Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot aloittelija kaipaisi apua  (Luettu 12344 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 03.02.2006 19:40:49 »

Hei tästä aiheesta on ollut yleisesti ottaen paljon keskustelua, mutta aloitin oman aiheen, ettei viestini huku sinne johonkin muiden sekaan...

Siis olen todella niin aloittelija, etten edes omista vielä kortteja, olen kyllä viime aikoina kaupassa katsellut sillä silmällä... Mutta tavallisissa kirjakaupoissa olen nähnyt vain Crowleyn kortteja jos niitäkään ja sitten Cooperin enkelikortteja.

Muistan että muitakin kortteja siis on, mutta mitä ja minkälaisia ja mitä eroa niillä on ja mistä niistä saisi ylipäätään hankittua? Entä onko hinnoilla paljon eroa?

Kirja olisi mukava apu, että pääsee alkuun, mutta eikö ne kortit yleensä voi ostaa kirjan kanssa?

Kiitollinen olen avustanne, jostainhan sitä on aloitettava...  :Smiley

 smitten
tallennettu
Northernstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Kaikella on aikansa ja paikkansa...


Profiili
« Vastaus #1 : 03.02.2006 20:44:29 »

Tise aloittelin näillä: Ziegler Gerd: Tarot - sielun peili ja Crowley Aleister: Thoth Tarotkortit. Minusta ne on aloittelijoille selkeet ja helpot kortit. Uniomysticalla ainakin on jotain paketteja myynnissä www.uniomystica.fi tai sit paikallisilta kirjakauppiailta löytyy ainakin  :Smiley
tallennettu

Aurinko Kalat
Nousu Rapu
Kuu Oinas
Merkurius Kalat
Venus Kauris
Mars Härkä
-Sininen mangeettinen myrsy-
sunday
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 03.02.2006 21:10:31 »

jee! eka oma viesti  Cheesy  angel

Siis niin.. 
Ensi alkuun kannattaa varmaan hankkia selkeästi kuvitetut kortit.
Itelläin on Rider Waitet, jotka on kuvittanut Pamela Colman Smith.
Kun jonkun aikaa on niitä kortteja pyöritellyt opaskirjan kanssa, ni ne alkaa itsestään painua mieleen. Jos kortin on tarkoitus tarkoittaa pirua niin siihen on kuvattu piru ( ja tietenkin paljon muutakin )