilta lisääntyvät.
Niihin ei kannata lähteä uteliaisuuttaan mukaan,vaan tarkistuttaa lähde jollakin kokeneemmalla,jos vähänkin epäilee.

On tiettyjä,hyvinkin yksinkertaisia keinoja testata lähteen alkuperä.
Mitä pitemmälle omin päin lähtee seikkailemaan,sen syvemmälle suohon joutuu.

Ja yksi tärkeä,useaan otteeseen painotettu asia on myös se,että sinä määräät milloin otat mitäkin viestiä vastaan.
Kanava siis itse säätelee ajan,eikä mikään muu.

On tapauksia,joissa ihmiset kuulevat näitä häiriöääniä jatkuvasti ja poistaminen onkin sitten jo vaikeampi asia.
Usein ne lähtevät silkasta uteliaisuudesta,ja viestit voivat alkuun olla hämäävän kauniitakin.

Varsin pian kuitenkin todellinen lähde paljastuu.Mutta ei todellakaan kannata avautua kanavaksi,jos ei asiaan ole perehtynyt.

Itselläni on kokemus vain yhdestä"ilkeästä"energiasta,joka tuli väliin hoitotilanteessa.
Mutta se energia oli kyllä niin selkeästi tunnistettavissa,että hoito katkaistiin välittömästi ja tämä vaeltajahenki ohjattiin valoon.

Ja onhan se sanomattakin selvää,ettei sellaiselle ihmiselle kannata mennä hoidettavaksi,jonka kanssa energiat ristissä.

Siksi Keijuttarelle tuossa alussa jo heitinkin vinkin kuullostella eri opettajia.

Mutta kuten kaikki täällä jo totesivatkin,oppia ikä kaikki.Ja erottelukykyämme noissakin tilanteissa itse kullekin opetetaan.

Pelkoon ei kuitenkaan mielestäni ole aihetta,sillä varsin harvinaisia onneksi tuollaiset tapaukset ovat.

Ja vielä eräs asia. Wink
Hoitaja toimii lain vastaisesti mikäli lähtee tällaisiin fyysisiin suhteisiin.
Ne eivät kuulu millään muotoa hoitotilanteisiin! police
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #18 : 05.04.2006 17:18:37 »

smitten

Ei suinkaan!Kyllä ihmisyyteen kuuluu haavoittuvaisuus!

Ja kyllä olen samaa mieltä Mi-Olean näkemyksen kanssa.
Ihminen hamuaa valtaa,henkisellä tasollakin. Undecided

Loistaa muita ylempänä ja saada näin tietynlaista palvontaa.
Ego,ego ja ego,,, Grin

Kunpa vain oppisimme käsitteen,että on lahja saada auttaa muita,ei ylpeyden aihe.
Ja ihan tavallisina vaan kuin tallaamme tällä pallolla,sen turvallisempaa meno on. angel
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 05.04.2006 17:30:14 »


Ihanaa, että tästä vihdoin puhutaan asioiden oikeilla nimillä!  smitten

Etenkin omassa tapauksessani kun asiaan liittyy vielä seksuaalienergiani hyväksikäyttö, niin se tekee asiasta vieläkin vaikeamman puhua, vaikka se on jokaisen ihmisen perusenergioita ja seksuaalisuudella on voimakas yhteys henkisyyteen ja sen kautta voi saavuttaa aivan uskomattomia henkisiä kokemuksia.

Itselleni toi valtavasti ylimääräistä painetta juuri siitä, että omaan voimakkaan seksuaalienergian ja vaikka se ei näy ulkoisessa olemuksessani, esim. vaatetuksessani mitenkään, niin tottakai ihmiset vaistoavat sen ja houkuttaa paikalle tietyn tyyppisiä ihmisiä, joita se kiehtoo.

Aloin myös syytellä itseäni, vaikka jälkiviisaana en olisi kuitenkaan voinut mitään tapahtuneelle.
Se seksuaalienergia on yksi ominaisuuteni ja se on kytköksissä henkisyyteeni kuten muutkin ominaisuuteni ja sen kanssa pitää vain elää niin kuin muidenkin ominaisuuksieni kanssa.
Tosin, kun se on myös niin voimakkaasti ruumiillinen energia, niin se tulee helposti myös heikkoudeksi.

Ja mikä on heikkoa maallisessa ruumiissa, niin se heikkous yltää myös eetteritason kehoon.  Wink

Voimakas seksuaalisuus ei ole niin mukava, miltä se ensin kuullostaa. Mikäs siinä olisi ollessa, jos kaikki muutkin olisivat samanlaisia.  Wink

Kun raja menee kirjaimellisesti lapsissa ja eläimissä, niin niiden rajojen sisälle mahtuu vielä paljon sellaista, mitä valtaosa ihmisistä ei pysty käytännön tasolla sulattamaan, yleensä oman esteisyyden tai häpeän tunteen vuoksi.

Lisäksi vielä nykyäänkin tabut istuvat niin lujassa, vaikka maailma pursuaa seksiä joka tuutista, mutta kun se tulee niin yksipuolisesti.

Nainen, joka on seksuaalisesti aktiivinen on miehen unelma, mutta käytännön tasolla suurimmalle osalle miehistä lähinnä pelottava ja itsetunnon tuhoaja.
Toinen ongelma on löytää mies, joka olisi seksuaaliselta tasoltaan yhtä aktiivinen ja avomielinen.

Minunlaiseni naiset ovat usein turhautuneita saadessaan "huonoa" seksiä ja tuollainen hypnoottisen korkea fyysinen ja eetteritason kokemus seksistä vie takuuvarmasti mennessään, minkä tuon miehen kanssa koin, joten se oli erittäin helppo naru hänelle vetää joka tasolla.
Minähän haen koko ajan korkeimpia kokemuksia myös siinä kuten muissakin elämän alueilla.

Maailma ei vain ole tasapainossa vielä puhtaan seksuaalienergian kanssa, joten sillä pystytään hyväksikäyttämään ja vahingoittamaan paljon muita ja sitä helposti käytetään henkisissä hoidoissa väärin joko kieltämällä kokonaan tai käyttämällä sitä väärin.

Siksihän on luotu Tantra ja Kama Sutrakin käyttöömme saadaksemme korkeimpia kokemuksia.. :Smiley

Mutta kuten sanottu, näitä peilejähän meille annetaan ja kieltämättä olen itsekin käyttänyt omaa seksuaalisuuttani vallan välineenä, vaikka en nyt ihan ruoskaa ole käteeni vielä ottanutkaan, niin valtaa on varsin helppoa saada juuri seksuaalienergiaa käyttämällä.  Wink

Kyllä se kolikko joutuu näyttämään ja hyväksymään molemmat puolensa.  Wink

Henkiset ihmiset joutuvat käymään kaikki nämä puhdistukset ja koulut tehtäväänsä varten läpi kaikilla osa-alueilla, eikä siitä pääse yli eikä ympäri.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 05.04.2006 17:35:01 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #20 : 05.04.2006 17:36:38 »

Suurkiitos Asterix, kun jaoit kokemuksesi !
Otsikossa Ouija-lauta tms. olen kertonut ihan vastaavanlaisista omista kokemuksistani... Kuinka minuunkin tultiin väkisin sisälle, kuinka sen johdosta silmäni punoittivat ja luulin saavani Saatanan lapsen, kuinka vesi teki minulle ylenpalttisen pahaa, meinasin repiä ristin kaulastani ym.ym. Elin sanoinkuvaamattomassa helvetissä ! Ja tuloksena jouduinkin psykoosiin ja psykiatriselle suljetulle osastolle ja paranemiseni ja peloista pääsyni vei monta vuotta. Noh, en enää edes halua moisia aikoja ajatella, enkä niistä puhua !
Sen vain sanon minäkin, että OLKAA VAROVAISIA !! Ja niin karmeaa kuin kaikki kokemani olikin, niin ymmärrän minä myös, että senkin oli tapahduttava, minun oli sekin koettava. Eli minun karmein kokemukseni vei mielenterveyteni ! Mutta tuosta on jo 3 vuotta ja nykyään olen täysin sinut sairauteni maanis-depresiivisyyden kanssa ! Vaikkakin joutuisin lopun ikääni käymään terapiassa ja olemaan psyykenlääkityksellä ! Sen jälkeen olen kasvanut huimasti henkisessä mielessä ja sain oikean tien/suunnan jota HALUAN JA AION kulkea !! Ja se on ilon, valon ja rakkauden tie !!  angel  angel  angel  angel Rakastan elämää !!
« Viimeksi muokattu: 05.04.2006 17:46:27 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #21 : 05.04.2006 17:45:27 »

""Tosin MI-Olean alkupään kirjoituksia mukaillen, olisikohan sitten niin, että mustan magian valtapiirissä on vain silloin kun on sillä tasolla että persoonalliset emootiot ovat hallitseva tekijä yksilössä. Jos ihminen on jotenkin noussut persoonansa "yläpuolelle", häntä ei voi enää hallita persoonan aseilla. En tarkoita kieltämistä ja tekopyhyyttä, vaan olemuksen koostumuksen muuttumista toisenlaiseksi, joustavaksi ja vähemmän itsetärkeäksi.""

Se mitä itse olen näistä ymmärtänyt, tutkinut ja kokenut, niin juuri se, että saadaa itsen ulkopuolelta tätä ns."yliluonnolliseksi" nimettyä tietoa, energioista, hengistä yms. niin 'hyvässä kuin pahassa' ja sitä aletaan suoraan soveltaa omaa elämään, ilman, että se kokemuksen kautta pikku hiljaa itseen kasvanutta tietoa, se mielestäni juuri aiheuttaa monenlaista ilmiötä.
Ja lisäksi se, että Reiki-energiaa jotkut pitää vain parannuskeinona, kuten nyt luetaan vaikka ortopediksi ja sitten tehdään niitä hommia potilaille ja ollaan itse siinä se parantaja. Ikäänkuin Reiki sinällään voisi olla vastaanvanlainen ammatti.
Omien hatarienkin historian tietojeni mukaan  Reiki on henkisen kasvun väline ennenkaikkea ja sillä ei suoranaisesti ole tarkoitusta 'parantaa' ketään, ikäänkuin erillisenä hoitomuotona, vaikka se niinkin voi toimia.

Periaatteessa voisi ajatella, että Reiki on itsemme yhden 'taajuuden' symbolinen ilmentymä ulkopuolellamme ja se on tarkoitus sisäistää niin, että voimme elää tätä arkeamme ja juhlaamme niin, että jokainen tekomme ja sanamme sisältää 'Reikinkin ulottuvuuden ihmisyydessä'. Se on osa jokaista, ei mikään itsemme ulkopuolinen voima. Ehkä hieman karrikoitu, mutta on pikkuisen monikerroksellinen juttu ja vaikeaa yrittää saada sekään vähä mitä itse ymmärtää, sanalliseen muotoon.

Sitä olen pohtinut, että onko lopun viimeksi tarkoitus erikseen erillään hoitaa jollain energialla, joka on jotain suurta, rakkaudellista ja korkeasta lähteestä lähtöisin, erillisenä meistä? Vai voiko olla tarkoitus, että löydämme itsestämme tuon Reikin'prinsirpin' ja sen jälkeen olemme osa sitä.....?
Ja jos käytämme sitä itsekasvumme ja oman itsemme eheyttämiseen, niin kumpi 'parantaa' toisia, se meidän sisäinen kokemuksemme vai vain se energia, jota jostain välitämme....? vai molemmat?

Ja tosiaan siis jos ihminen ei ole puhdistanut emotinaalista aluettaan ja hänellä avautuu ns.'energioiden maailma' hän ei voi välittää muuta kuin sitä energiaa, mikä hänen lävitsensä pääsee kulkemaan. Usein se tosiaan on silloin emotionaalista enegiaa, eli astraalitason energiaa. Jos ihminen on saanut itsensä ulkopuolelta käsitteitä astraalimaailmasta, hän kokee ne sillä tapaa. Jos taas ihminen käsittelee emootiot ja traumat psykologisesti, hän kohtaa ne sillä tapaa.
Periaatteessa voisi pitää tuolaista juuri 'persoonansa yläpuolelle nousemisena', että ei kykene käsittelemään emotionaalisia tunteitaan tunnetaolla, vaan muuntaa ne energiaksi itsensä ulkopuolelle...
Ja toisaalta voihan ne 'kanavat' olla vaikka mille tasoille auki, varsinkin, kun niitä nykyään saa 'avattua' helposti ja jos kuitenkin ihminen elää vielä enemmäkseen emotinaalisen tasonsa kautta, sitä tiedostamatta, voi näillä energioilla kyllä kikkailla...

Itse kuitenkin arvostan Reikiä myös hoitomuotona, ehkä olen hieman eri mieltä, miten sitä tulisi käyttää yms. Mutta mitään pelättävää siinä ei ole. Saatamme vain joutua kohtaamaan pelkojamme eri muodossa, kuin kohtaisimme ne tunnetasolla...
Oikeastaan kai tärkeintä on omat motivaatiot, miksi haluaa mennä Reiki kurssille..? Siksikö, että olisi jotenkin henkisempi ihminen tai että energiat ovat jotenkin 'yliluonnisen kiehtovaa maailmaa', vai vain siksi, että voi eheytyä ja on valmis kohtaamaan kipujaan ja sitä kautta ehkä jopa auttamaan ja tukemaan muita...yms.
Sen jälkeen on vain uuden 'oppimista' ja 'kohtaamista'.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #22 : 05.04.2006 17:52:39 »

Minulla kaikki tuo kokemani oli juuri sitä, että EN OLLUT VALMIS henkimaailman asioihin, vaikka LUULIN olevani ! Otin vastaan kaikenlaista mahdollista ja pidin sitä vain mahtavana Jumalan lahjana ja henkisyyden kasvuna... Uskoin sokeasti vaikka mitä... Sitten lopulta kun olinkin psykoosissa, en todellakaan tiennyt mikä on totta ja mikä harhaa. Olin totaalisen sekaisin ! Jäin jonnekin henkimaailman pimeiden voimien "vangiksi" ikäänkuin. Enkä meinannut millään päästä pois ! En myöskään OSANNUT SUOJAUTUA MILTÄÄN !!
Noh, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin ja opinpahan "läksyni" oikein rankimman kautta...
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #23 : 05.04.2006 18:13:26 »

Niin, unohdin myös mainita, että olin erään tuttuni reiki-hoidossa tässä viikonloppuna ja se taas oli MAHTAVIN positiivinen kokemus/elämys, mikä minulla ikinä ollut !
Aikoinaan jouduin käymään fysikaalisessa ja ns. normaali niska-hartiaseudun hieronnassa, muttei vedä vertoja tuolle kokemukselle !!  smitten  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 05.04.2006 18:38:18 »

Reiki on uskomattoman hyvää silloin, kun se tulee puhtaista lähteistä ja sen kyllä pystyy havaitsemaan.  smitten

Korjaukseksi vielä Gigiannelle, ettei minua kukaan ottanut väkisin.. kyllä minä ihan itse olin täysillä mukana hommassa...   :Smiley

Mistä lie sitten tulee tuo voimakas vietti.. jostain pitkän elämäni ajoiltani, kun olin Geisha, temppelihaaremin jäsen, papitar, naistenmies, rakastaja, rakastajatar, maksullinen, kurtisaani, lunttu ja playboy...  :Smiley

Kyllähän tuo on minua seurannut läpi elämien ja tiedän varmasti seksuaalisuuden yhteyden henkisyyteen..  Wink Kuhan vain muistaisin kaikki sen osa-alueet.  idiot2

Tuli muuten vielä mieleen, kun hoidot näin kokonaisuudessaan ovat esillä, niin olen ollut ainoastaan 3:lla henkisellä hoitajalla (esim. Reiki), jotka eivät ole ehdotelleet tai muuten "antaneet ymmärtää" olevansa kiinnostunut muuhunkin kuin pelkkään hoitoon kanssani.

Siis miehistä että naisista ja olen käynyt useilla ja useissa erilaisissa paikoissa ja eri maissa.. tosin en tietenkään suostu ihan kaikkeen ja kuittaan asian usein huumorilla, että asiasta jää hyvä mieli sille toiselle.  Wink

Samaa tapahtuu minulle hierojilla, kampaajilla, lääkärissä ja kummaa kyllä pappisihmiset seurakunnissa, kun vielä harrastuksieni vuoksi niissä pyörin.
Kuten sanottua, ei minunkaan tarvitse kaikkeen suostua, enkä olekaan, mutta vähän hassua, että juuri tälläiset "hoito"-ihmiset tuntevat vetoa minuun?  idiot2

Usein juuri naispuoliset selittelevät jälkikäteen ehdotustaan, että ei oikein itsekään ymmärrä itseään, koska on täysi hetero jne.

En vieläkään oikein "muista" mitä olen kerännyt elämistäni energioihini, koska en ainakaan tietoisesi flirttaa tai anna signaaleja lähempään kontaktiin. Useinhan sitä vaan pötköttää repo rankana silmät kiinni hoitajan käsittelyssä.  idiot2

Asialla ei ole eroa, onko minulla tyydyttävä suhde vai ei.

Pyydän anteeksi, jos tämä avoimuuteni asiassa loukkaa jota kuta.

Kysymyksessä on omat energiani, joille haen selkeyttä, ei siis Reiki tai muu hoitomuoto.

Muilla vastaavia kokemuksia..?

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #25 : 05.04.2006 18:51:13 »

Korjaukseksi vielä Gigiannelle, ettei minua kukaan ottanut väkisin.. kyllä minä ihan itse olin täysillä mukana hommassa...   :Smiley
Lainaus
Juups, ymmärsin siis tuon väärin... Minulla ihan päinvastoin... Eli vaikka tottakai nautin, niin kaikki se loukkasi ja ahdisti minua, koska en sitä halunnut ja silti niin tapahtui... Se oli iljettävää ja ärsyttävää ! Ja kun sitä tapahtui melkeinpä missä vaan... Istuin vaikka bussissa ja kuulin äänen, että kohta minua piip... paksu...piip... Ja niinpä sitten voihkin bussissa... YÖK, INHOTTAVAA !!  buck2
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #26 : 05.04.2006 19:02:45 »

Asterix!
Hiukan tämän tyyppisiä asioita on sivuttu eri ketjuissa täällä. Kuten "seksisuhteet ja yhdenillanjutut" sitten oli jossain tantra ketjussa.

Kuten tuossa aiemmin kerroin, olen myös kokenut tuon seksuaalienergian manipuloivan käytön ja juuri niin, että fyysistä kosketusta ei tarvita. Tosin ei taida kokemukseni olla ihan noin voimakas, mikä sinulla on ollut. Ainakaan ulkoisesti.
Jotenkin olen päässyt käsitykseen, että astrologisesti Lilith myös voisi liittyä jollain tapaan aiheeseen...?

Itse olen näitä juttuja myös tutkaillut ja pohtinut (kokenut) ja juuri myös tuota seksuaalienergiaa ja sen voimakkuutta yms...
Hiukan nyt meni kai off topic...  Embarrassed
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #27 : 05.04.2006 19:15:33 »

Itselläni on olleet todella "hyvät" hoitajat. (Olen ollut hoidossa vain John Cosgrovella, Yhdellä hänen oppilaallaan ja kurssikavereillani.) Tarkoitan siis sitä, ettei ikinä ole tullut mieleen että tapahtuisi jotain pahaa. Joka päivä kyllä suojaan itseni kutsulla.  smitten smitten
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #28 : 05.04.2006 20:55:17 »

Kiitoksia vaan kaikille kaikesta..ei ole tullut mieleenkään että moista voisi tapahtua, vaikka onhan sitä kaikenlaista kuullut, mutta on sitten yhdistänyt ne eri asioihin. Myös ihanaa lukea näitä juttuja, kun teillä on niin sana hallussa... itselläni ei ole vielä sanoja tälle kaikelle, vain tunne.   angel

Kysyinpä tässä vaan, että millä suojaudutte huonoilta energioilta? Siis ihan vaikka niinkin arkipäiväisesti kuin tuttavien tilityksiltä saati sitten vastaantulevien hurjilta fiboilta. Olen itse kyllä aikamoinen p..kaimuri enkä aina tiedä mikä avuksi. Vaikea kulkea kaupungin läpi pysyen samalla koko ajan omassa keskuksessa eikä lähteä mukaan toisten energioihin.  Embarrassed
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Mirjam
Vieras
« Vastaus #29 : 05.04.2006 21:13:47 »

Minun pitikin vielä kiteyttää omaa kantaani jo päivemmällä, mutta en ole ehtinyt.
Nimittäin juuri nuo ns.'lieveilmiöt', joista tässä ketjussa on kirjoitettu, ei nimenomaan ole missään tekemisissä Reikin kanssa. Niihin voi törmätä matkallaan 'kohti Reikiä', mutta ne ei ole sitä.
 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: