Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heippa kaikki re-inkarnaatioon uskojat!  (Luettu 12683 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 01.03.2006 23:14:17 »

Miltä tuntuu ajatus syntyä mahdollisessa seuraavassa
ruumiillistumassa vastakkaisen sukupuolen primaarit
indikaattorit, tai jotain, omaavaan roppaan?

 tickedoff
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #1 : 01.03.2006 23:18:52 »

Muistan kyllä miltä tuntuu olla miehen kehossa. Grin
Ei se tunnu yhtään sen kummemmalta - kaikkeen tottuu. Ihan niinkuin valkoiseen nahkaan tai ruskeisiin hiuksiin.

Elän siinä uskossa ja toivossa että tämä kierros olisi viimeinen fyysisessä olomuodossa täällä. Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 02.03.2006 00:51:12 »

Muistan kyllä miltä tuntuu olla miehen kehossa. Grin
Ei se tunnu yhtään sen kummemmalta - kaikkeen tottuu. Ihan niinkuin valkoiseen nahkaan tai ruskeisiin hiuksiin.

Minä muistan myös "hämärästi", lähinnä unien kautta tulleet nämä muisti/tunnekuvat miltä tuntui olla miehen kehossa. Kyllä siinä olossa joitain pieniä eroavaisuuksia oli. :Smiley Miehenä ollessa oli jotenkin erilainen vahvuuden ja semmoisen energisyyden tila noin niinkun fyysisesti. Hyvin vaikea sanoin kuvailla.  uglystupid2

Lainaus
Elän siinä uskossa ja toivossa että tämä kierros olisi viimeinen fyysisessä olomuodossa täällä. Undecided

Kuin myös...  angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 02.03.2006 01:01:57 »

Hah!

Minä kävin tässä kerran sellaisen auranlukijan luona, joka aikansa tulevia sairauksia ja geenejä tutkien ja kertoillen kysyi, että mitäs haluat tietää.

Sanoin, että 'miksi minusta on aina tuntunut niin vaikealta sopetua tähän naisen rooliin'.

Hän katsoi minua hetken ja naurahti: - Ei tuo ihmekään, sinulla on ollut niin pitkä miesputki edellisissä elämissä.

Saihan se minut mietteliääksi.  Undecided
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #4 : 02.03.2006 07:25:48 »

Elän siinä uskossa ja toivossa että tämä kierros olisi viimeinen fyysisessä olomuodossa täällä. Undecided

 tickedoff

               JUST´NIIN,  crazy2

E L E T Ä Ä N   K U I N   P E L L O S S A ,  V I I M E I S T Ä   K E R T A A 
                         2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #5 : 02.03.2006 09:55:42 »

jaa minullakin aika pitkä miesputki ollut takana. olen sitä joskus miettinyt, että seuraavassa elämässä olen mies, mutta... niin kuin sanottu kaikkeen tottuu. on tässä naisena olossa omatkin puolensa, niin että mulle kait on ihan sama minkälaisessa kehossa sitä asustaa, kuhan sillä pääsee liikkumaan ja täyttää muutenkin ihmiskehon merkit.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 02.03.2006 10:07:10 »

Lainaus
Muistan kyllä miltä tuntuu olla miehen kehossa.
Ei se tunnu yhtään sen kummemmalta - kaikkeen tottuu. Ihan niinkuin valkoiseen nahkaan tai ruskeisiin hiuksiin

Minäkin muistan elämiäni miehen kehossa (samoin pienen pojan kehossa), joskin niitä ei ole kuin muutama muistissa. Eipä se ole sen ihmeempää kuin tämä naisena oleminenkaan loppupelissä, ihan sama sieluhan (eli Minä) siellä pohjimmiltani olen, fyysisestä ulkomuodostani huolimatta  Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #7 : 02.03.2006 10:50:42 »

Eiköhän sitä olla jo oltu niin monenvärisissä ja -mallisissa kehoissa, toimittu niin monilla eri tavoilla ja oltu sekä miesnä kuni naisna, jotta eihän tuo paljoa hetkauta 2funny

Mutta sitä en mene sanomaan, että niin kovin runsaasti tänne kinuaisin päästä uudestaan... eiköhän tässä jo ala oppimaan... toivottavasti:uglystupid2: Grin Cheesy
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #8 : 02.03.2006 11:31:57 »

Vähän samoja mietteitä kuin Elektrallakin, ei ainakaan tällähetkellä mitään hinkua syntyä uudestaan, mutta taiaa olla ennenaikaista haaveilua. Eletään nyt tämä elämä ensin.

Palaamaan tänne joudutaan, jopa satoja kertoja. Elämässä riittää opittavaa, ei tämä niin yksinkertaista ole. Numerologian mukaan, tämän elämäni elämänopetuksen numero 5. Se oli myös edellisen elämäni läksy, mikä jäi kesken. Siksi siis synnyin tänne uudelleen, saattaakseni tämän oppiläksyni päätökseen. Yritän tälläkertaa  selvityä paremmin.

 Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #9 : 02.03.2006 13:50:09 »

.... Numerologian mukaan, tämän elämäni elämänopetuksen numero 5. Se oli myös edellisen elämäni läksy, mikä jäi kesken. Siksi siis synnyin tänne uudelleen, saattaakseni tämän oppiläksyni päätökseen. Yritän tälläkertaa  selvityä paremmin....

Kyse ei välttämättä ole siitä, ettetkö olisi totetuttanut edellistä elämääsi suunnitelmien mukaan. Tätä yhtälöä nimittäin ilmenee esim. sellaisissa tilanteissa, kun on pitänyt tehdä 'muutos' elämänpolullaan esim. sodan vuoksi ja tehtävä on pitänyt jättää kollektiivisten syiden vuoksi kesken.  Wink

Olet halunnut kuitenkin jatkaa opintosi loppuun, ja käytät tätä mahdollisuutta tässä elämässäsi Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #10 : 02.03.2006 15:12:01 »

Aikonaan koin täällä olemista silkkana rangaistuksena ja tylsänä juttuna, mielummin
olisin halunnut olla jossain muualla (liitelemässä vailla inhimillisyyden "tuskaa" ja "tunteita", "oppeja" ja "polkuja") ja tehdä jotain muuta, kunnes huomasin, että kaikki nuo
jutut oli syntyisin suuttumuksesta ja omien oppiläksyjen kieltämisenä, eli en halunnut
ottaa vastuuta omasta elämästäni/opeistani ja siitä, että maaplaneetta ja sen tietoisuus + oma tietoisuus on se mitä on ja että kaikki me täällä ollaan ja tullaan olemaan aina omasta vapaasta tahdosta ja syystä.

Kun pääsin käsiksi tähän tunteeseen ja muistin kuinka halukkaasti halusin tänne tulla oppimaan ja auttamaan, asenteeni muuttui, mutta toki on paljon niitä hetkiä jolloin koen, että nyt olisi tarve "käyttöohjeille", eli kuinka tämä homma pelaa ja mitkä ovat ne puitteet, säännöt ja lait minkä alaisena olemme ja opimme maaplaneetalla.

Voisi ottaa sen haasteena vastaan:

Jaahas, nyt ollaan tällä planeetalla tällä kertaa, tietoisuuteni on se mikä on ja mahdollisuuteni  kasvuun ovat seuraavat, voi siis tutkia miten täällä toimitaan, mitkä ovat ns lait ja oppia miten tämä homma toimii ja miten itse voi toimia, jotta ei aina "tarvitsisi" tulla uudestaan mutta että todella sisäistää sen, että jokainen meistä on täällä omasta vapaasta tahdosta ja että kun sen muistaa, ei haluaisi olla missään muualla, tuolloin tarttuu elämään kiitollisena ja ottaa haasteet vastaan, hyväksyy millaista on olla ja elää ihmiskehossa ja miten voimme kaikki auttaa ja oppia, kasvaa ja että ainoa pääsylippu "pois" täältä on RAKKAUS, HARMONIA, TASAPAINO JA OMAN POLUN KULKEMINEN, tai sitten EI  Wink

Mielenkiintoisaa on kuinka paljon ihmiset kokevat vieläkin tämän planeetan tylsänä ja kurjana.

Helppoa tämä ei ole, mutta olen saanut kuulla senkin, että nykyään tänne on kova ruuhka ja että valikoidusti valitaan kuka "pääsee" tänne, ilmeisesti tämä on erittäin haasteellinen ja opettava paikka, vai mitä  Wink

Tulen mielelläni takaisin, mikäli tarvetta on, on täällä paljon hyvääkin mutta paljon on vielä korjaamatta, eikä haittaa tulenko naisena vai miehenä vai ihan tuulen energiana, you never know  Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #11 : 02.03.2006 16:01:30 »

Hips!  Cheesy

Olenkohan minä uusia asukkaita täällä Maa-planeetalla, koska olen aivan ihastuksissani. Minulta kerran kysyttiin uskonto-asioissa, että enkö minäkin halua pelastua. Sanoin että en. Pelastua mistä? Miksi? Mitä se pelastuminen tarkoittaa? Jos se tarkoittaa ihmiskunnan pelastumista, niin totta maar olen mukana.

En haluaisi pelastua tai valaistua vielä. Sillä tämä olotila, tämä maailma on niin ihmeellinen, vaikka joskus nenä maata laahaa.  buck2
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #12 : 02.03.2006 19:46:13 »

Mistäköhän mie sitten olen???

Joskus 3-4vanhana muistan ajatelleeni kun istuin mummini takapaksilla (pyörän kyydis)...niin...katselin ja mietin että tää ei ole mun mummi eikä äiti ole äiti eikä isä ole isä...että nää on varmasti jotain avaruusolioita jotka on siepannu mut....hmmm...
no eihän siinä muuten mitään mut joistain alieneistaki kuulin ekan kerran vasta kouluikäsenä...
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #13 : 02.03.2006 20:05:35 »

Jeh!

Eräässä keittiössä, jossa työsnkentelin, oli aivan hirveän ilkeä kokki. Hän nöyryytti ja itketti nuoria tyttöjä ja kerran he laittoivat kirjelmänkin, että tätä kokkia ei kukaan kestä. Vaan kun oli niin hyviä ruokia!! Minua hän ei saanut suuttumaan, vaikka sanailin hänelle joskus kyllä sutjakkaasti takaisin. Kaikkein mojovin juttu, millä hän yritti minua loukata: - Sinä se et ole tältä planeetaltakaan!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #14 : 02.03.2006 20:07:16 »

Hei Metsatonttu
Ihme ja kumma, kun ajattelen samalla tavalla-juuri pelastumista mutta mista ihmeesta???
Valaistumista, en ole ikina saanut, vaan oivalluksia silloin talloin.
Reinkaartiosta senverran, etta nain noin 2 vuotta unta vanhasta naisesta joka hymyili viisaan nakoisena unissani ja paketista ja tiesin sisallon, sain lopulta paketin Dalei Laman kautta Espaniasta.Olin sailyttanyt sen itse todistuksena reinkaartiosta ja siella oli esim. sormus laitoin sen keskisormeeni ja se sopi taydellisesti.
Terkkuja Diamond
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: