Ajatus, sinulla varmaankin nousu-kauriina iso 1. huone, mutta jopas onkin painottuneet nuo tr sinne.
Onko opiskelu aina ollut sinulle jotenkin itsellistä puuhaa. Toisin sanoen itsesi kehittämistä ja oman identiteetin kannalta tärkeää?
Tuo Pluto ja

taas viittaisivat siihen, että opiskelulla on myös syvemmässä mielessä annettavaa sinulle?
Kappas, minulla muuten myös oli tr.

nousumerkillä kun aloitin 7 vuotta sitten avoimessa yliopistossa opiskelemaan sitä mitä nyt olen opiskellut pääaineena viisi vuotta. Tavallaan se oli itseäni varten, mutta kun

tulee vuoden päästä keväällä MC:ni kohdalle niin se näkyy myös toisille.
Hassua, huomasin, että

oli nousumerkilläni myös silloin kun aloitin 1989 ala-asteen ensimmäisellä luokalla. Näin se menee...

Onneksi Jupiter ei ihan heti tule nousumerkkini kohdalle en halua aloittaa mitään opintoja vähään aikaan.
Sain toiseltakin taholta kannustusta tuon professorin suhteen, että voi ottaa parhaat päältä, mutta noin muuten pitää kiinni siitä omasta linjasta ja tyylistä. Kuulemma professorin palaute viittasi pikemminkin siihen, että tekstini ja ajatukseni ovat varteenotettavia kuin että hän olisi pitänyt työtäni jotenkin mitättömänä. Eihän sellaisesta vaivaudu antamaan kriittistä palautetta, jos se ei herätä mitään.

Tuo on helpottanut ihan todella paljon ja olen nukkunut kuin tukki viimeiset pari yötä.

huh ja palasi usko siihenkin, että kyllä tämä joskus loppuu... toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin. Mutta loppuu kuitenkin.