Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entiset elämät  (Luettu 62597 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
purontaka helinä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 24.10.2005 18:08:18 »

Sad Osisiko joku viisaampi kertoa mitä olen mahtanut edellisessä elämässä tehdä kun nykyinen tuntuu niin rangaistukselta. Cry
tallennettu
Fish
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2005 18:47:43 »

Rakas astro ystävä, tiedän ettet ole tehnyt mitään väärää vaan olet juuri nyt aivan oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan!! smitten Ja sehän on siunaus! angel
Joskus kun tuntuu oikein pahalta,  niin pyydä saada olla vain Jumaluutesi valon puhdas kanava ja sen jälkeen vain ole. :Smiley Näin se tumma tunne häipyy kuin itsestään!!  Ihmis mieli kun on tottunut siihen harhan luomaan illuusion, että kaikki menisi päin p:tä ja sitä harhaa olemme täällä nyt kaiki yhdessä poistamassa!! Sillä kaikki on vain kaunista ja ihanaa, kunha sen oikein oivaltaa!!
Lähetämpä Sinulle rakkautta valaisemaan omakin oivalluksesi tästä ihanuudesta! smitten smitten
tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2005 19:28:51 »

Hei! Mikä yhteensattuma,eilen juuri keskustelimme ystäväni kanssa entisistä elämistä ja karmasta. Wink Mulla kanssa on tunne että mulla on virheiden maksujen aikaa tää elämä,vaikka kuin ja kovin koetan asioiden järkeistämistä ja selvimistä ei mikään tunnu pelaavan.Etenkin noi ihmissuhteet ja niistä ne seurustelu suhteet on aivan hakusessa.Erot ynms. Mä uskon vahvasti kaikella olevan tarkoituksensa mutta onko sen oltava näin vaikeeta sen pahojen tekojen maksu että yksii elo menee pelkkään sonnan luomiseen.Mutta odotan nyt innolla sen uuden hyvän tuloa jota suuressa ristissä pikkasen luvattiin.Tsemppiä sulle kanssa jospa se alkaisi se valo kajastaa sieltä harmien seasta. Smiley
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
elephanti
Vieras
« Vastaus #3 : 25.10.2005 11:03:10 »

tai sitten mitä valintoja olet tehnyt tässä elämässä.. edellinen elämä heijastuu lähinnä siihen kuka tai mikä olet, eli siihen missä ja milloin synnyit.. tämä elämä kuitenkin suoraa ja luonnollista jatkoa edelliselle jne..

mutta jokainen tekee itse oman elämänsä,, ja nimenomaan tässä ikuisessa nykyhetkessä, keskellä muuttuvaa maailmankaikkeutta..
tallennettu
purontaka helinä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #4 : 25.10.2005 12:05:14 »

Smiley Kiitos vastauksista. Mulla on lapsesta asti elämä ollut melkoista rämpimistä. Ja samanlaisia ongelmia kuin sulla remppa11 Huh
ym yms. Oon vaan miettinyt, kun lapsesta asti on ollut tunne, että mä en kuulu tänne.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #5 : 25.10.2005 12:14:24 »

Tuttu oli tuo tunne itsellenikin silloin alussa, kun en vielä tiennyt thtävääni eli se, etten kuulu tänne. Mutta nyt tiedän varmasti paikkani siinä kokonaisuudessa, johon kuulut sinäkin eli uuden Ajan auttajahan olet sinäkin. angel smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #6 : 25.10.2005 19:17:11 »

Onko kellekkään muulle koskaan tullut sellaista oloa kuin olisi ihan väärässä ajassa? Itsestäni tuntuu välillä että minun paikkani olisi jossain muussa ajassa, taaksepäin tai eteenpäin. Toki olen sopeutunut tännekkin  Smiley
Mitenkäs se olikaan, mistä asioista kartalla pystyikään katsomaan entisiä elämiä ja karmaa?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #7 : 25.10.2005 19:21:51 »

Ja Purontaka Helinä!
Ei se ole rangaistus  Smiley Usko pois. Vaikka joskus olen itsekkin miettinyt että mitä kaikkea olenkaan mahtanut puuhastella entisissä elämissä kun tässä elämässä on ollut kaikenlaista...
Ei se silti ole rangaistus. Kun ajattelen kaikkea kokemaani niin olen tullut siihen tulokseen että ilman niitä kokemuksia olisin erilainen ihminen, olen oppinut ymmärtämään monelaisia asioita paremmin ja oppinut myös kohtelemaan muita ihmisiä paremmin.
Haleja ja tsemppiä  Smiley Häntä pystyyn  smitten
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #8 : 25.10.2005 19:25:12 »

Onko kellekkään muulle koskaan tullut sellaista oloa kuin olisi ihan väärässä ajassa? Itsestäni tuntuu välillä että minun paikkani olisi jossain muussa ajassa, taaksepäin tai eteenpäin. Toki olen sopeutunut tännekkin  Smiley
Mitenkäs se olikaan, mistä asioista kartalla pystyikään katsomaan entisiä elämiä ja karmaa?


Joo mulla on useinkin tunne etten kuulu tähän aikaan.Jotenkin asiat kulkee niin erilailla ja tavat ja teot ei iske.Mä kun kai olen sen tyyppinen kasonen joka etsii koko aika jotaan tarkoitusta ja ns.ideaa ja en osaa rentoutua tai rauhoittua kun en saa vastauksia asioihin.Onkohan muut kasoset etsijöitä? Mutta vaikka saan tasaseen tahtiin takkiini on asiassa se hyvä puoli että kun hetken kulkee siipi maassa sitä uhalla taas koettaa toisella lailla eteenpäin,tietenkin monet kolhut saa aikaa aina pientä vahinkoa tai kenties hyvääkin.Eli sinisilmäisyys ja ikuinen peter pan olemus pakosta vanhenee ja koettaa asennoitua kohtaloonsa,mikä se sitten lieneekään. Hups meinas tulla romaani, Cheesy sorry Wink
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
sansku84
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #9 : 25.10.2005 21:21:57 »

Mä tunnen usein etten kuulu joukkoon tai tähän paikkaan. Sitä mä tunsin jo Lapissakin, siks kai lähdin etsimään elämäni tarkoitusta täältä kaukaa. Samat ongelmat ja sama elämähän se täältäkin löytyi. Oikeestaan mä en edes tiedä mitä etsin mut koskaan mikään mun elämässäni ei ole vielä riittänyt.. Olisikohan kyseessä se, etten ole tutkinut itseäni tarpeeksi, en tunne itseäni?? Embarrassed siks kai tällanen hakeminen vaan jatkuu.. Vai onko ihminen koskaan tyytyväinen elämäänsä ja omaan kohtaloonsa? Mitä se sitten ikinä lieneekään...
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #10 : 26.10.2005 00:53:17 »

Artemis  Smiley

Musta on useasti tuntunut että olen varmaan edellisessä elämässä ollut nuori 50-60 luvulla. 50 -60 luku on kiehtonu mua jo pienestä asti.  Musiikki, elokuvat, muoti jne  smitten  Vai ooks mä sit vaan jotenkin vanhan syntyny  idiot2
Kiinnostas kyl kovasti noi edelliset elämät ja maat joissa on asunu  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #11 : 26.10.2005 09:29:49 »

Purontaka Helinä,

kysyit osaisiko joku kertoa sinulle entisistä elämistäsi, toisin sanoan pystyisikö joku sanomaan suoraan mitä karmaa olet tehnyt missäkin elämässä ja kuinka se nyt näkyy tähän elämään.

Voin lohduttaa sinua sillä, että mitä ikinä tapahtuukin se on sinun parhaaksesi. Tietenkin täytyy muistaa myös ihmisen vapaus valita (kuten jo huomautettiin aiemmin). Väärillä valinnoilla, sillä ettei kuule intuitiota, sitä todellista sydämensä ääntä, aiheutetaan vain lisää mielipahaa ja ongelmia. Yksi tapa varmistua siitä, etteivät vastoinkäymiset johdu egosta, on opetella kuuntelemaan intuitioa. Intuitio on se, joka sanoo asiat rauhallisesti ja tyynesti. Ego on se, joka pelottelee, selittää ja aiheuttaa epävarmaa oloa.

Lisäksi pitää muistaa myös toisen ihmisen vapaus valita. Kuvitellaan vaikka, että sinulle ja jollekulle mieshenkilölle on jäänyt keskinäistä karmaa. Ennen maan päälle syntymistänne olette päättäneet maksaa karman pois parisuhteen muodossa. Kun tulette tänne, teille annetaan heti vapaus valita - jompikumpi teistä saattaakin perääntyä tästä sopimuksesta, ehkä parisuhde muodostuu mutta karman aiheuttamat ongelmat koetaan niin raskaiksi, että jompikumpi näkee parhaimmaksi vain "antaa olla" ja lopettaa suhteen. (Parisuhteet loppuvat myös, kun karma ja sopimukset on hoidettu loppuun)

Voit opetella itse näkemään ja tietämään mistä olet saanut karmaa ja ketä kohtaan.  Wink Meditointi on yksi hyvä tapa. Unissakin voi nähdä menneitä elämiään. Kaikki mielenkiinnonkohteet ja pelot ovat usein muistoja menneestä, samoin jotkut erikoiskyvyt (vaikka musikaalisuus). Täytyy tietysti muistaa, että jotkut elämät ovat voineet olla hyvinkin rankkoja, eikä Toinen Taso anna sinun välttämättä nähdä niitä, ennen kuin olet siihen valmis.

Sielu, todellinen Minä, on monien elämien yhteinen summa, mutta yleensä me otamme uuteen elämäämme mukaan vain jotkut menneistä elämistämme. Siksi emme välttämättä muista kaikkea, mikä on ihan hyvä. Enkelini tuumaa minulle usein, että "jos muistaisit ja tietäisit kaiken menneisyydestä, pääsi räjähtäisi siitä tietomäärästä!"  Cheesy
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #12 : 26.10.2005 09:41:49 »

Tämä on hienoa. Mulla tuntuu että toisessa elämässä olin varmaan jossain kiinassa tai japanissa joskus 0-1000 luvulle, koska nuo asiat kiehtoo tosi paljon minua kung-fuineen ja mielentiloineen. Lisäksi en ymmärrä kunnolla näitä kirjaimia ja numeroita, joka viittaisi kuvakirjoitukseen vai mitä ne siellä harjoittaakaan. Lisäksi lohikäärmeet ja miekat on lähellä sydäntä. Jotkut sanovat että buddhalaiset ja taolaiset kirjoitukset on hankalia ymmärtää tai sisäistää, jotka minulle menevät kuitenkin helpommin alas mitä useat länsimaalaiset vastaavat. Shocked
tallennettu
spikehead
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #13 : 26.10.2005 09:53:27 »

Joskus tuntuu että olisin saattanut edellisessä elämässäni olla mies  Grin Vaikka nainen olenkin, en oikein välillä itsekään käsitä edes omia ajatuksiani ja olen aina tullut paremmin toimeenkin miespuolisten kanssa (omasta mielestäni ainakin).

Joskus tuntuu, kuten varmaan jos jokaisesta välillä, että "nykyisellä elämällä rangaistaan". Itse olen omannut huonon fyysisen kunnon jo lapsesta saakka ja sairastan useampaa pitkäaikaissairautta. Toinen langettaa elämäni ajalle pysyvän lääkityksen josta ei pääse eroon millään. Silti sen voi todeta että kaikki tällaiset ovat totuttelukysymyksiä. Vaikka olen vasta pian 20-vuotias ja olen jo toinen jalka suunnilleen haudassa fyysisen heikkouteni puolesta, siihenkin tottuu. Ties millainen rautakuntoinen olento olenkaan sitten ollut edellisessä elämässä kun nyt tässä kondiksessa ollaan  Cheesy
tallennettu

Aurinko: Kauris | Kuu: Rapu | Nouseva: Neitsyt
Puu-Puhveli
Sininen Yliääni Myrsky
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #14 : 26.10.2005 10:11:03 »

Ihmisellä on tasapuolisesti elämiä sekä miehen että naisen ruumiissa. Sielu on sukupuoleton, joten se ei välitä, millaiseen fyysiseen kehoon se syntyy  Wink Valitsemme kehomme elämään sen mukaan, mitä milloinkin haluamme oppia. Keho valitaan aina itse. On periaatteessa yhtä tyhjän kanssa syyttää ketään - Jumala, itseään, vanhempiaan jne - siitä millaisen kehon kukin on saanut. Jokaisen ruumis on juuri sopiva tähän elämään ja elämäntehtävään!  laugh Toki ruumiinkuntoon vaikuttaa myös valinnan vapaus, tyyliin jäänkö sohvalle mättämään herkkuja enkä liiku yhtään/en syö mitään ja liikun vain hulluna. Ääripäitä pitäisi pyrkiä välttämään ihan oman fyysisen ja henkisen terveyden vuoksi. Muistetaan se kultainen keskitie  angel

Lisäksi, että sielu kokee elämiä molemmissa sukupuolissa, se pyrkii kokemaan täällä maanpäällisen vaelluksensa aikana kaiken mahdollisen koettavana olevan. Jossain elämässä sitä elää vanhaksi, toisessa kuolee nuorena. Joskus on rikas ja varakas, joskus rutiköyhä. Yhdessä elämässä on fyysinen atleetti, toisessa rampa. Olen hetero, olen homoseksuaali. Joskus elää akateemisesti koulutettuna henkilönä, välillä on huora. Murhataan ja tullaan murhatuksi. Kuolemakin pyritään kokemaan mahdollisimman monella tapaa : hukkuminen, ampuminen, hirtto, teloitus, luonnollinen kuolema, kulkutauti, elävältä palaminen, onnettomuus, sota, murha, nälkä, myrkytys.... Sielu on lähtenyt liikkeelle Jumalasta kokeakseen tämän fyysisen maailman mahdollisimman monipuolisesti ja palatakseen ajallaan takaisin Jumalaan, kun se on kokenut mielestään tarpeeksi. Samalla sielu pyrkii muistamaan, kuka se todellisuudessa on, mistä se tulee, minne se menee ja mitä Elämä kaikkine asioineen oikeastaan on.  Smiley

Yleensä mitä vanhemmaksi sielu tulee, sen paremmin se muistaa entisiä elämiään.  Wink Entiset elämät ovat hyvin mielenkiintoinen aihe! Voisin puhella tästä tunti kausia, kertoa omia elämiäni, muistella niitä ja pohtia, mitä opittavaa minulla vielä on.

Jännittävää!  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 10:12:45 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: