Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringonpimennys  (Luettu 92359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helinä
Vieras
« Vastaus #45 : 08.07.2006 22:03:26 »

Kuunpimennys osunee myös transitoivan uranuksen kanssa. Mitäsköhän se merkkaa?

No jos nouseva kuunsolmu voi olla pahimmillaan itsekkäitä pyrkimyksiä - uranus voi lisätä tätä pyrkimystä.  Shocked
- Onneksi tuo  kalat on enemmän uhrautuvaa sorttia - ei siis enää sitä samaa  oinas egoismia... Antaa tulla vaan - mä luulen että tää on parempi.
 smitten

 kalat hallitsija  neptunus on ollut jo pitkään  saturnus puristuksessa.

Voi olla että Terveesti itsekäs toiminta saa vihdoin mahdollisuuden. Pitää kai sitä omaa tunne-elämääkin joskus hoitaa - tai ainakin  chiron haavoja parannella...? - Luulen että tää on luonteva vastaveto  pluto  aspect_tri  oinas  aspect_tri  saturnus -valtapelin alle jääneille yksilöille...  buck2

Tosin tietty parhaimmillaan tämä voima kolmio saa hoitaakseen jotain epäitsekkäämpää vuorostaan? angel
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 09.07.2006 14:29:34 »

Heips!!

En ole ihan vielä päässyt pimennysten aspekteihin saakka, joten niistä tarkemmin myöhemmin, mutta Celeste Teal suosittelee 3 asteen orbia kun kyseessä on "henkilökohtainen pimennys" eli pimennys osuu yhtymään tai oppositioon syntymäkartan taivaankappaleeseen.
Myöhemmin näistä lisää...

Yleensä pimennyksen merkin hallitsija paljastaa paljon siitä kuinka pimennys ilmenee, asioita joita se nostaa esiin ja ihmiset keiden asiat nousevat valokeilaan.
Mutta on olemassa myös erityistilanteita, jolloin pimennyksen hallitsija ei olekaan sen merkin hallitsija, jossa pimennys tapahtuu.

Pimennyksissä  aurinko ja  kuu (luminaarit/ luminaries) ovat ainutkertaisessa suhteessa samassa merkissä (=  aurinko pimennys) tai oppositiossa (=  kuu pimennys), MUTTA JOS JOKU MUU PLANEETTA ON 3 ASTEEN ETÄISYYDELLÄ TAI LÄHEMPÄNÄ  aurinko :A TAI  kuu :TA siitä tulee uusi pimennyksen hallitsija ja tämä uusi hallitsija ilmentää pimennyksen mukanaan tuomaa viestiä.

Nyt loikin takaisin ulos varjoon lueskelemaan... Palaillaan taas...  coolsmiley  Cool
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #47 : 09.07.2006 15:12:32 »

Hei Emelia ja muut..
mitenkäs sitten suu pannaan jos lapsen syntymän aikoihin on ollut auringonpimennys (..ja kolmen orbin sisässä)?
Sitten on vielä niin "hauskasti" että mikäli pimennyksen konjuktio syntymä-aurinkoon ei riittäisi, niin onnenpiste on täsmälleen oppositiossa tuohon syntymä-aurinkoon..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #48 : 10.07.2006 16:59:28 »

Hei Emelia ja muut..
mitenkäs sitten suu pannaan jos lapsen syntymän aikoihin on ollut auringonpimennys (..ja kolmen orbin sisässä)?
Sitten on vielä niin "hauskasti" että mikäli pimennyksen konjuktio syntymä-aurinkoon ei riittäisi, niin onnenpiste on täsmälleen oppositiossa tuohon syntymä-aurinkoon..

Syntymäkartalla se tarkoittaa, että Ylä- tai Alasolmu sijaitsee yhtymässä/ oppositiossa Auringon kanssa. Nämä jutut liittyvät Karmiseen Astrologiaan. Myös itselläni on omalla syntymäkartallani Auringon ja Alasolmun yhtymä. Se merkitsee sitä, että helmikuussa ENNEN syntymääni tapahtui Kuun pimennys 180 asteen päässä eli oppositiossa syntymä-Aurinkoni asteeseen.

Myös minun syntymäni aikoihin oli Auringonpimennys.. 6 päivää syntymäni jälkeen, mutta se oli jo 8 asteen päässä omasta Auringostani.
Mutta huomasin juuri että hyvä ystäväni on syntynyt tasan vuosi tuon Auringonpimennyksen jälkeen.

Oikeastaan minua kiinnostaisikin enemmän ÄIDIN kartta, kuin lapsen..  :Smiley Koska pimennykset "elävät" linnunradalla pidempään kuin vain sen pimennys -hetken ja pimennysten edustamat asiat/ tapahtumat toistuvat vielä usein sen hetken jälkeen...

Mutta tästä vähän myöhemmin lisää... Olen just hyvässä lukuvauhdissa, eikä ulkonakaan ole niin kauhean kuuma!  coolsmiley  Cool


tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #49 : 10.07.2006 18:58:06 »

Hei Emelia ja kiitos nopeasta vastauksesta.
Hmm, nuo kuunsolmut eivät kylläkään tee mitään kuviota aurinkoon nähden. Onnenpisteellä tarkoitin sitä mikä lasketaan  aurinko, kuu ja  askendentti asteluvuista. Tämä onnenpiste on neitsyessä, Aurinko Kaloissa. Solmut taas Veskari-Leijona-linjalla.
Minkähän vuoden helmikuussa olet syntynyt? Itse synnyin vuonna 71 vain päivä auringonpimennyksen jälkeen..
Mutta palailehan asiaan kun joudat. On se ihana kun vihdoin satoi, ukkosti ja salamoi !!
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #50 : 17.08.2006 10:17:43 »

Lainaus käyttäjältä: Emelia
Seuraava Auringonpimennys on myös jo aika lähellä, reilun 3 kuukauden päässä, 22.9.2006
29 astetta  neitsyt 20'

Nostetaanpa nyt, kun asia alkaa tulla ajankohtaiseksi. Minulle tämä pimennys osuu sitten syntymäkartan Plutolle 5. huoneessa ja siipalle Plutolle 8. huoneessa... Kun ensin tuo kuunpimennys osuu syntymäkarttani Kuulle, niin voisin sanoa, että hiukan "jänskättää"  Shocked
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #51 : 17.08.2006 10:23:06 »

Lainaus käyttäjältä: Emelia
Pimennyksissä  aurinko ja  kuu (luminaarit/ luminaries) ovat ainutkertaisessa suhteessa samassa merkissä (=  aurinko pimennys) tai oppositiossa (=  kuu pimennys), MUTTA JOS JOKU MUU PLANEETTA ON 3 ASTEEN ETÄISYYDELLÄ TAI LÄHEMPÄNÄ  aurinko :A TAI  kuu :TA siitä tulee uusi pimennyksen hallitsija ja tämä uusi hallitsija ilmentää pimennyksen mukanaan tuomaa viestiä.

...Tässä tapauksessa sitten Uranus olisi tulevan Kuunpimennyksen hallitsija, eikö niin? Minulla vielä tuo  kuu aspect_con tr. uranus päällä...
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #52 : 17.08.2006 10:34:49 »

Kiitoksia Emelia virikkeellisestä lukuannista! Törmäsimpä pitkästä aikaa johonkin alueeseen astrologiassa, mihin en oikeasti ole perehtynyt lainkaan Smiley.


Pallaskissa: tuo heittosi lintunuhan tulemisesta on jotenkin sellainen, mihin päätelmän tulin viime kevättalvella. En tarkalleen muista, mitä kaikkea siinä oli, jotta näin ajattelin. Merkurius taisi ainakin perääntyä (ehkä muutama muukin planeetta), saimme siis lisäaikaa tulevaa varten..

Täytyypi mennä tutkaileen pimennysaspekteja. Kiusaan Emelia sua varmasti kysymyksilläni vielä.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #53 : 17.08.2006 10:42:00 »

Pallaskissa:

Melkoiset transiitit  Shocked!
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #54 : 17.08.2006 10:54:54 »

Lainaus käyttäjältä: Hansuli
Pallaskissa:

Melkoiset transiitit  Shocked!

No onhan tässä tapahtunut jo yhtä sun toista edellisen auringonpimennyksen (joka oli oppositiossa Aurinkooni) jälkeen... AP-kartalla (joka on voimassa vielä puolisentoista kuukautta) on kaksi Yodia, ja tällä hetkellä seuraavat pidempikestoiset transiitit päällä: saturnus IC:llä, tr.  uranus yhtyy Kuuhun,  uranus aspect_tri askendentti , neptunus aspect_tri  venus , saturnus aspect_opp  mars, jupiter aspect_squ mars , jupiter aspect_squ keskitaivas, jupiter aspect_tri  askendentti , jupiter aspect_tri kuu , saturnus aspect_sex venus ...

Milloinkahan sitä pääsee tästä puristuksesta, toivottavasti ennen kuin Pluto alkaa neliöimään stelliumia... Heheh.

No totuuden nimissä on sanottava, että suurin osa noista nyt päällä olevista on "pehmeitä" kuvioita, varmaan osaltaan vaimentavat rankempien puristusta.   
 
« Viimeksi muokattu: 17.08.2006 11:07:37 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 17.08.2006 19:31:51 »

Heips!!!

Tämäkin aihe on ollut mielessäni, mutta olen viime viikot olen ollut solmussa progressioiden kanssa ja pari Auringonpaluutakin odottaa tulkintaa.. omani ohella.. Mutta lupaan palata tähän asiaan ennen Kuun pimennystä ja ennen Auringonpimennystä...  :Smiley  angel
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #56 : 17.08.2006 22:13:52 »

Onpa mielenkiintoista tulossa vaikka eihän sitä itselle osaa sanoa mitään, sitten kun se on ohi niin ajattelee että juuri noinhan sen pitikin mennä  Embarrassed mutta asiaan: syntymäkartalle
Kp tulee Ac:lle joka on yhtymässä alasolmuun ja tr  uranus tulossa  kalat
Ap taas 7h.  aspect_con  neptunus neitsyt

AP-kartalla: Kp on 6h kärjellä ja Ap taas on 12h puolella
sekä  uranus toimii Jumalan sormen kärkenä  saturnus 10h sekä Ac ja alasolmu  aspect_sexShocked
Mitähän sitä nyt viritellään  idiot2

Kiitollisena kommenteja kiitos  smitten

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 17.08.2006 22:54:41 »

uranus valaisee elämäntehtäväsi psyykkis-fyysisenä sielunpaimenena,
"terve sielu terveessä ruumiissa"
näkymättömän energian hyväksikäyttö,
unikuvien salattu maailma aukeaa,ja alitajunnan virta on ehtymätön muokaten minäkuvaasi uuteen uskoon
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #58 : 18.08.2006 21:08:56 »

uranus valaisee elämäntehtäväsi psyykkis-fyysisenä sielunpaimenena,
"terve sielu terveessä ruumiissa"
näkymättömän energian hyväksikäyttö,
unikuvien salattu maailma aukeaa,ja alitajunnan virta on ehtymätön muokaten minäkuvaasi uuteen uskoon
Kiitos taas Nikki  smitten

Jotenkin kun  pluto on  keskitaivas ja Gk:ssa tavallaan odotankin mielenkiinnolla mitä nyt sitten annetaan "tehtäväksi".
Unessakin eteeni laitettiin paperi joka minun oli allekirjoitettava ja tunsin ettei siitä voinut kieltäytyä, mutta mitä olen sopinut ? Pahus kun olen ollut "kuulolla", mutta hiljaisuutta vaan ja korvissa kohisee...

Ensivuoden 8.1 alkaa  skorpioni  askendentti AP-kartalla ja ihmettelenkin kun olen saanut lasteni asiat selviksi, niin nytkö sitten alkaa oma sukellus syvyyksiin ja sieltä sitä voi sitten tulla mitä vain menneisyydestä.  Shocked

Ehkä olenkin jo tottunutkin näihin Chaoksiin kun se on tasan tarkkaan Ac  kalat
 kauris vaan haluaisin pitää ohjakset itsellään,  kalat  askendentti on niin mukavaa myös kellua ja antaa mennä  angel

 Wink Mateve   smitten      smitten      smitten
tallennettu

mateve
enkeli
Vieras
« Vastaus #59 : 06.09.2006 20:38:40 »

Lainaus käyttäjältä: Emelia
Pimennyksissä  aurinko ja  kuu (luminaarit/ luminaries) ovat ainutkertaisessa suhteessa samassa merkissä (=  aurinko pimennys) tai oppositiossa (=  kuu pimennys), MUTTA JOS JOKU MUU PLANEETTA ON 3 ASTEEN ETÄISYYDELLÄ TAI LÄHEMPÄNÄ  aurinko :A TAI  kuu :TA siitä tulee uusi pimennyksen hallitsija ja tämä uusi hallitsija ilmentää pimennyksen mukanaan tuomaa viestiä.

...Tässä tapauksessa sitten Uranus olisi tulevan Kuunpimennyksen hallitsija, eikö niin? Minulla vielä tuo  kuu aspect_con tr. uranus päällä...

Samoin minulla huoneessa 12. Mitähän tuo mahtaa merkitä???
Lisäksi  kuu tekee  aspect_con radix-kartan kuuhun, joka taas radix-kartalla tekee  aspect_tri  aurinko  ja   aspect_tri  neptunus ja on vielä oppositiossa  pluto :oon.
Vaikuttaako tuo kuunpimennys silloin noihin kaikkiin?? ja mitenkähän??



tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: